Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Xmilden
    ***

    Kdyby Emmerich neokopíroval v poslední půlhodině Jurský Park, bylo by to přímo zoufalé. Ani tak to není žádná pecka, ale malé Godzilly a záverečná honička v taxíku před rozuřeným dospělým samcem se víceméně povedly. Godzillu zrovna v New Yorku už prosím ne. Broderick se do role vůbec nehodí a casting hlavní ženské hrdinky je také poněkud zvláštní. 50%(5.12.2015)

  • kinej
    *

    Dementní film. Nejsilnější část jsou úvodní titulky. Pak je to hnus. Já vím, že by si člověk neměl všímat takových detailů, jako že vrtulníky to perou po New Yorku mezi mrakodrapama a že hrdinové skáčou z okna s lanem v ruce, ale tady to nejde přehlídnout. Uráží to, stejně jako všechna Emmerichovská klišé. Ble.(23.9.2006)

  • Jordan
    odpad!

    Tento film prakticky nemá chybu. Je sám chybou. Ak ho vôbec pri jeho kolosálnej metráži chcete dopozerať v akom-takom mentálnom zdraví a psychickej pohode, musíte k nemu pristupovať ako ku komédii. K béčkovej komédii. Kopec hlášok, ktoré na vás chrlia ploské, nereálne figúrky, úplna rezignácia na logiku, vyslovene smiešne scény, totálne nezvládnuté prechody medzi zlými akčnými sekvenciamia a úplne prvoplánovou klišé romantikou... a k tomu scenár, ktorý je jedno veľké faux pas a takmer nič tu nefunguje, všetko je buď schválnosť alebo nelogickosť... po pol hodine som si hovoril, o čom to preboha ešte skoro 2 hodiny bude? A nebolo to o ničom. Godžira prišla, pošliapala amíkom po hlavách a zmizla - aby sa mohli postavy porozprávať a hlavne aby sa mohla rozvinúť najsmiešnejšia a najfádnejšia asexuálna romantická linka bez ducha a bez iskrenia: medzi smiešnym broderickom a barbinovskou, insitnou pitiolovou... potom sa godžira znova vyrojila, zabili ju, ale prišlo kopec menších godžír, takže to začalo vyzerať ako zlá a nepodarená kópia jurského parku dvojky... príšery boli príšerné a napätie nulové. ale toľko srandy sme s frajerkou už dávno pri žiadnej komédii nezažili. lietajúci taxík!(25.9.2013)

  • Tom Hardy
    ***

    Zpočátku svěží podíváná, která však postupem času ztrácí na atraktivitě a veškerý její půvab se ztrácí v monotónosti a nudě, která pramení ze zbytečného prodlužování některých situací. Naštěstí chytá film druhý dech ve chvíli, kdy na scénu nastupují mláďátka (což je ostatně nejlepší moment snímku)...(3.9.2002)

  • MM_Ramone
    ***

    Režisér Roland Emmerich týmto snímkom divákom ponúka ďalší z radu jeho popkornových filmov. So štedrým rozpočtom sa mu opäť podarilo splniť očakávania. Nenáročný, ale zaujímavý námet o obrovskom zmutovanom monštre vyčíňajúcom v New Yorku. Dobré herecké obsadenie, plus európska hviezda ako bonus (Jean Reno). Filmové triky samozrejme na vysokej úrovni. Americký popkorn na tento spôsob mám celkom rád. ***(29.1.2008)

  • - Natáčení filmu v New Jersey přerušilo tornádu, které se prohnalo městem 6. května 1997. Hank Azaria, jenž ztvárňuje Victora Palottiho, podal řečnickou otázku: „Kde byla moje přítelkyně,“ herečka Helen Hunt ze snímku Twister (1996), „když jsme ji potřebovali?“ (Zdroj: variety.com) (HellFire)

  • - Ve 105. minutě filmu si můžeme všimnout, že na PC monitoru stojí figurka mimozemšťana z Dne nezávislosti (1996). A ve 118. minutě jasně vidíme, že identifikační číslo taxíku je „MN 44“, což je upomínka na snímek Moon 44 (1990). (HellFire)

  • - Teaser nazvaný „Muzeum", jenž promítali před filmem Muži v černém (1997), stál 600 000 $, což je v přepočtu něco málo přes 20 000 000 Kč. V této krátké upoutávce vidíme obrovské chodidlo Zilly, která prošlápne střechu a zašlápne kostru T-Rexe. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace