poster

Zločin z lásky

  • Francie

    Crime d'amour

  • Velká Británie

    Love Crime

Krimi / Thriller / Mysteriózní / Psychologický

Francie, 2010, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • playboxguest
    **

    ASI LEHCE ZAVANU SPOILEREM: Vypočítavá mrcha vydeptá naivní mrchu (tentokráte spíš opravdovou kravku) svou nadřazeností do takové míry, že naivce mrdne v kouli a položí si tu potvoru na nůž. Což by bylo v pořádku, kdyby se touto scénou nezměnil celý film, včetně charakteru hlavní antihrdinky, která se v cukuletu promění z totální, na pěst zralé, blbky ve vychytralou bestii, která by snad dokázala přelstít v detailech i samotného Columba. Co na tom, že tu Sagnierka vypadá celkem dobře a sem tam mi i (hlavně v první polovině filmu) lehce připomínala Lilly Loveless, když jsem měla celou stopáž chuť jí jednu fláknout, aby se slepice probrala...(12.5.2012)

  • jolly.rose
    *****

    Jedině ženská ví, co dovede ženská.... pánové pozor..... Nebylo to o tom, že by se Isabell přeměnila mávnutím proutku, ona taková byla už od začátku - žádný přerod. Jen si nechávala svou slupku všednosti. Byla však raněná lidmi, ke kterým měla důvěru. Vždy tvrdila, že 'hrají jako tým'. Když však přišla na to, že je to jinak, zkrátka se přizpůsobila a hrála dle svého. Skvělý film(3.1.2014)

  • hous.enka
    ****

    Ludivine Sagnier a Kristin Scott Thomas se utkávají v souboji o největší mrchu a obě jsou velmi úspěšné (jedna úspěšnější). Obě herečky mě svým hereckým projevem uchvacují znovu a znovu a v Zločinu lásky tomu není jinak. Z ušlápnuté puťky (někdy až nevěrohodně tedy) se vyklube potvora, která jde vstříc svému štěstí třeba i přes mrtvoly. I když film běžel pozdě v noci, musela jsem vydržet do úplného konce. Nápad s šálou, nožem, ISA... skvělé!(6.1.2014)

  • BDMarty007
    ****

    Celkem hodně dobré psychlogické drama, velmi příjemné překvapení. Dobrý scénář, zajímavé téma, byť v poněkud extrémní podobě. V některých fázích až příliš schématické, ale vzhledem k rozsahu příběhu asi nutné v zájmu rozumné stopáže. Otázkou je, zda by někde bylo možno více využít zkratku a nechat na divákovi, aby si to sám trochu dotáhnul. Místy je to možná až zbytečne polopatické. Obecně velmi dobrý casting + dobrý hereckýö výkon hlavní hrdinky. Výbornou práci odvedl na hlavní hrdince i maskér a kostymér. Vytknul bych asi právě až přílišnou doslovnost a po vězšinu času i předvídatelnost děje. Není to tolik CO, jako spíše JAK PŘESNĚ. Pak mám jednu výtku ne sice zásadní, ale něco, co mě osobně poněkud irituje. Ani při nejlepší vůli jsem nepochopil, co to jako mělo být za firmu, čím se jako zabývala. Konzultoval jsem to i s jedním ostříleným byznysmanem / managerem, a ani on neměl nejmenší tušení. Škoda, že si tvůrci nedali práci na zreálnění toho prostředí, minimálně pro část diváků to pak působí velmi uměle a účelově. Z toho ranku je pak i pár dalších nesmyslů, které jdou buď za tvůrci a nebo za překladatelem. Ta schůzka, kterou hlavní hrdinka svolává rozhodně není valná hromada. Ta je něco úplně jiného a nedá se svolat "za hodinu do zasedačky". To byla asi porada vedení. Podobně žonglování se slovy o nárustu hodnoty firmy na základě nějaké interní prezentace je úplný nesmysl. Myslím, že lepší režisér a producent by z toho dokázali udělat film na 5 hvězdiček. Ale i takhle jsou to slušné 4.(3.1.2014)

  • Tayen
    ****

    Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli mi minimalističnost snímku lezla na nervy, nebo jestli to byla ta složka, která mi zabránila na film zapomenout, sotva naskočily závěrečné titulky. Brzy na to ale budu moci přijít díky připravovanému remaku Passion s R. McAdams a N. Rapace v hlavních rolích. Troufnu si ale tvrdit, že pokud se nová verze nestane jen vypiplanější a na oko líbivější kopií stejně jako Fincherovy zbyteční Muži, kteří nenávidí ženy (v původním filmu hrála hlavní roli právě N. Rapace), bude to jen díky tomu, že Crime d'amour je méně známým thrillerem, což mu na kvalitě vůbec neubírá. Nicméně mé oko se čím dál více zaměřuje na C.S. Thomas, která se s přibývajícím věkem stále častěji objevuje v mnou vyhledávaných menších filmech a v nezapomenutelných rolích, kde je důraz kladen spíše než na prvoplánovu krásu na charakter a um herce. V Crime d'amour kontrastuje chlad a vypočítavá krutost zralé Isabelle s bezelstným mládím hezké ale zdánlivě šedivé myšky její podřízené Christine. Týmová spolupráce mezi těmito ženami je přerozena v lásku, kterou můžeme vidět v teskném Christinině výrazu a ve slovech Isabelle, jimž můžeme a nemusíme věřit. A třebaže si Christine začne s Isabelliným milencem, o muže tady nejde, jde o pověst, jde o to být první, jde o moc nad druhým člověkem a zničení jeho osobnosti. Ale v poslední fázi Isabelliny intriky zůstanou bezmocné před zraněným srdcem Christinne a Isabelle na to doplatí. Ale tím zdaleka vše nekončí. Začne se rozjíždět plán precizní pomsty vzešlé ze zdánlivě neškodné hlavy.(27.5.2012)

  • - Jedná se o poslední film režiséra Alaina Corneaua, jenž zemřel dva týdny po jeho uvedení. (fleurette)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace