Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gabin(a)
    *****

    Čtyři naprosté skvosty s typickým rukopisem a atmosférou jednotlivých režisérů. Je tam všechno, co mám na italských filmech šedesátých let tak ráda. Lidový Monicelli mě fascinuje bezprostředností a kromě milého příběhu i takovým vykreslením atmosféry, že bych se hned vydala na plovárnu, do kina nebo na taneček, úplně cítím tu vůni. Fellini postavil Anitě Ekbergové nesmrtelný pomník ve Sladkém životě a přidal k němu ještě tuhle pamětní desku se sklenicí mléka. To byla panečku jiná propagace než Parta Hic!. Romy Schneiderovou zbožňuji a s mamkou jsme slintaly nad jejími oblečky a nonšalancí, když říkala: Tohle?To je Chanel, ale starý, už ho mám tři měsíce! No a loterie s Lorenovou je dokonalá, nemám slov. Děj je popsán v komentářích, můžu jenom doporučit ke shlédnutí. Mám ale obavu, že dopadnete jako já: budete si chtít pustit jednu povídku, ale nakonec je zkouknete všechny a některou ještě i dvakrát (u mě to byli Monicelli a Fellini).(12.1.2010)

  • Karlos80
    **

    Lehce erotický film podle známých povídek z Boccaciova Decameronu. Mistrní a nápadití režiséři tehdejší doby se vskutku zvučnými hereckými hvězdami zde předvádějí příběhy, v nichž se odrážejí fantazie jejich současnosti. Billboard s hereččiným portrétem vyvolává tolik zloby, že z něj Anita Ekbergová jednoho dne sestoupí. Vnadný originál ovšem způsobí ještě mnohem větší rozruch. V druhé povídce pak přestoupí dva zaměstnanci, tajně šéfův zákaz uzavírat manželství. Nejznámější a asi i nejlepší je ovšem Viscontiho epizoda (Práce), v níž se tehdy velice populární a sexy Romy Schneiderová jako frustrovaná hraběnka vrhne na prostituci a prvním jejím zákazníkem je její vlastní muž ! Taková malá zajímavost k onomu zvláštnímu názvu k filmu: Tehdejší producenti o tomto filmu už se značným předstihem a jistou škodolibostí předpokládali, že jej přísná italská cenzura povolí teprve v roce 1970 - proto také již zmíněná narážka v názvu. Mimochodem jednalo se o jediný film kde tehdejší divák mohl spatřit na filmovém plátně společně tuto trojici tedy ( Ekberg, Schneider a Loren) vnadných a tehdy už velmi populárních filmových div, občas jen stroze oblečených, ba přímo nahých:-) Jednotlivé povídky nesly názvy: Renzo a Lucciana ( Mario Monicelli), Pokušení dr. Antonia ( Federico Fellini), Práce ( Luchino Visconti) a Loterie ( Vittorio de Sica).(27.11.2006)

  • mm13
    ****

    Po kvalitatívnej stránke vyvážená, po formálnej pestrá zbierka štyroch filmových poviedok. Nie bezduchá, no ani intelektuálne vyčerpávajúca, poväčšine úsmevná (De Sica) až pitoreskná (Fellini), príjemne civilná (Monicelli) a iba miestami mrazivejšia (Visconti). Koktejl na pohľadanie, ktorý som veľmi skoro prestal iba posrkávať a doprial si ho plnými dúškami.(9.4.2007)

  • dopitak
    ***

    Kolega Hennes to výborně shrnul, takže jenom doplním k jednotlivým povídkám: __Renzo a Luciana má potenciál na plnoformátový film, pointa je sice nijaká, ale zahrané je to dobře, atmosféra pracovního omezení mi trochu připomněla šedivý socialismus. Tento první díl filmu viděn bohužel v novém dabingu, tedy bez Josefa Vinkláře.__Pokušení doktora Antonia mě hrozně nebavilo, a to i přes dokonalý výkon Miloše Kopeckého v dabingu.__ Práci jsem trochu prochrupal, Romy Schneider na tisíc a jeden stejný způsob nebaví.__ Loterie byla naopak výborná, skvělý nápad a perfektní dabing, kdy se ještě přemýšlelo nad tím, aby výkon a barva hlasu dabéra odpovídaly herectví na plátně. Kromě Ireny Kačírkové/Sophie Loren se mi ještě víc líbil člověk, co mluvil prodejce losů, zřejmě Josef Beyvl. Mimochodem, fotku se Sophií Loren z tohohle filmu určitě budete znát, obrovský čtyřky průhledně schovaný za květovanou šprndu.__ Suma sumárum, první a čtvrtou část nechat, ostatní pryč.(16.11.2013)

  • nervoznideda
    ****

    na uvedení tohoto snímku na tel obrazovku potřebovali tel pracovníci smrt jedné ženské. Herci prosím vás rychle umřete at nám tel prasata pouští něco slušného do programu! Tak se asi otvírají archivy. no coment deda :-)PS chtěl bych být na místě dr Antonia mezi prsy Anity Ekberg :-) 4. povídku asi uvidíme až zemře Sofia Loren už je to taky baba nad hrobem 1934 toho se asi nedožiji, já se svými 73 lety jsem už na prahu mužské úmrtnosti :-)(12.1.2015)

  • - Romy Schneider a Visconti mezi sebou měli četné rozepře. Hádky inicioval režisér úmyslně. (theSaint)

  • - Visconti během natáčení hrál velmi rád hru srážení věží, kterou si oblíbil zvláště proto, že končila vždy hádkami. (theSaint)

  • - V zahraničí byla epizoda v režii Monicelliho vyřazena z produkce. Monicelli poté odmítl jít na 15. ročník filmového festivalu v Cannes, kde byl film promítán mimo soutěž. (Cucina_Rc)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace