Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dopitak
    *

    Takže, když nepočítám To je Balkán, který nikdo neviděl, měla u mě Alice Nellis hodnocení 4-4-2. Solidní Enne, geniální Výlet, "zajímavé" Tajnosti. Mamas & Papas je tryzna, utrpení, a nikoliv porod, jaký předvádí Natalia Volkova. Jak směšné názory členů České filmové a televizní akademie, kteří tragický výkon Zuzany Bydžovské ocenili Českým lvem. Pusťte si část, kde rodině Dolanských vysvětluje, jak se to má s rodičovstvím. Takhle se vyjadřuje doktorka? Pokud měla být Zuzana nenucená, povedlo se až moc. Potěší jedině výkon Filipa Čapky, protože ostatním protagonistům nebudete držet palce ani za milion. Alice, děkujeme, zkus víc vzpomínat na minulost a míň se plácat v rádoby psychologii.(18.3.2011)

  • M.i.k.e
    ***

    silné a přirozené.Vzhledem k tomu,že k podobným tématům mám určitý vztah i osobní zkušenost,oceňuji,jakým způsobem to dokázala Alice Nellis podat a po většinu snímku jsem měl tendenci hodnotit minimálně čtyřmi hvězdami.Nakonec je to za tři a je to velká škoda.Velká škoda hlavně v tom,že 4 paralelní dějové linie byly protentokrát opravdu trošku moc a veškeré emoce se tak pak rozmělní prakticky do ztracena.Za mě osobně byla minimálně dějová linka s Marthou Issovou úplně zbytečná a maximálně nevyužitá.Chápu,že Neliis chtěla ukázat všechny "druhy" párů od "můžou mít a nechtějí" po "nemůžou a chtějí",ale v tomhle ohledu to režisérka trošku neukočírovala...70%(30.4.2011)

  • venison
    ****

    Velmi silný psedodokument o vztazích rodičů a dětí v různých životních situacích.. Na můj vkus se tam málo mluvilo, ale zase na druhou stranu si člověk více musí domýšlet a více příběh cítí.. Zkritizovat musím podivné sestříhání filmu, které není nijak logické a ani mi tam nesedne.. Moje oblíbenkyně Zuzana Bydžovská byla famózní :-))) Jinak celkový dojem z filmu v českých luzích a hájích je na ****(4.5.2011)

  • Tetsuo
    **

    Pasivně bezmyšlenkovité a šmírácké přitakávání životní mizérii. Film sděluje jen banalitu "takový je život", místo aby vypravěčskými prostředky vzbudil pocit "takový život být nemusí" (což dělají přínosné psychologické snímky). Alice Nellis tím vytvořila svůj rekord v nechutném a bezcílném citovém vydírání. ___________ Není tu jediná postava, která by si zasloužila sympatie (všichni muži jsou chcípáci a všechny ženy jsou vylíčeny negativně - mateřství tu nemá žádný pozitivní obsah) a není tu jediná scéna, kdy by postavy nebyly ponižované a uváděné do trapných situací. Je zázrak, že někdo takhle misantropický film může chápat jako citlivý. __________ Zvláštní "bonus" pak je pitomě poskládaný děj, kdy to vypadá, že jeden chlapík sedí na lavičce několik měsíců, stejně jako jedna ženská sedí na pláži několik měsíců a zatím Ukrajince naroste břicho a odrodí. Ale to už je jen taková perlička. _______ "Mystický závěr" s keporkaky či monolog Marthy Issové v divadle jsou jinak dokonalou ukázkou pseudoumění alias midcultu. Alice Nellis potvrdila svůj status nejpřeceňovanější české režisérky, jíž média tleskají z pouhé povinnosti a už ani nevědí proč.(12.4.2010)

  • VenDulin85
    ***

    Komentáře ostatních mě neodradili, film jsem zkoukla nadvakrát, ale pořád se nějak nemůžu rozhodnout, zda to bylo spíše dobré, nebo propadák. Co mě hodně rušilo byl nevyrovnaný zvuk, scény s Zuzanou Bydžovskou jsem si musela zhlašovat skoro na 100%, abych jí rozuměla, pak zase rychle tlumit. Pak taky způsob zpracování, kdy herci měli vlastně volnou ruku při natáčení- na jednu stranu vyznívali přirozeně, nevyumělkovaně, na druhou stranu si hodně často skákali do řeči. Může to být chyba vnímání, kdy už jsme hodně zvyklí, že ve filmech každý ví, kdy má co jak říct a pak, když vidíme něco odlišného, tak nás to zaskočí, takže tohle nechci zas tak moc kritizovat. Co mě hodně zasáhlo, byla dvojice, neustále čekající na dítě, a když je měla, tak byla šťastná jen jedna polovina páru. Nakonec dávám tři*, protože i když mě tam hodně věcí rušilo, byla jsem z něj smutná, tudíž nějaká citová reakce tam byla :-).(7.5.2011)

  • - Zuzana Bydžovská získala Českého lva za nejlepší ženský výkon v hlavní roli. (M.B)

  • - Pro scény probíhající pod vodou musela Zuzana Bydžovská absolvovat půlroční potápěčský kurz. (oje)

  • - Filmová dcera Zuzany Bydžovské na začátku filmu odjíždí na lyžařský zájezd. Odjezd byl natáčen u Gymnázia Jana Keplera (GJK) v Parléřove ulici v Praze na Hradčanech. Toto gymnázium využila v minulosti pro natáčení také americká kapela Linkin Park, která zde v roce 2003 natočila videoklip ke skladbě Numb. (navabaca)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace