Reklama

Reklama

Skupina dětí se rozhodne natočit film o zombie. Když v noci točí na opuštěné železniční stanici, do projíždějícího vlaku narazí auto a vlak vybuchne. Děti katastrofu přežijí a v troskách auta najdou těžce zraněného učitele místní školy. Ten je z místa vyžene za pomoci pistole a se slovy, že pokud něco někomu řeknou, vojáci zabijí jak je, tak i jejich rodiny. Děti utečou ve chvíli, kdy se na místě neštěstí objevují první vojáci. Druhý den se otřesené děti dohodnou, že film dotočí, ale že nikomu neřeknou, že byly na místě neštěstí. Mezi chlapcem Joem a dívkou Alice vzniká náklonnost, které však brání jak otec Alice, tak i otec Joea. Otec Joea totiž obviňuje ze smrti své manželky, Joeovy matky, právě otce Alice. Joeova matka zahynula při jakési nehodě v místní továrně ve chvíli, kdy vzala za opilého Alicina otce směnu. Ve městě se začnou dít podivné věci. Mizí elektronické přístroje a ztrácejí se lidé, a to včetně šerifa. Ve městě se objevují vojáci, kteří s podivnými přístroji propátrávají okolí. Město a jeho okolí trpí výpadky proudu. Joeův otec Jack brzy zjistí, že vojáci provádí jakousi podivnou „pěší operaci“, a tak na velícího plukovníka jako zástupce šerifa udeří a chce znát odpovědi. Místo nich ho však vojáci zatknou. V té době se věcně opilý otec Alice pohádá s dcerou a vyhodí ji z domu. Následně, když mu dojde, co provedl, ji pronásleduje v aute po městě. Dojde k autonehodě, při které Alice unese neznámý tvor. Když se Joe dozví, co se stalo, je rozhodnut dívku najít. Tou dobou začínají vojáci pod záminkou požáru evakuovat město. Joe se vrací v doprovodu ostatních chlapců do města a tady se uprostřed chaosu a boje vojáků s příšerou snaží dívku najít... (TV Prima)

(více)

Recenze (1 186)

POMO 

všechny recenze uživatele

Ambiciózny projekt, ktorého prvý “dráždič” uzrel svetlo sveta rok pred premiérou, je recyklantom všetkých známych klišé príslušného žánru a obdobia. Abrams je brilantný technický režisér, ale jeho fantázia a spájanie súvislostí na adekvátne špičkový scenár nestačí. Potvrdzuje to ostatne i najväčšia slabina filmu – odfláknutý, hlúpučký záver. Super 8 nenudí, poteší osemdesiatkovou atmosférou, dobre zahranými, príjemnými detskými postavami, ale pojmy “napätie” či “prekvapenie” nepozná. Je to iba rádoby hororová, a ruku na srdce - zbytočná - varianta E.T.-ho, ktorú divák “pamätník” presedí bez väčšieho vzrušenia a súčasný teen divák, odchovaný Pánom prsteňov, Matrixom a Twilightmi, si v nej nenájde zhola nič. Pre vzdanie holdu veľkému tvorcovi, ktorý v ňom prebudil lásku k filmom, mu mal Abrams poďakovat dopisom, a nie nás zbytočne celý rok napínať čakaním na výnimočnú udalosť. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Abrams, Jeliman. Jeden., má prý být nový Spielberg. Dokonce zašel tak daleko, že si oholil jazyk, aby mohl bez šimrání dokonale vylízat anus svého mentora, který si tento vlastní pomníček i naprosto neegoisticky cvaknul. Oba však zapomněli, že už nejsou osmdesátá léta, dinosauři by měli pomalu vymřít a Indiana svým zteřelým bitchem už nezapráskat! A tak tu máme nekonečných sto minut sledování otravných, nehezkých, upištěných spratků a dvanáct minut přerostlého hajzlového pavouka s Ítího ksichtem (asi bratranec na steroidech), který se naštěstí nevešel do košíku kola Drjú Berymór, protože ta už tam má kozy. Řemeslně perfektní, patolízalská infantilní sračka, kterou by měl Džej Džej nechat promítat pasažérům letu 316, aby se už nemohli dočkat, kdy se konečně Ztratí. ()

Cival 

všechny recenze uživatele

Nejslabší abramsovina pro kina. První půlka je krásná, půvabně oživuje spielbergovské časy, ale v druhé dojde dech a utahaně se film kodrcá k cíli, který vůbec nemá ryzost citovaných a variovaných spielbergovin. Tady se jasně ukáže, že jde jen o zručnou nápodobu něčeho třicet let starého - (emocionální) přesvědčivost chybí. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

S osmičkou své první filmařské hrátky pro budoucí generace konzervovali jak Abrams, tak Spielberg. Záleží na vás, zda oceníte, nebo odsoudíte, že Super 8 budí pochyby, který z nich film ve skutečnosti režíroval. Sci-fi zápletka není zcela bezvýznamná, v zásadě ale plní pouze funkci MacGuffinu (do vyprávění symbolicky přijíždí společně s vlakem), který slouží vývoji postav a vztahů mezi nimi. Vyhrocené situace akcelerují proces dospívání, jež probíhá v návaznosti na protagonistovy rodiče. Joe musí přijmout smrt jednoho z nich a autoritu druhého, který mezitím pochopí, že může část zodpovědnosti ponechat na synovi (a tedy i slevit ze své přehnané přísnosti). Podobně jako v raných Spielbergových filmech s teprve dozrávajícími, v zásadě obyčejnými postavami, které se teprve tváří tvář neobyčejnému dobrodružství mění v hrdiny. Super 8 k filmům jako Sugarlandský expres, Blízká setkání třetího druhu nebo E.T. – Mimozemšťan odkazuje také situováním děje do malého amerického města nebo zájmem o rodinu, jejíž soudružnost představuje klíčovou podmínku happy endu. Abrams dokázal sedmdesátkové rodinné drama bezbolestně skloubit s akcí pro 21. století, třebaže v režírování dialogů neprojevuje stejnou zručnost jako během dynamických akčních sekvencí, kdy vůbec nevadí, že před neznámým nebezpečím o překot prchá parta děcek. Více než jiné filmy Super 8 potěší ty, kdo mají rádi filmy. Ne nutně jen ty Spielbergovy. Na filmové předstírání vtipně upozorňuje zejména během dobrých čtyřicet minut trvajícího úvodu, kouzelné poctě všem filmařům-amatérům (je to jen falešná krev). Úsměvná nostalgie, včetně zlehčování určitých „zákonitostí“ v dřívějších filmech stejného typu („Odkdy je tenhle šéf?“), ale prostupuje většinu scén. Je to Joe, protagonista filmu, kdo má v mikro-štábu na povel speciální efekty a masky. Vydává realitu za atraktivnější, nabízí, co život sám nepřináší. Což, jak dobře víme, filmy dělají. Není ovšem od věci nechat si to čas od času připomenout těmi, kdo filmy dělají. 80% Zajímavé komentáře: POMO, Marigold, Lavran, novoten, rowdys, mcb, kestrel ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Ach Bože, tak rád člověk vzpomene na Ztracené... JJA nachází význam i ve zcela běžných věcech. Inspirace a citace a zatím ten nejnadýchanější popkorn sezóny. A to ho nemám rád. PS, jestli ten film chcete, Bontoňáci, dát do kin s dabingem, jste vážně hlupáci. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Točení po spielbergovsku 101? Kdepak, tohle je mnohem pokročilejší kurs. Kromě závěrečných emocí mezi rodiči a dětmi funguje v tom filmu úplně všechno. Nejvíc mě zaskočilo, jak symaptické ty ratolesti jsou a jak dobře hrají - hlavně Elle Fanning a Joel Courtney. Kdyby Abrams se stejným umem natočil seriózní dospělácký sci-fi thriller, skákal bych nadšením asi ještě do větších výšek než teď, ale i takhle je tenhle badass E.T. call home prostě super. Hektolitry krve sice z plátna netečou (pár scén ale je vyloženě hororových - útok na benzínku, podzemní doupě), hektolitry lásky k filmařině ošem ano. Pokud někdo mermomocí nepotřebuje sobě, nebo někomu jinému dokázat, že filmová dobrodružství pro celou rodinu jsou pod jeho "úroveň", nemůže ho to vyloženě urazit - takže počáteční nelibost zde na čsfd nepobírám. Full house hodně subjektivní (jsem si vědomej spousty scenáristických berliček v druhé polovině snímku), ale současně hodně silnej. Nejpříjemnější film roku. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je čistokrevnej ničím neředěnej Spielberg. Je to zajímavej biják, není moc co bych mu vytknul, vyprávění příběhu dobré, efekty, zejména zvukový vynikající, herecké výkony taky nejsou z lavičky náhradníků, ale chyběly mě emoce. Strach o hlavní hrdiny nebyl, napětí jak to všechno dopadne se rovněž nedostavilo, takže jediný co na mě zapůsobilo byl takovej ten ryze "spielbergovský" duch filmových 80let, což rozhodně není k zahození. Takže koupit lístky do kina, nakoukat, napapat, nabumbat a hajdy do postýlky a zapomenout. ()

Cervenak 

všechny recenze uživatele

"Ako keby E. T. Mimozemšťana napísal Stephen King." Tak to sedí. Samozrejme, totálne spielbergovská (a spielbergovsky fungujúca) réžia je súčasťou balenia. Zábavné, napínavé, strhujúce. ()

Radyo 

všechny recenze uživatele

Sympatická scifárna, která sice postrádá hutnou atmosféru, ale pár výživných scének obsahuje. Inklinace k E.T.ho odkazu je zřejmá, ale tohle rozhodně není rodinný film pro dětičky. Abrams téma ozvláštnil amatérskou zombie filmařinou, okolo níž je scénář de facto vystavěn a která snímek zároveň trochu odlehčuje. Z hlavních dětských postaviček mě výrazněji nezaujal nikdo, jen jsem si s údivem všiml, že Joel Courtney je o víc jak dva roky starší, než Elle Fanning, přičemž na mě působili svým vzhledem spíše obráceně. Ale to je jen takový detail na okraj. ;-) ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Co stvořil J.J. Abrams, nejnadanější producent a režisér Hollywoodu a jeho kamarád a v tomto případě i producent Steven Spielberg za scifárnu? Zkombinujte dětskost z E.T. Mimozemšťan, realitu z Blízkého setkání třetího druhu a akčnost z Války světů a odpovíte si na to sami. Film nepřináší nic nového, každopádně zaručeně dokáže pobavit. A za to ten film rozhodně stojí vidět. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $50miliónovTržby USA $127,004,179Tržby Celosvetovo $260,095,987Tržby za predaj Blu-ray v USA $20,591,338 Tržby za predaj DVD v USA $21,124,142║ Tak film pripomína zlaté 80.roky a vo veľa ohľadoch klasiku ako E.T., takže mne osobne tento počin nadmieru zapasoval, príbeh hlavne ovplíva skvelou dávkou napätia a tajomnosti, šikovnými trikmi, hlavne vykoľajenie vlaku je bombasticky ohlušujúce, ustredné detské zoskupenie funguje perfektne, taktiež iskrenie medzi Joelom Courteney a Elle Fanning má čosi do seba, režisér J.J. Abrams potvrdzuje že momentálne patrí medzi režisérsku elitu a pomaly sa môžeme tešiť na Star Trek(12). /90%/ __hmmm a kameraman Larry Fong(300, Watchmen, Sucker Punch) je proste geniálny ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Abrams je trendsetter, nikoli plagiátor a na Super 8 se tenhle rozštěp mezi založením tvůrce a podstatou jeho projektu dost podepisuje. To ale není jediné schizma: uvažme, že Super 8 má být film pro děti, ale ve skutečnosti je mnohem spíše pro generaci "fotrů". Současná "mládež se sluchátky na uších" (budu-li parafrázovat jednu z postav filmu) nemá moc šanci docenit preciznost poklon, které J. J. velkému mistrovi skládá, já, jakožto generační cílovka odkojená Blízkými setkáními a E. T.m, jsem se zase minul se závěrem, který byl jednoznačně směřovaný na efektuchtivé diváky odkojené spíše moderními blockbustery. Abrams si měl prostě vybrat - buď totálně důsledné retro, nebo aktualizovaná moderna. Nemůžu říci, že mě Super 8 nebavilo, naopak. Hlavně první polovina je luxusní a když jsem si při jedné ultra-spielbergovské scéně vzpomněl, že sedím ve stejném sále, kde jsem kdysi za časů normalizace bez dechu sledoval E. T.ho, šla mi po těle příjemná husina. Ta bohužel nepřežila finále, kde se tajemný původce všech jevů odmaskuje a vypadá až příliš tuctově. Jo a děti mají pravdu, když si tak často říkají: "Drž už hubu!" Měly se podle toho řídit. Verze s dabingem je za jasné ***, vědom si zvěrstev, které ječivé hlásky českých parchantů páchají, dávám celkem spornému projektu J. J. Abramse podmíněně jednu navrch. ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Tak Abrams má solidně našlápnuto na post nového univerzála, který natočí cokoliv na vysoké úrovni. Super 8 není žádný nový ET (uf) a kdyby si odpustil přehnané digitální pasáže, řekl bych, že se nesnaží působit ani velkolepě. V podstatě je to jen komorní příběh kluka, jeho lásky a víry, že každý by měl odpouštět a nechat minulost být. Hlavní silou pro mě je tempo, které se stupňuje a od pomalejších prvních minut je závěr prostě skvělý a zvedá celek na ty slabší 4*. I přes nedostatek výjimečných momentů nemám dojem, že ta látka šla natočit lépe a poutavěji. PS: zombie-horor točený během filmu u těch závěrečných titulků člověka udrží velmi snadno:) ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: J.J. Abrams .. Dětská skluzavka. Když stoupáte nahoru, plní očekávání, naplňují vás příjemné (v tomto případě nostalgické) pocity. Pak přijde sešup a v tomhle případě nepadnete do láskyplné náruče, ale skončíte se zadkem obraženým a zaprášeným od země. Za odřenou sedmdesátku, protože k vyššímu číslu bych potřeboval víc než jen vzpomínku na dětičky v čele s Elle a jejich Super Zombie 8. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Duch konce sedmdesátek / počátku osmdesátek i dětské kamarádské výpravy za dobrodružstvím v tom nesporně jsou. A to je dobře, hodně dobře. Dětští herci opravdu hrají, umí to být napínavé a prostě to funguje jak má a to až do nepochopitelně přepísknutého závěru, kde se eighties dojem formálnímu hračičkovi Abramsovi rozpadne pod rukama kvůli překlopení v moderní blockbuster à la Monstrum a nikoli to z čeho to celou dobu vychází (a na co se to odkazuje); tedy E.T., Rošťáci, Stůj při mně či To. Paradoxně i navzdory finále ovšem platí, že "konec dobrý všechno dobré" a to díky výtečným zombie titulkům s typicky abramsovskou pointou ohledně názvu. Každopádně jsem spokojen, ale nadšen jako z Malého Ramba nejsem. Ten totiž dokázal to co Super 8. Jen lépe, méně okázale a tak nějak celkově sympatičtěji i upřímněji. I když... Během zmiňovaných závěrečných titulků to i v Super 8 je přítomno, ne že ne. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Mě se to líbilo fakt hodně. Dětské postavy jsou sympaťáci (nejradši jsem měl asi špekouna) a ta tajemná atmosféra plná dobrodružství se mimořádně povedla. Ten film má prostě dokonale použitý všechny ty bezva atributy správný podívaný tohoto typu: prdelákov v polích, kde se děje něco divnýho a přijdou na to děti kterým rodiče zakážou se spolu stýkat atd. atd. Akorát, jak tam byla ta tanková bitva, tak jsem nepochopil na koho vlastně všichni střílí. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Existují v zásadě dva způsoby, jak zkombinovat dva a více žánrů ve filmu: buďto se nekompromisně smíchají dohromady (tzn. „protřepat, nikoli jen zamíchat“) jako ve sci-fi westernu Kovbojové a vetřelci, ale vedle toho existuje i mnohem drzejší a rafinovanější způsob postupného přechodu z jednoho žánru do dalšího (tzn. „zamíchat, ale neprotřepávat“). Názorným příkladem tohoto postupu je Super 8, který přepne z romerovského zombie hororu do katastrofického filmu a z katastrofického filmu do válečného thrilleru. Podobný kousek provedl Kevin Smith ve snímku Red State, kde natřikrát zalomil příběh z teenage komedie přes hixploataci do policejního thrilleru, mnohem známější případ tohohle přístupu je ale slavné zalomení z gangstersky do upírské akce v Od soumraku do úsvitu a podobný, byť ne úplně vřele přijatý zlom v Sunshine ze sci-fi do hororové naháněčky. V tomto ohledu tedy Kevin Smith a J. J. Abrams přeřadili na vyšší rychlost ze dvou na tři žánry, přičemž ty důvody pro tyhle zlomy v příběhu mohou jít od snahy vypořádat se s diváckým očekáváním a uhnout tam, kde film ztrácí spád, protože se divák začíná rozkoukávat (Smith), anebo prostě nostalgická touha sešít film z oblíbených žánrů a přístupů jako u Abramse, který se vzdor svému mládí a progresivitě vždycky tak nějak obracel do minulosti (série Star Trek ani Mission Impossible nespadly z nebe) a navíc vždycky inklinoval k seriálům, a tudíž i své filmy rozřezává na segmenty po vzoru jednotlivých dílů. Super 8 tenhle trojí zlom ze zombárny přes katastrofák do válečnýho filmu na mnoha místech tematizuje: režisér Charles Kaznyk je permanentně posedlý „produkční hodnotou“, která by jeho zombárnu, což je de facto guerillový low budget žánr, přesunula do vysněného áčkovějšího světa katastrofáků (srážku vlaků) či válečných thrillerů – z natáčení filmu do filmu samotného, v němž se hrdinové octnou. Dále se v každém žánru objeví nějaká nová postava, a tomu odpovídá i hudba Giacchina, která operuje vedle chlapcova leitmotivu se třemi dalšími tématy – při natáčení zombárny se seznámíme s Alicí (romantická We'll Fix It in Post-Hast), při katastrofě s monstrem (nervozní legato smyčce z Aftermath Class) a na konci s vojáky (pochodový staccato žestě z The Evacuation of Lillian tvořící záměrný kontrapunkt k tajemnému monstru). ____ Vedle obyčejných filmů existují ještě tzv. filmy o filmu, které lze rozdělit do tří skupin: autoreferenční filmy komentující sama sebe, meta-žánrové filmy komentující žánr a na úplné špici filmy komentující celé dějiny kinematografie. Pro někoho to bude asi překvapením, ale Super 8 patří na tu špici, protože každý ze tří žánrů, z nichž sestává - válečný thriller, zombie horor kroucený na Super 8 mm formát a katastrofický film s digitálním monstrem - koresponduje s jednou ze tří největších a nejzásadnějších událostí v dějinách kinematografie, které nenávratně změnily její chod - první světovou válkou, nástupem televize a digitální revolucí. Neexistuje nic, co by ovlivnilo kinematografii více - první světová válka, která ochromila filmovou výrobu v evropských zemích, znamenala definitivní nástup raných hollywoodských studií a přesun těžiště filmové výroby do Ameriky, kde zůstalo dodnes (nebýt první světové války, točí se dneska mainstream ve Francii nebo Itálii); o vlivu televize asi není pochyb, podle některých jsou třeba dnešní televizní seriály co do progresivity daleko před filmy; a konečně digitální revoluce, která na rozdíl od jiných technologií infikovala kinematografii skutečně skrz naskrz ve všech směrech od produkce přes distribuci po promítání. Není Super 8 ve skutečnosti o všech těchto třech událostech, které jedinečným způsobem shrnuje? Každý ze tří žánrů totiž odpovídá jednomu období - digitální revoluci obstarává monstrum spjaté s katastrofou vlaku (Super 8 podobně jako Monstrum, který Abrams produkoval, odsouvá monstrum stranou, vlastně jej až do konce téměř nevidíme, díky čemuž dělá z monster-filmu katastrofický film, jinak řečeno monster-film bez monstra); analogové éře televize odpovídá natáčení romerovského zombie filmu a vůbec všechny ty známý propriety ze 50ek až 70ek jako časové umístění filmu, natáčení na Super 8 mm formát, miniatury vláčků nebo Area 51; a první světová válka koresponduje s válečným thrillerem a příjezdem U.S. Air Force. Takovýto komentář k zásadním zlomům v dějinách kinematografie nepodal snad ani Godard ve svém proslulém video eseji Histoire(s) du cinéma. O jeden level níže pak stojí filmy komentující žánr, například komentář k evoluci zbraní v akčním filmu nám poskytuje Jokerova výměna pistole za brokovnici a brokovnice za bazuku v honičce z TDK, což je parafráze scény z Pulp Fiction, kde Bruce Willis projde po hierarchii kladivo, baseballka motorová pila až ke kataně. A ještě o jeden level níž jsou filmy, které nekomentují ani dějiny kinematografie, ani žánr, ale pouze sami sebe, což vypadá zdánlivě sofistikované, ale ve skutečnosti je to nejméně důmyslné a také značně egoistické - třeba Moulin Rouge okomentuje sama sebe uvnitř jednoho z rozverných čísel, jímž se snaží kabaretiéři přimět vévodu k zafinancování nového čísla: „Bude to velkolepá erotická scéna, která bere dech. Násilná, zvučná. Obrovský, lukrativní, gargantuovský počin. Smyslová extáze, báječná a velkolepá! Žádná slova v našem jazyce nemohou popsat tuto skvostnou událost! Oněmíte úžasem.“ Ačkoliv by se tedy mohlo zdát, že se Super 8 obrací k dětskému střihu spielbergovských filmů a oživuje mrtvolu, která je dávno v prachu, což ostatně pochopil i sám Spielberg přesunem k ryze dospělým filmům jako Minority Report nebo Mnichov, ve skutečnosti je Super 8 nesmírně důmyslným dílem - jednak žánry neprotřepává, ale pouze míchá, čímž trumfuje i samotného Bonda, druhak podává komentář k celým dějinám kinematografie a jejím zlomům. () (méně) (více)

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Zmutovaný E.T., který mě sere přesně tím, čím mě srala většina osmdesátkových "dobrodrůž s děckama". Ale samozřejmě je milé, že někdo v dnešní době natočí něco takhle oldskůl. No aspoň že samotný mimozemšťan není trapák jako jeho starší hendikepovaný bratr a ten telefon si umí obstarat sám. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,SKONČÍTE MRTVÍ....JESTLI O TOM BUDETE MLUVIT...VY I VAŠI RODIČE ZEMŘETE“....... /// Co přinutilo vědce a biologa dr. Woodwarda, sednout do auta a vyrazit po kolejích vstříc vojenskýmu nákladnímu vlaku? (mimochodem, ta scéna s vlakem je parádní!) A do toho všeho natáčí Charles film, Joe miluje Alici a celkově se tady v Rose Hill děje něco zvláštního, protože nezmizely jen mikrovlnky, ale i šerif, pes .... Napínavý DĚTSKÝ dobrodružství. Ne jako od Kinga, tohle mi připadá, jako že tvůrci neví, kdo má řvát nadšením. Děti kolem 12ti budou srát magi v kostkách a dospělejší asi nepochopí honění dětí tankem. Proto říkám – nadstandartní DĚTSKÁ filmová zábava, která zvedá laťku od Pokémonů zase kapku jinam. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Včera mě řekl jeden černoch: ,,je ve mě, stejně jako já jsem v něm. Takže až se s ním příště uvidíte, uvidím vás také.“ 2.) ,,E.T. byl přiblblej mazel (kterej utrácel za telefon). 3.) Chci vidět svý dítě posraný strachy. 4.) Thx za titule ,,fčelí medvídek“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE ** NAPĚTÍ ** ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

Parádní akce vykolejeného vlaku. Škoda, že film nebyl celý v takovém duchu, protože mimozemšťan vypadal jako maňásek a ke všemu ho bylo vidět tak 2 minuty. ()

Související novinky

J. J. Abrams nechce natočit žádný DC film

J. J. Abrams nechce natočit žádný DC film

18.05.2021

Režisér J. J. Abrams a jeho produkční společnost Bad Robot momentálně dohlížejí nad kupou připravovaných komiksových projektů studia Warner Bros. a DC. Logicky se tak čas od času vyrojí spekulace, že… (více)

Známe zápletku sedmých Star Wars?

Známe zápletku sedmých Star Wars?

21.07.2014

J. J. Abrams (Mission: Impossible III, Star Trek) je proslulý tím, že se snaží co nejdéle tajit zápletky svých filmů. Třeba o Super 8 jsme do premiéry nevěděli skoro nic a debaty o tom, kdo je… (více)

Držitel Oscara Gabriel Yared zahraje v Praze

Držitel Oscara Gabriel Yared zahraje v Praze

23.07.2012

Světoznámý tvůrce filmové hudby – skladatel Gabriel Yared (Oscar za Anglického pacienta) – čas od času vymění pero a notový papír za klavír a veřejně vystoupí. Letos na podzim budou mít šanci slyšet… (více)

Šípová Růženka vs. Angelina Jolie

Šípová Růženka vs. Angelina Jolie

13.03.2012

Ještě nemáte dost zmodernizovaných verzí klasických pohádek? Pak vězte, že Raimiho Ozem, třemi Sněhurkami či dvěma Kráskami a zvířaty mánie nekončí. Walt Disney Pictures plánují nejen novou Popelku … (více)

Reklama

Reklama