Nastala chyba při přehrávání videa.
  • teutates
    ****

    V prvom rade som rád, že som sa na to po určitom čase dodíval... za druhé, určitá skupina ľudí by sa na tento film nemala vôbec dívať, pretože v danom prevedení a v prevedení famózneho Édgara Ramíreza mi to miestami pripadalo, že byť terorista v danej dobe môže byť v celku "fun" (samozrejme na dnešné pomery to tak nie je milé deti). Miestami, podotýkam "miestami" som sa občas nudil, ale ako celok 7-8/10(21.8.2010)

  • Traffic
    ***

    Ještě po skončení druhé části jsem chtěl Carlosovi (podobně jako Baader-Meinhof Komplexu) vyčítat takzvanou "romantizaci teroristy". Měl jsem totiž během sledování chuť stát se revolucionářem, v luxusních hadrech bojovat proti kapitalismu, kouřit doutníky, pít whisky a klátit krásné levičácké aktivistky. Ve třetím dílu ale Assayas Carlose doslova myšlenkově i fyzicky vykastruje tak, že na nějaké zidealizované představy opravdu není místo. Nejhorším osudem teroristy totiž není mučednická smrt, ale naprostá ztráta relevance, a nejpotupnější situací pro muže je, když mu přestane fungovat jeho nádobíčko. _____ Budu opakovat, co tu už bylo řečeno jinými, ale Carlos měl podle mě být buď dvou a půl hodinový film nebo deseti-dvanáctidílný seriál. Snažit se zmapovat dvacet let v pěti hodinách a v nich se navíc snažit uvést množství postav a zdánlivě nesouvisejících událostí, se dost dobře snad ani nedá. _____ Mesrine zůstává neohrožen.(11.4.2011)

  • DavidS.
    ****

    Sága, která rozmáchlou stopáž využívá především k zevrubnému popisu ideologického a politického pozadí teroristických činů a může si tak dovolit i širší historické souvislosti...Další body sbírá za přirozený dobový look prezentovaný v každém detailu, jazykovou koláž a charismatického Ramiréze...V konečném součtu Carlos tak vítězí tam, kde pohořel prázdný a nudný Soderberghův Che, emočně vykalkulovaný Spielbergův Mnichov, akademicky chladný Baader Meinhof Komplex nebo zmatečný Mesrine...(22.9.2011)

  • Marigold
    ***

    Navzdory liposukci má Carlos pořád zhruba hodinu nadváhy. Nebo dvě hodiny podváhy, záleží, z jaké strany to vezmeme. Každopádně jako film příliš dobře nefunguje, protože popisuje až příliš dlouhý časový úsek za použití spartánské výpravy a ne zrovna citlivého střihu. Ramíréz je boží, ale hlavně způsobem, jakým pracuje se svým tělem. S psychikou je to horší a Assaysovo dílo to přibližuje Edelovu Baader Meinhof Kompexu. Což však není žádná výhra, protože proti štíhlému a mrštnému německému atletovi se tenhle otylý Venezuelan nemá šanci vyšvihnout nad průměr - ta "televiznost" mu bere kyslík.(29.11.2010)

  • WinstonS
    ****

    Viděl jsem zkrácenou cca dvě a půl hodiny dlouhou verzi, která nemá šanci nudit a děj v ní odsypá velmi rychle. Až do "slavné" vídeňské akce proti OPEC fantastická podívaná, pak je přece jen poznat, že se muselo krátit a místy je vyprávění dost zkratkovité. Ramirez je vynikající, Carlose utáhne jako mladého ambiciózního teroristu i jako stárnoucí a obtloustlou trosku. Na televizní film velmi solidní zpracování, které navíc odpovídá i historickým reáliím (o Carlosovi jsem četl poměrně obsáhlou biografii a film jeho život popisuje velmi věrohodně). Btw, fakt bylo třeba ukazovat několikrát Ramireze dole bez? Já bych se rozhodně raději podíval na některou z jeho milenek - rozuměj radikálních levicových aktivistek :-)(24.8.2015)

  • - Režisér Olivier Assayas původně do seznamu doprovodných skladeb vložil písně skupiny The Feelies. Její členové ale protestovali proti jakémukoli spojování svých skladeb s terorismem. V důsledku toho bylo použito několik písní kapely Wire. (vangobseck)