Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hous.enka
    ***

    Big Eyes je totálně neburtonovský Tim Burton, ač velké oči ho přece jen prozrazují. Ona, začínající malířka žijící v komplikované době amerických 50. let, on úspěšný malíř toužící po slávě, penězích. Musím říct, že příběh Velkých očí není špatný, ale není to příběh filmový. Ale možná je to tím, že na Timu Burtonovi miluju jeho hry s divákem a jeho fantazii a obojí se tomuhle filmu nedostává.(24.2.2015)

  • juta
    ****

    Big Eyes od Tima Burtona je úplně něco jiného, než Tim běžně točí. Kdybych nevěděl, že to režíroval on, tak bych ho na to vůbec nehádal. Jinak je to natočený precizně, jak jsme od něj zvyklí. Vzal si opravdu neobvyklé téma, na kterém se nemohl pořádně vyřádit, ale bylo zajimavý vidět zase něco jiného a bylo to dobré!(16.11.2016)

  • SlecnaSmilly
    ***

    Dovedu si docela dobře představit, že tenhle film tak nějak prošumí, protože lidem, které nevzrušují termíny jako akvarel, perokresba nebo olejové barvy, toho moc nenabízí. Nejsem zrovna Burtonova skalní fanynka a jeho posledních pár veledíl mě moc nechytlo, ale oceňuji jeho typickej vizuální rukopis, kterej jde až na samou hranici kýče, u tohole snímku si ale režisér šňupnul dávku reality a výsledkem je lehká nuda. Teda né, že by Christopher Waltz nepřehrával za dva až tři ochotnické divadelní ansámbly, nicméně to úplně nestačí, zvlášť když zdejší anotace vyzradí celou zápletku včetně konce příběhu, asi se předpokládalo, že je to tu samej kunsthistorik a odborník na torbu Margaret. Keane .(29.1.2015)

  • Radek99
    ***

    Tim Burton si rád romantizuje hrdiny pokleslého umění, díky jeho Ed Woodovi svět nezapomněl na béčkového (spíše céčkového) poloamatérského filmového neuměla, z něhož Burtonova imaginace vytvořila zbožňování hodnou postavu a z jeho režijních hokuspokusů kultovní dílka v hledáčku filmových nadšenců z celého světa, stejně jako teď idealizuje osudy Margaret Keane, jejíž dílo si přivlastnil její bonvivánský manžel. Problémem je, že za pár let někdo bude muset natočit další životopisný film a vysvětlit v něm, jak je možné, že výše zmíněné filmy natočil tentýž umělec, respektive kdo se v případě Velkých očí za Tima Burtona vydával! Kam zmizela ta typická burtonovská manýra, kde jsou všechny ty originální nápady a ten typický režijní a výtvarný rukopis? Neboť Velké oči jsou v podstatě standardní hollywoodský snímek, který v sobě nemá nic z předešlých Timových filmů. Asi budeme brzo svědky dalšího skandálního uměleckého odhalení! :-)(6.2.2015)

  • xxmartinxx
    ***

    Oceňuju Burtonovu snahu pojmout film vizuálně konečně maličko (maličko!) jinak a obsadit nové herce, ale příběh i jeho konstrukce jsou opět strašně nepromyšlené (a musí si pomáhat banálním vypravěčem) a já se víc a víc utvrzuju v tom, jak moc Burton nedokáže zpodobnit interakce mezi lidmi na nějaké komplexnější úrovni, což u filmu jako Big Eyes už rozhodně vadí. Dokáže vyvolat emoce okamžiku a osobní emoce, ale ne emoce vztahů, proto všechny jeho filmy, kde mají hrát vztahy roli, působí chladně a mrtvě. A tady to není čím zamluvit. Jo a šílený přehrávání Waltze je na hraně snesitelnosti. 2 a 1/2(17.1.2015)

  • - V scéne, kde Margaret (Amy Adams) a Walter (Christoph Waltz) maľujú pred "Palace of Fine Arts" v San Franciscu, môžeme za nimi vidieť skutočnú Margaret Keane, ktorá sedí na lavičke a číta knihu. (dwdb)

  • - Jedná sa o prvý Burtonov film od roku 1992, v ktorom nehrá Johnny Depp alebo Helena Bonham Carter. (Macejko)

  • - Producent a scenárista snímku Larry Karaszewski na otázku, proč si vybral zrovna Lanu Del Rey, která pro film nazpívala titulní sklabu a píseň "I Can Fly", odpověděl: "Laniny písně vyjadřují Margaretiny (Amy Adams) pocity naprosto přesně, je to jako monolog jejích vlastních vnitřních myšlenek."  (Keshh)