poster

Lady Gaga feat. Beyoncé: Telephone (hudební videoklip)

Krátkometrážní / Hudební

USA, 2010, 9 min

Režie:

Jonas Åkerlund
(další profese)
  • Aluska88
    ****

    Jonas Åkerlund a Lady Gaga. Toto spojení nemůže dopadnout jinak, než jako forma popově geniálního perfekcionismu. Příběh, zpracování, hudba, choreografie a všechny podněty se pod tímto skrývající. Cigaretové brýle. Plechovky od Coca Coly jako natáčky ve vlasech. Monstrózní podpatky, které neměly ani kdysi Spice Girls. Tarantinův Pussy Wagoon. "Hello hello baby you called I can't hear a thing...", "We did it Honey Bee, now let’s go far far far away from here." - "You promise we will never come back?" - "I promise."(21.11.2011)

  • Kubaaaa
    *

    Tak jsme se všichni přesvědčili, či utvrdili v tom, že Gaga je hnusná. Jenže ten make-up z ní udělá něco mezi ženou a hermafroditem, takže to není zas tak moc poznat. Klip klasicky divnej jako všechny, její módní výtvory jsou k zblití a o chování v klipech ani nemluvě. Ale je jasný,že kdyby se prezentovala "normálně", tak by po ní asi neštěkl ani pes. O to horší je, že podobné "celebrity" ovlivňují dnešní mládež asi nejvíc. V (ne)poslední řadě by mě zajímalo co tady, ve filmové databázi, vlastně dělá hudební klip.(24.5.2011)

  • ivishka
    *

    Dnešní "umělci" mají nezkrotnou potřebu šokovat, jelikož jinak nemají vůbec nic jiného čím by dokázali zaujmout. Další takovou v řadě je Lady Gaga se svými - bohužel pro mě - chytlavými songy. Hlas by špatný nebyl, ale vadí mi to divadýlko kolem. Nejvíce mi asi irituje účast Beyoncé s jejím proslovem, který má jako umravnit Gagu: "You've been a very bad girl! A very, very, bad, bad girl Gaga!" a významně si kousnou obě do nějaké bagetky. Někteří umělci prostě neumí ukázat co v nich je a raději se zaprodají... A to pokračování?! Seriously? Dávám pouze jednu hvězdu za pěknou kameru a docela chytlavou melodii. Jen tak dále s nesmyslnými "božími oky" a trojúhelníky.... Ona je občas i docela dobrá móda hlásit se k těm největším neregistrovaným "reklamním" značkám.(6.8.2013)

  • gogoroxy
    *****

    Videoklipy Lady gagy jsou v každém případě originální, nové a nekompromisní, co záleží kvalitě jejího hlasu nebo nebo textu písně, když má pyroprsa a pyrovaginu?! Tato umělkyně pochopila stejně jako Madonna, že ke slávě není třeba talentu, nýbrž umění lidi šokovat, pohoršovat a provokovat, a nedá se za talent označit právě toto?(16.11.2010)

  • T-pack
    *

    Hodnotit videoklip je možná dost těžké, toto je mé sladké poprvé. Na druhou stranu - proč to neudělat. Některé videoklipy se opravdu snaží mít nějakou uměleckou hodnotu nebo alespoň něco sdělit. Tady to však nevidím. Pro mě je Telephone jen slátanina postavená na předváděčce kostýmů Lady Gagy, která (stejně jako její oblečky) není ani originální, ani konzistentní, nic nesouvisí s ničím. Možná jsem to jenom nepochopil, možná jsem tu narazil na samé fanoušky Lady Gagy, možná nemá pravdu nikdo. Za co ještě odebírám hvězdičky, to možná ani není ani tak chyba tvůrců, ale je to to naprosté pokrytectví, s kterým se video vesele vysílá. Lady Gaga je v něm zodpovědná za masovou vraždu a projde jí to, kdežto ve videích autorů jiných se na člověka nesmí vztáhnout ani ruka, aniž by klip nedostal zákaz objevit se znovu na obrazovkách. Fuck it. Fuck Gaga. Možná jsem jenom zaujatý, ale už je mi to ukradený. Klidně mě za mé hodnocení nesnášejte, taky mám pár kandidátů na doktorát z videoklipových věd, kterým bych tu za jejich komentář rozkopal držky... hvězdičku za Pussy Wagon.(31.7.2011)

  • - Gaga a Åkerlund tímto klipem skládají poctu filmového žánru "Woman in prison". (Halloween9)

  • - Pro tento mini-film byl zapůjčen vůz z Kill Billa. (Dlee)

  • - Jednu z vězeňkiň ztvárnila známá zpěvačka Katy Perry. (t.mon)