Nastala chyba při přehrávání videa.
  • ElChe26
    ****

    Ačkoli jsem film ohodnotil 4*, původně jsem chtěl dát pouze 3*, ale to bych tuto televizní minisérii podhodnotil. Přiznám se, že jsem čekal možná něco jiného. Chvíli jsem se sám sebe ptal, jak je možné, že se z Carlose stala teroristická superstar? Taky nechám stranou to, že hlavní protagonista je autory vylíčen jako marxistický playboy, jemuž neodolá snad žádná západoněmecká levicově orientovaná studentka. Porovná-li divák fotografie skutečného Carlose s tím filmovým, bude okamžitě jasné, kam mířím. První díl této minisérie působí spíše jako náborový film do nějaké teroristické organizace, o což asi autoři snímku neusilovali. Přes veškerou mojí kritiku se jedná o zdařilou televizní minisérii, jež však nedosahuje takové kvality jako film o RAF - BMK.(24.10.2011)

  • genetique
    ****

    Veľmi pekne chronologicky spracované, na televízne pomery veľmi slušne technicky zvládnuté, prvotriedny casting, krásne lokácie. Počas troch častí ako plnohodnotných filmov táto miniséria nestrácala šťavu a herci odviedli kus dobrej práce. Škoda, že atmosféra sa občas strácala a napätie nie vždy vrcholilo s vrcholmi jednotlivých častí. 85%.(22.1.2012)

  • JohnSmith
    ***

    Nebylo to vůbec špatné, zvlášť, když se jedná o televizní film. Nicméně z podobného soudku a ze stejného období mě víc zaujal Baader Meinhof Komplex. O tom, jaký Carlos byl nebo nebyl se dá spekulovat, stejně tak o jeho činech. Vše máme pouze z vyprávění nebo jsou to pouhé domněnky. Assayas tu Carlose ukazuje jak zbrklého, namachrovaného zabijáka, který je neustále peskován "nadřízenými". Jaká byla asi realita?(30.8.2015)

  • WinstonS
    ****

    Viděl jsem zkrácenou cca dvě a půl hodiny dlouhou verzi, která nemá šanci nudit a děj v ní odsypá velmi rychle. Až do "slavné" vídeňské akce proti OPEC fantastická podívaná, pak je přece jen poznat, že se muselo krátit a místy je vyprávění dost zkratkovité. Ramirez je vynikající, Carlose utáhne jako mladého ambiciózního teroristu i jako stárnoucí a obtloustlou trosku. Na televizní film velmi solidní zpracování, které navíc odpovídá i historickým reáliím (o Carlosovi jsem četl poměrně obsáhlou biografii a film jeho život popisuje velmi věrohodně). Btw, fakt bylo třeba ukazovat několikrát Ramireze dole bez? Já bych se rozhodně raději podíval na některou z jeho milenek - rozuměj radikálních levicových aktivistek :-)(24.8.2015)

  • Traffic
    ***

    Ještě po skončení druhé části jsem chtěl Carlosovi (podobně jako Baader-Meinhof Komplexu) vyčítat takzvanou "romantizaci teroristy". Měl jsem totiž během sledování chuť stát se revolucionářem, v luxusních hadrech bojovat proti kapitalismu, kouřit doutníky, pít whisky a klátit krásné levičácké aktivistky. Ve třetím dílu ale Assayas Carlose doslova myšlenkově i fyzicky vykastruje tak, že na nějaké zidealizované představy opravdu není místo. Nejhorším osudem teroristy totiž není mučednická smrt, ale naprostá ztráta relevance, a nejpotupnější situací pro muže je, když mu přestane fungovat jeho nádobíčko. _____ Budu opakovat, co tu už bylo řečeno jinými, ale Carlos měl podle mě být buď dvou a půl hodinový film nebo deseti-dvanáctidílný seriál. Snažit se zmapovat dvacet let v pěti hodinách a v nich se navíc snažit uvést množství postav a zdánlivě nesouvisejících událostí, se dost dobře snad ani nedá. _____ Mesrine zůstává neohrožen.(11.4.2011)

  • - Režisér Olivier Assayas původně do seznamu doprovodných skladeb vložil písně skupiny The Feelies. Její členové ale protestovali proti jakémukoli spojování svých skladeb s terorismem. V důsledku toho bylo použito několik písní kapely Wire. (vangobseck)