Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Investigativní pátrání po životě a profesní kariéře inspektora Closeaua mne příliš nebavilo a hlavně hodně zasmrdělo finančním kalkulem. Closeau zkrátka nikdy nezemře, neboť umí brilantně vykrýt jakoukoli smrt, ale když už se má vzpomínat na jeho kousky, tak by to rozhodně měla být o hodně veselejší záležitost. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Někdo tomu říká pocta, hold, sbohem Peteru Sellersovi, někdo jednoduše sprosté rýžování. Já patřím k těm druhým, kteří by se bez Edwardsova tanečku na Sellersově čerstvém hrobu obešli. Nepopírám, že rád vidím Clouseauovy nepoužité či prodloužené scény z předchozích dílů a že mě pobaví (rozdělávání požáru - vlastně požárů - v kanceláři, vystupování z výtahu, věčné bránění se něčemu karate úderem), ale čím méně jich postupem času je, tím hůře se je daří alespoň trochu smysluplně propojovat. Když zhruba v půli filmu tyto scény dojdou, letadlo s Clouseauem "zmizí" a začne hotová tragédie plná vzpomínajících postav a opakovaných, známých scén. Všechno je to děsivě slátané a co na tom, že se objeví staré známé tváře - na mě to celé působí morbidně a hulvátsky. Pocta Sellersově nejslavnější postavě mohla klidně vypadat jen jako ta střihová sekvence u závěrečných titulků, nebylo zapotřebí takového patvaru začínajícího hloupým věnováním "Peterovi, jedinému a jedinečnému Clouseaovi" a končícího avízem na Kletbu Růžového pantera (kterou snad ani raději nechci vidět).___P.S. Dokonce i ty úvodní titulky tentokrát dělali jiní lidé a je to na nich bohužel znát. ()

Reklama

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Myslím že zdejší hodnocení je trošku předpojaté. Minulý díl byl rozhodně slabší a důvod je hlavně ten, že Stopa Růžového Pantera se z poloviny skládá z gagů, které se nevešly do 4. dílu, který byl výborný. Clouseau u sebe v kanceláří zápolí s ohněm, v hotelu si objednává vzkazy a hlavně cestuje v přestrojení od hlavy až k patě v sádře letadlem. Prostě úroveň scének vysoká, bohužel film tím pádem nedrží tolik pohromadě. V druhé polovině nastupují vzpomínky jednotlivých důležitých postav. Líbily se mi závěrečné titulky. Vzdávají poctu jednomu z největších šéfinspektorů všech dob. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

Tendenční splácanina okatě nevkusně využívající už díky osudu nevratnou proslulost geniálního Petera Sellerse. Použité scény s Clouseauem působí mírně křečovitě (aby ne, když nemají prakticky žádnou souvislost) a nová výplň je vatou bez výpovědní hodnoty. Chybí totiž Sellers, což je přece hlavní postava. Věnování filmu zesnulému herci považuji za velikou troufalost... ()

Subjektiv 

všechny recenze uživatele

Film - pietní vzpomínka se příliš nevyvedl. Natočit pár vzpomínajících herců a jiných členů filmového štábu, doplnit jej nepoužitými scénami z přechozích růžových panterů a celé to pustit v televizi v rámci Sellersovy retrospektivy, celý počin by se mi jevil důstojněji. Takto si jeden není jistý, jestli se někdo nesnažil ještě rychle vydělat, dokud jsou Sellers a jeho smrt v paměti lidí. ()

Galerie (47)

Zajímavosti (9)

  • Jediný díl, ve kterém můžeme spatřit manžellku inspektora Charlese Dreyfuse (Herbert Lom). Paní Dreyfusová (Madlena Nedeva) je zmíněna již v prvním Růžovém panterovi (1963), kdy jí odmítne manžel přijmout na telefonu. (doktofaust)
  • Víceméně celou třetinu filmu tvoří nepovedené a do té doby nepoužité záběry, vzniklé při natáčení filmu Růžový panter znovu zasahuje (1976). Všechny další důležité sekvence nového filmu tvoří flashbacky do minulosti, které byly samozřejmě převzaty z původních úspěšných filmů. [Zdroj: Zdeněk Bauer – kniha Herbert Lom, nejslavnější český herec na světě] (mar48)

Reklama

Reklama