Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Může být nevěra základem šťastného manželství? Šarmantní bonviván Rudolf je o tom přesvědčen: „Ženská má mít pocit, že o chlapa musí bojovat, musí se snažit, aby si ho udržela. A hlavně, ženská se nesmí nudit!” Rudolf s úspěchem uplatňuje svou divokou teorii v každodenní praxi a to s neutuchajícím elánem, který je u čerstvého šedesátníka záviděníhodný. O to víc pak nechápe naivitu svého nesnesitelně korektního zetě Ondřeje, který pro samé svědomité plnění povinností nevnímá, jak nebezpečně se jeho žena Alice začíná nudit. Milující tatínek a kamarádský tchán Rudolf proto nabídne Ondřejovi několik prověřených rad, jak vnést do skomírajícího manželství potřebný vzruch. Koneckonců jde o rodinné štěstí jeho jediné dcery... Z nudného slušňáka Ondřeje se pak díky románku s krásnou Šarlotou skutečně stává sebevědomý pán tvorstva, obletovaný milenkou a obdivovaný vlastní manželkou. Situace je to sice krásná, ale dlouhodobě neudržitelná. Už proto, že skutečnými pány tvorstva jsou pochopitelně ženy. Ondřeje čeká smršť komediálních situací, kterým čelí s odzbrojující kombinací typicky mužských vlastností - hravou vynalézavostí a nezničitelnou nadějí, že všechno dobře dopadne. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 191)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Překvapivý žánrový mišmaš, který není jen komedií u mne předčil očekávání a nedopadl až tak špatně. Duo Polívka - Macháček fungovalo velmi dobře a člověk se na řadě míst musel minimálně usmát. Zápletky jsou vtipné a promyšlené i když ke konci to už zlehka začíná připomínat francouzské komedie (z hlediska zvratů a záměn). Solidní průměr s příjemnou hudbou J. P. Muchowa. * * * ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Po velmi dlouhé době jsem dal šanci českému filmu a dopadlo to podle očekávání tragicky. Televizní feeling jsem pochopitelně čekal (to je v české produkci standart). Čekal jsem i mdlé a škrobené výkony některých herců - rovněž normálka. Avšak tak nehorázně špatné přetavení scénáře na plátno jsem už dlouho neviděl. Mohl z toho být slušný film na úrovni (přece jen Polívka umí), který řeší dost ožehavé sociální téma (v lehce odlehčeném hávu) a místo toho je to směšná fraška, kde je vše pozitivní a nic není špatně. Zajímalo by mne, jak v osobním životě funguje režisér snímku. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Fajnšmekrovská sbírka, Bolečku, uměly říct: „sýr“..? Ač si myslím, že cit i myšlení jsem prozatím nikde nevytrousil, necítil jsem se touto "pavlačovou amoralitou" uražen, pohoršen, ba dokonce ani zhmožděn. Kdyby si, cituji bezskrupulózní havířskou kometu těchto stránek: "v plísňákách odění yntelechtuánové s mastnými vlasy", občas nasadili doktorem předepsané dioptrické brýle, všimli by si, že ŽIVOT kolem nich je přesně takový. Lascivní, povrchní, nelogický a potměšilý. Můžete být znechuceni, ale to je tak všechno, co s tím, obzvláště u komedie (!), můžete udělat. A nebo si vypíchněte ústřední myšlenku, že není důležité ke komu člověk odchází, ale za kým se vrací, samozřejmě za předpokladu, že se od sebe odliší drobná avantýra a dlouhodobý poměr.. Vadily mi však jiné věci. Režisérova už od počáteční myšlenky nepokrytá snaha dostát svého příjmení, stereotypní herectví klonu Záruby a Muldera (Macháček), slon v dějovém porcelánu v podobě úmrtí jedné z postav (bez něj by to myslím bylo mnohem zajímavější, byť scénáristicky náročnější) a hlavně ta šablonovitost tuzemské komedie, která kodrcá po kolejích Viewegh-Hřebejkovské lokální tratě. A mimochodem, trošku mi neštymovalo v castingu, že by někdo s tělem Čvančarové podlehl kouzlu prostého taxikáře s dávno propadlou licencí. Abych uvěřil, musel by to být rovnou majitel sítě taxislužeb a nebo vlastník opravdu velikého tága. Na kulečník, pochopitelně.. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Pan Vejdělek se rozhodl kout železo dokud je žhavé a přišel s "mužským" pohledem na věc (?). Je to sice znovu pohodová komedie, ale tentokrát jsem se tolik nebavil. Vše relativně dobře probíhalo až do cca 45. minuty (stejně jako u Žen v pokušení), kdy se tvůrci rozhodli pro naprosto nesmyslný dějový zvrat, který se podle mě do filmu vůbec nehodil a díky němu se většina té příjemné a nezávazné atmosféry vytratila. Nástup postavy z minulosti, dění v restauraci, natvrdlost Ondřejovy ženy + fraška v podniku Max (nebo jak se jmenoval) už šly tak nějak mimo mě a tentokrát to na 4* nebude. Svým způsobem nejspíš pravdivé moudro: "Nakonec...není důležitý za kterou ženskou chlap běhá, ale ke který se vrací." sice pobaví, ale stejně jako celý film tak nějak více či méně obhajuje nevěru, nebo ji alespoň nepovažuje za nic vážného a spíše ji zlehčuje, což mi z morálního hlediska, i když je to jen nenáročná komedie, příliš nesedí. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Co na to říct, snad jen...zklamání. Trailer sliboval víc, ačkoliv od začátku bylo jasné, že nejde o nic originálního, čekal jsem alespoň trefné hlášky, vtipné a vypointované momenty a .. alespoň nějaký ten smysl. Jenže tohle všechno ten film tak nějak postrádá, není tu nic. Na Polívku už není nikdo zvědavej a Macháček má teda na sakra zajimavější role. Ty tři hvězdy dávám jen z milosti za tu krásnou slovenku a jednu nebo dvě věty, které zapříčinily, že jsem se alespoň maličko usmál, jinak vážně nuda. A to jsem chlap. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (20)

  • Oslovením "Alíši" častuje Bolek Polívka i svou filmovou ženu Evu Holubovou ve snímku Pupendo (2003), stejně jako zde svou dceru Alici, kterou ztvárnila Petra Hřebíčková. (Korbitch)
  • Simonu Stašovou (Marta) sráží auto na Alšově nábřeží v Praze. Ve skutečnosti tam však je zákaz vjezdu všech motorových vozidel z obou stran. (funhouse)
  • Nejnáročnější scény se točily úplně nakonec, na horské dráze ve Stromovce, kde proběhlo velké finále celého filmu. [Zdroj: Svět filmu] (Krouťák)

Reklama

Reklama