Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ****

    Já si myslím, že lidé, kteří se ocitli v podobných situacích se v chování hlavních hrdinů našli. Na autencitě příběhu velmi příspívali vedlejší ruchy, tady opravdu klobouk dolů před zvukařem.Mnoho věcí bylo filmem ukázano, nejzajímavější se mě zdál hlavní příběh veteienáře Domanského a jeho ženy. Mám dojem, že zbylé příběhy tu existují, právě pro širší pojetí tohoto příběhu. V každém případě Alice Nellis udělala velmi vydařenou pocitovku.(14.2.2016)

  • jahol
    ****

    Jen valím oči, jak je tenhle film všude (csfd, nezávislé recenze) z různých úhlů kritizován a shazován. Tak třeba jednomu recenzentovi vadí, že "film je dlouhý a pokračuje dále a dále..."... on to tedy napsal takto: "A tak ako dobre začínal film, tak veľmi zle končil. Po hodine sa samotný film zdal už dlhý a väčšina určite čakala, že niekde tam bude koniec, ale nie. Išlo to ďalej a ďalej." - což mi připomnělo slavnou sklepáckou scénu "Bible" (...ta kniha je především dlouhá...). Druhý recenzent zase Alici Nellis vytýká že "film je příliš komplikovaný, protože se zde protínají osudy čtyř dvojic a ještě se navíc scény opakují" - asi neviděl Oscarový Crash, kde je spleteno kolem patnácti dějových linií do úžasného mixu, dalšímu se zdá, že "film se nevyjadřuje ke konkrétním tématům" nebo že je příliš roztříštěný a témata spolu nesouvisejí(?!). Za sebe musím říci, že si myslím, že se Alice Nellis ve filmu velmi vyhraněně a otevřeně vyjádřila k tématům nejdůležitějším a souvisejícím tak, že více souviset nemohou, jenom to udělala trochu jinak, než je ochotné současné "masově intelektuálské" publikum unést . A na to dojela (kolik třicetiletých trapáků, kteří se ještě necítí na rodičovství se tady poznalo?). Jo a ano - to se vy, co jste filmu dali jednu hvězdičku, necítíte aspoň trochu blbě už kvůli famóznímu, neskutečnému výkonu Zuzany Bydžovské??(29.5.2011)

  • Tetsuo
    **

    Pasivně bezmyšlenkovité a šmírácké přitakávání životní mizérii. Film sděluje jen banalitu "takový je život", místo aby vypravěčskými prostředky vzbudil pocit "takový život být nemusí" (což dělají přínosné psychologické snímky). Alice Nellis tím vytvořila svůj rekord v nechutném a bezcílném citovém vydírání. ___________ Není tu jediná postava, která by si zasloužila sympatie (všichni muži jsou chcípáci a všechny ženy jsou vylíčeny negativně - mateřství tu nemá žádný pozitivní obsah) a není tu jediná scéna, kdy by postavy nebyly ponižované a uváděné do trapných situací. Je zázrak, že někdo takhle misantropický film může chápat jako citlivý. __________ Zvláštní "bonus" pak je pitomě poskládaný děj, kdy to vypadá, že jeden chlapík sedí na lavičce několik měsíců, stejně jako jedna ženská sedí na pláži několik měsíců a zatím Ukrajince naroste břicho a odrodí. Ale to už je jen taková perlička. _______ "Mystický závěr" s keporkaky či monolog Marthy Issové v divadle jsou jinak dokonalou ukázkou pseudoumění alias midcultu. Alice Nellis potvrdila svůj status nejpřeceňovanější české režisérky, jíž média tleskají z pouhé povinnosti a už ani nevědí proč.(12.4.2010)

  • VenDulin85
    ***

    Komentáře ostatních mě neodradili, film jsem zkoukla nadvakrát, ale pořád se nějak nemůžu rozhodnout, zda to bylo spíše dobré, nebo propadák. Co mě hodně rušilo byl nevyrovnaný zvuk, scény s Zuzanou Bydžovskou jsem si musela zhlašovat skoro na 100%, abych jí rozuměla, pak zase rychle tlumit. Pak taky způsob zpracování, kdy herci měli vlastně volnou ruku při natáčení- na jednu stranu vyznívali přirozeně, nevyumělkovaně, na druhou stranu si hodně často skákali do řeči. Může to být chyba vnímání, kdy už jsme hodně zvyklí, že ve filmech každý ví, kdy má co jak říct a pak, když vidíme něco odlišného, tak nás to zaskočí, takže tohle nechci zas tak moc kritizovat. Co mě hodně zasáhlo, byla dvojice, neustále čekající na dítě, a když je měla, tak byla šťastná jen jedna polovina páru. Nakonec dávám tři*, protože i když mě tam hodně věcí rušilo, byla jsem z něj smutná, tudíž nějaká citová reakce tam byla :-).(7.5.2011)

  • bila.tecka
    **

    Z Alice Nellis je mi smutno. Po výtečném Výletu jsem s radostí očekával další její filmy. Tajnosti mě nemile překvapily svou prázdnotou, dnešní Mamas & Papas naprosto nezvládnutou režijní stránkou. Vztahová směsice s výchozím motivem rodiče versus příchozí potomek je zavalená úděsnými dialogy či promluvami (zvukař by měl dostat taktéž přes hubu, takhle nesrozumitelně jsem už dlouho film neslyšel). Milá Alice, je mi naprosto jedno, zda jsi hercům dala úkol improvizovat. Je pouze na tobě, jak bude výsledný tvar vypadat a fungovat. Vypadá hrozně a nefunguje vůbec. Atmosféra nula bodů. Pražádná koncepce vývoje vztahů, přístup "nějak to dopadne"... Mraky intimních scén, kdy by stačilo nechat stékat vodu po sprchovém koutu ty zazdíš dalším trapným dialogem. Když už nevíš kudy kam, dáš postavě do ruky mobilní telefon. Krutá bezradnost... Jednu hvězdičku za podmořské záběry, druhou za Filipa Čapku, jehož výkon je (aspoň) průměrný.(8.4.2012)

  • - Režisérka hercům před natáčením nedala přečíst scénář, jen je seznámila s jejich postavami a vzájemnými vztahy. Přála si, aby se herci vyjadřovali vlastními slovy. (oje)

  • - Pro scény probíhající pod vodou musela Zuzana Bydžovská absolvovat půlroční potápěčský kurz. (oje)

  • - Snímek se natáčel chronologicky, aby bylo došlo k většímu propojení herců a jejich postav. (Olík)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace