Nastala chyba při přehrávání videa.
  • choze
    **

    Podobně jako Michael Bay po ARMAGEDDONU, i Roland Emmerich neměl po DNU NEZÁVISLOSTI kam stoupat a tak se musel vrátit z vesmíru zpátky na Zemi. A byl to ještě rozpačitější návrat než v případě Bayova PEARL HARBORU. Všechno, co na jeho opusu magnum fungovalo, tady nefunguje, je to krok zpátky snad ve všech směrech, hlavně ve výrazně nesympatických postavách, fatálně pomýleném obsazení a extrémně infantilním a trapném humoru. A ani ty triky a akční scény nejsou tak bombastické, i když závěrečná honička je zajímavá, vzhledem k tomu, že jejím aktérem je přerostlý ještěr. To vše navíc umocněné kvalitami zmíněného konkurenčního ARMAGEDDONU.(12.11.2007)

  • sniper18
    ****

    Je to veľmi dobrý katastrofický sci-fi film od Rolanda Emmericha. Má výborný príbeh o obrovskom zmutovanom tvorovi, Godzille, ktorá po dlhej plavbe oceánom narazí až na New York, kde chce založiť potomstvo a tak po nej ide nielen armáda, ale aj odvážny vedec a agent francúzskej tajnej služby. Spracovanie je celkom dobré, po bezproblémovom zoznamovacom úvode už príde Godzilla na Manhattan, kde sa stále niečo deje, dlhú časť so samotnou Godzillou strieda podobne zaujímavá fáza s mláďatami a nechýba ani veľkolepý akčný záver. Celý čas je to príjemná zábava bez slabých miest. Akcie je tu dosť a páči sa mi. Scény s Godzillou sú veľkolepé, s rozsiahlou deštruckiou, dostatkom explózií a s množstvom nasadenej bojovej techniky a časť s mláďatami je zase zábavná naháňačka na štadióne. Ani sa nedá vybrať to najlepšie, pri každej akcii sa je rozhodne na čo pozerať. Herecké obsadenie je vydarené, Matthew Broderick a Jean Reno, príjemná Maria Pitillo a viacero zaujímavých vedľajších postáv. Réžia a technická stránka sú výborné, to boly ešte časy, keď bol Emmerich vo vrcholnej forme. Godzilla je jeden z najzábavnejších blockbusterov, ktorý baví aj po rokoch. No Deň nezávislosti je predsa len lepší. Objektívna kvalita filmu- 74%, film sa páči mne na 77%.(28.9.2011)

  • Spiker01
    *****

    Jeden z mnoha filmů, který jsem si v dětství pouštěl na VHS a jakmile skončil, přetočil jej a pustil si znovu. Tehdy jsem neměl povědomí o nějakých jiných dílech, pouze jsem vždycky litoval toho, že Emmerichova Godzilla se nikdy sequelu nedočkala. Pro mě to bylo dost zásadní, takovouhle velkou ještěrku nemohl nabídnout ani Jurský park, který jsem také sjížděl stále dokola. K filmu se z nostalgie kdykoliv rád vrátím a stále stejně se bavím, směju se některým až příliš přepáleným akčním scénám a vychutnávám si obsazení. Jestli mít ve filmu nějakého frantíka, tak Jeana Reno...85%(30.6.2014)

  • JohnnyD
    ***

    Ono to vlastne ani nie je Godzilla. Je to mix 90s (katastrofického) blockbustru a Jurského parku. Práve fakt, že je to úplne dokonalá 90s memorabilia, je najväčšou devízou filmu. Inak to ani nemožno brať vážne, lebo z japonskej ságy to nemá nič, samotná Godzilla je hrozne nadesignovaná a digitálne efekty sú mizerné aj na tú dobu, resp. tvorcovia nevedia nájsť ten magický kompromis medzi využívaním CGI a robotických modelov, čo urobilo z Jurského parku film, ktorý prežil dobu. Godzilla dobu neprežila, navždy ostala zavretá v 90tych rokoch. PS: Maria Pitillo je rozkošne otrasná!(1.6.2014)

  • lamps
    ***

    Godzilla je výplod béčkového mozku do takové míry, že měřítkem jejího úspěchu již nejsou odvěké sympatie směřované k fascinaci něčím obludně silným a zdánlivě neporazitelným, nýbrž pouze Emmerichova tradiční víra v široké obecenstvo s tolerancí pro film, který je hloupoučký a navíc neuctivý k předchůdcům, avšak vizuálně působí tak cool, že na to do toho kina stejně vyrazíme. Ale německý demolition man právě tohle umí jako málokdo a jeho vize střetnutí hrdinné (avšak překvapivě dementní) americké armády se slavnou přerostlou ještěrkou, jakkoli roztomile nelogická a směšně megalomanská, opravdu vypadá jako splněný sen většiny malých kluků, kteří si při slově Godzilla představili právě tolik zkázy a zašlapaných troubů v uniformě, kolik pro film "obětoval" i pan Emmerich. Navíc tomu všemu strašně vyhovuje cílený humor a hlavně Jean Reno, jehož postava se nakonec zformovala do velmi ikonické podoby. A kdo se nebavil nad parádně sestříhanou a nahláškovanou auto-godzillovou honičkou, ten s odpuštěním snad není normální. Dříve nadšení, dnes a s přihlédnutím k epickému Edwardsovu remaku pouze taková malá neškodná radost.. 3 a 1/2*(26.5.2014)

  • - Teaser nazvaný „Muzeum", jenž promítali před filmem Muži v černém (1997), stál 600 000 $, což je v přepočtu něco málo přes 20 000 000 Kč. V této krátké upoutávce vidíme obrovské chodidlo Zilly, která prošlápne střechu a zašlápne kostru T-Rexe. (HellFire)

  • - Ve 28. minutě filmu si můžeme všimnout, že TV vysílá seriál Barney a jeho přátelé (od r. 1992). A 51. minuta nám ukazuje scénu ze – 62. minuty – snímku Přišlo to z hlubin moře (1955).

  • - Ve scéně na začátku filmu je možné vidět kompletní stopu Godzilly i s patou v zemi. Avšak ve scéně, kdy Godzilla prochází městem, je jasně viditelné, že k chůzi používá jen část nohy od prstů po klouby prstů. (Nevka)