poster

Misfits: Zmetci (TV seriál)

  • Velká Británie

    Misfits

Komedie / Drama / Fantasy / Sci-Fi

Velká Británie, 2009 - 2013, 29 h 12 min (Minutáž: 37x45 min)

Hudba:

Vincent Pope

Hrají:

Iwan Rheon, Joseph Gilgun, Nathan Stewart-Jarrett, Antonia Thomas, Lauren Socha, Robert Sheehan (herec, a.z.), Karla Crome, Nathan McMullen, Matt Stokoe, Natasha O'Keeffe, Matthew McNulty, Shaun Dooley, Craig Parkinson, Alex Reid, Ruth Negga, Michael Winder, Michael Obiora, Matt Cross, Ellie Kendrick, Kate Bracken, Dexter Fletcher, Michelle Fairley, Amy Beth Hayes, Zawe Ashton, Jessica Brown Findlay, Jayne Wisener, Stephen Wight, Gillian Saker, Amy Manson, Robert Fyfe, Nathalie Emmanuel, Adrian Rawlins, Danny Sapani, Francis Magee, Jamie Blackley, Edward Hogg, Nicholas Burns, Catrin Stewart, Charlie Murphy, Hannah Britland, Jordan Metcalfe, Riann Steele, Josef Altin, Tom Austen, Sandy McDade, Michael Marcus, Phil Cornwell, Jamie Davis, Jack Donnelly, Rick Warden, Fred Pearson, Lucy Gaskell, Velile Tshabalala, Royce Pierreson, Nick Blood, Michael Müller, Anna Koval, Sam Keeley, Chloe Pirrie, Charlene McKenna, Osy Ikhile, Philip Rosch, Nadine Lewington, Gwyneth Keyworth, Perry Benson, Jack Bence, Oliver Lansley, Eve Ponsonby, Andrew Gower, Richard Riddell, Robert Whitelock, Hannah John-Kamen, Joshua McGuire, Steven Cree, Dylan Edwards, Liz May Brice, Juliet Cowan, Roland MacLeod, Nathan Constance, Susan Wokoma, Charlie Covell, Ade Oyefeso, Harry Hepple, Phil Daniels, Adam Richards, Evelyn Hoskins, Anna Wilson-Jones, Joanna Christie, David Ajala, Mark Heap, Rosie Day, Ruth Sheen, Lydia Wilson, Kenneth Colley, Klariza Clayton, Erin Richards, Kehinde Fadipe, Julia Ford, Nathaniel Martello-White, Susy Kane, Ian Pirie, Louise Ford, Gareth Farr
(další profese)

Komentáře uživatelů k TV seriálu (1 230)

  • Segrestor
    ****

    Nejzajímavější postavou je zde ten mladý Dexter, ostatní mně popravdě řečeno tak trochu serou. Nicméně zápletka je pro mě zajímavá a celé to haló kolem zvláštních schopností a netradičním a neamerickém pojetí má také něco do sebe. Ale nejlepší seriál všech dob to není určitě. Chápu ale, že je to seriál (jak by řekl Z0oMb3E) pro juvenilní špicouché panice.(19.3.2012)

  • kOCOUR
    ***

    "ya thu:nk I coold go:t ye a go:n?"(6.1.2011)

  • Tosim
    ****

    MOHLI BYCHOM UŽ PROSÍM PŘESTAT ZABÍJET NAŠE VEDOUCÍ? Lidé se schopnostmi, jak by mohli skutečně vypadat v reálu. Hrdinský motiv je tam hodněkrát jen do počtu, řeší se hlavně vztahy, dost často sociální problémy a v posledním dílu první řady i to, že člověk chybující je lepší, než ten s vymytým mozkem. Není to úplně moje téma, ale provokativně zpracovaný propracovaný seriál, jediný za dlouhou dobu, u kterého bych další řady vidět měl. I'll do my best.(7.9.2012)

  • Malarkey
    *****

    Misfits...pro mě další seriálová legenda, kde jsem první sérii zkouknul prakticky okamžitě a další díly hltal s neskutečným nadšením a faktem, že chci ještě. Může za to především anglická stopáž, tedy šest dílů na sérii, což je přesně tak akorát. Tvůrci tak dokážou z minima vyždímat maximum a člověka to bude bavit. Nebudou chodit kolem horké kaše a pořád tu budou základní otázky zajímavě aktuální. Tak se nestane, že by jeden díl byl o ničem, protože všecky spolu parádně souvisí. Dalším plusem je určitě výběr hudby, kde mě překvapilo to, jak anglická mládež na nějakejch undergroundovejch diskotékách dokáže pařit na perfektní elektronickou muziku současnosti a dýdžejové z kapsy vytahují jména jako Justice, Yuksek nebo Chase and Status. Tady se hned objevuje jedna z otázek, která mi celej ten seriál nedala spát a to ta, ve kterém městě se ten seriál sakra odehrává...vypadá to jako Ukrajina. Což mě ale utvrzuje, že ne vše je tak hezké, jak na první pohled vypadá a i Anglie může mít pre-industriální místa a la východní Evropa. Každopádně to všecko do sebe parádně zapadlo, nehledě na to, že samotní herci jsou naprosto boží. Každej je unikát, každej je zjev ze čtvrtý dimenze, se kterým se každý den nesetkáte ale určitě si každého na první pohled zapamatujete. A co je nejlepší? Že seriál připomíná známější americký seriál Heroes a fantasticky mu utírá kapsy, co se kvalit týče. Jeho plusem je určitě fakt, že veškeré postavy jsou originální a dokážete si je zapamatovat, stejně tak jako samotné díly, protože jich tolik není. To nejlepší na závěr je ale fakt, že celý ten příběh seriálu Misfits není globální...pořád je to jenom příběh šesti parchantů, kterým se zničehonic změnil život. A kupodivu nebyli jediní. Zánik světa do toho tvůrci zatím netahaj a já doufám, že ani tahat nebudou, protože jakmile seriál začne být více globální a bude se tam řešit zánik světa, většinou jde do prdele...jako právě Heroes. Proto tomuhle seriálu uděluju pětihvězdovou dardu. No, i když možná taky proto, že jsem tu první sérii shlédl prakticky v kuse a to každej seriál nedokáže.(13.12.2010)

  • Cervenak
    *****

    Nemôžem si pomôcť. Uvedomujem si všetky diery (priam priepasti) v logike i ďalšie nedostatky v scenári... ale keď ono je to tak nehorázne zábavné a všetky (hlavné) postavy sú zaujímavé a sympatické. Nechýba napätie a výživné gore, je to bezchybne natočené, soundtrack je skvelý... skrátka a dobre, Heroes, dajte si pohov, na týchto britských týpkov nemáte ani náhodou.(27.1.2011)

  • J*A*S*M
    ****

    Dějově v podstatě stoprocentně seriózní sci-fi seriál o lidech se superschoptnostmi (alá Heroes), který se z nutnosti logické neprůstřelnosti daného vesmíru vylhal použitím humoru. Humoru značně nekorektního, drsného a sprostého. Což je fajn. Zatím mě baví jak postavy a jejich hlášky, tak i jednotlivé příběhy. Seriál tak díky zapojení humoru určitě nedojede na to, kvůli čemu dojeli Heroes (zamotaný příběh a všemocné postavy, veškerá dějová logika se zhroutila), ale mohl by dojet kvůli přílišné repetitivnosti. Většina dílů totiž odpovídá kostře "záporák týdne" + "hlášky" + "sex" + "skok časem, když někdo umře" ... "happy end". Nicméně na ploše dosavadních třinácti dílů je to zatím ok. PS: Dal bych i pět hvězd, ale neuvěřitelná scenáristická chyba v posledním díle (spoiler pro finále 2. série: postavy vědí to, co bylo v předchozí epizodě smazáno cestováním v čase) mě nutí jít dolů - alespoň do doby, než se ji tvůrci v další sérii pokusí vysvětlit. PS 2: Misfits bez Nathana budou jako ... Big Bang Theory bez Sheldona ... HIMYM bez Barneyho ... Esmeralda ... bez Esmeraldy. Jo, až tak :-/(8.8.2011)

  • Djkoma
    ****

    Hodně jiný seriál. Žádné servítky s mluvou nebo nápady, ale pěkně po anglicku do vlastní verze Heroes. Bandička puberťáků, kteří si nezaslouží ani sociální dávky, se sejde na prospěšných pracech a do oka si navzájem zrovna nepadnou. Vše se změní po podivné bouřce, která jim i ostatním v nejbližším okolí dá schopnosti. Každému prohloubí její nejsilnější vlastnosti a nechá je žít dál jejich životy. Nic však není stejné a po chvíli všichni zjistí, že jejich vedoucí se na ně dívá nějakýma divnýma očima, z pusy mu kapou sliny a z úst mu vychází něco jako "všechny vás zabiju". Zatím viděna první sezona s 6 díly, ale zábava je to opravdu hodně drsná a i svým zvráceným způsobem zábavná. Co bude dál? Uvidíme, potenciál tu je a popravdě mě autoři docela dost překvapují, jakým směrem vedou příběh. Viděno:S01,S02(22.12.2009)

  • Radek99
    *****

    Seriál Misfits (anglicky volně ,,nepřizpůsobiví") přišel s něčím velmi originálním a předtím nevídaným a vpravdě revolučním. Většina filmů pracuje s hrdiny, jen menšina, hlavně sociální dramata a některé nezávislé filmy, pracuje s antihrdiny, snímky o superschopnostech hrdinů především komiksového původu pak bez rozdílu pracují s těmi prvními, tedy s hrdiny v pravém slova smyslu pozitivními, obvykle zachraňujícími svět před superpadouchem, použít v tomto rozšířeném žánru komiksových adaptací místo hrdiny antihrdinu je pak celkem revoluce. A jestliže tedy mluvím o revoluci, pak přímo punkové, neboť smršť politických nekorektností je tu skutečně nebývalá a snaha šokovat až punkově přímá. Míra vtipu a originality (třeba scenáristické - takový 4. díl první série je osobitou variací postmoderních sci-fi snímků o paradoxech cestování v čase typu Butterfly Effect atd.) je skutečně málokdy jinde viděná a to je hlavní motor celého projektu. Tedy žádná adorace hrdinů, ba právě naopak - sociálně vyloučení antihrdinové, jejichž superschopnosti jsou zároveň jejich prokletím a hypertrofováním slabých stránek jejich charakterů a osobnostních rysů - promiskuitní dívka vzbuzuje v opačném pohlaví až nepříjemné sexuální stimuly, introvertní geek je neviditelný a slečna od rány může číst myšlenky, což je v jejím případě také spíš prokletí, procházení alternativními vesmíry také nemusí končit vždy šťastně...determinace je absolutní... Zajímavé je ovšem skloubení s již zmiňovaným žánrem sociálního dramatu, který je dost typický pro britskou kinematografii, Misfits pak dává originální rozměr s nabývající hloubkou...největší sílu má ovšem tenhle seriál v momentu, kdy si uvědomíme, že tohle je ta nejupřímnější zpráva o způsobech myšlení, vnitřních světech a systémech hodnot generace Y...a to dodává Misfits téměř sociologickou hloubku... PS: Třetí řada to ale zabila... Řada 1 - 90%, řada 2 - 85%, řada 3 - 60%(6.4.2011)

  • DaViD´82
    *****

    Srovnávat Misfits s Heroes, to je jak srovnávat Happy Tree Friends se Šmouly. Tady jde hlavně o postavy, nekompromisnost, revoltující kontroverznost a nahláškovanost, naopak takřka žádnou roli nehraje, že po stránce logiky to dost drhne, respektive mnohdy nedává sebemenší smysl. Obstálo by to i bez těch schopností. Akorát by to pak již nebyl tak poklesle zábavný „pure mindless vandalism“. Ve druhé sezóně jsou sice Misfits částečně (opravdu jen částečně) tím proti čemu se v první stavěli a čemu se vysmívali, na škodu to však tak úplně není, protože kvalitní jsou stále kromobyčejně stejně jako nenapodobitelně ujetě originální (třeba pointa epizody 2x05 či porod "vetřelce", kdo příčetný by něco takového vymyslel?). S1: 5/5 S2: 4/5(3.3.2011)

  • Superpero
    ****

    Výbornej seriál ve stylu Heroes. Oproti hýrousům mají Misfits velikou výhodu v postavách. Jsou to takoví normální mladý lidi, co dělaj kraviny, chlastaj, hulej a normálně se bavěj. Superschopnosti nevyužívaj k záchraně světa, ale spíš se díky nim dostávaj z průserů, nebo si mimoděk zavařujou na mnohem větší průsery. Hrozně se mi líbilo střídání komediální a napínavý nálady, přičemž se o ty postavy občas fakt bojíte. Jednoznačně nejlepší je Nathan, totální kokot, ale megavtipnej. Navíc to má bomba znělku a hraje tam dobrá hudba. P.S. Třetí série je strašně špatná. Nechápu proč se nová postava chová úplně stejně jako Nathan, ale působí to divně. Navíc ty zápletky už prostě nemaj šťávu a díl s nacistama byl vyloženě trapnej.(22.12.2010)

  • Shadwell
    ****

    Důvod, proč je první série mnohem lepší než druhá, spočívá v tom, že na scénáři dělali očividně dva lidé, talent a fušer, respektive jeden člověk s těžce rozvinutou schizofrenií. Talent si vzal na starost postavy, které fungují věru výtečně, zatímco fušer dával dohromady nevalný příběh. Na začátku, v prvních epizodách, se nijaký příběh ještě neprojeví, protože sami postavy to díky své plastičnosti a specifičnosti utáhnou, jenže s každou další epizodou začíná absentující či průměrný příběh, do něhož jsou tyto postavy zasazeny, citelně scházet. Misfits se navíc očividně nemůžou rozhodnout, jestli být sérii (založené na oddělených epizodách - jako Colombo), nebo seriálem (založeným na vývoji - jako Ztraceni). Sice směřují k tomu být seriálem, jenže nijaký příběh je posouvá k sérii. ____ V šedesátých letech napsal Umberto Eco slavný text o Supermanovi, kterému vytkl tři věci: za prvé to, že svými božskými schopnostmi odsouvá člověka k pasivitě, za druhý mu vadila Supermanova nekonečná konformnost (Superman přes všechny své schopnosti nikdy neřeší problémy chudoby nebo rasové nesnášenlivosti a je pouze prodlouženou rukou zákona), a za třetí si postěžoval na Supermanovu nesmrtelnost a nekonečnou reprodukovatelnost, která ničí historické vědomí a čas. Jsou to místy trochu plytký výtky vyvěrající z tehdejšího boje proti konformismu, ale budiž. Každopádně podle Eca byl Superman konformní a vůbec měl řadu chyb. Jenže doba se za těch padesát let posunula a ukazuje se, že dnes toho Supermana není vůbec potřeba, jelikož kapitalismus se obejde bez demokracie, jinak řečeno bez Supermana, který demokracii zastupoval. Rovnice mezi demokracií a kapitalismem se dnes proměnila v zásadní nerovnováhu. Národní státy začaly rychle ztrácet kontrolu nad globálně fungujícím trhem. Demokratický proces se stává iluzorním, jelikož ekonomický vývoj určují síly více méně mimo jeho kontrolu, díky čemuž jsou všechny ty superschopnosti, co pětice mladých delikventů získala, úplně k ničemu, protože nějaký nový pohled na skutečnost dnes není možný, jelikož vše diktuje trh. Toto se odráží i v soudobé tendenci „humanizace“, která se prosadila i v nedávné vlně trháků o superhrdinech (Superman, Batman, Hancock...). Kritici básní o tom, jak se tyto filmy vymykají stereotypům plochých komiksových postav a detailně zachycují nejistoty, slabosti, váhání, obavy a úzkosti nadlidského hrdiny, jeho zápas s vnitřními démony či jeho zápolení s jeho temnou stránkou, jako by to všechno komerční superprodukci propůjčovalo vetší míru „uměleckosti". Dnešní hrdinové řeší mnohem více sami sebe než okolní svět. Jenže to, co potřebujeme, jsou naopak ploché superhrdinské postavy, které pohnou událostmi, a ne do sebe uzavřené figury, jaké nám nabízejí současné filmy. Zní to možná jako další hloupá neomarxistická kritika, ale proč těch pět postav z Misfits ani jednou nevezme osud do svých rukou, nevykašle se na veřejně prospěšné práce a neprovede nějaký skutečně radikální výpad? Snad proto, že, jak tvrdí neoliberálové, každý radikální emancipační politický projekt nutně konči nějakým typem totalitární nadvlády a kontroly. Proto ty superschopnosti, co pětice hlavních hrdinů získala, trochu připomíná rady typu: Jak se zachováte, když aligátor svými zuby stiskne některou z vašich končetin? (Odpověď: Plácněte ho nebo udeřte do čenichu, na což aligátoři automaticky reagují otevřením tlamy.) Nebo: Jak se zachováte, když vás překvapí lev, který se vás chystá napadnout? (Odpověď: Snažte se vypadat větší například tím, že si rozepnete kabát.) Zkrátka jsou to rady úplně k ničemu, které v praxi nemají žádný upotřebitelný význam. ____ P.S. Nathan mi velmi připomíná slavného francouzského quakera Kevina „Strenxe“ Baeza, podivín Simon zas hubeňoura z Charlieho andílků.(3.10.2011)

  • Tom Riddle
    ***

    "What the fuck is going on?!" Britská odezva na Heroes. Je to vtipné a sprosté, chvílemi překvapivě citlivé (ano, mám rád Simona), ale je dost alarmující, že už po šesti dílech seriál upadá do klasických klišé, které nápad o superschopnostech přináší. První série 70%, druhá 80%, třetí i čtvrtá bohužel 60% a finiš za 70%.(21.2.2010)

  • Nathalie
    ****

    Milí Hrdinové, ve srovnání s těmito (anti)hrdiny jste zábavnou show pro nemluvňata.(7.1.2011)

  • Dever
    *****

    Rovnako dobré ako Heroes, tak ale samozrejme z odlišným scenárom a dejom. Príde mi to o dosť viac zábavnejšie a zaujímavejšie.(30.1.2011)

  • Fr
    ***

    ,,Tohle je vaše šance udělat něco prospěšnýho. Odčinit své skutky. Můžete pomoci lidem. Změnit jejich životy. PŘESNĚ O TOM JSOU VEŘEJNĚ PROSPĚŠNÉ PRÁCE“.... 1.série Zrovna tahle parta superhrdinové? Nadržení mladí delikventi? V jakém pošahaném světě by se to mohlo stát? Snad jen v Anglii… Seriál sází na sprostou (drsnou) mluvu, sex (trochu), nadlidské (a chtěné) schopnosti. Prostě všechno, co by teenagery mohlo (mělo) bavit. Zdá se mi, že v seriálu jde víc než o hrdinský schopnosti o ty obyčejný, lidský. Být mladší, tak je to rozhodně za 4*. 2.série ,,ABY Z TEBE BYL SUPERHRDINA, BUDE NEJSPÍŠ ZAPOTŘEBÍ VÍC, NEŽ SI JEN VRZNOUT.... Existuje plno věcí, které se mají stát v určitej čas. Všechno do sebe zapadá – samozřejmě podle pravidel Misfits. ,,Klátěj“ se i mrtví a (možná) přijde i King Kong. A jelikož jsem zřejmě od posledně omládnul, ZVYŠUJI na 4*! 3.série ,,CHCI VÁM JEN PRO ÚPLNOST ŘÍCT, A TO S JEDNOU RUKOU NA SRDCI A DRUHOU NA BIBLI, ŽE JSEM TO V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ NEBYL JÁ, KDO NECHAL V HAJZLU PLAVAT TO OBŘÍ LEJNO“.... Je to jiný!! Občas to má blíž k Heroes než ke starejm Misfits a někdy mi to připadá jako parodie sebe sama. Stejný sídliště, nový schopnosti, naštěstí ne moc novejch lidí (a možná přijdou i zombíci...). Rudy jako náhrada za Nathana (musím si chvilku zvyknout, páč tyhle řiťopichy moc nemusím.), Curtis má na kluka celkem hezkou kundu (jéé tam to říkali, neviděl jsem!!!) a Simon to nějak víc žere.... Nekonformní, proti proudu plující seriál, sázející na sex a dlaždičskou mluvu a bez jasně danýho cíle. Jakoby se to přestávalo brát vážně, ale k dokonalý sebeironii tomu kus chybí. ,,VŽDYCKY JSEM CHTĚLA ŠUKAT PIRÁTA!“ - Smrtelně romantické....možná právě tohle ostatní fascinuje. Je to jiný!! Lepší? Horší? Kurva.... jsem z toho nějakej zmatenej a jdu zpátky na 3*! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL SERIÁL VIDĚT: 1.) Zjistím, kdy můžu mluvit o ,,velikánovi v trenkách“. 2.) Neustále se pokouším o orální sex. Sám se sebou. 3.) Toužím po mnohočetným orgasmu. 4.) Děsí mě představa, že mi upadne pták (a pak na něj ještě někdo šlápne) 5.) Thx za titule ,,xxENDxx" ; ,,BugHer0" ; ,,bakeLit" a ,,Napter". PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ** NAPĚTÍ *(23.11.2010)

  • Viktooorka
    ***

    Britský humor mám ráda, ale bože, proč vždycky obsazují tak ošklivé herce? Asi proto, abychom si tu lůzry oblíbily :D Tahle parta je neskutečně rozdílná, ale dokonale k sobě patří! Proto seriál jde tak rychle ke dnu, když se rozpadá.. Nathan byl pičus, který mě svými kecy tak neskutečně sral a proto mě to tak bavilo :) První dvě série super.. Ale došlo mi to až po tom, co Nathan odešel a definitivně to šlo do háje.. Třetí série slušná, čtvrtá stojí za hovno a na pátou se odmítám dívat, abych hodnocení z původních čtyř hvězd nesundala ještě víc.. Simon nejlepší vývoj postavy ever :)(2.12.2013)

  • B!shop
    ****

    No, popravde receno nevim, co si o tom myslet. Viditelna inspirace Heroes, kde po jedny trochu divny bource ma kazdej druhej kreten ve meste nejaky superschopnosti. Od tech cool typu nesmrtelnost, neviditelnost, teleport, pres ty min uzitecny typu ledovej dotek, cteni myslenek az po naprosty kokotiny typu zpusobeni nadrzenosti, slusnosti, plesatosti, ovladani mlika, videni sveta jak GTA a podobne. Schopnosti samozrejme ma i hlavni particka. To je banda nesympatickejch kretenu, kurev, fetaku a magoru, proste looseru, ktery zrovna delaj verejne prospesny prace. Bohuzel u toho dosli veskery napady. Vsechny dily totiz vypadaj tak trochu stejne, zapletku aby clovek hledal lupou, vetsinou se resi furt dokola to samy a nic moc se nedeje. Coz spolu s faktem, ze vas postavy serou nedava moc dobrej vysledek. Zkratka nekdy po trech dilech sem mel chut sledovani nechat. Ale vytrval jsem az do druhy serie a bylo to dobre. Veskery vytky sice plati i v druhy serii, nicmene na postavy uz si clovek zvykne, ty super kokotsky hlasky zacnou bavit, sem tam se povede nejaka cernohumorna nebo atmosfericka situace a proste druhou serii jsem si uz docela uzil. Tvurci se sice snazi vzbudit pocit, ze tu pujde o neco vic, nez jen o partu flakacu a zabityho vedouciho, ale ani v druhy serii se zadnej poradnej pribeh nerozjede. Nicmene diky ni to nakonec da 4*.(13.2.2011)

  • EdaS
    ****

    1. série 100%(22.1.2017)

  • JFL
    *****

    V době, kdy nerdi a fanboyové diktují vkus Hollywoodu i televizní produkce, působí "Misfits" jako zjevení, neboť navzdory svému tématu tyto cílové skupiny ignorují. Superschopnosti a hrdinství zde nejsou adorovány, ale díky vše zastřešující svěže přízemní stylizaci naopak zesměšňovány. Především ale superschopnosti slouží jako důmyslný katalyzátor profilace postav – přesněji řečeno zrcadlí podstatu každé postavy. Právě hrdinové a jejich vztahy představují hlavní atrakci zdejšího vyprávění, zatímco komiksové prvky jako napětí, řešení záhad, akce apod. stejně jako hrubozrnný humor ozvláštňují a zpřístupňují tuto podstatu (naprostým základem seriálu jsou sociální role a z nich vycházející interakce postav). Mezi kvality seriálu patří také fakt, že ačkoli je primárně cílený na teenagery, nesnaží se svému cílovému publiku věšet bulíky na nos falešnými hodnotami jako to dříve dělaly vymývačky mozků ala "Beverly Hills 90210". Nejen že zdejší hrdinové nejsou mladí, krásní ani úspěšní, ale ani to nejsou rebelové, uhrančiví liberálové či dobrosrdeční outsideři jaké preferují „americké nezávislé filmy“. Misfits nezapadají do žádné podobné škatulky, naopak jsou to klasické existence dělnické a nižší střední třídy z ulic a klubů periferie, se kterými se mladé publikum dokáže identifikovat mnohem lépe než s umělými prefabrikáty mainstreamové seriálové produkce pro mládež. Tvůrci navíc zasluhují pochvalu za to, že před svým publikem nezatajují to, o co mu opravdu jde – vztahy, sex, zábava, chlast, lehké drogy a obyčejné problémy nezodpovědné fáze dospělosti – a naopak mu to servírují v plné parádě. --- Bohužel se koncept, který byl evidentně plánovaný na dvě uzavřené série, měl stát vděčnou dojnou krávou. Navzdory geniálnímu předělovému vánočnímu speciálu se třetí sérií nepodařilo důstojně navázat na nastavenou laťku scenáristických a dramatických kvalit, což souviselo především s rozpadnutím dramatického potenciálu série, kde schopnosti postav reflektovaly jejich povahy. "Misfits" tak nakonec skončili jako přesný opak toho, čím na začátku byli - jen tupou velkohubě prostořekou vatou pro teenagery, která se tváří jako něco, čím není.(27.2.2011)

  • Mr.Apache
    ****

    První série vynikající, druhá rozpačitá, u třetí jsem to raději utnul hned zkraje, abych nemusel jít s hodnocením dolů. PS: Musím pochválit Radka99 za vcelku výstižný komentář. Chlapec ušatá učitelská, jak často bývá vedle jak ta jedle, tady se téměř pochlapil. Možná bych mu výjimečně dal i za jedna.(15.2.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Nikdy jsem na sobě nezpozoroval žádnou nadpřirozenou schopnost a vždycky jsem nesnášel zmetky. S takovouto výbavou bych se na veřejně prospěšné práce neměl vydávat, ale hodnocení seriálu, ve spojení se zvýšenou možností výskytu zázraku v předvánočním čase, mne donutilo na sebe navléci oranžovou kombinézu a vykonat nějakou tu veřejně prospěšnou práci. Již to neudělám, protože mne nijak zvlášť nebaví hrabat se v odpadcích, beze smyslu se potulovat v čase ani souložit na záchodcích. Nemohl jsem přitom sice přehlédnout jisté zábavné momenty, ale přesto jsem zvolil odchod v okamžiku, kdy jsem mimořádně bystře zaznamenal, že na seriálu mne již baví pouze sestavovat pořadí, ve kterém bych hlavní hrdiny házel agresivnímu tučňákovi k večeři.(6.12.2012)

<< předchozí 1 2 3 4 16 32 47 62
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace