Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Karlos80
    ***

    S odstupem času a po několikanásobném zhlédnutí jsem dospěl k názoru, že na dnešní poměry se jedná jen o běžnou (takových jistě bylo víc) melancholicky hořkosladkou konzervační komedii z vyšší společnosti, která místy i značně nudí, bohužel. Jedna či dvě vtipné scény, za 115 minut je sakramentsky málo..Film vlastně líčí jeden velký sen o jednou velkém bohatství, obraz americké smetánky s režisérovým ironickým pohledem, to vše v nádherných barvách, elegantním světle, drahých róbách, na druhou stranu však odhaluje i jakousi vnitřní chudobu této snobské společnosti. Kultovní a nejspíš i nejznámější role božské a okouzlující newyorské playgirl Holly à la Paris Hilton to jistě byla, ale zároveň nutno podotknout ne její nejlepší. Podmanivá hudba - titulní oscarová "Moon River", choreografie gagů a některými pasážemi, viz scénu před luxusním klenotnictvím, dělají z tohoto filmu však oprávněný kult...(13.5.2006)

  • Eddard
    ****

    Nebýt Audrey, asi bych to odšmahl maximálně dvěma, třema hvězdama. Její hvězda pozvedá tenhle sám o sobě ne moc zajímavý příběh nad vody průměrnosti, zvládá svou druhou (po The Nun´s story) těžkou dramatickou roli na jedničku.Její životem těžce zkoušená Holly Golyghtly, se automaticky brání každému hlubšímu vztahu a hájí si svou nevázanou volnost. O dost horší už je to se zbytkem castingu... George Peppard mi příjde nemastný (aspoň ve srovnání s Peckem) , svoje si odehraje, nic víc... A Mickey Rooney jako nervově se hroutící čínský soused je pak zcela zbytečný komický element...No, málem jsem zapomněl "Moooon riveeeeer, wiiiiider than a miiiiiile I´m crossing you in style some daaaay. Oh, dreeeeeam makeeer, you heaaart breakeeeer... " Tahle vám opravdu bude znít v uších dlouho!!! 80%(18.6.2006)

  • cheyene
    ****

    Roztomile hloupoučká a naivní Audrey Hepburn aka Holly Golightly, která svého půvabu značně využívá, a sympaťák George Peppard aka Paul Varjak rozehrávají úžasný romanticko-dramatický komediální příběh, jehož některé scény zůstanou v divácké paměti dlouho zaneseny (např. večírek u Holly v bytě; Holly zpívající v okně; opilost; vyhození kocoura;...). Díky vynikajícím hereckým výkonům (zejména Audrey), perfektní lokaci a dokonalé hudbě, má Snídaně u Tiffanyho úžasně sladkou chuť. Snímek má atmosféru, dobré dialogy, ideální stopáž, zajímavý příběh a je jako by stvořen pro oddech a sklenku vína.(29.7.2010)

  • Shadwell
    ****

    Obstojně natočený, ale neúnosně konformní dílo, jehož jediným cílem bylo vystavět kolem „belgického úkazu“ zvaného Audrey Hepburn nějaké kulisy. Na ostatní se nebere ohled. Nelze přehlédnout, jak nechutně jsou znásilněný a ponížený všechny vedlejší postavy a jak sebestředně si „screwball“ dvojice Andrey a George přisvojuje okolí a samotný film, který obírá jak o příběh, tak o vypravěče (troufl bych si tvrdit, že „vypravěče“ před filmem stloukli a nechali svázaného ve sklepě).(8.10.2008)

  • NinadeL
    *

    Filmová podoba Snídaně u Tiffanyho s sebou nese jistá očekávání. Legenda hovoří o Audrey Hepburn, údajně ideální módní ikoně a samozřejmě o špercích od Tiffanyho. Ale naštěstí je tu ještě něco mnohem důležitějšího. Truman Capote, jehož text z roku 1958, jak se ukázalo, je nesmrtelný. Na rozdíl od této volné filmové adaptace, která se nepovedla. Uznávám, že krátká scéna rande na zapřenou mezi Holly a Paulem má něco do sebe (zejména to ničení majetku New York Public Library), ale na tomto jediném nápadu nelze postavit celý film. Vše je nepřirozené, vše je umělé jako ten falešný melír, který nosí Audrey v tom nesnesitelném drdolu. Vrcholem všeho šedesátkového kýče je pak samozřejmě scéna večírku, tolik typická pro chaos z mnoha jiných filmů Blaka Edwardse. Pro ty, kteří ctí Capoteho tu ale naštěstí vždycky bude rozhlasová verze s Hanou Maciuchovou a s Jiřím Adamírou, kteří ač zavřeni v pouhém dejvickém studiu v roce 1991 dokázali vytvořit víc, než celá slavná hollywoodská produkce. Ono jednoduše nedává smysl zasadit příběh roku 1943 kamkoli jinam.(10.12.2019)

  • - Když Audrey Hepburnová vleze oknem do ložnice George Pepparda, má bosé nohy. O chvíli později si sedne na jeho postel a má černé punčochy. (Sinecod)

  • - Fotky Audrey z filmu se nepoužívají ke komerčním účelům s výjimkoku obchodů Tiffany&Co. Každý rok v den úmrtí Audrey vyvěsí jako její foto z filmu do výlohy. stojí na ní "Audrey Hepburn - náš přítel Huckleberry - 1929-1993". (kenny.h)

  • - José da Silva Pereira (José Luis de Vilallonga), Brazilec, který společně s Mag Wildwood (Dorothy Whitney) navštíví večírek v bytě Holly (Audrey Hepburn), ji na úvod španělsky pozdraví "Ole!". V Brazílii se však mluví portugalsky. (vangobseck)