Nastala chyba při přehrávání videa.
  • SlecnaSmilly
    ***

    Dovedu si docela dobře představit, že tenhle film tak nějak prošumí, protože lidem, které nevzrušují termíny jako akvarel, perokresba nebo olejové barvy, toho moc nenabízí. Nejsem zrovna Burtonova skalní fanynka a jeho posledních pár veledíl mě moc nechytlo, ale oceňuji jeho typickej vizuální rukopis, kterej jde až na samou hranici kýče, u tohole snímku si ale režisér šňupnul dávku reality a výsledkem je lehká nuda. Teda né, že by Christopher Waltz nepřehrával za dva až tři ochotnické divadelní ansámbly, nicméně to úplně nestačí, zvlášť když zdejší anotace vyzradí celou zápletku včetně konce příběhu, asi se předpokládalo, že je to tu samej kunsthistorik a odborník na torbu Margaret. Keane .(29.1.2015)

  • Djkoma
    ***

    Měl jsem z filmu pocit, jako kdyby všechny bavilo zajímavé (a důležité téma pozice ženy a muže ve společnosti) a všichni v tom cítili nějakou cenu. Bohužel někdy u třetí scény natáčení si uvědomili, že to je vlastně naprosto obyčejné a kdyby to netočil Burton, možná by si toho nikdo ani nevšiml (jeho nejvýraznější přínos ve formě creepy očí?). Osobně mě velice mrzí současný výběr látek v podání Burtona, který přechází od svých vizuálních krás a odlišnosti do naprostého stereotypu, možná zručně natočeného, ale ničeho výjimečného. Kdybych si o Margaret přečetl na wikipedii, asi by to vyšlo stejně.(4.4.2015)

  • Fr
    ****

    „V MÉM ŽIVOTĚ BYLO PRÁZDNO. A TO TEĎ ZAPLNIL WALTER…“ /// S postavama, jejichž práce nebyla kritiky valně přijata, mají scénáristi Scott Alexander, Larry Karaszewski dobrou zkušenost. Podle jejich scénáře už Tim Burton natočil životopis ED WOOD (1994). Filmovej osud Margaret Keane má přiblížit utrpení (blonďatý) umělkyně, která v sobě našla sílu a vzbouřila se. Sice zůstala furt blondýnou, ale ani ty nemůžou v Americe takovejhle soud prohrát. Taky je to o umění se prodat. Vždy a všude. Jako z příručky. Řek bych, že tohle se dalo spíš zkazit, než na tom vytřískat ovace davu. Burton předvádí svoji intimnější, umírněnější polohu, nežene se do přehnanejch vizuálních orgií. Jen občas popustí uzdu a třeba naplní supermarket lidma s obrovskejma vočima. Kvůli těm smutnejm dětskejm vočíma si určitě látku vybral. Za nima si totiž můžeme představit jakejkoliv (smutnej!) příběh. Film dvou herců. Půvabný (a hloupoučký) Amy a vychcanýho Christophera. Tak to má bejt. O skutečnejch Margaret a Walterovi Keane. Můžeme kroutit hlavou, můžeme se podivovat, ale skutečnost byla taková, takže vyčítat něco autorům je mimo mísu. A stejně, jako oni neřeší, jestli jde o dobrý či špatný umění, nemá smysl řešit, jestli jde o kýč. Napsal ho sám život, takže si stěžujme jinde. Třeba u pravý Margaret Keane. 3a½! Takže du vejš. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jedu jen kusy podle skutečnosti 2.) Máme doma velký voči. 3.) Thx za titule ,,bloodspill“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(4.2.2015)

  • Janek
    ****

    Svěží a umírněný Burton (skoro televizní), ale chybí tomu silné (v případě Burtona autorské) momenty (takové, jako je třeba zastavení vidličky před kamennou tváří kritika umění), nejde ani tak o zápletku, jako spíš o hrdiny, a na ty se výborně kouká (Waltz i Adams!), takže film uteče bez škobrtnutí. 70%(29.1.2015)

  • ABLABLABLA
    ***

    Hezký film, krásně plynul, ale kde nic tu nic. Story je to super. Že se někdo chopil zpracování asi taky, ale celé mě to nějak úplně nedostávalo. Nehledě na to, že obrazy Margareth Keane nepovažuju za plnohodnotná umělecká díla. Kýče to nejsou, ale je to velmi, opravdu velmi podbízivé umění. Ne že bych úplně fandila cákancům v galerii naproti, ale rozhodně bych si radši koupila cákanec než tohle naivní vykulené děcko. O tom, že ani ve světe umění ji nepovažují (stejně jako kritici ve filmu) za umělce hodného viset v národních galeriích, si myslím svědčí i fakt, že kromě let, kdy vyšla publikace ještě pod jménem jejího exmanžela a poté, kdy se vedl soudní spor a vyšla pod jejím jménem, tak nebyla vydaná žádná kniha o ní nebo jejím umění až do roku 2013. Což byla ale její vlastní biografie, která právě dala základ tomuto filmu. Takže asi tak. "Why does someone become a critic? Because he cannot create." Fakt originální a hlavně naprosto nepravdivé ;) Dost mě pobavil soudní proces, kdy tam Keane předvedl divadélko ve stylu, já jsem svůj právník a svědek a obžalovaný a všechno a pobíhal po soudní místnosti. Zajímalo by mě, jestli to bylo poprvé, co se soud rozhodnul podle toho, kdo co namaloval.(31.7.2015)

  • - Herecké obsadenie filmu pozostáva prevažne z hercov, s ktorými Tim Burton ešte nepracoval, čo je pre neho nezvyklé. (scattered)

  • - Film je založen na skutečném příběhu umělkyně Margaret Keane a jejím manželu Walterovi, jejichž obrazy dětí s velkýma očima se stali kulturní senzací v letech 1950 až 1960. (LittleMonste)

  • - V hlavních rolích se měli původně objevit Kate Hudson a Thomas Haden Church. Byli však nahrazeni Reese Witherspoon a Ryanem Reynoldsem.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace