Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pět českých a slovenských režisérů natočilo na základě svých vlastních scénářů pět dvouminutových filmů na společné téma - we shoot with love. Každý tvůrce pojal svůj příběh naprosto odlišně, a to s charakteristickými prvky své práce. Přesto mají všechny snímky jedno společné. A tím je láska. Láska k filmu. (oficiální text distributora)

Recenze (89)

hippyman 

všechny recenze uživatele

last man driving (**) mě značně minul, stejně jako auteur (**).... zachraňuje to tedy skvělá reklama na boo (****), pulse beat (****), zábavná směs tradičního černého sázkařského soutěžení s vtipnými prvky a škola pro svůdníky for elise (***)... v součtu tedy vlastně průměr, ač myšlenka byla poměrně nadějná... 50% ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Mix pěti dvouminutovek, které spojuje vizuální působivost (nebo řemeslná profesionalita, zvolím-li méně nadšený tón) a rozděluje to, zda mě nějak oslovily nebo na mě působily jako laciné cosi stojící jen a pouze na formě. 1) Kristýna Leichtová hezky zahrála, ale intelektuálský look jí nesedí. Kotkovy "looky" jsou jen další demonstrací mně nepochopitelného přesvědčení fanynek i režisérů o jeho sympatické rošťácké přitažlivosti - já si prostě myslím, že je to už lehce vyžilý blbeček, a tím to končí;) Ale příběh byl vtipný, takže fuck my osobní antipatie (tak trochu) - 70%. 2) Nejlepší segment - skvělá atmosféra, skvělý herec, více způsoby vyložitelná story, I Love It! 90% 3) Naprosto tuctové "now you're fucked" video, které je oproti číslu dva jen efektním vizuálním cvičením bez obsahu. 40% 4) Jako by se mezi ostatní části zamíchala opravdová reklama aneb ušijeme na diváka WTF boudu a oblbneme ho sexualitou. Sorry guys, ale u mě to nevyjde...tentokrát;) 60% za vyšinutého Karla Dobrého:) 5) Mádl rulez! Neférově stručné hodnocení, ale co k němu víc psát? Příhoda pobaví zejména při vzpomínce na všechny ty "Důkazy místo slipů", kterými nás kreativci vytrvale častují. 80% Takže to zprůměrujeme a dostaneme se na 68%, což je zrovna teď, kdy je We Shoot With Love v červeném, na tři hvězdy. ()

charlosina 

všechny recenze uživatele

1. For Elise (Tomáš Bařina) - povedené a vtipné (***). 2. Auter (Milan Balog) - perfektní nápad, hodně zaujalo (****). 3. Last Man Driving (Alexandr Lauf) - prostě zvláštní (**). 4. Pulse beat (Roman Valent) - vynikající, líbilo se nejvíce (*****). 5. Boo (Karel Janák) - taková reklamní, ale úsměvná (***). ()

Botič 

všechny recenze uživatele

Pětice nesourodých, leč místy originálních a vtipných klípků z nichž vyčnívá hlavně první a poslední povídka. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Tady v první řadě potěší, že WSWL vzniklo v našich končinách.. v té druhé potěší nápad jednotlivých epizod.. a v té poslední velmi vydařený look!! Divák si tak skromně může přát víc takových formálně vydařených projektů!! ()

PinokKio 

všechny recenze uživatele

Tomáš Bařina a jeho "tréninková" story **** / Karel Janák a jeho "homofobní" story *** / Roman Valent a jeho "Figt Club" story *** / Milan Balog a jeho "shoot" story * / Alexander Lauf a jeho "shoot car" story * ()

MMR 

všechny recenze uživatele

Taky bych chtěl umět střílet do obrazovky a trefit toho, kdo tam hraje. To by si pak TV Nova rozmyslela další superstar. Jinak nejlepší Tomáš Bařina. Alexander Lauf nejslabší… ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

I když to není zcela objektivní, tak musím ocenit snahu, s jakou nová (pro mě) jména pronikají do podvědomí českých diváků. Zatímco na prostředních třech filmech jde vidět "pouze" režisérská radost z shootingování, tak u prvního a posledního kousku navíc vyplouvá na povrch detailně promyšlený scénář a snímky jsou i zapamatovatelné. A není to kvůli tomu, že v nich hlavní roli hrají dva snowborďáci - ty dva kraťasy jsou prostě kvalitní. A takovou profesionalitu pozná člověk na první pohled... P.S. Střílení do TV také ušlo! ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Je závěr roku 2009 a češi v reklamách či krátkometrážních filmech stále ukazují , že schopnost tvořit skvělou formální stránku mají. Kdy přijde první velký kus? ()

kingik 

všechny recenze uživatele

5 povídek od různých režisérů trvajících 11 minut a nutno dodat, že je to pořádně dlouhých 11 minut o ničem. Povídky jsou natočeny v reklamním stylu s tím rozdílem, že se tu nedočkáte propagovaného zboží. Pobavila mě pouze ta první povídka s Kotkem a Leichtovou v knihovně v režii Tomáše Bařiny. A něco do sebe měla i poslední povídka s Mádlem v režii Karla Janáka, která asi byla parodií na deodoranty, po kterých se za vámi otočí každá žena, akorát, že Mádl se omylem navoní deodorantem pro ženy, a tak jde po něm na ulici každý kolemjdoucí muž, včetně Jana Antonína Duchoslava. Jinak je to fakt dost o ničem. ()

IQ Tiqe 

všechny recenze uživatele

Výborná hudba i kamara, na kraťas jak dělané, ale příběhy byly tak trochu o ničem, s výjimkou posledního vtipného (jehož alternativu už jsem kdysi viděl, ale i tak povedený). ()

Reklama

Reklama