poster

Viditelný svět

  • slovenský

    Viditeľný svet

  • anglický

    Visible World

Drama / Thriller / Psychologický

Slovensko, 2011, 104 min

Externí recenze k filmu (13)

  • CinemaView.sk (Romana Otočková) ****

    "Rozdiel medzi hereckou špičkou a „tými ostatnými“ by ste vo filme hľadali márne. Herci sa príjemne dopĺňajú, nepôsobia strojene a za Trojanovým výkonom nezaostávajú. Film Viditeľný svet má vynikajúci nápad, aktuálnu tému, svoju príbehovu líniu si v ňom nájdu ženy, muži, i milovníci rôznych žánrov.…" (více)

  • FanMovie.cz (Jan Varga) ***

    "Snímek i přes výborné herce a zajímavý námět trpí mnoha neduhy. Tak hlavně první třetina je hrozivě zdlouhavá. Líná kamera pronásleduje Olivera všude možně, scénář mu pak přikazuje nepouštět se do akce ihned, nejprve přijde jen oťukávání v podobě seškrabávání laku z auta klíčem." (více)

  • Filmaniak.cz (Iveta Hajlichová) ***

    "Viditelný svět má silné téma, které ale zůstalo zpracováno jen napůl. A i ta půlka je dost rozpačitá a nedotažená. Jako psychologický snímek ho brát nelze, spíše jako drama, které může potkat vaše sousedy nebo vás. Hrozba je to vcelku reálná, nikdy nevíte, v kom se jaké zlo urodilo. A nikdy nevíte…" (více)

  • Filmpress.sk (Emília Kincelová)

    "Viditeľný svet, najskôr psychologická dráma i psychologický thriller, bude rozhodne obohatením tak repertoáru našich kín, ako aj súčasnej slovenskej kinematografie celkove, najmä pre solídne spracovanie aktuálnej a pálčivej témy, ktorá vďaka hereckému výkonu Ivana Trojana (aj ostatných) podčiarkla…" (více)

  • Filmweb.cz (Stanislav Šulc) **

    "Hodnocení Viditelného světa je opravdu velmi obtížné. Příběh je vstkutku aktuální a autor občas vyrukuje s dost překvapivou scénou. Zároveň je celý Oliverův osud podán až děsivě chladně, takže divák jeho chování vůbec nevnímá jako špatné či chorobné. A v jistých chvílích lze snímek vnímat téměř…" (více)

  • Houser.cz (Iva Přivřelová) ***

    "Podobné úvahy naznačují, že ve někde ve filmu jsou zajímavé otázky o voyeurismu, osamělosti a iluzi štěstí, která nevydrží bližší pohled. Akorát jsou zakryté slabým scénářem, kvůli kterému pak příběh nepůsobí vůbec tak temně a smutně, jak by měl." (více)

  • Koule.cz (Marek Bartoš) ***

    "Zmíněná přísná kritéria minimalismu ale splňuje pouze Ivan Trojan, který je ve své typické roli podivína opět precizní. Co ale s tím, když je zbytek snímku tak zoufale nevýrazný? Pěkná, ale nijak úžasná kamera, rozvláčně podaný příběh, nevěrohodné postavy i jejich aktéři - zkrátka film, na který…" (více)

  • Kultura21.cz (Vratislav Šálek)

    "Viditelný svět ale přes všechny nedostatky určitě doporučuji vaší pozornosti, protože se jedná o zajímavý a do jisté míry originální příspěvek do tuzemského filmového prostředí. Jen mrzí, že tvůrce jakoby chvílemi nevěděl kudy kam a do svého vlastního příběhu se nechtěně trošku zamotal." (více)

  • Kulturissimo.cz (Daniel Storch) **

    "Každý v sobě máme kořínek zla a s některými lidmi se nechcete radši ani setkat, jak moc z nich dýchá temnota. Tak by se dalo ve zkratce shrnout poselství Viditelného světa, letošními Karlovými Vary posvěceného kinodebutu slovenského autorského filmaře a dokumentaristy Petera Krištúfka." (více)

  • MovieScreen.cz (Kristýna Lexová) **

    "Ani Ivan Trojan v hlavní roli nemůže situaci zachránit, i kdyby se uhrál do zbláznění. Jeho postava podivína je to nejzajímavější na celém filmu a on se jí zhostil, jako obvykle, se ctí a šarmem..." (více)

  • MovieZone.cz (Vít Schmarc) *

    "Bez debat nejhorší hovězinou jsou ovšem dialogy, které působí jako vleklé pásmo odmlk a nesmyslných replik. Film mohl mít půl hodiny (kdyby herci mluvili rychleji) nebo také tři hodiny (kdyby se ještě víc soustředili na významné pauzy), ale na celkovém vyznění – či spíš nevyznění – by se nic…" (více)

  • MovieZone.cz (Vít Schmarc) *

    "Bez debat nejhorší hovězinou jsou ovšem dialogy, které působí jako vleklé pásmo odmlk a nesmyslných replik. Film mohl mít půl hodiny (kdyby herci mluvili rychleji) nebo také tři hodiny (kdyby se ještě víc soustředili na významné pauzy), ale na celkovém vyznění – či spíš nevyznění – by se nic…" (více)

  • Topzine.cz (Pavlína Nouzová) **

    "Ale ouha. Konec se podobá spíš německé nízkorozpočtové kriminálce, a vám zbude nepříjemný pocit, že tady bylo něco špatně. Smáli jste se, kdy jste neměli. Trojan hrál, jak nejste zvyklí. A to celé skončilo podivně a bez pointy. Viditelný svět má až příliš mnoho viditelných vad." (více)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace