Nastala chyba při přehrávání videa.
  • VasaX
    **

    Budu se po sté opakovat, ale mám rád romantické komedie. Nejsem ale skartovač a něco mi prostě neleze. Jako ve většině rom-kom se i zde setkáme se zavedeným stereotypem a s morálně nastaveným ideálem, zde konkrétně je o tom, jak opravdový spokojený život ječ ten, když dva lidi jsou spolu a mají rodinu a velký dům a jsou populární v sousedství. Samozřejmě tohle se musí zvýraznit tím, že na začátku jsou tyhle postavičky, než dospějí k finálnímu ideálu, v podstatě úplně někde jinde. A zápletka je nasměruje a utuží v jediné správné cestě, která se tváří jako obří kompromis mezi nimi, ale ve skutečnosti je to naprosté podřízení se očekávání druhých. Herecky je to taková castingová klasika. Něco se povedlo (Josh) a něco ne (Heigl, která je poněkud obyčejná a člověk musí zvýšit úroveň tolerance, aby jí její postavu bral). Zpět k ději - oba dva hrdinové se vlastně nemají vůbec špatně a je překvapivé, že se je zápletka snaží přetvořit, protože představují v podstatě takové typické žádané členy společnosti - úspěšní a sympatičtí, budují si svou kariéru, mají přátelé a buď střídají partnery nebo na ně nemají čas. Ale ve společnosti nejsou, i přes snahu scénáristů, nějakými nefunkčními kolečky v soukolí. A s tím souvisí další podpásovka. Láska a vztah jsou zde předkládány jako klišé a stereotypy, než jako komplikované hlubší záležitosti. Což má za důsledek prostě to, že jim to nenápadné tokání a tu cestu k sobě s finálním "ultimátním štěstím" nevěříte. Jediné, co za celý film mělo hlubší pointu, a snad i v celku poučnou byla věta "If my wife and I fight like that, we'd still be married." komentující jak se hlavní postavy hádaly. Na závěr bych rád přednesl pár klišé a nesrovnalostí, takže: Jak může být první slovo dítěte vůči jeho "náhradní mámě" máma, když se před tím dítětem vůbec (jak ve vztahu k ní, tak obecně) nepoužívá? Dispozice k řeči je vrozená, ale nemyslím si že i samotná řeč. Prostě jedna z mnoha trapných a očividných sentimentálních zkratek, asi jako ta další: Klasická milá cizí starší paní/babička, která když zahlédne společnou fotku tak pronese "máte krásnou rodinu", aby hlavnímu hrdinovi otevřela oči. A jen takovou úvahu nakonec: jak je Holly vůbec schopná zvládnout celou dobu tak malé dítě, i když i malá holka ze sousedství si s ním poradí lépe než ona? To už mi zůstane asi na vždy utajeno. A to pro to, že u něčeho, co u mě klesne v rámci žánru "romkom" na dvě hvězdičky, po tom nemá smysl pátrat.(5.3.2011)

  • Radiq
    **

    Klasická romantika s pěknou Heigl a v pohodě Duhamelem, která spoléhá taky na roztomilost děcka jakožto obměkčujícího nástroje mýho hodnocení. No, stejně je to průměr, tak co se s tím srát, mě jenom tak něco neobměkčí. Každopádně najdou se tam i dobry momenty, ktery pobavijou, ale jinak je to těžce předvídatelny a tudíž né moc zajimavy...(6.1.2015)

  • dex2man
    **

    Začátek je úplně o ničem. Od chvíle, kdy si Heigl a Duhamel neúmyslně osvojí mimčo - sirotka po nejlepších přátelích to začne být přeci jen trochu koukatelné, protože se něco děje. Komedii ale rozhodně nečekejte. O humor se nikdo nesnaží a náznaky končí spíše trapnými pokusy. Pokud se nepopadáte za břicho při pohledu na pokakané, prskající mimčo máte smůlu a když mimčo poprvé popoběhne za doprovodu Duhamela v trenkách a s lahváčem v ruce, jedná se o "nejvtipnejší" scénu filmu (ta na plakátu). To jen tak pro představu. Přičtěte si otravnou sociální pracovnici a přímo megaklišoidní závěr na letišti (jestli odletí nebo ne, můžete uzavírat sázky) a máte za sebou dvě hoďky strávené žvýkáním rozmačkané mrkve a kšiltovku plnou čpící romantiky.(14.6.2011)

  • freddy
    ***

    Kdyby se vás někdo zeptal, co byste nikdy nechtěli po svých přátelích nebo rodinných příslušnících zdědit, co by to asi tak bylo? Myslím, že naprostá většina lidí by odpověděla dvě věci, a to sice dluhy a dítě. A přitom jsou lidé, kterým právě zděděné dítě může změnit celý jejich život, a to dokonce i k lepšímu. Měli jsme možnost vidět to např. ve filmu Baby Boom z roku 1987, a nyní jsme toho svědky v této romantické komedii, kdy se opatrovníky malého batolete jménem Sophie stávají muž a žena, kteří snad nemohou být více rozdílnější, ale kvůli svým zesnulým přátelům a kvůli malé holčičce musí jít všechny rozdílnosti stranou. Tenhle film není ničím jiným než příjemnou komedií, která nabízí poněkud originálnější nápad než většina romantických komedií, ale přesto asi nikterak nevybočí z řady těch průměrných romantických filmů, kterých se na nás každý rok valí velká hromada. Ovšem díky poněkud odlišnému a originálnějšímu ději je tenhle film z kategorie těch snadno zapamatovatelnějších, což mu zajišťuje v mém případě jeden malý půlhvězdičkový plusový bod, ale stejně to nestačí na víc než na tři a půl hvězdičky. Jinak snad ani nemám co více dodat, po herecké stránce je to průměrný film, po dějové stránce taktéž, klasickým klišé se film nevyhýbá, zkrátka je to typicky průměrný film, který ode mne dostává tři hvězdičky.(7.2.2012)

  • kaylin
    **

    Katherine Heigl a Josh Duhamel byli fajn, ta chemie mezi nimi celkem fungovala, ale scénář jim do huby vkládal takové kraviny, že jsem hlavně ke konci chtěl brečet, ale ne tolik dojetím, ale prostě tím, jak je to blbé a jak to nuceně musí vést přesně k takovému závěru, který jste očekávali. Ten konec mi prostě vadil a celkově srážel celkem dobře započatý film.(15.10.2017)

  • - Ačkoli je hlavní hrdina pomocným režisérem basketbalových přenosů, během filmu se ukáže v textilu dokonce několika týmů NHL. Nejprve v kšiltovce St. Louis Blues, později běhá v tričku Atlanty Thasers a nakonec se v Phoenixu dívá na televizi v tričku Chicago Blackhawks. (drew95)

  • - Malú Sophie hrajú trojičky Alexis, Brynn a Brooke Clagett. (drake31)

  • - Eric Messer (Josh Duhamel) ve filmu jezdil na anglickém motocyklu Triumph Scrambler. (Saur.us)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace