Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ABLABLABLA
    ***

    Hezký film, krásně plynul, ale kde nic tu nic. Story je to super. Že se někdo chopil zpracování asi taky, ale celé mě to nějak úplně nedostávalo. Nehledě na to, že obrazy Margareth Keane nepovažuju za plnohodnotná umělecká díla. Kýče to nejsou, ale je to velmi, opravdu velmi podbízivé umění. Ne že bych úplně fandila cákancům v galerii naproti, ale rozhodně bych si radši koupila cákanec než tohle naivní vykulené děcko. O tom, že ani ve světe umění ji nepovažují (stejně jako kritici ve filmu) za umělce hodného viset v národních galeriích, si myslím svědčí i fakt, že kromě let, kdy vyšla publikace ještě pod jménem jejího exmanžela a poté, kdy se vedl soudní spor a vyšla pod jejím jménem, tak nebyla vydaná žádná kniha o ní nebo jejím umění až do roku 2013. Což byla ale její vlastní biografie, která právě dala základ tomuto filmu. Takže asi tak. "Why does someone become a critic? Because he cannot create." Fakt originální a hlavně naprosto nepravdivé ;) Dost mě pobavil soudní proces, kdy tam Keane předvedl divadélko ve stylu, já jsem svůj právník a svědek a obžalovaný a všechno a pobíhal po soudní místnosti. Zajímalo by mě, jestli to bylo poprvé, co se soud rozhodnul podle toho, kdo co namaloval.(31.7.2015)

  • emma53
    ****

    Za sebe musím napsat, že jsem byla spokojená. Není to oscarový film, to v žádném případě, ale mně se moc líbilo, že nám režisér a scénáristi nepřikrášlovali a nepodbízeli se silně hysterickými momenty a nebo vypjatými scénami, kde nám skřípou zuby, jak máme nervy nadranc, jen aby to divák ocenil a plival pětihvězdy a tak plnil tvůrcům kapsy dolárkama. V tom si cením Tima Burtona, že nic nezveličoval a tak, jak se to stalo, nám to hodil na plátno. Jediné, co mě mírně iritovalo, byl asi Christoph Waltz v roli Margaretina manžela. Jak pobíhal u soudu a jiné scénky, kde trochu přehrával. Tam bych zvolila asi jiného herce, tohle byl jediný kiks při jejich výběru. Amy to zvládla dle mého velmi dobře, protože Margaret skutečně taková žena byla. Poddajná, bláznivě zamilovaná a pak dlouhou dobu jen submisivně poslouchající žena, která si jednou řekla dost a začala v tom směru taky něco podnikat. K tomu výborná retro atmosféra a já zkrátka Margaret fandila, aby do toho šla a získala tak možná daleko víc než jen ty miliony, které vysoudila a to je láska její dcery, potažmo čisté svědomí a za to přece stojí bojovat........alespoň pro mě ano !(28.2.2015)

  • luka4615
    **

    Příběh rodiny Kean je jako takový jistě zajímavým a poutavým tématem na celou řadu hodin, nicméně Tim Burton v tomto filmovém přepisu neudržel mou pozornost ani z poloviny celé stopáže čítající 106 minut. Celý film působí až podivně roztěkaným dojmem, ve kterém je předvídatelná skoro každá scéna či dějový zvrat a celé to nemá skoro vůbec žádný emoční spád. Jako jediný světlý element filmu je zde skvělý Christoph Waltz v roli manipulátora, který celý film táhne vpřed a dodává filmu alespoň nějakou "šťávu". Jinak nic jiného než ubíjející a předvídatelná nuda.(18.1.2015)

  • rikitiki
    **

    Když se dá dohromady workoholická kýčařka s kšeftařským hochštaplerem, mohlo by to vést k velice úspěšnému spojení. Což na pár let i bylo. Kdyby ona netrpěla iluzí, že je umělkyně, a kdyby on jí projevil více uznání. Zajímavá historka, která ztrácí tím, že nemá nadhled a dělá umění z neskutečných podbízivých mazanic.(29.10.2017)

  • LoLaa
    ****

    Tahle burtonovská oddechovka mě bavila. Sice mě narozdíl od jeho ostatních počinů nijak hluboce nezasáhla, ale atmosféra 50. let byla příjemná. Herecké duo - Adams, Waltz - bylo zvoleno perfektně, myslím, že nejlépe ze zvažovaných představitelů hlavních rolí. Je vidět, že nejen Depp a Bonham Carter se do burtnových děl hodí. Hudební podkreslení písněmi Lany del Rey je jen dalším plusem.(24.6.2015)

  • - Keď Margaret (Amy Adams) prechádza s košíkom po obchode, môžeme si v regáli všimnúť plechovku s polievkou, ktorej obal nakreslil Andy Warhol. (Lukoh)

  • - Producent a scenárista snímku Larry Karaszewski na otázku, proč si vybral zrovna Lanu Del Rey, která pro film nazpívala titulní sklabu a píseň "I Can Fly", odpověděl: "Laniny písně vyjadřují Margaretiny (Amy Adams) pocity naprosto přesně, je to jako monolog jejích vlastních vnitřních myšlenek."  (Keshh)

  • - Tim Burton sbírá díla Margaret Keane již roky, v roce 1990 si u ní dokonce objednal obraz. (Dementra)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace