poster

Tři mušketýři

  • Německo

    Die drei Musketiere in 3D

  • Německo

    Die drei Musketiere

  • Francie

    Les Trois Mousquetaires

  • Velká Británie

    The Three Musketeers

  • USA

    The Three Musketeers

  • Slovensko

    Traja mušketieri

  • Nizozemsko

    The Three Musketeers

Dobrodružný / Akční / Romantický

Německo / Francie / Velká Británie / USA, 2011, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • CANNIBAL
    ***

    Je to taková ta stará, americká, klasická, akční střílečka s prvky bláznivé komedie. Kdo tenhle styl nemá rád, tak to zcela jistě nerozdejchá a nepochopí. Jednoduše nic pro ty co mají rádi konzervativní filmy. Těm mohu akorát vzkazat, běžte si oprášit staré kazety! Nevim, co by jste ještě chtěli od xtého přepisu toho to románu. Je to hold zase něco jiného a tak je to třeba brát. Na druhou stranu musím připustit, že: - ''Pirates of the Caribbean'' mě přece jen příběhově bavil o něco víc. Jinak sranda dobrá. Summa summarum ''lepší tři hvězdy''. Ve 3D za ****.(20.10.2011)

  • tron
    **

    Čistá, pretrikovaná, 100%-ná blbosť, ktorá ku koncu diváka už vyložene ubíja, až je celý od krvi, zbedačený, unavený a chce umrieť, len aby to nemusel dopozerať. Milla Jovovich je úplne mimo, ale to je aj nesympaťák Christoph Waltz. Samotní traja resp. štyria mušketieri pomerne fajn, ten ich príbeh priateľstva má niečo do seba aj v extra blbom podaní, ale to je asi tak všetko.(22.12.2016)

  • petero
    ****

    Pre mňa zábavnejšia ako Piráti z Karibiku a kľudne by za mňa mohlo vzniknúť aj nejaké to nejedno pokračovanie, čo vzhľadom na vlažné prijatie nebude také ľahké. Veľkým kladom je aj že scenár si nepísal Anderson a je to teda solídna zábava aj pri dialógoch, vizuálne na úrovni, kostýmy sú parádne rovnako ako obsadenie. Je už pravidlom, že Mads Mikkelsen opäť prevalcoval všetkých. Milla je úžasná a Anderson tentoraz na rozdiel od Afterlife dávkuje spomaľovačky opäť rozumnejšie.(30.1.2012)

  • Isherwood
    ***

    Subjektivně ten film plní vše, co si představíte ve slovním spojení ‚Tři mušketýři v režii Paula Andersona‘, v plně pozitivním slova smyslu. Že to bude úlet, slibovaly už trailery. Vynalézavá akce v kombinaci s parádním hereckým obsazením, kde si každý svoji roli bezezbytku užívá, loudí spokojené úsměvy, ale problém nastává v neakčních pasážích, kde snad až tolik nevadí blábolivé dialogy, jako spíše to, že to nemá žádný šmrnc a chybí tomu i sebemenší kapička nepředvídatelnosti, takže prostě víte, že Lerman bude (sympatickým) spratkem až do závěru, stejně tak dobře, jako že hlavní trojka bude servírovat hlášky i kdyby vzducholodě z nebe padaly. Nejsem zklamaný, jen si myslím, že Anderson by nad sebou potřeboval pevnější dramaturgický bič, a pak bude servírovat jeden Death race za druhým. :) 3 a ½.(9.2.2012)

  • Matty
    ***

    Anderson odmítá dospět. Opět si na nevelké hrací ploše (hl. Versailles a Tower of London), s banálními pravidly a rozpočtem čítajícím několik desítek milionů hraje s hrstkou akčních postaviček, které lze vystihnout jedním slovem (drsňák, zelenáč, kráska…). K hraní a hrám je neustále odkazováno přímo ve filmu. Historické entrée připomíná deskovou hru, trochu větší figurky vojáků zaplňují pracovnu kardinála (zase nevyužitý Waltz), jehož oblíbenou kratochvílí jsou šachy (na šachovnicových dlaždicích se odehrává také střešní akční scéna s Mylady). Nekonzistentní strukturou Tři mušketýři připomínají sérii postupně obtížnějších misí, jež musí hrdinové s využitím svých zvláštních schopností splnit (kdo hrál třeba Commandos, bude před londýnským „levelem“ v obraze). ___ Celá přidebilněná zápletka, k jejímuž vyřešení by po chvilce zamyšlení (jímž se ovšem postavy nezdržují) stačilo zfalšovat jistý diamantový náhrdelník, je zasazená do zpotvořené verze 17. století se vzducholoďmi, plamenomety a jinými blbinami, jež dělají hodně rámusu a usnadňují zabíjení. Padouši k zemi padají bez číhokoli pozastavení jako hlavy během francouzské revoluce, aniž by vystříkl mililitřík krve. Teprve během souboje D'Artagnana a Rocheforta pár kapek ukápne, nejspíš abychom se alespoň pro tuto chvíli strachovali o zdraví nesympatického hlavního hrdiny. Z jeho věku i z jeho probojovávání se do světa dospělých je zřejmé, na jakou skupinu diváků tvůrci cílí. Totiž na stejnou jako tvůrci dnes tak naivních akčňáků z 80. let, na mladé muže, kteří hledají své dospělé vzory. Tři mušketýři jsou naivní už teď, ovšem s jednou nepřehlédnutelnou změnou v chování „učně“. Posun od mladého protagonisty, který ke svým zkušenějším vzorům vzhlížel s respektem ke zde prezentovanému přidrzlému, autoritami pohrdajícímu frackovi (bohužel) velmi trefně reflektuje stávající aroganci mladých vůči starším. ___ Celý svět novodobých mušketýrů je uzpůsoben hráčům videoher, obecně pubertálním geekům, jak jsou stereotypně vnímání. Tedy jako osoby, které potěší sebepitomější vulgární vtip a které vezmou za vděk jakoukoli odhalenou ženskou končetinou. Tady dráždivý pohled na dámskou nožku, támhle vtípek založený na zženštilém chování krále, případně velké potřebě opeřence. (Básnická licence stranou - vysere se tam pták. Dvakrát.) Jakože dospělé jsou jenom naprosto vyprázdněné proslovy o hrdinských činech, které je třeba vykonat. ___ Film po akčním prologu začíná nesmyslně nanovo - všechny je třeba opět seskupit -, ovšem zajímavým stavem, kdy je nezbytnost hrdinů (podobně jako v posledních bondovkách) relativizována. Nic nosnějšího než tento náznak ale scenáristé dále nenabízejí, což platí rovněž pro naťuknutou nemožnost věřit mocným, před nimiž nakonec hrdinové stejně sklánějí hlavy. Možností, jak v dnešní době naložit se čtveřicí mýtických postav, se přitom nabízí tolik… alespoň tím Sherlockem se pánové mohli inspirovat. ___ Opakování informací je vzhledem k průhlednosti záměrů každého intrikáře ubíjející. Dramaturgicky film totálně selhává, závěr, kdy je nám namísto očekávaného grandiózního akčního finále (jejda, ono už proběhlo?) naservírován feel-good taneček, působí jako, slovy jedné z postav, prd v lahvi. ___ Přese všechno napsané jsem se bavil. Méně než u Rallye smrti, kdy Anderson na věk diváků nemusel brát ohledy, ale bavil. Celé dvě hodiny. Akční scény jsou díky plnému využití prostoru (namísto nadužívání střihu) přehledné a nebijí do očí stejnou stylistickou vyčerpaností jako scény dialogové (během nichž kameraman neví, jak se okolo postav točit a neopakovat se, pročež se opakuje), bojová komba Milly navlečené do dobových kostýmů jsou neodolatelná a potěšil i tématicky odpovídající song pod závěrečnými titulky (When We Were Young od Take That). Možná do té stereotypní představy hráče videoher nakonec sám zapadám... (2D, titulky) 55% Zajímavé komentáře: Marigold, Psema, Falko, mcb, Iroquaise(18.10.2011)

  • - Vzdušný koráb Rochefortových jednotek byl v plně funkčním provedení i se všemi 31 děly na palubě postaven z masivního dřeva německou společností 'pyro.labs berlin' v rekordním čase 14 dnů. (Conspi)

  • - Na začátku filmu ukazuje mapa Evropy království té doby. V Německu lze ale spatřit Würzburg, fiktivní království a také název města, kde se točily zásadní scény filmu, např. i zámek Versailles. (magic2013)

  • - Logan Lerman získal roli i bez konkurzu. (Weasley)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace