Nastala chyba při přehrávání videa.
  • raroh
    ****

    Na filmu Deception mě baví několik momentů - 1/ jak nikde ani jednou nezazní, že violoncellista Karel Novák byl zřejmě vězněn v nacistickém koncentračním táboře (přestože slovní náznaky jsou tak jasné), 2/deziluzivní zobrazení světa klasické hudby, zvláště v americkém prostoru, 3/ jak natočit film o autorovi hudby k filmu (brněnském rodáku E. W. Korngoldovi, třebaže přejmenovaném) a docela ho jemně posunout na stejnou úroveň s dvěma esy tehdejší moderní vážné hudby Šostakovičem a Stravinským, což optikou času bylo velikášské gesto hodné atmosféry a charakterů postav snímku a konečně 4/ excelentní nasnímání koncertu s Korngoldovou pozdněromantickou hudbou (nehledě na opravdu zvládnutý tvrdý psychologismus, žádné jedmňounké pseudoproblémy nějakých nul).(30.4.2013)

  • Docflash

    Film je remakem němého filmu 1929 JEALOUSY (tj.poslední film tragicky zesnulé herečky Jeanne Eagels 1890-1929).Bette Davis hrála rovněž v remaku filmu 1929 LETTER-DOPIS za kerý byla Jeanne Eagels jako první herec posmrtně nominována na Oscara a v roce 1935 ve filmu DANGEROUS Davisová hrála postavu volně inspirovanou Eaglesovou(14.12.2012)

  • mikulem
    ****

    Emoce, to je oč tu běží. Někdy se herci můžou rozkrájet, a nic. Někdy to ani nečekám, a prožívám s nimi každou minutu. Film patří ústřední trojici postav - jak jinak - milostnému trojúhelníku. Henreid se překonává v roli labilního umělce. Davisová mi poprvé nepřipadá otravná, naopak s ní prožívám její stupňující se paranoiu. Rains předvádí životní výkon a jako jeho fanoušek se rozplývám nad každou jeho scénou. Velká škoda nesmyslného a předčasného finále, po kterém musíme protrpět ještě 15 minut nudy do konce filmu. Ale můj celkový dojem to už nezhatilo.(4.5.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace