poster

Člověk, který přijde

  • Itálie

    L'uomo che verrà

  • anglický

    Man Who Will Come, The

Drama / Historický / Válečný

Itálie, 2009, 115 min

  • Malarkey
    ****

    Nejdříve jsem se do filmu nedokázal dostat. Italové představili italskou vesnickou idilku před válkou a během války a celou dobu tak nějak fungovali na hranici s pravidly tehdejší doby...a prakticky se nic zásadního nedělo. Jenže pak nastoupí peklo a já ve druhé půli nedokázal odprostit oči od televize. A vlastně jsem pochopil, proč tvůrci celou dobu vykreslovali takovou atmosféru. Druhá půle filmu totiž pro mě byla takový šok, že jsem nad tím musel přemýšlet ještě několik minut po konci filmu.(16.12.2011)

  • jefff
    ***

    Smutný film...bohužel je tento filmově vhodný snímek natočen unyle, místy až nudně. Postavy nejsou nějak proklesleny, i když ve finále jsem se přeci jen přisthl, že chvilkama jsem napětím nedýchal. To však byly velmi vzácné chvilky. A je to škoda, pěkné prostředí, vděčné téma, chyběla tomu prostě jen šťáva.(7.7.2010)

  • Blizzard
    ***

    Tornatore to sice není, ale i tak se jedná o slušně natočené válečné drama popisující krutosti WWII v malé italské vesničce. Silné téma však samo o sobě nestačí. První polovina se totiž rozvíjí příliš pomalu a než se dostanete k závěrečnému masakru, už vás nezasáhne tak silně, jak by asi měl. (6/10) [MFFKV 2010](12.7.2010)

  • Volodimir2
    *****

    Režisér filmu voľným spôsobom necháva plynúť život v dedinke až dospeje k masakru. Marzabottský masaker prebiehal v hornatej oblasti južne od Bologne v dňoch 29.9. až 5.10.1944 kedy jednotky SS majora Waltera Redera v dedinke Morzabotto a v priľahlom Grizzana Merandi a Monzono pozabíjali najmenej 770 žien, deti a starých ľudí. Dôvodom bola aktívna pomoc obyvateľov tejto oblasti partizánskym oddielom. Išlo o najväčší masaker vojakov SS na Talianskom území.(15.9.2014)

  • Davson
    *

    Nudně, nezajímavě a "jakožeumělecky" zrežírovaný film, který sází vše pouze na jednu kartu a to na závažnost tématu, o kterém vypovídá. Výsledek podle toho taky vypadá. Postavy jsou prakticky nevykresleny, jsou to jen panáci s nasazenými ustaranými tvářemi a právě záběry na vystrašené a bezmocné tváře dětí, matek a starců je jediný režisérův prostředek k vyvolávání emocí. Jsou to však emoce navýsost umělé, velice laciné a k divákovi podlé. Takové filmy ze mě dělají cynika.(12.7.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace