Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Policista Kim Kang-su je převelen ze Soulu do klidné vesničky Sameri, která se pyšní hrdým titulem „Vesnice bez kriminality“. V době jeho příjezdu však obyvatelé nacházejí v okolí vsi části lidských těl, což je velmi nepříznivá zpráva pro vzkvétající turistický ruch. Z města přijíždí detektiv Shin, aby tyto záhadné vraždy vyšetřil. Po pitvě a konzultaci s místním zkušeným lovcem je jasné, že „vraha“ musí hledat v místních horách. Podezření na zvláštní mutaci zvířat mají i dva ekologové, kteří se již delší dobu snaží dokázat existenci lidožravých kanců. Nezbyde nic jiného než uspořádat lov a zničit kance dříve, než on zničí vesnici. (Ketri)

(více)

Recenze (32)

Adrian 

všechny recenze uživatele

Tak ako korejske Missing malo pre mna silu v tom, ze sa zarputilo drzalo zanrovych pravidiel a naplnalo ich precizne az na okraj, tak Chau je silne v tom, ako v sebe klbi jednak osvedcene postupy a nove, "narusitelske" prvky, pricom sa nastastie znova vracia kedysi ( 3-4 roky dozadu) velmi homogenny trend vyborneho mixovania zanrov v korejskom maisntreame. Chaw stalo 7 mil. USD a hoc digitalna ( a z casti aj animatronicka) potvora nie je ani zdaleka dokonala, osobne mi to vobec nevadilo, pretoze to, ako film v priebehu par minut dokazal hladko prejst od napinavej sceny az takmer do slapsticku a spat, bolo dostatocnym zdrojom zabavy. SPOILER: Ako sa na dany typ filmu patri, v zavere samozrejme nechybaju otvorene dvierka pre pokracovanie, ovsem tentokrat s pridanou hodnotou mozneho spin-offu do ineho hororoveho subzanru. A buditelsky mix Rambo-Terminatorskej hudby mi este v usiach asi minimalne do konca festivalu nevymizne :) ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tohle se mi líbilo. Ona je to hlavně komedie, horor v tom nehledejte! Polovina je taková ztřeštěná komedie z venkova, kde se nám představí řada výborných a vtipných postav. Každá má své místo, svůj úděl a každá je skvěle "střelená". Vesnice bez kriminality se bohužel musí potýkat s problémem obřího kance, který sežere a zničí všechno a každého, co mu příjde do cesty. Druhá polovina je pak lov kance vybranými postavami. Velmi vtipné, klasicky špičkový vizual, kamera, humor, kanec je tedy hodně nic moc, ale o něm to prostě není. Parádní oddechovka pro celou rodinu!! ()

Reklama

hladass 

všechny recenze uživatele

Komediální thriller o přerostlém, lidožravém kanci? Ano, Korejci se nebojí vůbec ničeho, jenže tentokráte se jim to příliš nepovedlo... Chawoo je příliš zdlouhavý, komediální, mnoho postav nesnesitelně nesympatických a ani se samotným kancem se příliš nepředvedli... Zkrátit začátek o pár desítek minut, vyhodit pár postav a mohlo se jednat o výborný kus, protože ke konci má film atmosféru opravdu povedenou... Škoda... ()

Ketri 

všechny recenze uživatele

V žánrové specifikaci určitě ještě chybí komedie. Naposled jsem se takhle nasmála u hororů Sama Raimiho. Dalo by se to brát i jako sociologická studie korejské společnosti - věčný boj město kontra vesnice. Dostane se vám i životního moudra: Když nemůžete žít život podle svých představ, představujte si život, jaký žijete. Ale hlavně: ZA VŠECHNO MŮŽOU JAPONCI :-))) ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Kto si berie dáždnik do lesa?“ Nechápal som, prečo horor o vraždiacom diviakovi trvá ako ľubovoľná časť Pána prsteňov, ale potom mi to docvaklo. Chaw je totiž všetko možné, len nie čistý zvierací horor. O útoky odporného zvieraťa v ňom bez debaty ide, ale táto dejová linka sa naplno prejaví v podstate až v akčnom finále (!), kedy postavy pochopia, že im neostáva nič iné, než sa ozbrojiť a vyraziť do hory. Dovtedy je to skôr príbeh zaspatého mestečka a jeho tu viac, tu menej čudných obyvateľov. Je to miestami strašne osobitý filmový zážitok, napr. postavu matky (alebo „ženy“) som vôbec nepochopil a rušil ma protiklad krváku s ekologickým posolstvom a s komédiou. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (1)

  • Snímek, natáčený v externích lokajích rodné země s doprovodnými speciálními scénami z kalifornského San Franciska, kde filmoví tvůrci po dobu čtyřiceti dnů natáčeli, je jakousi odezvou dnes již klasickým americkým snímkům, jako jsou Alligator (1980), Anaconda (1997) nebo Lake Placid (1999), v nichž v roli zabijáků vystupují zmutovaní gigantičtí tvorové, krmící se lidskými bytostmi. Režisér snímku Jeong-won Sin tak chtěl podobně koncipovaný snímek přivést i na území Jihokorejského státu. Tvorba zmutovaného prasete se všemi doplňujícími animovanými sekvencemi, zhotovená ve studiích Polygon Entertainment a Stareast Digital Lab za dohledu Hanse Uhliga a Erika Jensena, zabrala filmovým tvůrcům takřka celé tři roky. Náklady na výrobu přesáhly tři miliardy korejských wonů. (Conspi)

Reklama

Reklama