poster

Robogeiša

  • Japonsko

    ロボゲイシャ

  • Japonsko

    Robo-geisha

  • Velká Británie

    RoboGeisha

Akční / Komedie / Sci-Fi

Japonsko, 2009, 102 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Nyan
    *****

    V momentě, kdy si myslíte, že vás tahle ulítlá akční jízda nemůže už ničím překvapit, vám režisér naservíruje další šílený nápad ať už v podobě někdy perverzních kybernetických vylepšení těl vražedkyň nebo jiných hi-tech vychytávek a vám nezbývá než žasnout nad nespoutaností scénáře. Jo, a ještě stihne řešit komplikovaný vztah dvou sester.(9.8.2011)

  • Fr
    **

    ,,S POUŽITÍM ARZENÁLU SVÝCH ŽENSKÝCH PŘEDNOSTÍ SE DOKÁŽÍ DOSTAT BLÍZKO K NEPŘÍTELI A ODSTRANIT HO. JSOU TO NAŠE AGENTKY PRACUJÍCÍ V UTAJENÍ"... /// Z koz teče pekelný mlíko, z paruk lítaj kulky a z prdele hvězdice. Asi nemá smysl debatovat, jak moc (nebo málo) je tahle píčovina úchylná. Tragický herectví patří k věci, páč co čekat od děvčic, co zahodily minulost a staly se stroji. Je z toho cejtit nadsázka a od 75minuty, kdy nastává neuvěřitelná řež, ve který krvácej baráky, po městě běhá hrad a vyvražďujou se příbuzní se z toho stává něco neuvěřitelnýho, co bych snad ani nikomu (normálnímu) nedoporučil. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Přirození bych vyměnil za kulomet (ten totiž nikdy neselže!). 2.) Thx za titule ,,LuciferAngel“. /// PŘÍBĚH ** HUMOR * AKCE ** NAPĚTÍ ne(21.9.2014)

  • ledzepfan
    **

    Parádní chujovina v tom pozitivním smyslu...Iguchi se zde od Machine Girl posunul o kus vpřed a i když to není taková jízda jako Mutant girls squad už to má jistou úroveň, osobité nápady atd.... Občas tam je nápad nebo scéna tak příjemně WTFoidní, že bych to rád ocenil aspoň třema rudýma, ale bohužel to má až úchylně přestřelenou minutáž díky které to celé naprosto ztrácí tempo i drajv (dalo by se to bezbolestně osekat i na polovinu).. Iguchi není úplně moje krevní skupina-v rámci tohodle specifického japkoÚchylSplatteru mi sedí spíše promyšlenější, chytřejší a estetičtější Nishimura-ale tuhle nevázanou, přestřelenou a až dekadentnífilmařinu jsem schopný pochopit a v jistém smyslu ocenit.(9.8.2014)

  • TERRORDROME
    ***

    Úvodná scéna úžasná a superštýlová. Potom tam Iguchi začne tlačiť dáky poondený, ukrutne osudový príbeh o dvoch súperiacich sestrách a je to viac-menej v riti. Začne sa tam kecať, smokliť a všetci sa tvária k posratiu vážne ako keby ani nehrali v chobotovine kde dievčatám vystreľujú hviezdice zo zadku. Každú chvíľu to vyzerá akoby sa už-už mala rozbehnúť parádne strelená akcia, ale Iguchi nestále sadisticky stojí na brzde a tak to len škrípe a škrípe až lietajú lacné digitálne iskry. Pripomínam, že za parádne strelenú akciu nepovažujem to keď ľudia po sebe zbesilo pália z bezprostrednej blízkosti, takmer nič netrafia, guľky lietajú všade okolo a medzi nimi pokojne tancuje chlap na vozíčku tlačený babičkou. Keď už konečne nejaký náhodný projektil nájde svoj cieľ, z obete vystrekne spŕška digitálnej krvi pričom na tele nie je žiadna rana ( vzhľadom na nízky rozpočet si asi tvorcovia nemohli dovoliť poškodiť kostými hercov ). Tieto výjavy je Iguchi schopný naťahovať na dlhé minúty nezmyselnej paľby do ničoho. Body získava tento kúsok hlavne za bizarné detaily typu geisha s tankovým podvozkom či zvracajúci robot-hrad. A samozrejme zabijáčka Asami ktorú vždy rád vidím.(3.1.2011)

  • destroy83
    *****

    Další japonská šílenost od tvůrce The Machine Girl, ve které divák sleduje lehce emocionální příběh dvou sester, které se zapojí do zločinecké organizace jako gejši vražedkyně. Během tréninku i plnění úkolů se nejen nechávají přestavovat na roboty, ale řeší stále své nevyrovnané sourozenecké účty, což s honbou za úspěchem díky robotizaci přímo souvisí. Herecké výkony jsou standartně dobré pro podobné promakanější japonské ujetosti a kamera je doslova k sežrání. I když se nejedná pouze o splatter komediální nářez plný digitální krve a různých bizarností, protože je zde spousta dialogů týkajících se sourozeneckého vztahu, výše popsaných japonských libůstek se divák v bohaté míře dočká také. Za zmínku stojí především robotické přestavby těl gejš vražedkyň, pojetí jakýchsi japonských strašidel s falickými symboly stříkajícími pekelné mléko, které rozleptá tvář protivníka, obří robotický hrad či z těch krvavější anální hrátky s hvězdicemi nebo krvavý anál samurajským mečem. Samozřejmě v dílku je podobných libůstek daleko více. Za chválu stojí také choreografie jednotlivých soubojů, která je vskutku na vysoké úrovni ostatně jako celá řemeslná stránka tohohle japonského, lehce netradičního, úchylného opusu. Po druhém shlédnutí dávám s klidným svědomím plný knedlík.(25.4.2011)