Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Hennes 

všechny recenze uživatele

Povedené tři povídky, kde excelují Sophie Loren a Marcello Mastroianni. První povídka je návod, jak zůstat na svobodě a nedostat se do basy, prostě stačí být neustále v jiném stavu. Perfektní italská rodinka, kde mladý Ital nepracuje. Musím uznat, že tady Sophie Loren směle konkuruje hereckým výkonem a temperamentem mé favoritce Gině. Druhá povídka, je krátká a kladl jsem si i otázku proč to někdo natočil. Prostě bohatá panička se nudí, když je manžel pryč. Třetí povídka opět skvělá a zase dominují vynikají herecké výkony. Lehká děva Sophie okouzlí mladého adepta teologie a její milenec Marcello pak musí "trpět". Celkově báječná italská klasika. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Lorenová neuvěřitelná a její pestrý herecký rozsah bere dech. Mastroianni jako přicmrndávač v pohodě, ale třikrát ten samej ňouma za srdce prostě nevezme.  Včera typický italská ukřičená tak trochu fraška, ale upřímná a se srdcem na dlani. Chudá krásná ženská, ale své cti se nevzdá a lásku ke svému muži není schopná zradit. Milé. Dnes přichází šlehnutí v podobě bohaté mrchy z Milána, která v sobě skrývá pouze prázdnotu. Zde z Lorenové až mrazilo, zejména díky tomu kontrastu.   Takové ženy jsou ale báječné v posteli, ovšem jen tam, a to je třeba mít na paměti a nechovat se jako další Mastroianniho trouba.  Zítra pak byla nejen díky striptýzu Lorenová asi nejpřitažlivější.   Krásná děvka s lidskou tváří a city, to je pro jejich zákazníky přitažlivý mýtus. Ale co já vím, že. V silně katolické Itálii pak nemůže překvapit ani vírou naplněný vedlejší motiv, naštěstí bez příchutí moralizování. Lorenová za pět, Mastroianni za tři. ()

Reklama

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Nádherná komedie o třech povídkách pro dvojici Sophia Loren a Marcello Mastroianni. V první povídce Adelina Hrají Sophia s Marcellem manželskou dvojici Adelinu a Carmineho Sbarattiovi. Ona je temperamentní a vyhýbá se vězení neustálým těhotenstvím a rozením dětí, z čehož má srandu i policejní šéf (Pasquale Cennamo). Nakonec Carmine po několika letech a sedmi dětech nemůže dál a Adelina je uvězněna. Ale za pomoci solidarity všech chudých obyvatel její čtvrti se dostává na svobodu. Ve druhé povídce Anna hraje Sophia znuděnou bohatou paničku Annu Molteni a Marcello jejího milence Renza. I když je Renzo přitahován Annou a ona ho ujišťuje o svých citech, končí jejich vztah rozchodem. Renzo si uvědomuje Anninu povrchnost v citech a její materiální povrchní založení bohaté vrstvy. Ve třetí povídce Mara, hraje Sophia prostitutku Maru, která přijímá pány u sebe doma a Marcello jejího dobrého klienta z Boloňe, Augusta Rusconiho. Do Mary se zamiluje mladý seminarista Umberto (Gianni Ridolfi), vnuk její sousedky, která jí začne urážet. Augusto chce sex, ale Mara myslí jen na svou pomstičku staré sousedce. Nakonec Mara po srdceryvných prosbách sousedky přesvědčuje Umberta, aby se vrátil do semináře a Augusto stále marně dychtí po sexu. Krásná půvabná a bláznivá komedie o různých vztazích mezi mužem a ženou, kde tím hlavním faktorem je žena, žena temperamentní, která nesnese odporu. ()

Kulmon 

všechny recenze uživatele

Tři povídky a tři různé ženy v podání Sophie Loren, které mají k lásce každá trochu jiný přístup. První povídka je zcela nejlepší - o ženě, která se vyhýbá vězení tím, že rodí jedno dítě za druhým. Další dvě jsou bohužel jen průměrné. Celkově to tedy dá za lepší 3*. Velkým plusem je krása a živelnost Sophie Loren a herecké umění Marcella Mastroianniho. ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Itálie je žena, Itálie je Sophie. Čím víc rodí dětí, tím je krásnější. Poselství filmu: Chudoba cti netratí, naopak odměňuje roztomilým potomstvem - první povídka. Bohaté ženy jsou totiž tak prázdné - druhá povídka - a tak mnohé prostitutky jsou tisíckrát blíže k bohu než ony, protože i přes své povolání mají zlaté srdce - třetí povídka. To není ani film, ale technicolorová širokoúhlá výkladní skříň buržoazní Itálie - můžete se jí z pozice cizince smát, ale který národ se může pochlubit dominantní Sophii a submisivním Marcellem (tedy ta závěrečná scéna, oojjj!). Je mi smutno z konce jednoho neorealistického režiséra - první část filmu je pohádková idyla o soudržnosti a vzájemné lásce chudých Italů, zatímco ta třetí se svou lechtivostí jakoby vypadla z repertoáru typického buržoazního divadla. A ten Moravia se svým morálním výkřikem je v této společnosti spíš směšný. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Rím, Neapol, Miláno a Ercolano. (dyfur)
  • V rámci prípravy na rolu Mary absolvovala Sophia Loren hodiny striptízu u Jacquesa Rueta - choreografa zo slávneho kabaretu "Crazy Horse Saloon" v Paríži. (Arsenal83)

Reklama

Reklama