poster

Zejtra napořád

  • slovenský

    Zejtra napořád

  • anglický

    All My Tomorrows

    (festivalový název)

Komedie / Romantický / Road movie

Česko / Slovensko, 2014, 94 min

Komentáře uživatelů k filmu (192)

  • Malarkey
    ****

    Už podle traileru to vypadalo zajímavě a film samotný to nakonec potvrdil. Sice má příběh pár zbytečných děr, ale dá se to překousnout. Teda pakliže Vám nevadí, že hlavní hrdina zapadne v poli u Prachatic a kamarád za ním z Prahy během chvíle dorazí. Pak za ním jezdí do Brna, do Ostravy...jak kdyby každé město v republice bylo za rohem. Nicméně natočeno je to dobře a herci mě neskutečně bavili. Doufám, že Pavel Batěk, Filip Blažek a Vica Kerekes se mi ve filmech budou objevovat častěji. Dobře se na ně kouká a ještě líp hrajou.(30.11.2014)

  • Cervenak
    ***

    Solídne remeslo (hlavne na debutanta), fajn herci, výborná hudba, niekoľko celkom vtipných scén. Len je to celé príliš epizodicky roztrieštené, občas dokonca nenadväzujúce a slovenská hysterka Vica ma celý film príšerne iritovala, hlavne v porovnaní s milou a superhot Klárou. :)(15.2.2015)

  • Enšpígl
    ****

    Začátek fakt snovej, ale postupně mně začínala vadit nedohranost některých scén (omračení ), takže to působilo klipovitě což je docela škoda, protože film v sobě tu jiskru má a na divaká umí v pravý chvíli laškovně zamrkat. Epizoda s Honzou Přeučilem je výborná, rovněž prase si vychrochtalo sympatie. Pavel, Filip i Jirka Lábus působí sympaticky a pohodově. Vica je samozřejmě roztomilá kočička jako vždycky, navíc jsem měl dojem že do svýho grimasového herectví přidala jednu specialitku, tzv. koňské herectví, když se nám totiž Vicoušek zlobil, tak roztomile hýbala nosánkem, jak koníci nozdrama. Je to někde k lepším třem hvězdám, ale protože Rudolf je na začátku kariéry, přimhouřím nad tím scénářem oči, plácnu se přes kapsu a dám čtyři.(23.2.2015)

  • Fr
    ***

    ,,EXISTUJE JEN VELMI TENKÁ HRANICE, ZA KTEROU KONČÍ VEŠKERÁ SRANDA. A TUHLE HRANICI JSEM PRÁVĚ PŘEKROČIL…" /// Ten Batěk má fakt dobrej hlas. I díky němu se mi zdál trailer zajímavej. Nemůžu nezmínit soundtrack… Vyprávění vo chlápkovi, kterej má výraznej předpoklad, že nenajde svoje štěstí, je celkem fajn. Aspoň do doby, než to začne bejt (trochu) blbý (buď v klidu, taky to poznáš…). Upřít se tomu nedá způsob, kterým si to buduje svůj vlastní Happy end. A vocenit můžu i tu divnou romantiku. Navíc takovýho kámoše… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Dlouho jsem neviděl českej film. 2.) bloguju. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne(20.11.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Chci mít klidný život, takže po poučení z tohoto snímku již nikdy nebudu obchodovat Číňany (ani s Lábusem), neproměním své vozidlo na WC pro divočáka a při stopu nebudu zastavovat holkám s motorovými pilami. Také jsem se poučil o tom, že Ruda z Ostravy se omračuje jinak než králík, což byla patrně nejlepší scéna filmu, kterému se karlovarský Thermal premiérově zasmál, bouřlivě mu zatleskal, s hvězdami se nechal vyfotit a pak mu, věren české tradici, pořádně naložil při hodnocení.(12.7.2014)

  • Djoker
    ****

    Hodně svěží vítr na poli českého filmu a příjemné překvapení v jednom. Jako celek to sice moc při sobě nedrží a jednotlivé scény na sebe příliš logicky nenavazují, ale samy o sobě fungují, stejně tak vnitřní monology a hlavně po strašně dlouhé době někdo odnaučil naše herce divadelnímu vystupování před kamerou, takže je třeba zaokrouhlovat nahoru. Batěk dokázal, že je ho na novácké šarády škoda a Klára Issová jako vždy top!(24.10.2015)

  • Gilmour93
    ***

    Samohana někde v Asii, zajíci v pytli z internetu nebo slovenský Gripen? Sled historek na pofidérní kostře „oděvního“ byznysu a životního filozofování, který baví v maličkostech a zadrhává v celku. Snažím se vždy u českého filmu najít nějaká pozitiva a v tomto případě by to mohly být nezatíženost námětovými stereotypy a hudební doprovod, nicméně mám obavy, že vám v hlavě zejtra napořád nic nezůstane.. Rudolf z Frekvence 1 by si z fleku mohl střihnout roli člena balkánského zločineckého gangu s křestním jménem Predrag..(21.7.2014)

  • Sarkastic
    ***

    „Nenávidím svatby. Skupiny dobře oblečených lidí, který předstírají, že něco bude napořád. Jako kdyby ten slib měl všechno změnit. Jako kdyby do tý doby naše city nebyly myšleny vážně. Faustova smlouva, kterou se podaří naplnit jen pár vyvoleným. A potom se všichni vožerou, poperou, pohádají jako psi. Co z toho asi čeká na mě?“ Vzhledem k tomu, že před Zejtra napořád jsem nedávno viděl tématem velmi podobný film Hector and the Search for Happiness, podvědomě mě to nutí srovnávat. Pokud jsem si u snímku z kanadsko-německé koprodukce stěžoval na to, jak dogmaticky a rušivě mi byly životní rady podávány, české „verzi“ se zhruba to samé dařilo docela nevtíravým, pohodovým a místy i úsměvným způsobem (zdejší hlavní hrdina rozhodně nikomu nic podprahově nenutil a jeho poznatky nebyly tak přehnaně pozitivní). A ano, každému musí být jasné, jak hrdinova „cesta“ dopadne, což mi ovšem u tohoto filmu nijak zvlášť nevadilo. „Gangsterská“ linka se sice zrovna moc nevydařila (nechtěně směšná, naivní), ale jinak zde bylo několik trefných scén, hlášek („Když mlčí chlap, přemejšlí. Když mlčí ženská, je nasraná.“), momentů. Perfektní scéna byla s omračováním, velmi lidsky a přirozeně působila ta u rybníka (jakože postava Jany by byla pravděpodobně největší „terno“, i v porovnání s Terezou-nebo možná právě hlavně s ní). A pak tu byla na podpatkách sprintující Vica, magor s motorovkou a přítelem z Třebíče (jako by snad cokoliv s mým jinak široké veřejnosti neznámým rodištěm mohlo být zobrazeno nějak normálně, že) a hlavní hrdina, který se ode mě pohledem na svět v mnohém lišil, ale konkrétně pod jeho (výše uvedený) názor na svatby bych se s chutí podepsal. Celkově to vidím na průměr. „A co teď s ním uděláme?“ – „Zabijeme ho.“ – „Ty si se zbláznil?“ – „To byl vtip. Omráčíme ho a pak ho někde vyhodíme.“ – „Hele, ale já sem ještě nikdy nikoho neomračoval.“ – „To přece nemůže bejt tak těžký, ne? Je to v každým filmu.“(29.1.2015)

  • PinokKio
    ***

    Zejtra. Zejtra k tomuhle filmu napíšu komentář, nad kterým zůstane rozum stát. Komentář, kde pochválím příjemnej soundtrack, krásné herečky a zajímavou kameru. Neopomenu ani to, že Vica překvapivě neukázala ty svoje vnady a taky že ten příběh, byť od debutanta, je takovej nemastnej neslanej. Ten komentář bude mít nejenom začátek a konec, ale taky něco mezi. Zejtra ho napíšu, slibuju. A nechám ho tu napořád ..(22.11.2014)

  • NinadeL
    ****

    Když se v letních měsících objevil kosmopolitně laděný plakát, jediná otázka nejistoty vedla k tomu, jestli proklamované tváře ustojí v českých podmínkách takový projekt. A překvapivě jak Vica Kerekes, tak Pavel Batěk na to mají. Vica může hrát osobitou a sexy dívku i bez laciné vulgarizace a Batěk je zajímavou alternací k hlavním hrdinům dneška, ačkoli je stejným vizuálním typem jako Matěj Hádek. Třetí hlavní postava je hraná Filipem Blažkem, který po letech divadelní i televizní dřiny taky umí najít vhodnou polohu, která ničemu neuškodí a celku je maximálně nápomocná. Na jistotu si tu role vedlejší rozebrala Issová s Přeučilem a jediný, kdo opět ničeho celistvého nedbal a vytvořil si originální hereckou etudku na téma byl Lábus, ale právě proto ho máme všichni tak rádi. Takže suma sumárum, může česko-slovenský film cestovat z Prahy do Brna, Ostravy a Pekingu a přitom zůstat zajímavý, napínavý a uvěřitelný? A dokonce se vypořádat s uskalím gradace, které si nezadá ani s těmi nejlepšími světovými melodramaty? Ano, může. A díky za něj. Kosmopolitismu zdar, letos bych ráda viděla Zejtra napořád jako favorita Lvů. Ačkoli necelá tisícovka hodnocení i po vydání filmu na DVD dává tušit, že i takový projekt spíš zase jen prošumí.(18.1.2015)

  • Spiker01
    ***

    Z trailerů to tedy vypadalo na něco úplně jiného, ale tak má to dobré obsazení a nenudil jsem se, takže vlastně fajn.(18.12.2016)

  • D.Moore
    ***

    Více takových českých filmů, prosím, ovšem s lepším scénářem. Zejtra napořád je totiž zručně natočené i zahrané vzduchoprázdno, které těží z několika "osvědčených" klišé (hlavně tedy ta hlavní romantická zápletka je hrůzná) a neokoukané věci a postavy, jež by si zasloužily více pozornosti, naopak odbývá (především tedy mafiána Jiřího Lábuse). Rudolf Havlík má ale talent.(4.2.2016)

  • paascha
    **

    Jednorázová blbost, u které mi dá nejvíc práce si pamatovat, že jsem to už viděl a že je to kravina(20.11.2014)

  • Jhershaw
    **

    Solidně natočené, ale poněkud hloupé s hloupě se chovajícími postavami.. a té asijské exotiky tam je tak pět minut.(13.7.2014)

  • Pepinec
    ***

    Tady se to tříská jako jádro sparťanských fanoušků s kotlem slávistů. Na jedné straně scénář, který pajdá hůř než Dr. House, na straně druhé zpracování, které by spoustě tuzemským kolegům mohlo dělat přednášku. Alibisticky si stoupnu někam stranou a budu jen tiše pozorovat, jak se Rudolf vyvrbí. Kdybys chtěla čekat se mnou, nebudu se zlobit, Vico.(31.7.2015)

  • Peytl
    ****

    Skoro by se chtělo napsat Rudolfu Havlíkovi něco jako "Piš barde, střádej, a až budeš mít dvacet milionů, přijď, zúčtujem spolu", poněvadž je to jeden z mála rýžesérů, který si ty prachy zaslouží, ale hlavně by mohl opět odnikud vyskočit s něčím podobným a to zadarmo není. Velice příjemné překvapení a ve srovnání s kameňáckým rejem na straně jedné a na druhé straně s přehrávaným interleguanismem v hipsterském hávu, se jedná téměř o zjevení. Na nějaké mouchy seru, ostatně mouchy sraly i na císaře pána blahé paměti.(24.10.2015)

  • kingik
    ***

    Peter Kraus si slíbí, že zítra se něco změní v jeho životě k lepšímu. A začne si všímat toho, co má před očima. Dnes to ale nebude. Dneska ještě zůstane mírně arogantním kšeftařem, který lítá za prací do Číny. Dnes ještě vyřídí pár rande, které si domluvil po netu, když byl na obchodní cestě, dnes napraví pokaženou zakázku padělaných triček, třeba ho začnou bavit i svatby, které nenávidí. Ale hlavně si začne více vážit své nejlepší kamarádky Terezy, která má oči a píču přichystanou jenom pro něj, ale on je k ní slepý. Jenže dnes je dnes. A zítra může být všechno jinak. Cestovatel a blogger Rudolf Havlík do svého filmu soustředil množství prvků, které sice nejsou dostatečně kompaktní i kompatibilní, ale působí svěže a neotřele. Castingově se nebál zariskovat a obsadil málo známého Pavla Batěka, který se mu odvděčil uvěřitelně vybroušenou hereckou kreací. Jen ohraný voice-over jeho postavy, který měl dodat filmu na "západním" rozměru, bych pro jistotu přežití českého filmu v lepších tvůrčích zítřcích vynechal. Kolem Batěka je soustředěn především solidní ženský arzenál. Nejvíce prostoru dostala Vica Kerekes, která hraje osudovou ženu, ale kdyby byla její postava ze scénáře vyškrtnuta, jásal bych. Mezi ní a Batěkem nebyla vůbec žádná chemie, málo uvěřitelně působilo i to, že by on byl pro ni jediným ideálním partnerem, proto nikdo jiný nepřipadal v úvahu. Ach jo, to fakt ne. Batěkovi mnohem lépe vyhovoval ten nezávisle volný prostor "starého" mládence, kdy si ženskou půdu oral pluhem se značkou Rande naslepo. Z tohoto neotřelého nápadu se dalo vytřískat víc. Dovedu si třeba představit, jak taková nervově labilní Anna Kulovaná komplikuje Petrovi život i dál. Jenže všechny krásky, se kterými se Petr sejde, se už více ve filmu neobjeví. Ale jo, vlastně objeví, ale už jen coby noční můra našeho hrdiny. Herci kolem Batěka byli dobře obsazení, nejlepší z mužských rolí byl jednoznačně sympatický kámoš pro všechno Filip Blažek, bardi Přeučil se Županičem trochu nadbyteční, prostě do tak moderně pojatého filmu nezapadli, pobavil policista Karla Zimy i další castingové legrácky. Lokací je na jeden český film nečekaně hodně, nechybí ani exotika. Po Číně přijde na řadu třeba Brno, kde dojde na honičku s Michalem "Rudou z Ostravy" Kavalčíkem, který zde hraje vyslaného nohsleda, který je vytrvalý v pronásledování. Ostatně od svého šéfa dostal instrukce, jak zatočit s takovým neřádem nedodržujícím domluvené obchodní zakázky. Rychlé až bleskové přesuny mezi tak vzdálenými českými městy (Praha-Brno-Ostrava) mně přišly přestřelené. Film je v podstatě rozdroleným sledem více či méně povedených scén a scének, kterým debutující režisér nedodal pořádný tmel. Filmu nechybí určitý experimentální nádech, divák bude svědkem i povedeného scenáristického fórku, kdy šoférující hrdina vezme stopaře, který je jeho skutečným bratrem, jedná se o Petra Batěka. Film se vytasí s kvalitním hudebním doprovodem, nemyslím tím ale českou hudební nezávislou scénu se špatnou angličtinou, a pěkným vizuálem. Kombinace komedie, romantiky a prvků road movie zabere o to víc, když od tohoto filmu prakticky nebudete nic očekávat. V tom případě může být příjemným diváckým osvěžením i překvapením. 60%(11.10.2015)

  • dr.horrible
    ***

    Snaha o západný štýl zrejmá, čo je pozitívom pri technickej stránke, avšak z obsahu robí pozérsky flus. Voiceover ubíjajúci, niektoré dejovky (Lábus / Adadas) úplne zbytočné, humor silený. Ale sú tu holky! Vica patrí do tejto role; objemný hrudník a farba vlasov by chceli femme fatale, to pravé určuje citovou stránkou; sympaticky napísanou, obyčajnou zamilovanou ženštinou. A Klárka. Tých pár scén s Issovou pravdepodobne presne napĺňa autorský zámer, natočiť rekapitulujúci americký nezávislák o živote. V týchto momentoch, respektíve v týchto postavách, to Havlíkovi funguje, začo asi - aj cez nepreberné množstvo nedostatkov - aspoň z časti, môže minimálne rovnako scenár, ako casting.(29.12.2014)

  • boshke
    ***

    Ve finále to není tak hrozné, jak jsem si hned po projekci myslel. Ano, celé je to tak nějak naivně bezkrevné, nedotažené, hloupé, ale při ohlédnutí zpět nijak zásadně urážející. Scénář je naprostá katastrofa, obsazení v podstatě taky (Pavel Batěk je jeden z nejhorších herců na světě), ale nějaké momenty jsou fajn a čas od času se divák dokonce od srdce a upřímně zasměje (vtipu, ne hlouposti filmu). Relativně slušný debut... 50%(15.8.2014)

  • JitkaCardova
    **

    Taková klučičí bakalářská povídka, co se nevešla do stopáže. Velká potíž i u debutu je, že režisér vypráví příběh, jako kdyby psal syžet novely, film je tady ladem, zcela nevyužité médium. Vzniklý konstrukt by se dal z fleku zařadit mezi ty trochu zastydlé etudy z pera Milana Kundery vydané kdysi jako sešity Směšných lásek. *** Autoři se obecně dělí na ty, kteří nechávají příběh organicky vyrůstat, v napětí a překvapivosti, v originálních zákonitostech nově se rodícího světa, a na ty, kteří mají všechno předem promyšleno a vysvětleno, a onen růst pouze více či méně zdařile simulují. Rozdíl je ale poznat vždycky. Ti první jsou umělci, tvůrci... ti druzí jsou myslitelé, pozorovatelé, a praví tvůrci z nich nikdy nebudou. Netvrdím, že jedno je nutně lepší než druhé, tvůrcům zase většinou chybí reflexe a hlubší sebepoznání, ale je zkrátka problém, když se to zamění. RFje dnes asi takový filmař, jako byl Kundera spisovatel, když psal o směšných láskách. A stejně jako se Kundera nikdy nestal spisovatelem, ale jen dokonale vybroušeným esejistou a stylistou, z tohohle snímku je cítit, že autor se nikdy nestane tvůrcem svébytných filmových příběhů. Přála bych mu šťastnější životní dráhu. To ostatně i Kunderovi. *~~(11.7.2016)

<< předchozí 1 2 3 4 6 8 10
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace