Nastala chyba při přehrávání videa.
  • evanka
    ***

    Film, který lehce převyšuje průměr a není na první pohled znát, že jde o Burtona. Životopisný příběh je podán nějak nevýrazně, bez nějakého hlubšího vhledu do duše a myšlenek malířky. Divákovi není zcela jasné, proč se malířka tolik let bála postavit svému vypočítavému manželovi. Těšila jsem se na výkon Christopha Waltze, ale v tomhle snímku se skoro vůbec neprojevil jeho neskutečný talent a celý výkon vyzněl spíš směšně hlavně díky výstupu u soudu. Na obrazy se krásně dívá, výkony hlavních hrdinů vás neoslní ani neurazí a po shlédnutí filmu to ve vás nezanechá žádný hlubší dojem.(19.2.2015)

  • emma53
    ****

    Za sebe musím napsat, že jsem byla spokojená. Není to oscarový film, to v žádném případě, ale mně se moc líbilo, že nám režisér a scénáristi nepřikrášlovali a nepodbízeli se silně hysterickými momenty a nebo vypjatými scénami, kde nám skřípou zuby, jak máme nervy nadranc, jen aby to divák ocenil a plival pětihvězdy a tak plnil tvůrcům kapsy dolárkama. V tom si cením Tima Burtona, že nic nezveličoval a tak, jak se to stalo, nám to hodil na plátno. Jediné, co mě mírně iritovalo, byl asi Christoph Waltz v roli Margaretina manžela. Jak pobíhal u soudu a jiné scénky, kde trochu přehrával. Tam bych zvolila asi jiného herce, tohle byl jediný kiks při jejich výběru. Amy to zvládla dle mého velmi dobře, protože Margaret skutečně taková žena byla. Poddajná, bláznivě zamilovaná a pak dlouhou dobu jen submisivně poslouchající žena, která si jednou řekla dost a začala v tom směru taky něco podnikat. K tomu výborná retro atmosféra a já zkrátka Margaret fandila, aby do toho šla a získala tak možná daleko víc než jen ty miliony, které vysoudila a to je láska její dcery, potažmo čisté svědomí a za to přece stojí bojovat........alespoň pro mě ano !(28.2.2015)

  • MartinezZ
    **

    Povrchní, plochý, nevýrazný, nezajímavý, odfláknutý... prázdný jako pohled těch velkých dětských očí. To všechno tenhle film je a dost možná ještě i něco navíc. Během filmu jsem rostl z toho, kolik nesmyslných zvratů a rozhodnutí obě hlavní postavy dělaly. A nakonec všechno v dobré obrátili Svědci Jehovovy? To jako fakt? Ať tak či tak, tenhle snímek dost výrazně nudil a Weinsteinům se tohle hrubě nevydařilo, stejně tak Burton by se měl vrátit ke svým typicky úchylným filmům (po Dark Shadows další nezajímavé dílo). začátek filmu ještě vypadá zajímavě a dává naděje, nevýraznost a uťápknutost hrdinky ale jak budík drnčely profackováníhodností, že jí zůstala dcera bylo taky skoro nepochopitelné a třešničkou na dortu byl značně mimózní soudní proces. Navíc to celý vyznívá hrozně pokráceně, plno věcí a děje mezi dvěma událostmi chybí, takže 106 minut nebylo dobrým tahem a střihač s režisérem to se sestříháváním přehnali. Hodně mi v kině chybělo tlačítko FFWD (v sále nás bylo tak... 4 až 5 maximálně). Velký zklamání. Jediné, co na filmu stálo za to, byla Amy a její herecký výkon, který sice nebyl oscarový, ale byla to jediné normální a nepitoreskní. Za to Chris mě tu trochu iritoval, protože hrál postavu divákovi pro tenhle děj nesympatickou a průhlednou jak průpisák a bohužel chováním a pitvořením se takřka totožnou, jen mnohem více vychcanou, roli Dr. Kinga Schultze. Tenhle film fakt, fakt nedoporučuji.(9.2.2015)

  • Lucjen
    ****

    Big Eyes sa dá zhrnúť aj do jednej vety: Amy Adams sa zapozerá do na prvý pohľad úplne dôveryhodného Waltza a niekoľko rokov ignoruje, že ju iba využíva. Ale potom zmúdrie a po rokoch nažívania si uvedomí, že svojho manžela malovať nikdy nevidela a že teda asi žiaden maliar nie je. Je tu nádherná živá kamera, malebné scenérie 60. rokov, na ktoré sa vždy pekne pozerá a popritom nejaká zápletka, ktorá je schopná udržať pozornosť. Ale na rovinu. Všetko stojí a padá na obrazoch detí s očami ako taniere, ktoré kričia Tim Burton a Christophovi, ktorý je brilantný vždy, vždy, vždy. Jeho scéna ako zástupcu a obžalovaného v jednom nemala chybu. Len rovnako ako je Sean Bean spoilerom o smrti, Christophov desivý úškrn je zárukou, že z jeho postavy sa vykľuje psychopat. Je to pochvala a výčitka zároveň, niekedy by som ho chcela vidieť hrať vyslovene kladnú postavu. Či by som mu to vôbec uverila. Späť k filmu. Neviem si naň vytvoriť jasný názor. Strašne pekne sa naň pozeralo. Tento snímok je niekde medzi tým, na čo som od Tima zvyknutá. V detailoch nereálny, uletený (aspoň myslím, že sa izba nedá podpáliť cez kľúčovú dierku, ale asi sa to nechystám vyskúšať) no na druhej strane nie je úplne bizarný, nikde sa neutrhne tak, ako to pán režisér vie. Trošku mi ten extrém chýbal.(14.11.2016)

  • 2-Xtreme
    ****

    Nadpriemerný film, ktorému chýba nejaý silný moment. Napriek tomu som rád, že Burton konečne natočil niečo pozeratelné. Waltz aj Adams na výbornú, prostredie ameriky 50tich rokov skvelo dopravádza film plný farieb a velkých očí, čo určite upúta diváka. Čo je škoda, nevidel som tam Burtonov podpis. Zatial 70%, uvidím ako sa mi film uloží v hlave.(17.1.2015)

  • - V scéne, kde Margaret (Amy Adams) a Walter (Christoph Waltz) maľujú pred "Palace of Fine Arts" v San Franciscu, môžeme za nimi vidieť skutočnú Margaret Keane, ktorá sedí na lavičke a číta knihu. (dwdb)

  • - Film je založen na skutečném příběhu umělkyně Margaret Keane a jejím manželu Walterovi, jejichž obrazy dětí s velkýma očima se stali kulturní senzací v letech 1950 až 1960. (LittleMonste)

  • - Amy Adams nahradila v hlavní roli dříve obsazenou Reese Witherspoon. Stejná situace se odehrála při obsazování do snímku Noc v muzeu 2 (2009). (filmsim)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace