poster

Naděje (studentský film)

Drama

Česko, 2009, 20 min

Režie:

Jan Kobler

Střih:

Jakub Vomáčka
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Renesco
    odpad!

    Tvůrci si zřejmě opravdu mysleli, že tvoří nejzávažnější drama roku s nejaktuálnějšími tématy. Dopadlo to ale jako klasická česká soap opera s dávkou takových emocí, které nemohou oslovit a procesem identifikace s postavami oblažit už ani upracované hospodyňky v domácnosti, natož pak G&L publikum, lidi nemocné AIDS, nebo dokonce Mádlův fanklub. Groteska bez humoru.(7.11.2009)

  • Torision
    **

    Aha. Moc nevim, co k tomu napsat, protože tady nejde o film, ale jenom o scénu, která má sice kvalitní herce a jakžtakž i zpracování, ale nemá ani pointu a prostě nezaujme. Navíc mě naštvalo, že situace kolem Tomáše Kluse byla jenom načrtvnutá. Jako celovečerňák bych si to dokázal představit, takhle spíš než cokoli lituju ztracenejch dvaceti minut, který jsem mohl s poklidem věnovat Griffinovejm.(31.1.2010)

  • nevermore
    *

    Je mi líto, tohle mě nenadchlo, ač zajímavý námět, výsledek nezaujal. Mádlovi v Naději nevěřim téměř nic, ne, že bych proti němu něco vyloženě měl (zato Etzlera vážně nemusim), nevadí mi, ale to jeho skuhrání zde je opravdu nepřesvědčivé. A aby tomu dodal trochu věrohodnosti, umocní výkon vulgaritou, protože v expresivitě je působivost, ale spíš to vyznívá tragikomicky. Zkrátka přílišné tlačení na pilu.(28.10.2009)

  • slunicko2
    *

    Nepovedené...a to tak, že velmi. 1) Přemítám, co je horší - mizerný scénář, nudné dialogy, ochotnické přehrávání herců? 2) Nejhorší je, že filmu nevěřím ani slovo, samá póza a šmíra. 3) Tomáš Klus si tam moc nezahrál...snad 10 vteřin? 4) Tu hvězdičku dávám čistě za to téma, které si ovšem zaslouží lepší presentace, než se mu zde dostalo.(6.12.2011)

  • triatlet
    *

    Naděje? Spíš beznaděj... Autoři si měli ujasnit, co chtějí točit. Chvílemi to vypadá jako reklama na Nike. I když Kobler sehnal kvalitní herce a snaží se je vést, tak klišovitý scénář degraduje zajímavý nápad. Dovedu si představit, že by příběh fungoval např. v sérii Soukromé pasti. Ale ve dvacetiminutovce chybí náznak vztahů. Charakteristika syna (Mádl) vystavěná na vulgaritě neobstojí. Přitom začátek - beze slov, jen s výbornou hudbou Tatiany Míkové byl nadějný, ale rodičovské skotačení kolem nemocného vážně k uzívání nudí a nevyvolá žádné emoce. Takže mě nejvíc zaujaly "běžecké" flashbacky, které ale příběh nedokázaly patřičně vysvětlit. Možná se mi to jen zdálo, ale Tomáš Klus v tom tratolišti krve vypadal, jako by se vydejchával po běžeckým tréninku...(18.3.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace