Reklama

Reklama

2012: Science or Superstition

všechny plakáty

Obsahy(1)

Názory na to, čo sa stane v roku 2012, sa líšia. Zo všetkých možných teorií sa zdajú byť najpravdepodobnejšie dve: dôjde k apokalypse a ku koncu sveta alebo k obnove a znovuzrodeniu vedomia?
Dokument prináša rozhovory so špičkovými bádateľmi, spisovateľmi a vedcami z tejto oblasti. Dozvieme sa, aký majú názor na rok 2012, čo podľa nich môžeme od tohto dátumu očakávať. Niektorí sa odvolávajú na vedecké fakty, iní vychádzajú zo starovekých kultúr, predovšetkým z majského kalendára, ktorý sa už neraz ukázal byť neuveriteľne presný, čo sa týka astronomických predpovedí. Kto z nich bude mať nakoniec pravdu? (HaceR)

(více)

Recenze (4)

sarfian 

všechny recenze uživatele

Celkom slušne spracovaný dokument, ktorý sa nezaoberá mýtami Mayov, ale vedeckými faktami a porovnáva ich s Mayskov predpoveďov. Zaujímavé je hlavne to, že Mayovia sa naozaj trafily do dňa 21.12.2012 v ktorom nás čaká obrovská zmena, ale nieje isté aká, či zlá či dobrá. Vedecky sú potvrdené hrozby zo slnka a prepólovanie zemi vraj už začalo a to môže priniesť katastrofi po celej planéte. VIDENÉ 1x a vrele odporúčam si to pozrieť každému aby sa dostali do obrazu podľa vedeckých výpovedí a nie mýtov. ()

VonHayek 

všechny recenze uživatele

Rádoby vyvážený "dokument" s příchutí newage agitky podložené" vědou bez důkazů". O nedokumentárnosti svědčí i velká jednostrannost názorů, přístupů a závěrů jednotlivých hostů. Snad jen Anthony Aveni mi přišel, že se na věc dívá okem vědce, který žádá důkazy a čísla a ne krásné pohádky... (Docela zajímavý mi též přijde fakt, že lidé dělají velmi reálné závěry z poznatků kultury, které nevadilo věřit na okřídlené hady a na to že první lidé byli zrozeni-uhněteni z kukuřičného těsta.:-) ) ()

Lukas0801 

všechny recenze uživatele

Tak podle mého názoru je toto dokument, který se opírá jen a pouze o fakta, z nichž nevyvozuje (ani jinde logické) domněnky a nikoho o ničem nepřesvědčuje. Ovšem co se příští rok stane, na to si musíme počkat :-) ()

Reklama

Reklama