poster

Žena (festivalový název)

  • USA

    Woman, The

Drama / Thriller / Horor / Krimi

USA, 2011, 103 min

Režie:

Lucky McKee

Předloha:

Lucky McKee (kniha), Jack Ketchum (kniha)

Kamera:

Alex Vendler

Hudba:

Sean Spillane
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • JohnMiller
    ***

    Béčko ako remeň na ktoré by sa zabudlo hneď po pozretí, keby sa v ňom nenachádzali nechutné, zvrhlé, morbídne , mindfuck nečakané zábery. Z takou lacnou kamerou mi až tak nesadli ale šokovali ma až až. Či už týranie, ponižovanie, sexuálna deviácia, kanibalizmus. Kadečo skazeného môžeme vidieť počas priebehu snímky. Akurát je všetko nekvalitne zachytené.. Presne ako video-film(23.1.2017)

  • Davies182
    ****

    Počáteční lamentování a zhnusení nad špatným filmem nahradí výborný pocit z dobře odvedeného těžkotonážního dramatu, korunu všemu nasazuje nervydrásající konec. Takhle nějak si představuji poctivou práci s divákovými emocemi: kdo snímek nevypne po první půlhodině, nejspíše na něj potom velmi dlouho nezapomene...(8.12.2011)

  • Othello
    ***

    Pohřbít takhle nádherně antišovinistický námět tak uzívanou a snad ve všech ohledech chybující režií je výkon. Například pokud někdo při projekci poslouchá za dveřma, tak nemůže mít pocit, že se díváte na film, ale na sestřih ze setkání maturitního ročníku taneční školy ze 60. let, protože film sází jeden oldies song za druhym, což se hodí jak šlehačka k chilli con carne. Setkání z hlavní ženou proběhne ve slow motion, kde si holčina frajersky nasazuje kabátek z kůže (?) a prakticky to i s hudebím podkresem vypadá naprosto stejně, jako když nás Bay seznamoval s Megan Fox. Těch styčných bodů je tam víc - divoká slečna zde sice má podpaží holé tak, že by mohla brát vedlejšáky v reklamách na wilkinsona, nicméně film se nás nenamáhá seznámit s tou srnkou, co jí ty chloupky vykousává. Střih mezi scénama je prakticky neustále řešený prolínačkou, což je imho taky už dost pasé záležitost a téměř nikdo v tom filmu neumí hrát. Vrcholem jsou absolutně nepochopitelné postavy dvou učitelek, které nejenom, že vypadají obě tak na 17, ale jejich význam ve filmu je minimální a naprosto vytrhávají svými problémy z děje. Herec Sean Bridgers jako nevyslovená parodie na Colina Firtha dělá všechno pro to, abyste ten film nebrali vážně a poslední etapou je násilí, které tu není. Respektive chtělo by být, ale zrovna, když se děje, tak někdo posune kameru tak, abychom si mohli všechno domejšlet.. jak v nových Segalovkách. Co zůstává? Ten skvělý námět, silné finále a hlavně naprosto famozní scéna manželské facky, která v momentálním kontextu je tím nejlepším, co jsem za dlouhou dobu viděl.(18.2.2012)

  • Beastmaster4
    **

    Naprosto šílená úchylárna, která nalézá negativa civilizačních problémů a převádí do podoby otce, syna a jejich činů. Morbidní galerie, která přináší hodně hutnou atmosféru plnou stresu a melancholie. Sean Bridgers znázorňuje naprosto přesně spoutanou zvířecí krutost a zvrácenou touhu moderního člověka… jakej chlap by nechtěl mít ve sklepě spoutanou "lesní ženu" s takovými ňadry :-) ?! (určitě ne takovým způsobem, jakým ve filmu, ale....). Netrvalo dlouho a dočkal jsem se i ukojení touhy na ulovené "kořisti", což byl předpoklad od začátku filmu. Domácí šikana a násilí tu pozvolna graduje až do šokujících momentů. Z jedné stránky bych podobné snímky zakázal vůbec točit, pro některé psychopaty to může být doslova slast, a kdo ví, jestli to pro ně není i jakýsi návod na život. Na druhou stranu, jako zvídavý člověk a divák, který má rád mix pocitů a emocí při sledování filmu, podobné krutosti uvítám, avšak s přidušeným hrdlem a s nutnou dlouhou pauzou před dalším podobným "humusem". Pollyanna McIntosh i přes krutý, zanedbaný a zvířecí zjev ukázala krásu minimálně své postavy, což je možná zvláštní při její vizáži ve filmu a jejím charakteru, ale je to tak. Roli civilizací neposkvrněné divošky ztvárnila na jedničku, snad se kdysi i lidé v takové podobě proháněli přírodou, kdo ví? Film nám nastavuje zrcadlo a nechává nás, jestli budeme čelit svému obrazu nebo s odporem odvrátíme zrak. Na nervy mi lezl vzhledem k povaze filmu ujetý výběr rockových aj. písní, který z toho všeho dělal ještě větší hnus, až jsem měl pocit, že jen ztlumením hudby ulehčím tísnivému pocitu v sobě.(24.11.2011)

  • Fr
    *

    ,,NEMŮŽEME DOPUSTIT, ABY PO LESÍCH CHODILI LIDI, KTEŘÍ SI MYSLÍ, ŽE JSOU ZVÍŘATA. NENÍ TO BEZPEČNÉ“....... /// Těžko říct, co se honilo Chrisovi v palici, když se rozhodl ulovit ,,vlčí ženu“ a připoutat ji ve stodole(?). Nejspíš (určitě) mu houkalo v kládě. Jak debilně to vypadá, tak debilní to je. Jeblá je celá rodina, který by projekt ,,CIVILIZACE“ mohl jenom prospět. Znalosti, jak očistit ,,kočku“ (vlka) vapkou, jak si nechat si uhryznout prsteníček, či získání zručnosti s kombinačkama v ,,Loskutákovi“ nenajdeš. Asi je jasný, že kromě idiotů je tu jakejsi sex a teče tu krev. Hmm, tohle psal dobrej magor. Závěrečný finále – krom toho že je pičoidně nesmyslný a krvavě bezúčelný – nevzbuzuje nic než pocit demence tvůrců a soucit s postižením herců. Zlatá Markéta! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, jak to dopadá, když člověk šuká vlka (vlčici). 2.) Tvrdím, že řetěz pro manželku by nikdy neměl sahat až do obýváku. 3.) Trpím ,,Anoftalmií“. 4.) Thx za titule ,,Zerg.cz“. /// PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ne(8.12.2011)

  • - Chris Cleek (Sean Bridgers) opakovane používa slovo "anoftalmia", čím odkazuje na jednu z jeho dcér, ktorá trpí touto vrodenou absenciou oka. (DJ Rocco iNc)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace