poster

Maličká (festivalový název)

  • italský

    Non è ancora domani (La pivellina)

  • La Pivellina

  • anglický

    Little Girl

Drama

Itálie / Rakousko, 2009, 100 min

Scénář:

Tizza Covi
  • keddy79
    *****

    Moc hezký snímek, jeden z nejlepších, co jsem letos (2009) ve Varech viděla. Citlivý příběh o stárnoucí cirkusačce, co našla dočasně opuštěnou dvouletou holčičku a přestože sami mají málo a lidé se na ni, jejího manžela a spoluobyvatele skupiny maringotek dívají skrz prsty, starají se o ni s takovou péčí, kterou by si mohlo přát každé dítě.(9.7.2009)

  • bassator
    **

    44th KARLOVY VARY INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2009 - Nevím co mě napadlo jít na tento film, protože podobné filmy nemám vůbec rád a podle toho bude i moje velmi zkreslené hodnocení... Film byl určitě pěkný, kvalitně zahraný, ale já se strašně nudil a čekal jsem jen na konec a podle toho také hodnotím "jen" - 35%(9.7.2009)

  • vykyn
    **

    Určitě milé téma o malé holčičce.I začátek filmu je rozjetý zajímavě.Ale pak se prostě zastaví a nehne se ani o kousek.Film je složen s určitých scén,které spolu vůbec nesouvisí a nemají vůbec smysl.Naprosto nevykreslené postavy,žádné emoce.Opravdu nuda..Možná to je záměr,nebo nějaký trend,takhle točit filmy.Ale mě tento způsob vyprávění absolutně nic neříká.Možná pro někoho to je umění..Asi nejhorší film,který jsem letos ve Varech viděl.(9.7.2009)

  • Bluntman
    ***

    (CINEMA MUNDI 2011) MALIČKÁ umožňuje sledovat, do jaké podoby se vyvinul italský neorealismus, a zároveň je důkazem, že ve formální podobě, která je evidentně ovlivněna stylem cinema-verité, nejde o přežitek. Jednoduchá, ovšem společensky aktuální myšlenka, že nejde o to, z jakého prostředí člověk vzejde, ale jaké lidi kolem sebe má. Obsazení neherců, jimž není problém uvěřit. Emoce, které z diváků nejsou okázale dolovány, ačkoliv by se to tak na základě zápletky a výběru ústřední nedospělé hrdinky mohlo jevit. Jako jediné problematické se mi jeví pouze zpřístupnění prostřednictvím atrakcí, které z vyprávění trčí - jakékoliv scény, ve kterých se předvádí cirkusová dovednost, jsou v tomto nečernobílém a zbytečně dramaticky nevyhroceném vyprávění násilné.(8.3.2011)

  • aleshat
    odpad!

    Snímky, ve kterých tvůrcům stačí postavit kameru na dětské hřiště a nahnat před ní hystericky snaživé (čti autentické) neherce, malé, roztomilé, pitvořící se děťátko a diváci jim zobou ze záhadných důvodů z ruky, živelně nesnáším. Otevřený konec završil hodinu a půl filmařské impotence... Nejhorší film letošních Varů, bohužel výmluvně svědčící o současných trendech v kinematografii...(12.7.2009)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace