Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Djkoma
    ***

    Měl jsem z filmu pocit, jako kdyby všechny bavilo zajímavé (a důležité téma pozice ženy a muže ve společnosti) a všichni v tom cítili nějakou cenu. Bohužel někdy u třetí scény natáčení si uvědomili, že to je vlastně naprosto obyčejné a kdyby to netočil Burton, možná by si toho nikdo ani nevšiml (jeho nejvýraznější přínos ve formě creepy očí?). Osobně mě velice mrzí současný výběr látek v podání Burtona, který přechází od svých vizuálních krás a odlišnosti do naprostého stereotypu, možná zručně natočeného, ale ničeho výjimečného. Kdybych si o Margaret přečetl na wikipedii, asi by to vyšlo stejně.(4.4.2015)

  • Frajer42
    ****

    Spoilery! S Burtonem už jsem převelice dlouho neměl tu čest. Christoph Waltz byl dost silným lákadlem. Opět ukázal, jak úžasným hercem je. Roli psychopata, který byl časovanou bombou, dokázal zahrát vskutku luxusně. Samotnému mi z něj běhaly po tělě zimomriavky a to jsem tvrdý kluk. Tento film byl o střetu dvou protipólů. Zapáleného kšeftaře a zapálené umělkyně. Z počátku se v mých očích jednalo o spolupráci, která byla oběma stranám prospěšná. Nač tvořit úžasné věci, když je nemáte komu ukázat/prodat. A nač být úžasným kšeftařem, když nemáte kšeftovat s čím. Christoph se však v průběhu stopáže stával více a více šílenějším a i ženy mají své limity snesitelnosti, kdy si i přes svoji krajní drbnutost, jsou schopny povědět, že už toho bylo dost. Dokonce došlo i na tradiční příval burtonovské teatrálnosti či bizarnosti, když se Christoph pokoušel upálit svoji vlastní manželku a nevlastní dceru zápalkami, či závěrečnou eskapádou u soudu. Tento snímek rovněž popírá všechny legendy mýty o škodlivosti svědků Jehovových. Hlavní hrdinka s jejich pomocí prozřela, když se dozvěděla, že je například dobré držet se pravdy. No jo, blondýnka. Celkově mě snímek překvapil. Bylo to velmi dobré. Spousty krásných obrázků nejrozmanitějších barev jsou jen nepatrným bonusem umocňujícím divácký zážitek. Slabší 4 hvězdy.(14.11.2016)

  • cashflower
    *****

    Burtona fascinujú veľké oči od "nepamäti" a určite si aj preto vybral tento scenár (so Scottom Alexanderom a s Larrym Karaszewskim má už overenú skúsenosť). Snažil sa ho podať čo najlepšie s jeho "značkou" skĺbenou s faktom, že sa v prom rade jedná o biografiu. V snímku si nemohol dovoliť mocné imaginačné úlety (aj keď, tu sa mu tiež podarilo majstrovsky prepojiť niektoré pasáže s veľkými očami, so serióznosťou životného príbehu), gotické prvky, ktoré sú jedným z najvýraznejších čŕt jeho rukopisu. Na druhú stranu, ten kto sa vie vcítiť do tohto diela nájde v ňom preveľa z Burtona. Hlavná postava je izolovaná vo vlastnom svete (skvelo podtrhnuté audio stránkou; napr. keď sa Margaret pokúša o nový štýl svojho maliarskeho rukopisu, tak tu sa len prehlbuje tento fakt), je tu veľakrát vidieť nádhernú paletu farieb v protiklade s pochmúrnejšími farbami (stiahnutím ich živosti, sýtosti a jasu - napr. kontrast farieb pri scéne pohľadu z ulice, kde je možnosť vidieť "fádny" pochmúrny dav versus "živé" farby aút), dôraz na artikuláciu/prejav, svojský humor a "ukecanosť" v podaní Waltera, vizuálnu detailnosť/precíznosť v akcii postáv (viď. Amyne pohyby štetcom a to nie je maliarka) a takýchto typických Burtonovských perličiek je tu veľa. V neposlednom rade ako býva zvykom, tak skvelý výber hercov na dané role. Film sám o sebe je skvelo natočený a má rozhodne Burtonov rukopis, aj keď nie v takej "famfáre" jeho vlastnej. Som nadšený - na prvé zhliadnutie 90%.(19.2.2015)

  • Radek99
    ***

    Tim Burton si rád romantizuje hrdiny pokleslého umění, díky jeho Ed Woodovi svět nezapomněl na béčkového (spíše céčkového) poloamatérského filmového neuměla, z něhož Burtonova imaginace vytvořila zbožňování hodnou postavu a z jeho režijních hokuspokusů kultovní dílka v hledáčku filmových nadšenců z celého světa, stejně jako teď idealizuje osudy Margaret Keane, jejíž dílo si přivlastnil její bonvivánský manžel. Problémem je, že za pár let někdo bude muset natočit další životopisný film a vysvětlit v něm, jak je možné, že výše zmíněné filmy natočil tentýž umělec, respektive kdo se v případě Velkých očí za Tima Burtona vydával! Kam zmizela ta typická burtonovská manýra, kde jsou všechny ty originální nápady a ten typický režijní a výtvarný rukopis? Neboť Velké oči jsou v podstatě standardní hollywoodský snímek, který v sobě nemá nic z předešlých Timových filmů. Asi budeme brzo svědky dalšího skandálního uměleckého odhalení! :-)(6.2.2015)

  • Caym
    ***

    Burton Margaret Keanovou miluje, o tom není pochyb. Bohužel pro něj se Margaret nikdy neměla objevit v hlavní roli - ani v životě, ani ve filmu. Selekce z těch skutečných událostí se Burtonovi prostě nepovedla... Ale to se tak stává, když chcete složit poctu někomu jenom proto, že vás ty jeho obří oči pronásledovaly celé dětství.(5.2.2015)

  • - Film je založen na skutečném příběhu umělkyně Margaret Keane a jejím manželu Walterovi, jejichž obrazy dětí s velkýma očima se stali kulturní senzací v letech 1950 až 1960. (LittleMonste)

  • - Amy Adams nahradila v hlavní roli dříve obsazenou Reese Witherspoon. Stejná situace se odehrála při obsazování do snímku Noc v muzeu 2 (2009). (filmsim)

  • - Pôvodným zámerom Tima Burtona bolo nakrúcať na 35 mm film, no kvôli rozpočtu bol nakoniec nútený nakrúcať digitálne. (scattered)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace