• Hurikan_mdx
    ***

    Kameraman si jistě zaslouží pochvalu. Bylo to Hezké, Atmosféra, kulisy, ale co to mělo vlastně být? Reklama? kdyby to nebylo napsané v názvu videa, tak si toho ani nevšimnu. (z hlediska reklamy totiž není důležité aby měla smyl, ale aby si divák zapamatoval, co že to má koupit...) Filmová jednohubka? na to byla moc prázdná a neukončená..., prostě ani ryba ani rak.(5.9.2015)

  • ScarPoul
    ****

    Wes i like you man. Jednoduché, vtipné a také aké to mám rád:) Son of a bitch!(12.1.2014)

  • Madsbender
    ****

    Ani som si nevšimol, ako, ale tých 7 minút ubehlo neskutočne rýchlo. Kamera tutto perfetto, toto patrí na veľké plátno. Alebo aspoň poriadnu obrazovku.(18.11.2013)

  • Radek99
    ****

    Prada si zaplatila opravdu stylové reklamy, v nichž zůstal zachován typický rukopis Wese Andersona - hravý, poetický, vtipný, vizuálně okouzlující, zkratkovitý, jen půdorys takovéhle miniatury je až příliš malým prostorem pro cokoliv opravdovějšího, Castello Cavalcanti je pouhá zábavná hříčka...(6.1.2015)

  • swamp
    ***

    "Niente, niente..." Jen Wes Anderson si takhle točí reklamu na značku Prada.(10.6.2015)

  • - Snímek byl promítán v Muzeu moderního umění v New Yorku před filmem The Bling Ring: Jako VIPky (2013) od Sofie Coppoly. (Firebug)

  • - Název závodu „Molte Miglia“ („Mnoho mil“), který vidíme na začátku nad bránou do městečka, odkazuje na slavný vytrvalostní závod „Mille Miglia“ („Tisíc mil“). Ten se jezdil mezi lety 1927 až 1957, jeho trasa vedla z Brescie do Říma a zpět, celková délka činila, jak už název napovídá, tisíc římských mil (cca 1 500 km). (J.F.B.)

  • - V čase 4:30, kdy jde Jed Cavalcanti (Jason Schwartzman) k telefonu, můžeme na okamžik slyšet úryvek z italského vysílání závodu Grand Prix Francie z roku 1979, komentovaného sportovním žurnalistou Mariem Poltronierim. (J.F.B.)