poster

Zářijové číslo

  • USA

    The September Issue

Dokumentární

USA, 2009, 86 min

Komentáře uživatelů k filmu (19)

  • T2

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $3,820,067Tržby Celosvetovo $5,626,407(4.3.2010)

  • Ernia
    **

    80 minut a člověk se dozví houby. A že prej dokument...(23.8.2012)

  • Ant
    ***

    Anna Wintour zdaleka není takový ďábel, jakého z ní film s Meryl Streep dělá. Samotný dokument nepřináší žádný extra poutavý příběh, je to pouze letmé nahlédnutí do tvorby jednoho čísla Vogue a života dvou hlavních žen tohoto módního gigantu. Nedokážu si představit, kdo by si koupil časopis, který má téměř 1000 stran a je odshora dolů pokrytý reklamami. A podobně prázdný je i tento dokument, akorát je dělán mnohem zábavnější formou.(7.4.2011)

  • naigoto
    *

    Natočené docela dobře, ale obsah je teplejší než moje ranní stolice(3.3.2011)

  • Beagle
    ****

    Spolu s jinými módně zákulisními filmy (jako "parodií" redakce Vogue Ďábel nosí Pradu, v němž Meryl překvapivě tak úplně nehraje Annu Wintour, nebo Životem objektivem Annie Leibowitz) mě Zářijové číslo jako milovníka lesklých stránek těchhle nehorázně drahých časopisů zcela uspokojilo. Nečekejte hluboké psychologické sondy do mysli Anny Wintour (i když toho na sobě někdy nechá znát docela dost), spíš zábavný, někdy sebeironický pohled do několika kanceláří na Times Square, v nichž se rozhoduje o osudu stovek milionů dolarů. O těch milionech, které příští sezónu padnou nejen za opět módní kožešiny v newyorských obchodech nebo páry bot v pařížských buticích.(19.6.2011)

  • apacka
    ***

    Na tohle jsem se měla podívat, než jsem šla studovat žurnalistiku.(10.5.2014)

  • Marqta
    **

    Pravděpodobně jako ve většině jiných odvětví- kdesi v záři reflektorů sedí jeden dva lidi, kteří diktují jak bude vše vypadat, co je hezké, co ne. Oni rozhodují co pak miliony lidí uvidí, co budou oslavovat a na co budou nadávat. Je to zajímavé na druhou stranu děsivé. Možná moje chyba, že jsem si vybrala tenhle dokument, když je můj vztah k celé "issue"(módě) podobný jako ten co popsala Annina dcera. "It is a weird industry to me. It is fun it is really amusing, but there are other things out there." Je zajímavé a pro mě překvapivé jak to funguje, jak dlouho vše trvá- to jsem neměla ani tušení. Jen mi vadilo, že se veškerá pozornost zaměřoval víceméně na fotoshoty a na to jak se Anna W. tváří nespokojeně a ostatní aspekty časopisu byly tak trochu upozaděny, nebo se ve snímku neobjevily vůbec. Možná to takhle prostě je, možná je vážně pozornost zaměřená jen tímhe směrem, takže nic dalšího nebyl záměr ukázat...Asi se mi to v životě nepovede, ale chtěla bych si redakci projít sama a sama si udělat představu, tohle na mě prostě dělalo dojem takový, že to co nám bylo ukázáno není ani zdaleka vše...(11.8.2015)

  • alisa.upir
    ****

    Jako dokument o módním časopise super :) aspoň jsem si udělala lepší představu, jak to funguje :) a Anna Wintour je prostě originál :)(9.11.2015)

  • Babous
    ****

    Pěkný dokument pro novináře a zájemce o média.(28.2.2012)

  • Kratoc
    ****

    Mám rád dokumenty, které jsou z reálné života o věcech, které nás obklopují, ale do kterých je velmi těžké proniknout. A tenhle dokument to přesně přináší. Dostat se do prostředí módního průmyslu je pro běžného člověka těžko proveditelné a i když mi to osobně nic neříká, tak je zajímavé sledovat, jak lidé, kteří jsou špičkami v oboru, pracují. Anna na začátku drží řeč o tom, že běžní lidé pohlížejí na ty, kteří pracují v módním průmyslu jako na opravdu jednoduché a hloupé. Po shlédnutí tohoto dokumentu jsem nenašel nic, co by mi tento názor pomohlo opravit. Opravdu je zde mnoho lidí, kteří se pohybují mimo tuto realitu, ale stejně jako všude zde najdeme i spoustu opravdu chytrých a zapálených lidí. Faktem zůstává, že tato část lidského snažení (značky, modelky ...) mi zůstává naprosto cizí. Ale jako dokument hodnotím tento film kladně. P.S. Ovšem většina modelek pracujících ve Vogue (i jinde) vypadá, že do druhého dne pojde hlady.(1.10.2010)

  • Juliane
    **

    Hned na začátku se Anna Wintour zamýšlí nad otázkou, proč běžní lidé vidí v těch z módního průmyslu blbečky. Možná by se měla podívat na tento dokument, trklo by jí. Jinak dokument sám o sobě špatný není. 2*.(22.9.2010)

  • janeke
    ****

    pekné, pekné. móda je tvrdá robota! všetky hviezdy pre Grace Coddington...(8.3.2013)

  • fruity
    ***

    Opravdu zajímavý dokument. Nicméně lidi, kteří stojí v čele vydavatelství časopisu Vogue jsou skutečně zvláštní jedinci. Nejvíce asi ten tlustej černoch co nechodí hrát tenis v normálních šortkách, ale má na sobě nějaké odporné tepláky od Ralpha Laurena, tričko od Versaceho a doplňky Louis Vutton. Vypadal v tom sice stejně nesourodě jak nějaký náš spoluobčan z tmavší čtvrti. Ale podle něj z toho vyzařuje jeho styl o který nemíní za žádných okolností přijít. Děkuji, ale budu asi dál "běžným" smrtelníkem a nakupovat v "běžných" obchodech. Jak oni posměšně říkají. V "Kmartu".(23.9.2010)

  • Ravic
    ****

    Jak může ovládat jeden člověk stamilióny lidí co budou nosit. Jak prosté. Poučné, krásné záběry kamery. Dobrá práce. Anna Winturová je 100% profík. Klobouk dolů.(13.9.2010)

  • randomvan
    *

    Nič moc, viac faktoj je aj v The Devil wears Prada. Dokument neobsahuje nič, iba chaotické zábery z prehrabávania sa oblečením. Zaujímavý dokumement z tejto oblasti viz napr. Bill Cunningham.(15.6.2014)

  • jay are
    ****

    pro fanouška módy nezbytnost.(23.9.2010)

  • madline24
    **

    Podle mě stačí znát "Ďábel nosí Pradu"- víceméně stejný výsledek jen podaný zábavnější formou.(30.1.2011)

  • Anncovicka
    *****

    Tento dokument rozhodně neocení každý, nicméně , jak píše jay are, pro fanouška módy je takřka povinností ho vidět ! Je snad snem každé milovnice módy (či milovníka ) být ,,přímo u toho" , když vzniká každoročně to nejtluštší číslo Vogue, které (s všemocnou Annou v čele, samozřejmě) určí, co se bude nosit a jaká kolekce naopak propadne na smetiště módních dějin. Někomu možná přijde řešení podobných věcí velice povchní, ovšem, přiznejme si, o tom, jak vypadáme, přemítáme všichni. Mnozí asi ne tak intenzivně, ale každý má holt jiné vášně. Jiní zas milují auta, jídlo a já nevím, co všechno. Každopádně při hodnocení by měl jít názor na m¨du stranou. Dokument je po všech stránkách výborně odvedenou prací, není příliš dlouhý a nezachází do extrémních detailů. Zkrátka je v něm jakási správná rovnováha. A tohle mu, bezohledu na náš postoj k odívání, nemůžeme upřít.(4.3.2011)

  • fishbonik
    ***

    nelíbí se mi ta povrchnost, která tu "hýří všemi barvami", ale dokument dobře natočený(1.6.2011)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace