Obsahy(3)
Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)
(více)Recenze (156)
Připadá mi, že tvůrci při tom usilovném vyplňování logy zapomněli na scénář. Čím víc log ale lidé poznají, tím víc u nich tenhle kraťas stoupne (funguje to stejně jako s poznáváním narážek ve filmu plném odkazů, který jinak za nic nestojí). Nicméně shromáždit slavné značky, to bych dokázal, s prominutím, i já. ()
Nabušené reklamami, nápady, ironií a vtipem ve stylizaci Monopolů(tm). Od první do poslední chvíle napěchováno všemi možnými značkami a skrytými vtípky (i když ten, že KFC nabízí coca-cola nápoje je spíš chybou:))), ale jsem rád, že akademie to dokázala náležitě ocenit. Třeba se kluci za velkou louží podívají do svého nitra až budou dojídat své Crispy Strips, popíjet Pepsi Light, koukat na svůj Chevrolet (maj ho policajti:)) a letmo poslouchat přímý přenos honičky s nějakým zločincem, který ukradl noviny a policisté ho za 15 minut střelbou zastaví... nadobro. Nejen product placement, ale celá Amerika v 15. minutách. Teď se podívejte okolo sebe, zda se má zamyslet i někdo jiný (uf, dva hamburger a shake jsem měl včera, colu jsem vynechal...:)). PS: musím si najít nějaký rozhovor s tvůrci, proč zrovna Roland je ten zlý:( ()
zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()
Logorama je jistě velmi nápaditě natočený kraťas. Bohužel to dnes stačí k získání Oskárka. Autorovi tedy stačí vymyslet metodu, kterou předtím ještě nikdo nepoužil, aby byla pěkně vizuálně zajímavá a úspěch se záhy dostaví. Logorama nemá děj, tedy spíše..., nemá žádný děj podstatný pro film samotný. 15 minut stopáže nenudí, ale rýhu v paměti také nezanechá. ()
V krátkometrážním filmu o délce 16 minut nelezneme desítky, né-li stovky reklam, na kterých je defakto sestavená celá vizáž snímku. Děj je trochu zmatený a tak žádný kraťas v podobě vybroušené Pixarovské kvality nečekejte, ale animace i nápad jsou značně originální a celé to velké, globální L.A. je zábavné, takže 16 min uteče neuvěřitelně rychle. Přesto mi tento našláplý kousek tak trochu zkazil konec a tak to bude "jen" za 4* ()
Galerie (2)
Photo © Festival krátkých filmů Praha
Reklama