poster

Tři mušketýři

  • Německo

    Die drei Musketiere in 3D

  • Německo

    Die drei Musketiere

  • Francie

    Les Trois Mousquetaires

  • Velká Británie

    The Three Musketeers

  • USA

    The Three Musketeers

  • Slovensko

    Traja mušketieri

Dobrodružný / Akční / Romantický

Německo / Francie / Velká Británie / USA, 2011, 106 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Hild
    **

    Já věděla, proč se tomuto filmu tak dlouho vyhýbám. Nikdy by mě nenapadlo, že budu ve filmu o třech mušketýrech sledovat vzducholodní bitvu, ale fajn. Ostatně jsem od filmu nečekala nic jiného než nenáročnou zábavu, takže vzducholodě dokážu překousnout, alespoň je to nápad, ale bohužel film tak nějak vůbec nesplňuje svůj účel pobavit diváka, já většinu času jen nechápavě zírala, co že to má vlastně být. Navíc mi přišlo, že v tom filmu se vůbec nic neděje. O hereckých výkonech snad nemá ani cenu mluvit, ti co by za to stáli, dostali zoufale málo prostoru (Christoph Waltz). Postavy mušketýrů jsou strašně nevýrazné a spíše to jsou postavy vedlejší, mnohem více prostoru dostává například postava Milady, což je pro mě nepochopitelné, protože je to jedna z nejpitomějších postav, jakou jsem za poslední dobu ve filmu viděla. Ani James Bond by se nemusel stydět za kousky, které tady předvádí ona (ti co film viděli, toto přirovnání pochopí). Strašně zbytečný film a ztráta času.(10.2.2012)

  • TheDarKnig
    ****

    těžce šílené GP. Dumas se obrací v hrobě, ale já jsem se překvapivě dobře bavil, akce parádní (i přes to, že neoriginální), děj plný logických lapsů a nesmyslů, ale o ten tu přece nešlo. Tady šlo o ten WTF efekt (pravděpodobně), který se vyvedl na výbornou. Protože skvělí tři mušketýři, celou dobu nechutně hláškující, jako obvykle super Waltz (ale.. kdy dostane konečně zase tak plnohodnotného záporáka jako v IB?), Mikkelsenovo charisma smrdí na sto honů a.. no to je všechno. Lermanův ksicht je těžce přiblblý a ten herec se mi prostě vůbec nezamlouvá, protože narozdíl i od takového Orlanda mu nevěřím vůbec nic (co měl znamenat ten jeho neustálý úsměv?) a ty přihlouplé nevtipné dialogy, které dostal, mu taky moc nepomohli. A holky (a do jistých mír i Milla, i když to kung fu... Resident Evil) sexy i když herecké výkony výsměch. Výprava a kostýmy velmi slušné (růžová francouzská armáda mně nicméně vytáčela), kamera výborná, jak v soubojích tak i při celkovém snímání, střih v pohodě, takže technicky prospěl. Ale v mnoha ohledech prostě Anderson na něco lepšího nemá, originalitu či alespoň cit pro úplné využití tématu vyčerpal už velmi dávno (první polovina Horizontu událostí), a ted už bude setrvávat až do smrti na jednom bodě. Ale pokud to bude takhle, budu vidět jenom jeho každý druhý film a nepřeskočí mu naprosto, vždy vypnu mozek a užiju si to. Aspon se cítím vždycky tak nějak inteligentněji. SUMA: GP ale šlo by z toho vytěžit přece jenom ještě víc. Jako např. víc závěrečných scén :D PS: Soundtrack správně epický, no vykrádání Zimmera je až příliš slyšitelné, takže žel pochvalu za to Haslinger nedostane. Spíš pohlavek. PPS: Případ filmu, který podruhé nechci vidět, musel bych snižovat.. Pokud bych měl něco z filmu vidět a slyšet podruhé, pak jenom parádní první boj s Kardinálovými muži a "When We Were Young"(6.2.2012)

  • Skejpr
    ****

    Ó bože... Má to Stevensona, Jovovich, Mikkelsena, Waltze, Schweigera, Blooma... Jenže nikdo z nich nemá co hrát, nemá k dispozici víc, jak 15 minut a víc, jak 4 souvisle. A i když je technická stránka brilantní, akce zajímavá a humor funguje, po většinu stopáže se mi chtělo především nahlas řvát, tahat si u toho střeva ven análním otvorem pomocí pohrabáče, mlátit hlavou o nejbližší sedačku a provádět si vlastnoruční lobotomii pletací jehlicí prostrčenou skrz oční otvory... V některých momentech film skutečně dosahuje naprostého vrcholu toho, co si člověk představí, když se řekne WHAT THE FUCK???? P.S.: Nicméně na podruhé zvedám hodnocení. Je to prdel! Neskutečná prdel!(30.10.2011)

  • Gemini
    **

    Kdysi před spoustou let se se mnou můj otec díval na Lesterovu verzi Mušketýrů (tu s Michaelem Yorkem, Raquel Welch, Faye Dunaway atd.), a uchechtával se, co je oproti knize jinak, jak je to udělané na efekt, a tak podobně... o nějaký ten pátek později jsem se já díval na Herekovu verzi Mušketýrů, a na Muže Se Železnou Maskou, a na D'Artagnanovu dceru, a na nějakou příšernost s ninji, a možná ještě na něco... a vesměs to byla docela bída, především scénáristicky. Ale TOHLE?!?!?! To by se podivil tatíček Masaryk, chce se mi říct, ale to by se Paul W. S. Anderson nesměl intelektuálně snížit ze svého obvyklého levelu na dealera WS kráječů... Víte, dalo by se diskutovat o tom, že je to vlastně komedie, a je třeba to brát s nadhledem, ale to by to nesmělo být od první minuty tak ukrutně dementní a hlavně Orlando Bloom tak tragicky obsazený (o Ludvíkovi raději ani nemluvím...). Na druhou stranu... vizuální stránka byla vždy Andersonovou silnou stránkou, a jinak tomu není ani tady - bohužel, parní vzducholoď s rotačními kanóny, plamenomety a nevím čím ještě, to není v settingu jménem sedmnácté století něco, na co by se mělo plýtvat jakýmkoliv kapitálem nebo talentem - pokud tedy netočíte Barona Prášila. Ale to Anderson nedělá, ten z nějakého zvráceného důvodu "jen" dělá modernizovanou popcornovou verzi historické dobrodružné klasiky - a opravdu mě nepřesvědčí, že vizionářsky posouvá hranice vkusu a je teribilním infantem současné kinematografie. Pro dnešní zhovadilou, "todle znám, zaujmi mě něčím" (ačkoliv zná ho*no a navzdory až do ruky nastrčené informační dálnici nedokáže ani nic najít, pokud to nevyběhne na první dobrou z Googlu) mládež to může mít nějaký půvab, ale pro mě tedy rozhodně ne. Navzdory neobvykle hvězdnému obsazení je to nafintěná a nafrčená ubohost za 40%.(26.5.2015)

  • Shadwell
    *****

    Podobnost Tří mušketýrů s Piráty a Sherlockem je zřejmá, nicméně pouze povrchová. Pod povrchem se tu odehrává něco mnohem zásadnějšího: souvislost mezi Třemi mušketýry, Počátkem, Matrixem, MMORPG hrou World of Warcraft a umírajícím star systémem. ____ Unikátnost Andersonových Třech mušketýrů spočívá v tom, jakým způsobem komentují hned několik soudobých fenoménů odehrávajících se ve světě filmu a počítačových her, což jsou shodou okolností dvě nejdůležitější a nejrespektovanější média současnosti. Filmy a hry, o ničem jiném to dneska není. V prvé řadě Tří mušketýři velmi důmyslným způsobem naznačují, že hollywoodský star systém možná není úplně v koncích, jak někteří tvrdí, ovšem doby, kdy hvězdy na svá jména tahaly do kin miliony diváků, jsou už asi nenávratně pryč. Jednak ani velké hvězdy filmu nepomohly k nijak závratným tržbám, ale hlavně ten film s těmito hvězdami velmi nešetrně zametá, protože všechny do jedné odejdou poraženy ci pokořeny (-spoiler-), ať už to je Richelieu, Milady, kapitán Rochefort či Buckingham. Kdo naopak vítězí, jsou zcela neznámí, televizní a divadelní herci, kteří se zhostili rolí mušketýrů. Na jedné straně tak máme silné individuality (Waltz, Orlando Bloom, Jovovich ap.), které odcházejí poraženy, na straně druhé vítezný kolektiv, respektive slabé individuality jako mladičký král Ludvík XIII., které vlastně individualitami vůbec nejsou. Individualitami nejsou ani tři postarší mušketýři, což nese zpočátku trochu nelibě D'Artagnan, jak dá najevo svou přidrzlou, ovšem velmi trefnou poznámkou: „Nikoho z vás nechci urazit, ale myslel jsem si, že budete trochu větší hrdinové.“ Není zkrátka zvykem, aby neznámí herci poráželi velké hvězdy (ve filmech to bývá obvykle přesně obráceně). Že se tomu tak zde děje, není jen velmi vítaným výpadem proti konvencím, ale hlavně důmyslným komentářem k době, v níž filmové hvězdy nehrají zas takový prim – ať už kvůli důrazu na režiséry, atraktivní náměty či značku-franšízu, vlivem technologií a triků, které hvězdy zastiňují a berou jim práci i díky různým umělým výtvorům jako Caesar ze Zrození Planety opic, nebo kvůli rozmachu progresivních televizních seriálů (Misfits, The Wire ap.) stavějících spíš na méně známých tvářích. ____ Tenhle přechod z vyvolených jedinců a silných individualit k důrazu na team a kooperaci, na němž staví Tři mušketýři a soudobý vzrůstající počet teamovek, se promítá i v počítačových hrách, kde 80kám a zejména 90kám dominovaly singlovky, které ovšem někdy na přelomu roku 2000 vystřídal nekonečný zástup multiplayerovek v čele se slavným World of Warcraftem (vzalo mi to tři roky života, ale nelituju jediný sekundy). A když se vrátíme zpět k filmům, je zjevné, že éře singlovek odpovídá Matrix s vyvoleným mesiášem Neem, kdežto současné éře multiplayerovek Počátek, který staví na spolupráci několika jedinců. Počátek lze vlastně chápat jako hru pěti hráčů, kteří jsou každý na svém počítači vzdáleni klidně tisíce kilometrů od sebe, ale pracují na jednom společném úkolu, kdežto Matrix se svým Mesiášem, který musí zachraňovat i své spolubojovníky (Morphea, Trinity), patří ještě do té starší éry singlovek. Odsud pochází i jedna z kritik Matrixu, která mu vyčítá, že oproti velmi aktivním holkám známým z cyberpunkových románů (Stephenson, Gibson, Sterling ap.) posunuje Trinity do značně pasivní pozice zamilované-zachraňované. Abych to uzavřel, existuje prostě určitá souvislost mezi skomírajícím star systémem/novou vlnou tv seriálů ap., 90kami/současností, singlovkami/multiplayerovkami, Matrixem/Počátkem, a Tři mušketýři tyhle posuny nějakým ne úplně zanedbatelným způsobem odrážejí, čili bych je úplně nezatracoval.(8.2.2012)

  • - Zámek Versailles nebyl ještě za vlády Ludvíka XIII. postaven. Postavil ho až jeho syn Ludvík XIV. (baaja)

  • - D'Artagnan (Logan Lerman) má při prvním rozhovoru s Athosem (Matthew Macfadyen) vždy při čelním pohledu výrazně jinak otočený klobouk, než při záběrech zezadu. (messer63)

  • - Logan Lerman získal roli i bez konkurzu. (Weasley)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace