Reklama

Reklama

Hanyeo

Trailer 2
Drama / Erotický / Psychologický / Thriller
Jižní Korea, 2010, 106 min

Obsahy(1)

Mladý a bohatý pár si najme mladú slúžku Lee Eun-yi. Muž podľahne jej čaru a vyspí sa s ňou. Uvidí to staršia slúžka, pani Cho, ktorá to prezradí jeho pani. Tá so svojou matkou narafičí nehodu a Eun-yi skončí v nemocnici, kde zistia, že je tehotná. Začne sa hra s vydieraním, avšak Eun-yi si svoje dieťa chce nechať a túži po pomste. (sochoking)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (17)

pm 

všechny recenze uživatele

Trapas. Názvem a základním tématem "Hanyo" bezostyšně vykrádá o padesát let starší jihokorejskou klasiku, ale bez psychologicky hodnověrných charakterů a zachycení sociálních rozdílů, které nenahradí design prostředí a záběrů. Ve výsledku povrchně vykalkulovaná záležitost, tvářící se jako výkladní skříň životního "stylu", kde postavám chybí logikou motivované chování a osudový rozměr. ()

hous.enka 

všechny recenze uživatele

Jak z amerického filmu... Atmosféra je tíživá, všichni jsou skety a celé je to nějaké takové mdlé. Hlavní hrdinka je husička, která nad věcmi nepřemýšlí a roztáhne nohy, jakmile jí někdo podá sklenici vína. Její šéfová je správný majordomus a slyší každou myš, jež v domě utrousí bobek. Zbohatlická rodina představuje zkrátka zbohatlíky bez skrupulí, pro něž není nic svaté. Nejsem si jistá, jestli se dalo ze snímku vydolovat ještě o trochu víc, ale zřejmě ano. První půlka se nese v oné težké atmosféře budoucího. Zato druhá půlka sklouzává k nepěkným jednoduchým řešením. Povedl se výběr herců, ale jinak je to takové... průměrné. ()

Reklama

sniper18 

všechny recenze uživatele

Je to celkom dobrá thrillerovo ladená dráma. Má dosť dobrý príbeh o slúžke, ktorá prijme možnosť pracovať pre bohatú a vplyvnú rodinu, ktorú okrem úspešného muža tvorí aj tehotná manželka a dieťa, ktoré si ju hneď obľúbi. Lenže keď časom medzi ňou a mužom začne milenecký pomer, ona otehotnie, čo sa manželke a jej mame nepáči a tak musí čeliť ich hrozbám. Spracovanie sa mi páči, síce to nie je ničím výnimočné, celý dej je dosť jednoducho podaný bez žiadnych výraznejších línií, podobne sa tu nenachádza ani moc nápadov, všetko to ide približne tak, ako sa aj dá očakávať, ale nemám s tým väčší problém, pozerá sa na to dobre. Prvá polovica sa venuje ešte na prvý pohľad ideálnej rodine, v ktorej si ale muž začne s hlavnou hrdinkou, v druhej už ona musí čeliť nátlaku a už to získa aj pár thrillerových prvkov, takže skutočne je to až moc priamočiare, ale hlavný dej je dobre podaný, získala si ma postava druhej slúžky, zaujímavá je aj tolerancia manželky a jej matky, je sa na čo pozerať. A síce záver pôsobí dosť zvláštne, ale aspoň celkom zaujme. Film je aj celkom eroticky ladený, hlavne prvá polovica obsahuje pár priemerných erotických scén. Herecké obsadenie je na tom dobre, Jeon Do-Youn v hlavnej úlohe, ktorá aj na základe predchádzajúcich úloh do tohto sadla, nesklame ani Lee Jung-Jae, ktorého postava ale prekvapivo nemá až tak moc priestoru, ako by som čakal a bavili ma aj zvyšné ženské postavy. Réžia a technická stránka nie sú ničím výnimočné, hlavne žáner thriller mohol byť výraznejší, priestor tu na to bol, ale na ten slušný štandard to stačí. Originál bol rozhodne o dosť kvalitnejší, ale zároveň aj výrazne iný, takže toto je prakticky úplne iný film a keďže ma bavila aj táto verzia, nemám dôvod dávať horšie hodnotenie. 70% ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,MÁM STRACH.“... ,,ČEHO SE BOJÍŠ?“ ... ,,JSEM VYSTRAŠENÁ.“ ... ,,TEĎ DO PUSY!“....... /// Tahle práce je S.N.O.N. (strašná, nechutná, odporná a nehanebná). Eun – yi nedělá služku u žádnejch žebráků (ostatně – máte služku?). Nejde ani o dům jako kráva, jako o vyšší společenskou vrstvu. Pan domácí má zálibu v červeném vínu a brzy propadne i kouzlu pozadí služebný. Nadarmo se neříká: ,,CO JE V DOMĚ NENÍ PRO MĚ!“ ... Intriky žen, bohatství mužů a Eun – yi zažívá víc než jen noční můry. Dlouho nevím, jestli a kdo s kým vyjebe. ,,PŘÍŠERNÍ LIDÉ. ASI PROTO JSOU BOHATÍ!“ Pravdou je, že mít dobré srdce ještě nevylučuje možnost pomsty! Příběh řeší (zjednodušeně řečeno) spíš zvrhlost zbohatlíků, než neštěstí druhejch. Ovšem po korejsku. Přestože mě film až tak emočně nevyčerpal, není to špatná dramatická podívaná. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Mám rád filmy s erotickými scénami. 2.) Mám rád filmy o potratech. 3.) Zjistím, jak vypadá novodobá korejská čarodějnice. 4.) Mám rád remake. 5.) Thx za titule ,,ZuzanQa“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Dělat děvku, pardon, chtěl jsem říct děvěčku, v rodině prezidenta Hyundaye, je fakt luxus! Mramor i na hajzlu, žrádlo jako z katalogu francouzských kulinářských perverzí, každé ráno poslech bezchybně interpretovaného Beethovena v klavírní místnosti o rozměrech tenisového kurtu. Navíc, když paní domu vypadá jako dawn, co sežral medicinbal, protože čeká dvojčata, tak si holka po večerech i kvalitně zašuká s machistickým patriarchou, který, znechucen z celodenního nucení ostatních ťamanů klanět se až k zemi, hledá vhodné rozptýlení, protože to s ním manželka, kdo ví proč, nechce dělat na břiše. Problém však nastane, jakmile tatík nasmrká služce do gramofónu a ta se rozhodne budoucího viceprezidenta odchovat, navzdory zcela nepochopitelnému odporu manželky a tchýně. A tak se začíná docela slušně pletichařit a intrikovat, holky na sebe vrhají šikmé, nenávistné pohledy chcípajícího basseta a verbal se docela slušně baví, ačkoliv jde o jihokorejský film. V tomto překvapivě pohodovém dramatu se totiž nikde neobjeví ani jeden retardovaný policista s falickým chováním, ani jedna močopudná Sassy kravka a všichni ťamani kupodivu jednají skoro jako spořádaní, logičtí Indoevropané. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

  • Autorem původního filmového scénáře byla jihokorejská scenáristka Soo-hyun Kim. Ta se jej ale vzdala na úkor pozdější masivní revidace, pocházející z pera kontroverzního filmového režiséra Sang-soo Im Rozhořčená scenáristka, na jejíž doporučení byl shodou okolností režisér Sang-soo Im ke snímku jeho produkčními tvůrci přizván, se posléze vzdala byť sebemenšího podílu na výsledku, který, dle vyjádření jeho tvůrce, režiséra snímku, nepracuje s původními náměty eponymního snímku z roku 1960 do takové míry, aby byl výsledný produkt považován za jeho filmovou předělávku. I z tohoto důvodu je předělávka zasazena do vyšší společenské třídy moderní současnosti a ne do střední až nižší společenské třídy, jak tomu bylo v původním provedení. (Conspi)

Reklama

Reklama