Nastala chyba při přehrávání videa.
  • -OverLord-
    ****

    Co jsem čekal, to jsem dostal. Zlehka se rozjíždějící akční komedie, kde tomu se začátku moc nevěříte a vtip trochu vázne, ale za chvíli - a to je vážně otázkou několika minut - vás to strhne a až do konce nepustí. Sice bych měl lepší pocit dostat něco o maličko víc, jak se u filmů, kterým nakonec dám ty 4* stává, ale vlastně nač si stěžovat? Možná na trochu ultra brutální akční scény, který by se možná ztratily v Terminátorovi (že pane režisére), ale tady trochu vyčnívají. Ale to je fakt detail, ve kterým si McG s radostí libuje a divák aspoň má u čeho slintat. Takže závěr je takovej, že se mi to fakt líbilo. Je to vtipný, má to styl a je to vcelku originálně pojatý. Tom Hardy je frajer což ani netřeba zmiňovat a Til Schweiger - i když měl opravdu minimum(!) prostoru - hustej záporák a mistr "poker face".(5.3.2012)

  • nunka
    ***

    Nebudem tajiť, že ma na tento film zlákal Tom Hardy:) This Means War ma bavil v kamerových záberoch a v doťahovačkách medzi Tuckom a FDR. V romantickej línii film prestáva byť zaujímavý, skôr brutálne predvídateľný, čo sa snažia hlavne ku koncu zachrániť isté scenáristické kľučky. Ako komédia to obstojí tak na 50%, aj to som zhovievavá (na pár scénkach sa však dalo zasmiať). Oddychový účel film splnil, s čím som spokojná.(13.9.2012)

  • Shadwell
    *****

    Je lepší být žena a volit mezi dvěma muži, nebo je lepší být muž a volit mezi dvěma ženami? Pozor – to není jedna z otázek z obtížné varianty maturit, ani nějaký obskurní hlavolam z proslulé kvízovky Jste dost chytří na to, abyste mohli pracovat v Googlu?, ale celkem běžné dilema, které se tenhle film rozhodl probádat. Jak je zřejmé už z ústřední trojice, varianta se dvěma muži a jednou ženou vychází lépe, poněvadž mezi dvěma muži vždycky existuje cosi jako velmi intimní přátelství. V takovém milostném trojúhelníku o dvou mužích a jedné ženě jsou tudíž zamilováni všichni do sebe navzájem, kdežto v případě dvou žen a jednoho muže máme o jeden zamilovaný pár méně, jelikož dvě ženy si vždycky nějakým způsobem půjdou po krku a jakákoliv harmonie mezi nimi je pouze vnějšková. Název filmu by nás neměl mást, protože láska je fakticky vzato podobná válce, mohli bychom říct dokonce kosmologii - je zde velký třesk, velký žár a postupné vzdalování a ochlazování, což znamená, že milující je na tom nějak podobně jako náš vesmír.(5.6.2012)

  • Falko
    ****

    To je casto tak, ked ocakavam priemernu blbost, dostanem na prekvapenie komediu, na ktorej som sa slusne bavil. Ani mi nevadilo to, ze tam neslo hlavne o hladanie zlocinca v podani Tila Schweigera, ako skor o rivalitu dvoch spionov, ktoremu z nich sa podari zbalit Reese Witherspoon, pretoze u mnohych dialogoch som sa nasmial. Napriklad scenu, pri ktorej Chris Pine sleduje romanticku scenu z Titanicu (1997) mozno malokto vedel, ze tuto komediu natocil ten isty kameraman Titanicu Russell Carpenter, takze to aj pre neho sameho musela byt srandovna nostalgia. Taktiez skladba od Beastie Boys - Sabotage sa s Chrisom Pineom spojovala aj v prvom Star Treku (2009) uplne na zaciatku, kde ako maly Kirk obrovskou rychlostou upaloval niekde na pusti na aute a takmer sa zabil. Mozno je to aj tym, ze filmy o agentoch ma vzdy bavili, ci uz komedie alebo napinave akcaky, takze som bol spokojny.(27.4.2016)

  • Matty
    **

    Hyperstylizovaná, špionážní akcí jen tak nějak mimoděk orámovaná romantická komedie, která chápe soupeření dvou soků v lásce poněkud doslovněji. Jak se v post-apatowovských vztahovkách pomalu stává pravidlem, výrazněji to jiskří mezi kámoši téhož pohlaví, než mezi mužem a ženou, na čem zde má podíl také epizodická struktura romantické zápletky (dojem sitkomových výstupů posiluje užití zámlk mezi „výstupy“). V testosteronovém a technofilním „moje hračky jsou lepší“ přeměřování sil dvou chlapců, jejichž společnou matkou je přísná šéfová, se scenáristé vyžívají stejně jako představitelé titulních rolí. (Za povšimnutí stojí, že Simon Kinberg má na triku nikoli nepodobného Sherlocka Holmese a Pána a paní Smithovy.) Bohužel zůstávají pouze u nápadů, s nimiž dále nepracují, což nejvíc zamrzí hned u ústředního ozvláštnění klasického romcom schématu. Ani jeden z potenciálních partnerů totiž oproti zvyklosti není tak trochu kretén - až scenáristické řešení tohoto dilematu z něj odstavením na vedlejší kolej tak trochu kreténa dělá. Rovněž snaha o dualitu à la Hitchcock, k němuž se zde odkazuje stejně okázale a nenápaditě jako ke Scorsesemu (dlouhý záběr v baru), vyznívá mechanicky: dva kamarádi, dvě kamarádky, obsahově podobné scény v různém prostředí… Stejně odflinknuté jako heterosexuální tokání jsou akční scény, u nichž si McG dost dobře nepohlídal kontinuitu jednotlivých záběrů (finále na dálnici se střelbou do zatáčky?). Vzhledem k pojetí filmu, který raději rovnou přehrává, namísto toho, aby si na něco hrál (čím připomíná hříčku Zatím spolu, zatím živi, jíž jsem ale onu přestřelnost věřil víc), uvedené nedostatky zásadně nepřekážejí přímočaré zábavě. Ani charisma Toma Hardyho, jehož britskost na rozdíl od Witherspoonové považuji za velké plus, ovšem nezvrátí fakt, že sledování těchhle syndromů MTVizace Hollywoodu spadá do téže skupiny činností jako dýchání – po chvíli přestanete vnímat, že nějakou činnost vykonáváte. 50%(10.2.2012)