Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Recenze (169)

golfista 

všechny recenze uživatele

Sophia Loren a Marcello Mastroianni ve třech zcela odlišných rolích ve třech povídkách italské komedie. Velmi vyrovnaná a nadprůměrná kvalita všech tří nabízí výbornou klasicky "italskou" zábavu. ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Tři povídky v nichž dominuje "Lorenka" jako pouliční prodavačka, dáma z lepší společnosti a prostitutka a přesto, že hraje tak rozdílné charaktery, vtiskne jim něco, na co sama nemá vliv, co je v ní přirozené, co se podle pokynů režiséra ohnout do role nedá - vnitřní krása, životnost. Dík tomu je v prodejné ženě čistota a v poctivé rajc. Filmy jako Včera, dnes a zítra jsou svátkem ... pozítří ještě svátečnějším. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Nemám moc rád to italský bláznění se sexuálním podtextem, ovšem tento povídkový film se zavčas změnil v něco víc - citlivou, dojemnou a přemýšlivou záležitost. Mastroianni na můj vkus občas trochu přehrává, ale to už k tomuhle stylu asi patří. 70% - 60% - 90%. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Ve všech třech povídkách velmi dobrý herecký výkony Sophie Loren a Marcella Mastroianniho. V první povídce dělá Marčelo Sophii tak dlouho děti až to má následky. Poučení pro ženy -- s muži je třeba zacházet šetrněji, můžeme se porouchat a nebudeme už v záruce. Druhá povídka byla blbost. Nejdřív řídí Royse ženská a pak chlap, šokující je jen to, kdo nakonec toho Royse naboural. Na třetí povídku se mě dobře koukalo. Sophie totiž byla dobře oblečená - neoblečená. Film jsem viděl včera, hodnotil dneska a vrátit ho půjdu zítra. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Moc sem nevedel, co od filmu cekat, jestli to bude skutecne komedie, nebo zase nejaky drama. Mame tu tri povidky, pricemz prvni je skvela komedie s originalni zapletkou a dobre jsem se u ni bavil. Coz me mile prekvapilo a tesil jsem se, co pride dal. Bohuzel dal uz to je jen horsi. Druha povidka je naprostej opruz o nicem, jediny stesti, ze je ze vsech tri nejkratsi. Treti povidka uz je sice docela fajn a opet zajimavej pribeh, kterej misty pobavi, jenze zbytecna delka ji dost ublizuje. Herecky to stoji pouze na Mastroiannim a Loren, ktery hrajou ve vsech trech povidkach hlavni roli, jenze zatimco Mastroianni je naprosto perfektni, at uz jako dobrackej podpantoflak v prvni povidce, vicemene normalni typek v druhy, nebo nadrzenej lehkej uchylacek v treti, tak oproti tomu Loren hraje vsechny tri zensky naprosto stejne, coz znamena, ze je vecne s necim nespokojena a furt jenom vyrvava, tudiz mi lezla na nervy. Zachranilo to jen to, ze ji to tu dost slusi a neboji se svlikat, i kdyz to do konce bohuzel nikdy nedotahne. Takze celkove to je tak na 4*, 2* a 3*, coz da lepsi 3*. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Hodnotit povídkové filmy je problematické. Některé působí celistvě (Knoflíkáři), jiné jsou každý pes jiná ves (Čtyři pokoje) a řešením je asi hodnotit každou povídku jednotlivě. Ovšem u tohoto filmu neváhám hodnotit všechny stejně, třemi hvězdičkami. Není to horší nebo lepší, ani místy. Je to prostě průměr. 50% ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Tři povídky o lásce manželské, milenecké a lásce za úplatu se Sophií Lorenovou a Marcellem Mastroiannim v nejlepší formě. Geniální je první povídka, ani ne tak nápadem opakovaně otěhotnět ženu pro vyhnutí se nástupu do vězení, jako zpracováním. A to zástupem Italů a Italek podporujích chudou, ale kvetoucí matku mnoha dětí v kontrastu s jejím bezradným zničeným manželem. Dobrá je i třetí závěrečná povídka o prudkých změnách ženské duše, v tomto případě luxusní kurtizány. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jgyn8WS4XwM ()

Kulmon 

všechny recenze uživatele

Tři povídky a tři různé ženy v podání Sophie Loren, které mají k lásce každá trochu jiný přístup. První povídka je zcela nejlepší - o ženě, která se vyhýbá vězení tím, že rodí jedno dítě za druhým. Další dvě jsou bohužel jen průměrné. Celkově to tedy dá za lepší 3*. Velkým plusem je krása a živelnost Sophie Loren a herecké umění Marcella Mastroianniho. ()

dobytek 

všechny recenze uživatele

Na film jsem se podíval hlavně z důvodu jeho určitý "kultovnosti" a přistupoval k němu s velkou nedůvěrou. Celkovej dojem z filmu je lehce pozitivní, nicméně opět za sebe řikám (tak jako skoro u všech tzv. kultovních filmů), že zdejší hodnocení je dost přehnaný. Teď jenom ve zkratce k jednotlivejm povídkám: První povídka je nejdelší a pro mě zároveň dost nudná. Sophia Loren rodí jedno dítě za druhym, protože nechce jít do vězení. Ale nakonec se do toho vězení stejně dostane. Nějak to postrádá pointu. (30%) --- Druhá povídka by se dala zkrátit tak na 3 minuty, ale mě zaujaly hlavně záběry z provozu v tehdejší Itálii. Opravdu velice zajímavý složení vozovýho parku. (70%) --- A třetí povídka byla natočená nejspíš hlavně z toho důvodu, aby se Sophia Loren trochu odhalila. Je to dost o ničem, ale uteče to jako voda. (60%) --- Filmu jako celku dávám teda 3 hvězdy. Jinak Sophia Loren ukázala nejen svou krásu, ale taky neuvěřitelnej temperament při každym sebemenšim gestu a ukradla tak prakticky celej film pro sebe. Všichni ostatní (včetně Marcela z nástrojárny) mi tam přišli tak nějak jenom jako křoví. ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Ve vrcholných Sicových filmech, zaštítěných známým hereckým duem Mastroianni-Lorenová, se podařilo přednímu neorealistovi zachytit absolutní momenty krajních lidských poloh. Povídkový film tento trend zachycuje v nebývalé koncentraci, která zvyšuje působivost zejména Mastroianniho výkonu (srv. ovšem i tak výtečný film DNES, ZÍTRA A POZÍTŘÍ, jenž je Mastroianniho sólem s jinými režiséry i partnerkami). Lidský přesah - pozitivní i negativní - je obsažen ve všech povídkách. Asi nejatraktivnější je kombinace cudné povětrné ženštiny a dychtivého profesionálního ctitele, mne osobně nejvíce zaujala žena z lepší společnosti a její sebestředná "nesobeckost" vůči naivnímu ctiteli. Chlad Lorenové se v této její neobvyklé kreaci vyrovná obdobným výkonům jiných dobově současných italských hereček a v něčem jakoby je ještě předčil. Je pozoruhodné opakovaně konstatovat, že nejkvalitnější díla tak trochu připomínají sopečné erupce a rozmanitost následně vznikajících krajinných typů na rozmezích jednotlivých kontinentálních ker: i zde vidíme nejnápaditější děje a příběhy, nejpozoruhodnější herecké výkony a nejinvenčnější režie, náměty i scénáře. Nadčasový film skvělého režiséra a nezapomenutelného hereckého páru patří i v tomto ohledu k tomu nejlepšímu, na co se nejen italský, český, evropský i světový divák může těšit, Již - nepletu-li se - čtvrtou generaci. ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Excelentní, vtipné, svižné, maximálně italské. Tři různé, odlišné příběhy a všechny skvěle zahrány a zpracovány. Výborný, přirozený scénář a dialogy dodávají snímku ten správný italský šmrnc. Vše doprovází živá a podmanivá hudba. Nejvíce se mi zalíbil poslední příběh, u něhož jsem se také nejvíce nasmála. Sophia Loren a Marcello Mastroianni k sobě dokonale padnou a Vy tak můžete s úžasem, okouzlením, a úsměvem na tváři sledovat jejich herecké kreace. O přednostech (ne těch hereckých:) Sophie Loren snad ani netřeba mluvit, těch by si všiml snad i slepý. Její krása a ženskost "zahřívá" snímek na maximální teplotu. Ještě bych ráda zmínila dokonalý a povedený český dabing, nejvíce však Vladimíra Brabce, který hovořil naprosto fenomenálně, a vtipné situace a dialogy tak díky jeho jedinečnému hlasu dostávaly ještě více úsměvnější nádech. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Tolik variací v jednom filmu na "nesmrtelný" pár Lorenové a Mastroianniho je na mne zkrátka příliš. Ale aspoň jsem viděla film za doprovodu lidí, kteří až do posledního momentu nevěřili, že Sophia jako Mara byla prostitutka, což bylo půvabné. ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

O tom, že Ieri, oggi, domani je one-woman show Sophie Loren, nepochybuju. Ale o čem pochyby mám, je scenárista. Totiž film začne skvělou povídkou o jedné temperamentní dámě, která se vězení vyhýbá tak, že rodí jedno dítě za druhým. Ale od této nadprůměrné (80 %) povídky jde kvalita dolů, druhá povídka postrádá smysl (40 %) a třetí, nějaký smysl má, ale nezaujalo mě tam nic, krom mírně odhalené Sophie (50 %). Takže musím napsat, že přes všechno, co jsem o tomto filmu slyšel, jsem zklamaný a budu si hodně dlouho pamatovat tento snímek jako ten, ve kterém exceloval jeden živel jménem Sophia Loren a ve které zklamal scenárista. Nic víc tu nestojí za zmínku či vidění. 50 %. ()

troufalka 

všechny recenze uživatele

Všechny tři povídky velmi zábavné! Potěšilo mě, že Vittorio De Sica je stejně dobrý v krátkometráži jako v celověčerních filmech. ()

lenuse 

všechny recenze uživatele

Kdybych si tuhle vzpomínku z dětství dokázala vybavit dříve, rozhodně bych musela ubrat při hodnocení filmu Volver. ()

Amarcord_1 

všechny recenze uživatele

80% - Sophia Lorenová a Marcello Mastroianni ve třech úsměvných povídkách. Oba herci v nich ukazují své mistrovství v různých, sobě navzájem kontrastujících rolích. Jedná se o film lehčího žánru s romantickou, hřejivou hudbou Armanda Trovajoliho. Milá, vyloženě hezká, divácky nenáročná podívaná. Bohužel nevybočuje ze zavedených klišé ničím, co by mě motivovalo sáhnout k vyššímu hodnocení. ()

GilEstel 

všechny recenze uživatele

Tři různé povídky s naprosto rozdílným charakterem postav. Další z hereckých koncertů Marcella Mastroianniho a Sophie Lorenové v mnoha podobách. První povídka: Rodit jedno dítě za druhým, je docela originální způsob, jak se vyhnout base. Což o to, energická manželka to zvládá i po sedmém dítěti. Zato chudák manžel se z toho hroutí. A to nedej bože, když by žena neotěhotněla a musela jít sedět. O vtipné scénky není nouze. Druhá povídka: Trochu trpká, i když také dobrá. Nějak mi do celého konceptu nesedí. Sophiina rozmazlená bohatá panička je opravdu děsivá. Třetí povídka: Asi nejlepší. Samotný pohled na Mastroianniho v roli náruživého hypersensitivního milovníka trpícího úchylkami je k pokukání. K tomu Sophie, která jeho sexuálně empatické výlevy s ledovým klidem ignoruje. :) Vhodný doplněk je vedlejší zápletka sousedské hádky a mladíka studenta teologie, který podléhá pokušení a chce se zříci taláru. Zakončení závěrečným striptýzem nemá chybu. 83% ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Lorenová má takové charisma, že s přehledem převálcuje naprosto všechno, co se kolem ní na plátně děje. Navíc v tomhle povídkovém filmu předvedla, že dokáže zahrát všechno: obyčejnou ženskou, paničku i luxusní štětku. A neptejte se mě, jestli s ní hrál ještě někdo jiný, nevím, nevšimla jsem si. ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Herecký koncert Sophie Loren , které více než zdatně sekunduje Marcello Mastroianni. Tři povídky, každá zcela jiná. V té první se Sophie představuje jako matka, která rodí stále další a další děti jak na běžícím páse, aby se uchránila od vězení a já pouze " s napětím " čekal k jakému celkovému počtu se dostane a zda to vidá i na pověstnou Klapzubovu jedenáctku :o) V druhé si Sophie zahrála dámu z vyšších kruhů a přestože podala mistrný výkon, tato povídka se mi nijak hluboko do paměti nezaryla a oslovila mě nejméně. Třetí povídka ( Sophia vystupuje jako lepší prostitutka ), to je herecký koncert dua L+M ! Jako třešínka na dortu závěrečný striptýz v podání krásně Ženské s velkým Ž Sophie Loren a vůbec nevadí, že nebyl dotáhnut až do úplného konce ( ba právě zcela naopak, protože v představivosti ( fantazii) je krása! :o) p.s. To, jak Marcello sedí schoulený na posteli s rukama mírně před očima a tváří se jako malé děcko rozbalující dárky pod stromečkem mně vehnalo slzi do očí a přivodilo záchvat smíchu. Výborně zahrané. Hodnocení: 1povídka : 4*, 2 povídka: 3*, 3 povídka: 4+1/2*! ()

Reklama

Reklama