Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Renton
    ***

    Scénář: Mark Bomback .. Tony, už ty koleje opusť. Tento film je dobrej, ale stále věřím, že máš na něco víc než jen vlastní variace již dříve viděných kousků, které skládáš, jen ovanuté tím svým osobitým vizuálem, do jiných celků. Ale už od Man on Fire tam prostě nic víc nenalézám.(19.12.2010)

  • verbal
    ****

    Překrásná Železničářská pohádka plná chlapského tahání za masivní, železné páky a drsného zasouvání závlaček! Mašinka Tomáš, mistrně řízená hrdinným Denzlem, chvátá na pomoc lidem, které ohrožuje strašlivý vlak Fenolák. Roztomilé je, že je to naprosto Klišéfree! Hlavní hrdinové si totiž v rámci brzdění zlého vlaku nejen urovnají své rodinné vztahy, ale navíc získají respekt a úctu svých dětí, a to nikoliv svým hrdinským činem, ale tím, že jsou to jen obyčejní, skvělí chlapi a Američané! Pominu li však výše uvedené, tak pokud se Skotovic Toník oprostí od svého psychopatického střihu, pořád dokáže natočit strhující a napínavou podívanou, u níž si nejeden majitel Tétéčka či Hánulky bude podvědomě sahat vlhkou rukou na přirození!(20.12.2010)

  • Matty
    ****

    Milion tun vážící, 800 metrů dlouhá a vysoce explozivním materiálem napěchovaná vlaková souprava, kterou nikdo neřídí. Tony Scott to rozjíždí ve velkém. V žebříčku nejoriginálnějších akčních filmů by se Nezastavitelný nedostal ani do první stovky. Děj je nehorázně p ř e d v í d a t e l n ý a malinko jej omlouvá pouze inspirace skutečnými událostmi. V ohrožení jsou životy dětí, zvířat i hrdinných státních zaměstnanců. Od Scottova předchozího drandění po kolejích (Únos vlaku 123) se film neliší povahou hlavní postavy (rozumný průměrňák, z něhož se stane hrdina), na Scotta málo psychedelickou vizuální stránkou, množstvím patosu ani křečovitým zdůrazňováním rodinných hodnot, ale výhradně absencí padoucha. Spouštěčem celé akce je prosté selhání lidského faktoru. Za blbce tentokrát nejsou ani policajti, jakkoli rozkošně zbytečná vzdušná pirueta policejního auta nechybí, špatná rozhodnutí činí akorát jeden nadřízený, kterého proletářský hrdina svými činy nakonec posadí na jeho buržoazní zadek. Nezastavitelný vážně působí jako óda na rukama a nohama pracující lid, nad čím se ale zásluhou konstantně vysokého tempa nebudete mít čas zamyslet. Kamera je neustále v pohybu, záběry jsou i během nedlouhých dialogových scén velmi krátké, skoro celou dobu navíc musíme svou pozornost dělit mezi několik paralelně probíhajících akcí. Scott proměnil hlavní omezení vlaku, schopného jet pouze dopředu nebo dozadu, v hlavní přednost akčních scén (celý film je v podstatě dlouhou akční scénou). Míjení v poslední vteřině bylo stejně dechberoucí naposledy v němých groteskách, z nichž nelze nevzpomenout minimálně na Friga na mašině. Zatímco Keaton pracoval předně s šířkou záběru, Scott více využívá jeho hloubky, jako by měl nakročeno ke stereoskopickému formátu. To by teprve byla jízda. Žel už nebude. Nezastavitelný Tony Scott dojel. 75% Zajímavé komentáře: Traffic. Deverant(17.11.2012)

  • Malarkey
    ***

    Nezastavitelný má jednu výhodu...točil ho Tony Scott. Ten totiž naprosto déčkovej příběh, který zfilmoval už před několika lety i Van Damme v Teroru ve vlaku, převedl do docela zajímavé akce, kde nejzajímavější je skutečnost, že vše vypadá reálně. Žádné umělé efekty, hnusné laciné triky, ale realita. Teda, pokud Vám vyhovuje, že se na kolejích objevil nezastavitelný vlak, který má vagonů víc, než štamgast za den vypitých piv. Ve vagonech se válí plutónium nebo podobně jedovatá kravina a film má pointu takovou, že kdyby to šlo, udělá se hned a celý film se může zkrátit na pět minut.(9.5.2011)

  • Fr
    ***

    To si tenkrát Dewey nechal ujet vlak. Doopravdy. Měl ho totiž řídit..... Takže tu máme vlak bez posádky, lidi kolem, Denzela a Chrise, dispečink, projíždějící vlak(y), okolí..... Scott mistrně střídá tempo a vlakový modeláři prožívají orgasmus. T.Scott si odskočil z metra na železnici, vzal si sebou lítající kameru, D.Washingtona a jal se předvést skutečnou událost z 15. května 2001, kdy 2 muži zabránili největší železniční katastrofě v Jižní Pennsylvanii. Ve skutečnosti to snad ani takový drama bejt nemohlo, takže kam se sere CNN se svým ,,Breaking news“. Film stojí jen a JEN na Scottově mistrovství vytěžit z krizové situace maximum. Takže: JAK HO CHCETE ZASTAVIT? Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Jsem nádražák a rozpadá se mi manželství. 2.) Jsem posunovač. 3.) 15.5.2001 jsem cestoval vlakem v Ohio. PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ** NAPĚTÍ **(29.12.2010)

  • - Celá trať, po které se nebezpečný vlak řítí, i města podél ní jsou jen fiktivní. Například nebezpečná zatáčka na obrovském viaduktu se ve skutečnosti nenachází ve (vymyšleném) městě Stanton, ale v malém městečku Bellaire na hranicích Ohia a Západní Virginie. (Don Carlos)

  • - Celou dobu se mluví o vlaku č. 777, ale v čase 1:04:33 jede po koleji vlak s číslem 767. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Spoiler: Počet mŕtvych vo filme je 1. (ledzepfan)