Nastala chyba při přehrávání videa.
  • PELC
    ****

    Velmi průměrný muzikál. Čtyři hvězdičky dávám pouze kvůli Judy Garlandové, která je opravdu velmi dobrá.Jinak opravdu veškerá divadelní hudební čísla hraničí s fiaskem.(12.9.2014)

  • NinadeL
    ***

    Ve 20. - 50. letech se vlivem rozmachu zvukového filmu a totalitních režimů v Evropě stávaly v Hollywoodu podivné věci. Některé evropské hvězdy se staly legendami (Marlene Dietrich), jiné se chtě nechtě musely vrátit domů (Emil Jannings), další své nabídky promarnily (Lída Baarová), ale pak také existovala specifická skupina těch, kteří byly v rámci mašinérie klasického hollywoodského stylu doslova znásilněni (Greta Garbo ve svém posledním filmu, Lilian Harvey už v letech 1933/4, Hugo Haas v 50. letech a ve 40. například také Mártha Eggert). Pro Márthu se dvojice válečných filmů s Judy Garland (před Lily Mars to bylo For Me and My Gal) stala útočištěm v prvních letech její emigrace. Tato vynikající star původem z Maďarska oslnila v celé řadě operetních filmů v nejrůznějších jazykových produkcích a nyní se stala jako Isobel Rekay tedy alespoň inspirací pro Lily Mars, která měla představovat první dospělou roli Judy Garlandové. Což o to, o něco vyspělejší Garlandová je snesitelnější, než například v Ziegfeld Girls, kde se vedle ní trapně cítila Hedy Lamarr i Lana Turner (na Hedy tu dokonce odkazuje jedna její očividná kopie v komparzu). Fiaskem jsou ale v Presenting Lily Mars veškerá divadelní hudební čísla, do kterých se Garlandová projektuje a která jí mají pomoci uskutečnit její vlastní sen o hudebním výstupu. Jsou tu jakési podivné směsi americké naivní (nechtěné?) parodie či teze o cikánské operetě. Takže tu po skutečných Lehárových skvostech nemá Mártha co hrát, jen se pitvoří v nesmyslném kroji a ve finále samozřejmě pogratuluje Judy k vlastnímu úspěchu. Chudák skutečná hvězda.(31.1.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace