poster

Mother and Child

  • Španělsko

    Madres & Hijas

  • Velká Británie

    Mother and Child

Drama / Romantický

USA / Španělsko, 2009, 125 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ABLABLABLA
    *****

    Neskutečně krásný, ale opravdu nádherný snímek, který na mě měl nečekaný vliv a vzbudil ve mně silné emoce. Tady se nejedná o prvoplánovanou dojímavost, ale naopak snímek je natočen s takovou upřímností, že ji vyvolá sám, ať chcete nebo ne. K tomu všemu ty výborné herecké výkony všech přítomných dam, paní a slečen ale i pánů a jejich postavy, která každá prožívala trochu jiný vztah a pocity, ovšem týkající se stejné věci - mateřství. V podstatě do posledních 10 minut jsem opravdu nevěděla, jak to skončí a že to skončí zrovna takto. Nemůžu hodnotit jinak než 5*, protože kromě toho, že snímek je naprosto dokonalý prostě se vším všudy - je zbytečné tu vyjmenovávat kameru, jednotlivé herce, střih, hudbu atd. - ale taky mě donutil zapřemýšlet se nad mými vztahovými peripetiemi a nemohla jsem jinak než, že jsem v podstatě od půlky filmu nebo možná od poslední 1/3 brečela skoro v kuse jak malá. Takže hodně silný zážitek. Rozhodně mě značně ovlivnil, avšak nejsem si jistá, jestli ho budu chtít vidět ještě někdy znova, protože se obávám, že takový nával emocí asi dobrovolně už nebudu chtít podstoupit. Krásná píseň Little one.(17.1.2013)

  • F.man
    ****

    Rodrigo García a jeho velké překvapení. Bez nějakých zbytečných úvodů - Mother and Child je neuvěřitelně silný a zároveň ohromně civilní film, který svým tématem mateřství dokáže zasáhnout přímo do citového ústředí. V tomhle mu navíc značně pomohly postavy. Taková Noami Watts, vyrovnávající se se svou adopcí, citovým odmítáním a spásným sexem nebo Annette Bening, litující svého rozhodnutí v každé životní situaci, stojí za to. Spojené finále je už pak jen takovou malou na dortu. Jsem někde na půl cesty mezi čtyřma a pěti hvězdama. A person inside another person - science fiction (14.10.2012)

  • Alementina
    *****

    Kazda zena je dcerou, ne kazda muze byt matkou... presto je to v nas silne zakorenene... Nikdy jsem nebyla ten typ, co by se nad detmi rozplyval a bylo i obdobi, kdy jsem si rikala, ze deti mit nikdy nebudu.... prejde par let, porad mate pocit, ze nejake materske pudy se vam spise vyhybaji a pak se najednou sestre, ktera byla jeste horsi nez vy v tom smeru, narodi dite, dcera, kterou neumyslne pojmenuje jmenem, ktere jste si kdysi davno vysnila vy pro sve dite... sledujete, jak ji to zmenilo, jak najednou si chcete dite i pochovat.... Vycitate vlastni matce tlak, ktery na vas vyviji ohledne deti.... A pak vsechny ty debaty o snaze mit dite, o umelych uplodneních, o tehotenstvi, o silenstvi jmenam materska dovolena.... Vsechno tohle zpusobi, ze tenhle film probrecite.... i kdyz je nekdy prilis doslovny, chvilkami dejove prestreleny... "nejvic se mi v tomhle smeru nelibila scena, kdy pracovnice necha polozeny dopis na te slozce" ale celkove, celkove je to brilantni... ... 3.6.2013 a stale prsi a prsi... "Cas je to nejdulezitejsi" (komentar je velmi zmatecny a velmi osobni) ....................... po roce, je 3.7.2014 a ja ani nevim proc jsem si pustila velkou cast filmu znovu, vcetne konce a zase jsem brecela jak zelva...zase me to donutila premyslet nad roli matky, ktera je v nas zakorenena, at uz chceme nebo ne.(2.6.2013)

  • fisikk
    ****

    Prostřednictvím Karen vidíme jednu z nejkrásnějších proměn prostřednictvím lásky. Která udělala ze smutných, vyschlých očí opět zářící, hluboké okno do duše, vyzařující mír a spokojenost. Zde je nádherně vidět, že každá ztráta nám nakonec přinese něco krásného, nového a nebojím se říci i lepšího než to, co jsme doposud znali. Stačí se nebát otevřít své srdce a vyjít ven. Elisabeth mi hned od začátku byla silně nesympatická. Nemám ráda tento typ žen a bylo mi jedno co se s ní stane. Ona se však prostřednictvím svého děťátka dokázala zbavit veškeré zloby a osvobodit se vůči vztahu ke své matce. A Lucy, která se dokázala díky své lásce k dítěti vzdát i svého manžela. Co mi zde opravdu chybělo byl právě větší vhled do jejich rozchodu. Protože Lucyinu volbu zatím nejsem schopná pochopit, a proto mi tato stránka v příběhu chybí. V tomto filmu jsem opravdu spatřila co udělá s člověkem pouhých pět písmen - LÁSKA.(10.2.2013)

  • kajda.l
    **

    Obrovské zklamání. Ať jen nebrblám, tak ze všeho nejdřív musím ocenit to jediné, čím mě snímek zaujal a tím jsou herecké výkony. Naomi Watts předvedla standartně výborný výkon, které zdatně sekundoval Samuel L. Jackson a svůj prostor naplno využila, od dob Americké krásy nepříliš využívaná Annette Bening. Jenže, co naplat, když se bezesporu zajímavý nápad utopí v pateticky-uslzeném a do jisté míry zbytečně překombinovaném scénáři (slepá dívka..wtf?, přílišné využívání fotografií) a to celé dostane do rukou nepříliš schopný „seriálový“ režisér, který to celé jednoduše naprosto nezvládl ukočírovat. Divák je vhozen do životních osudů tří žen, jejichž charakter, který v průběhu následujících dvou hodin, zažívá až příliš násilnou a nepříliš důvěryhodnou proměnu ze zahořklých, cynických a sobeckých mrch se postupem času, za pomoci nejen (slepé dívky či malé dcery pečovatelky…proč má někdo ten pocit, že do již tak smutného příběhu musí zařadit další postavy, které vzbuzují divákův soucit??.. že to nakonec celé působí tak strašně vykonstruovaně, chjo) stávají zcela jinak smýšlející osoby. Ovšem ke vší smůle a režisérské neschopnosti, to zjišťujeme způsobem, který mě dokáže vytočit a to příliš velkými dějovými skoky, nedostaneme kloudně vyřešenou jednu otázku a hned se zjevíme o „devět měsíců později“ a tím, během pár sekund musíme začít vnímat charakter úplně jinak. Tomu všemu nasadí hořkou pachuť dokonale slzopudný závěr, podpořený vlezlou hudbou, která nemá za úkol nic jiného, než rozplakat i skálu. A já se ptám, proč? To si opravdu někteří tvůrci myslí, že divák neumí sám pracovat se svými emocemi a musí nám je násilně nutit a říkat tak a teď plakej..pche!! Ovšem nepochybuju o tom, že především valnou většinu žen tento příběh skutečně dojme a upřímně si popláčou, takže to splní svůj účel. Pro mě však promrhaný potenciál, který v rukou schopného režiséra mohl být pecka, takhle jsem jen posledních několik minut protrpěl s chutí mrsknout po mé TV ovladačem a tím mé citové utrpení ukončit. Škoda. 50%(25.9.2010)

  • - Pre postavu Elizabeth (Naomi Watts) sa najskôr počítalo s Robin Wright. (erapo)

  • - Pracovným označením snímky bol názov Untitled Rodrigo García Project. (MikaelSVK)

  • - Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace