Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MartinezZ
    **

    Povrchní, plochý, nevýrazný, nezajímavý, odfláknutý... prázdný jako pohled těch velkých dětských očí. To všechno tenhle film je a dost možná ještě i něco navíc. Během filmu jsem rostl z toho, kolik nesmyslných zvratů a rozhodnutí obě hlavní postavy dělaly. A nakonec všechno v dobré obrátili Svědci Jehovovy? To jako fakt? Ať tak či tak, tenhle snímek dost výrazně nudil a Weinsteinům se tohle hrubě nevydařilo, stejně tak Burton by se měl vrátit ke svým typicky úchylným filmům (po Dark Shadows další nezajímavé dílo). začátek filmu ještě vypadá zajímavě a dává naděje, nevýraznost a uťápknutost hrdinky ale jak budík drnčely profackováníhodností, že jí zůstala dcera bylo taky skoro nepochopitelné a třešničkou na dortu byl značně mimózní soudní proces. Navíc to celý vyznívá hrozně pokráceně, plno věcí a děje mezi dvěma událostmi chybí, takže 106 minut nebylo dobrým tahem a střihač s režisérem to se sestříháváním přehnali. Hodně mi v kině chybělo tlačítko FFWD (v sále nás bylo tak... 4 až 5 maximálně). Velký zklamání. Jediné, co na filmu stálo za to, byla Amy a její herecký výkon, který sice nebyl oscarový, ale byla to jediné normální a nepitoreskní. Za to Chris mě tu trochu iritoval, protože hrál postavu divákovi pro tenhle děj nesympatickou a průhlednou jak průpisák a bohužel chováním a pitvořením se takřka totožnou, jen mnohem více vychcanou, roli Dr. Kinga Schultze. Tenhle film fakt, fakt nedoporučuji.(9.2.2015)

  • HoneyBunny
    ***

    I bez Burtonova jména na režisérské židli by tenhle film byl zklamáním. Příběh sám o sobě by mohl být zajímavý, ale je podaný hrozně rutinně, nezajímavě, zkrátka bez nápadů (kterými je Burton proslulý). Herci jedou na půl plynu, Christoph Waltz dokonce přehrává, což zamrzí. Tohle je zkrátka film unaveného, starého rutinéra, který možná začíná senilnět, protože ten závěrečný soud je opravdu hrozně debilní, až nechtěně trapná.(7.4.2015)

  • Lucjen
    ****

    Big Eyes sa dá zhrnúť aj do jednej vety: Amy Adams sa zapozerá do na prvý pohľad úplne dôveryhodného Waltza a niekoľko rokov ignoruje, že ju iba využíva. Ale potom zmúdrie a po rokoch nažívania si uvedomí, že svojho manžela malovať nikdy nevidela a že teda asi žiaden maliar nie je. Je tu nádherná živá kamera, malebné scenérie 60. rokov, na ktoré sa vždy pekne pozerá a popritom nejaká zápletka, ktorá je schopná udržať pozornosť. Ale na rovinu. Všetko stojí a padá na obrazoch detí s očami ako taniere, ktoré kričia Tim Burton a Christophovi, ktorý je brilantný vždy, vždy, vždy. Jeho scéna ako zástupcu a obžalovaného v jednom nemala chybu. Len rovnako ako je Sean Bean spoilerom o smrti, Christophov desivý úškrn je zárukou, že z jeho postavy sa vykľuje psychopat. Je to pochvala a výčitka zároveň, niekedy by som ho chcela vidieť hrať vyslovene kladnú postavu. Či by som mu to vôbec uverila. Späť k filmu. Neviem si naň vytvoriť jasný názor. Strašne pekne sa naň pozeralo. Tento snímok je niekde medzi tým, na čo som od Tima zvyknutá. V detailoch nereálny, uletený (aspoň myslím, že sa izba nedá podpáliť cez kľúčovú dierku, ale asi sa to nechystám vyskúšať) no na druhej strane nie je úplne bizarný, nikde sa neutrhne tak, ako to pán režisér vie. Trošku mi ten extrém chýbal.(14.11.2016)

  • swamp
    ****

    Měl jsem z Burtona pocit, že režisérsky trochu stagnuje (přeci jen Dark shadows byl opravdu hrozný film), ale v Big eyes mi opět ukázal, že mu to ještě hezky točí. Tenhle snímek mi svou laškovností trochu připomněl některé věci od Woodyho Allena - a stejně jako Allen, tak i Burton vsadil na kvalitní herecké tahouny, kterými v tomto případě byli Christoph Waltz a Amy Adams.(26.11.2015)

  • Frajer42
    ****

    Spoilery! S Burtonem už jsem převelice dlouho neměl tu čest. Christoph Waltz byl dost silným lákadlem. Opět ukázal, jak úžasným hercem je. Roli psychopata, který byl časovanou bombou, dokázal zahrát vskutku luxusně. Samotnému mi z něj běhaly po tělě zimomriavky a to jsem tvrdý kluk. Tento film byl o střetu dvou protipólů. Zapáleného kšeftaře a zapálené umělkyně. Z počátku se v mých očích jednalo o spolupráci, která byla oběma stranám prospěšná. Nač tvořit úžasné věci, když je nemáte komu ukázat/prodat. A nač být úžasným kšeftařem, když nemáte kšeftovat s čím. Christoph se však v průběhu stopáže stával více a více šílenějším a i ženy mají své limity snesitelnosti, kdy si i přes svoji krajní drbnutost, jsou schopny povědět, že už toho bylo dost. Dokonce došlo i na tradiční příval burtonovské teatrálnosti či bizarnosti, když se Christoph pokoušel upálit svoji vlastní manželku a nevlastní dceru zápalkami, či závěrečnou eskapádou u soudu. Tento snímek rovněž popírá všechny legendy mýty o škodlivosti svědků Jehovových. Hlavní hrdinka s jejich pomocí prozřela, když se dozvěděla, že je například dobré držet se pravdy. No jo, blondýnka. Celkově mě snímek překvapil. Bylo to velmi dobré. Spousty krásných obrázků nejrozmanitějších barev jsou jen nepatrným bonusem umocňujícím divácký zážitek. Slabší 4 hvězdy.(14.11.2016)

  • - Producent a scenárista snímku Larry Karaszewski na otázku, proč si vybral zrovna Lanu Del Rey, která pro film nazpívala titulní sklabu a píseň "I Can Fly", odpověděl: "Laniny písně vyjadřují Margaretiny (Amy Adams) pocity naprosto přesně, je to jako monolog jejích vlastních vnitřních myšlenek."  (Keshh)

  • - Keď Margaret (Amy Adams) prechádza s košíkom po obchode, môžeme si v regáli všimnúť plechovku s polievkou, ktorej obal nakreslil Andy Warhol. (Lukoh)

  • - Tim Burton sbírá díla Margaret Keane již roky, v roce 1990 si u ní dokonce objednal obraz. (Dementra)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace