Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V atraktivním prostředí současnosti - v redakci novin a dostihovém areálu - dochází k osudovému střetnutí otce a syna. Problémem není ryze generační konflikt a "boj" o ženu, ale především se jedná o střet silných a slabých osobností. Podaří se Petrovi vystoupit ze stínu otce a začít vlastní život? Zvítězí zodpovědnost nebo láska? (Roman.Ticka)

(více)

Recenze (4)

Mylouch 

všechny recenze uživatele

Školácký způsob budování zápletky s nepřesvědčivými výkony béčkové herecké sestavy (snad kromě Štěpničky a roztomilosti Černé) v podobě seriálové epizodky. Těžko říct, jestli jsem se jako divák bál spíš komorních nebo skupinových scén, veteránů nebo mládežnické generace. Studeně řemeslná režie a kamera, kterým chybí rytmus a jiskra zaujetí. 2* za záběr ve stáji a za celkově s blížícím se závěrem zlepšující se vyznění díky výkonu M.Preisse.. ()

sator 

všechny recenze uživatele

Jan DRBOHLAV: Televizní film Chytit vítr vznikl vlastně náhodou. Při práci na filmu Gambit mě v budově České televize na Kavčích horách potkala tehdejší dramaturgyně centra dramatické tvorby Iva Procházková a zeptala se mě, jestli nemám scénář, který by vyhovoval směřování její dramaturgické skupiny. Nabídl jsem jí příběh částečně z dostihového a částečně z novinářského prostředí, jehož obrysy jsem už delší dobu nosil v hlavě. Ivě se příběh líbil a požádala mě, abych napsal první verzi textu. To se také stalo a nakonec měl film Chytit vítr televizní premiéru ještě dříve než zmiňovaný Gambit. ()

aquarkko 

všechny recenze uživatele

Jako by se na tomhle filmu všichni učili nebo jak...začátek hrůza, na konci už se to dalo poslouchat. Hudba Landa? Rozhodně by měl u hudby zůstat a nesnažit se "hrát" nebo "režírovat". Dva a půl. ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama