Reklama

Reklama

Bezejmenné město nejvíce připomínající New York čelí hrozbě v podobě šíleného maskota společnosti McDonald's, který se ale nakonec ukáže jako hrozba nejméně důležitá. Nutno podotknout, že ono bezejmenné město si nejlépe představíme jako místo, kde budovy, věci, lidi i zvířata nahradili pouze reklamní billboardy, krabice od produktů známých firem, jejich loga a maskoti. Napínavých šestnáct minut vám ale ukáže, že od našeho světa, se v podstatě ani moc neliší. (Arbiter)

(více)

Recenze (155)

Kalda69 

všechny recenze uživatele

Vyborny kratas ktery poukazuje na dnesni konzumni spolecnost a upozornuje na devastaci nasi planety (ropna pole na konci). Obvykle bych nejspis nedal takto vysoke hodnoceni ale udelat z mekace zaporaka, nechat policisty masakrovat obcany (M&M a burak) a zakoncit pisni ve stylu apokalypsy z Falloutu je uzasna kombinace :o) ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Nabušené reklamami, nápady, ironií a vtipem ve stylizaci Monopolů(tm). Od první do poslední chvíle napěchováno všemi možnými značkami a skrytými vtípky (i když ten, že KFC nabízí coca-cola nápoje je spíš chybou:))), ale jsem rád, že akademie to dokázala náležitě ocenit. Třeba se kluci za velkou louží podívají do svého nitra až budou dojídat své Crispy Strips, popíjet Pepsi Light, koukat na svůj Chevrolet (maj ho policajti:)) a letmo poslouchat přímý přenos honičky s nějakým zločincem, který ukradl noviny a policisté ho za 15 minut střelbou zastaví... nadobro. Nejen product placement, ale celá Amerika v 15. minutách. Teď se podívejte okolo sebe, zda se má zamyslet i někdo jiný (uf, dva hamburger a shake jsem měl včera, colu jsem vynechal...:)). PS: musím si najít nějaký rozhovor s tvůrci, proč zrovna Roland je ten zlý:( ()

Reklama

gezper 

všechny recenze uživatele

Vtipná a nápaditá kritika konzumního světa, která si nebere s níčím servítky a je pár místy i odvážně nekorektní. Sice to nemá žádný ucelenější smysluplný děj, jen vás to hodí do na chvíli do značkového universu sledovat krátkou epizodu postaviček, poradťe si s tím jak umíte + kritické polo-uzavření, opět formou silnějšího rýpnutí. Ale mě to bavilo. Jestli to spolufinancovalo zmiňovaných víc než 2500 objevivších se značek (naivní) či alespoň zlomek z nich (pouhý dohad), tak je to v kontrastu s kritikou celé společnosti která jejich výrobky používá trochu paradox. Každopádně čistší product placement již snad ani nelze vytvořit. Ale i přes toto jsem se pobavil náramně a určitě se na to alespoň jednou znovu mrknu, chtíc objevit pár dalších skrytých vtípků a chytnout pár značek. O vhodnosti udělení Oskara (víceméně především za nápad a originalitu?) teď nehodlám polemizovat, neviděl jsem zbylé nominanty v dané kategorii. [80%] ()

MarekT 

všechny recenze uživatele

Originální, leč úplně nedotažený nápad - dle mě by prospěla lepší úroveň scénáře, jelikož v tomto stavu mi povídka přijde hodně roztříštěná, spíše se jedná o takovou exhibici potravinářských, spotřebitelských či televizních logotypů, mimochodem nápad s oživlou reklamou z mého pohledu lépe zpracovali Simpsonovi v jednom z čarodějnických dílů... Svým (mimochodem docela ležérním) podtextem mě Logorama také přijde jako taková pozvánka na (v době psaní komentáře) připravovaný film podílejícího se Davida Finchera. ()

TheDarKnig 

všechny recenze uživatele

zajimavý po vizuální stránce, absurdní po dějové (někdy překračuje i hranice korektnosti) a hlavně plný názvů firem, či spíše jejich log.. A musím říct, že film nemá k pravdě daleko. Lidská zaslepenost a honba za penězi už překračuje všechny nejzazší hranice a nemuselo by to dopadnout dobře. Závěrečná pointa (nebo něco na ten způsob) je zajimavou a dobrou tečkou.. Odkazy na pár filmů potěšily.. Počítat nic nebudu.. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (3)

  • Tento 16minutový snímek se tvořil neuvěřitelných šest let. (manyaa)
  • Oscar 2009: nejlepší krátkometrážní animovaný film. (zdeny99)
  • V snímke sa vyskytne až 2500 rôznych značiek firiem z celého sveta. (DaviD3141)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama