• Drom
    ***

    Jako doplnění (dokončení) příběhu filmu Zatmění všech sluncí to docela ujde, ostatně začíná se stejnou scénou, kterou první část končí, jen už na konci výkonu trestu, ale bohužel celkově je to poměrně řídký. Ta psychologičnost mi přijde slabší, i přes to, že i pokračování mělo velký potenciál k vyprávění. Bohužel se tam ani nevyvine žádné pořádné boční drama, které by divákovi zpříjemnilo až zdlouhavé vyrovnávání se opět výborně zahrané hlavní hrdinky s realitou. Vyfiflená dceruška sice zaznamenala mentální posun do kladných čísel, decibelovej synáček však ustrnul ve své omezenosti a jen vyměnil populární hudbu za náklonnost ke šmelině. Změna v osobě manžela naznačovala, že sice dostal školu, když krotil své přihlouplé ratolesti, ale jinak zůstal v zásadě poctivým troubou s ambicemi nepřesahujícími pořízení novýho bouráku. Kladem je ještě kratší stopáž a pokud jste viděli první část, vejde se to ještě do tří hvězdiček. V opačném případě jednu odeberte.(29.5.2015)

  • Autogram
    ****

    Návrat a začlenenie do normálneho života, aj keď všetko klape a rodina je v úplnom poriadku, nie je jednoduché. Aj v tomto pokračovaní sú výkony hercov tak uveriteľné, že som občas až nedýchal nad atmosférou v rodine. Príbeh filmu je úplne jednoduchý a priamočiary, ale podarilo sa z neho vyťažiť maximum. –––– Tak nashledanou. – To snad né. Ať se vam tam venku daří. –––– Ruce špinavý, ale prachy jsou z nich čistý... –––– Jednou jsme rodina, tak se budem o sebe starat. A všichni!(2.9.2016)

  • dobytek
    ***

    Pro mě trochu slabší, než první díl Zatmění všech sluncí. Galatíkovou v nápravnym zařízení dokonale převychovali, takže je teď papežštější než papež a pořád akorát opakuje, jak člověk musí bejt poctivej, atd... Když už to vypadá, že pan synátor dělá nějakou nekalou činnost a film by tim pádem moh dostat novej náboj, tak se najednou všechno vysvětlí a je konec.(14.9.2013)

  • blackrain
    ****

    Chápu, že hlavní postava v podání výborně Věry Galatíkové, chtěla za vším udělat tlustou čáru, na vše zapomenout a konečně žít, tak jako před tím. Vadilo mi, že všichni nenazývali vězení pravým jménem, ale říkali "tam" a že si to všechno otevřeně nevyřikali. Samozřejmě tenkrát byla jiná doba a kriminál byl tabu. Sama moc dobře vím, že se musí o složitých věcech mluvit a mluvit, i když někdy je to opravdu těžké. Ale, když spolu přestane rodina mluvit, tak to potom může dopadnout mnohem hůř, protože se všichni tak nějak bloknout a vytvoří si nepropustnou hráz, kterou se jakoby chrání před tím druhým. Mě se to samozřejmě hezky mluví, ale já opravdu řeším věci "face to face."(30.1.2012)

  • kingik
    ***

    V ničem překvapivá tahle původní televizní hra ani tak není. Příběh ženy, která se vrací z vězení, aby se začlenila zpět do života a přitom čelí nepřízni svého okolí, nabídnul velkou hereckou příležitost dobré herečce Galatíkové. Ta se jí chopila se ctí a její výkon tak nějak ční nad ostatními, ačkoliv ani ostatní herci nehráli špatně, zaujme i Munzar. Jenže pomalé tempo z inscenace dělá rozvleklou podívanou ve které je jen málo prostoru pro dramatické okamžiky a konverzační příběhy přece jen nevyhledávám a navíc konec byl dost odfláklý. Zkrátka se jedná o kvalitní televizní tvorbu, která měla kdysi hojné zastoupení, ale u mě naplno nezabodovala. 60%(29.1.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace