Komentáře uživatelů k filmu (244)

  • Cival
    **

    Působí to jako monotónní retro biografie od nějakého bezvýrazného debutanta, který nasál inspiraci u barevných burtonovek. A je to tak marné, že i Christoph Waltz tu hraje dost nesnesitelně. Plonková nuda.(5.2.2015)

  • Djkoma
    ***

    Měl jsem z filmu pocit, jako kdyby všechny bavilo zajímavé (a důležité téma pozice ženy a muže ve společnosti) a všichni v tom cítili nějakou cenu. Bohužel někdy u třetí scény natáčení si uvědomili, že to je vlastně naprosto obyčejné a kdyby to netočil Burton, možná by si toho nikdo ani nevšiml (jeho nejvýraznější přínos ve formě creepy očí?). Osobně mě velice mrzí současný výběr látek v podání Burtona, který přechází od svých vizuálních krás a odlišnosti do naprostého stereotypu, možná zručně natočeného, ale ničeho výjimečného. Kdybych si o Margaret přečetl na wikipedii, asi by to vyšlo stejně.(4.4.2015)

  • T2
    ***

    Rozpočet $10miliónovTržby USA $14,356,539Tržby Celosvetovo $22,811,785Tržby za predaj Blu-ray v USA //počet predaných kusov Tržby za predaj DVD v USA //počet predaných kusov ║ kam sa vytratil starý dobrý Burton, herecky fajn aj sfilmované dobre ale nič na vrch, že by došla para /60%/(16.2.2015)

  • Radek99
    ***

    Tim Burton si rád romantizuje hrdiny pokleslého umění, díky jeho Ed Woodovi svět nezapomněl na béčkového (spíše céčkového) poloamatérského filmového neuměla, z něhož Burtonova imaginace vytvořila zbožňování hodnou postavu a z jeho režijních hokuspokusů kultovní dílka v hledáčku filmových nadšenců z celého světa, stejně jako teď idealizuje osudy Margaret Keane, jejíž dílo si přivlastnil její bonvivánský manžel. Problémem je, že za pár let někdo bude muset natočit další životopisný film a vysvětlit v něm, jak je možné, že výše zmíněné filmy natočil tentýž umělec, respektive kdo se v případě Velkých očí za Tima Burtona vydával! Kam zmizela ta typická burtonovská manýra, kde jsou všechny ty originální nápady a ten typický režijní a výtvarný rukopis? Neboť Velké oči jsou v podstatě standardní hollywoodský snímek, který v sobě nemá nic z předešlých Timových filmů. Asi budeme brzo svědky dalšího skandálního uměleckého odhalení! :-)(6.2.2015)

  • Fr
    ****

    „V MÉM ŽIVOTĚ BYLO PRÁZDNO. A TO TEĎ ZAPLNIL WALTER…“ /// S postavama, jejichž práce nebyla kritiky valně přijata, mají scénáristi Scott Alexander, Larry Karaszewski dobrou zkušenost. Podle jejich scénáře už Tim Burton natočil životopis ED WOOD (1994). Filmovej osud Margaret Keane má přiblížit utrpení (blonďatý) umělkyně, která v sobě našla sílu a vzbouřila se. Sice zůstala furt blondýnou, ale ani ty nemůžou v Americe takovejhle soud prohrát. Taky je to o umění se prodat. Vždy a všude. Jako z příručky. Řek bych, že tohle se dalo spíš zkazit, než na tom vytřískat ovace davu. Burton předvádí svoji intimnější, umírněnější polohu, nežene se do přehnanejch vizuálních orgií. Jen občas popustí uzdu a třeba naplní supermarket lidma s obrovskejma vočima. Kvůli těm smutnejm dětskejm vočíma si určitě látku vybral. Za nima si totiž můžeme představit jakejkoliv (smutnej!) příběh. Film dvou herců. Půvabný (a hloupoučký) Amy a vychcanýho Christophera. Tak to má bejt. O skutečnejch Margaret a Walterovi Keane. Můžeme kroutit hlavou, můžeme se podivovat, ale skutečnost byla taková, takže vyčítat něco autorům je mimo mísu. A stejně, jako oni neřeší, jestli jde o dobrý či špatný umění, nemá smysl řešit, jestli jde o kýč. Napsal ho sám život, takže si stěžujme jinde. Třeba u pravý Margaret Keane. 3a½! Takže du vejš. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jedu jen kusy podle skutečnosti 2.) Máme doma velký voči. 3.) Thx za titule ,,bloodspill“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(4.2.2015)

  • Jossie
    **

    Mám ráda životopisné filmy, ale tenhle mě dost zklamal a o o to víc, že ho dělal Tim Burton. Většinu času jsem prostě nechápala, proč se Margaret Keane nechala svým manželem takhle manipulovat. A kromě toho její život zase tak zajímavý nebyl.(5.11.2015)

  • emma53
    ****

    Za sebe musím napsat, že jsem byla spokojená. Není to oscarový film, to v žádném případě, ale mně se moc líbilo, že nám režisér a scénáristi nepřikrášlovali a nepodbízeli se silně hysterickými momenty a nebo vypjatými scénami, kde nám skřípou zuby, jak máme nervy nadranc, jen aby to divák ocenil a plival pětihvězdy a tak plnil tvůrcům kapsy dolárkama. V tom si cením Tima Burtona, že nic nezveličoval a tak, jak se to stalo, nám to hodil na plátno. Jediné, co mě mírně iritovalo, byl asi Christoph Waltz v roli Margaretina manžela. Jak pobíhal u soudu a jiné scénky, kde trochu přehrával. Tam bych zvolila asi jiného herce, tohle byl jediný kiks při jejich výběru. Amy to zvládla dle mého velmi dobře, protože Margaret skutečně taková žena byla. Poddajná, bláznivě zamilovaná a pak dlouhou dobu jen submisivně poslouchající žena, která si jednou řekla dost a začala v tom směru taky něco podnikat. K tomu výborná retro atmosféra a já zkrátka Margaret fandila, aby do toho šla a získala tak možná daleko víc než jen ty miliony, které vysoudila a to je láska její dcery, potažmo čisté svědomí a za to přece stojí bojovat........alespoň pro mě ano !(28.2.2015)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    S Keaneovými je to složité. Kdyby Elizabet neuměla malovat, tak by se Walter nestal významným malířem. Kdyby však Walter nezachránil Elizabet před ex-manželem a neměl výjimečný dar výřečnosti, tak by se Elizabetiny obrazy s velkýma očima nikdy nestaly slavnými. Zbohatli na tom oba, ale všeobecná spokojenost se nekonala. Místo toho se konal soud, u kterého jsem se nedokázal postavit na stranu ani jednoho ze zúčastněných umělců. Ovšem sledovat pana Waltze mne neskutečně bavilo celou dobu a jeho exhibicionistické kousky u soudu byly prostě vynikající.(2.12.2015)

  • xxmartinxx
    ***

    Oceňuju Burtonovu snahu pojmout film vizuálně konečně maličko (maličko!) jinak a obsadit nové herce, ale příběh i jeho konstrukce jsou opět strašně nepromyšlené (a musí si pomáhat banálním vypravěčem) a já se víc a víc utvrzuju v tom, jak moc Burton nedokáže zpodobnit interakce mezi lidmi na nějaké komplexnější úrovni, což u filmu jako Big Eyes už rozhodně vadí. Dokáže vyvolat emoce okamžiku a osobní emoce, ale ne emoce vztahů, proto všechny jeho filmy, kde mají hrát vztahy roli, působí chladně a mrtvě. A tady to není čím zamluvit. Jo a šílený přehrávání Waltze je na hraně snesitelnosti. 2 a 1/2(17.1.2015)

  • Botič
    ***

    Další podivín v krabici perfektně pasující do Burtonova portfolia, ale podobná aférka jako ta s růžovým plstěným svetrem, ani kouzelná cesta po fantaskních příbězích nadrobených rodinnými příslušníky se tentokrát nekoná. Nekonfliktní, krásně natočený životopisný snímek bez silných momentů a výraznějších emocí.(25.1.2015)

  • MM_Ramone
    ***

    Maestro Tim Burton je stálym členom v rebríčku mojich najobľúbenejších režisérov. Obdivujem jeho jedinečný štýl. Má môj rešpekt. Niektoré jeho filmy mi doslova vyrazili dych. Titul "Big Eyes" z roku 2014 však medzi ne bohužiaľ nepatrí. Nechcem tvrdiť, že je to zlý film. No chýbala mi v ňom Burtonova temná, snová poetika. Na to, že to režíroval pán Burton mi to prišlo moc obyčajné, fádne, nevýrazné. A ani ten manipulatívno podvodnícky maliarsky príbeh ma nijak zvlášť nezaujal. ***(16.6.2017)

  • castor
    ***

    Podvodníků chodí po světě spousty. Někomu je to jedno, jiní nad sebou přemýšlí každou volnou chvíli. Třeba jako Margaret, velmi slušná malířka, které zásluhy upírá vlastní manžel. Zlatým glóbem oceněná Amy Adams (její druhá cena ze šesti nominací) a na cenu nominovaný Christoph Waltz jsou tím hlavním, kvůli čemu si tohle životopisné drama pustit. Oba jsou výborní, jen škoda, že kostky jsou jasně vrženy, charaktery postav až moc čitelné, příběh vlastně až moc jednoduchý. A vakuum mezi postavami nepěkně velké. Tim Burton si pár svých identifikačních značek do něj přeci jen propašoval, a to je jenom dobře. Přesto buď on, nebo spíš producenti jakoby diváky podceňovali a obávali se, že z filmu nepochopí to nebo tamto, a vše zbytečně opakují, rozmělňují, vysvětlují. Jiný Burton, umírněný Burton, hodně klasický příběh, ale vlastně nakonec bavil. Výrazně víc než třeba sterilní a zmatená Alenka.(31.1.2015)

  • Xmilden
    ****

    Hodně netradiční Burton je slabý výraz Nepoznal bych kdo to točí, kdybych si to předem nepřečetl. Pro milovníky Chrise jasná povinnost. Je mě jasné, že kdyby už předtím nevyhrál dvakrát Plešouna, tak byl nominovaný opět. Jeho herecký výkon je zase neskutečná palba! Závěrečný soud se díky tomu změní vlastně v komedii. Uteklo mě to jako voda a s panem Keanem se zase brzy rád uvidím. 80%(13.4.2015)

  • Wacoslav1
    *

    Nuda má velké oči... Ne v poho nasrat na to. Jenom další očekávanej art průser. Chtěl jsem se jenom podívat na něco z Waltzem abych si připomněl jeho ksicht, když už bude ve Spectre, ale měl jsem to vynechat.10%(19.6.2015)

  • Aaron.
    ***

    Tak se zase budu modlit příště. Nicméně návrat k normálnímu filmu a bez Deppa se cení.(27.2.2015)

  • Madsbender
    ****

    I keď sa to možno nezdá, vážne ladené Big Eyes si v rámci previazanej dvojtematickej koncepcie - pozícia ženy v spoločnosti a umeleckej sfére, a hranica medzi tým "vysokým" a pokleslým "gýčom" (ktorý reprezentuje pop-art) - pokladá závažné otázky pre film i moderného človeka. Burton, pre ktorého sa jedná mimo Alice v krajine zázrakov o prvý film, v ktorom hrá hlavnú rolu žena, sa tak pripája k silnejúcej pozícii týchto tém v Hollywoode i svetovom filme, ktorý na jednu stranu dbá na genderovú problematiku, a na stranu druhú buď na rozdiely medzi vysokým a nízkym umením poukazuje, alebo ich rafinovane zmazáva. Zároveň ide v kontexte tvorby Tima Burtona o úprimne kritický sebareflexívny pohľad na jeho opulentnú efektnú tvorbu posledných rokov a po dlhej dobe napriek určitým nedostatkom (týkajúcim sa predovšetkým nerozvinutia dôležitých vedľajších postáv a všednejších kulís) skutočne "poctivý" malý film, svojou náladou pripomínajúci americké melodrámy z prelomu 50. a 60. rokov, ktorý nemá prehnané ambície a stojí prevažne na dialógoch a intenzívnych vzťahoch medzi postavami. Viac v recenzii.(25.2.2015)

  • playboxguest
    ****

    Ten film není ani tak o obrazech a umělcích, když se u něj člověk zamýšlí nad přesahem, jako spíš slušná výpověď toho, jak si schopný lhář bez talentu dokáže ukrást život někoho talentovanějšího (ale introvertnějšího) a celého ho ve svůj prospěch vysát... náhodou dobrej, umírněnej Burton. U soudního procesu jsem se i slušně zasmála. 70%(21.4.2015)

  • Boogeyman
    ***

    Tuctový uhlacený životopis, na němž je vidět, že nechce nikoho z žijících reálných účastníků naštvat, takže kope jen do mrtvého Waltera Keanea. Burton v tom není vůbec poznat, Amy Adams to nijak nesluší a Waltz je zase jen svůj klasickej úskočnej Landa.(5.2.2015)

  • LiVentura
    ***

    Hoodně zajímavé..(3.4.2016)

  • juta
    ****

    Big Eyes od Tima Burtona je úplně něco jiného, než Tim běžně točí. Kdybych nevěděl, že to režíroval on, tak bych ho na to vůbec nehádal. Jinak je to natočený precizně, jak jsme od něj zvyklí. Vzal si opravdu neobvyklé téma, na kterém se nemohl pořádně vyřádit, ale bylo zajimavý vidět zase něco jiného a bylo to dobré!(16.11.2016)

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace