-
-
Keď Sarah (Anne Parillaud) zrazí mladíka, snaží sa mu pomôcť, vráti sa do auta, kde vysype celý obsah tašky na sedadlo spolujazdca, hľadajúc telefón v snahe privolať pomoc. Po chvíli si neznámy muž sadá na to isté sedadlo, ktoré je už prázdne, pričom by malo byť zapratané vecami.
(peiton)
Brouk
No, můžu nedat něco jiného než minimálně 4 hvězdičky? A.Parillaud je moje oblíbenkyně (navíc žena J.M.Jarreho - též můj oblíbenec) a herecký výkon co, v podstatě ve velmi jednoduchém scénaři, podala je uchvacující, zrova tak její přirozená krása (no, uznejte, v 50ti letech vypadat takhle dobře?) ... Jo, ten film stojí na Anne a na mladém sadďourovi "Arturovi"...(23.8.2011)
*CARNIFEX*
Sarah jedného večera na ceste domov z práce zrazí mladíka, ktorý jej tvrdí, že uteká pred vykrádačom domov. Toho údajne osobne pristihol vo svojom príbytku. Nakoľko sa Sarah rozhodne mladíkovi pomôcť, skryjú sa v neďalekom opustenom dome, dúfajúc, že sú pred zločincom v bezpečí. Je ale všetko tak ako sa na prvý pohľad zdá? Slušný hororový thriller, ktorý vďaka svojmu mierne popletenému deju dosahuje úroveň hodnotenia ľahko nadpriemerného snímku - 60%.(3.11.2013)
malylada
Tak tohle na mě nemělo žádný efekt. Jakási prapodivná zápletka, která nedává moc smysl a místy jsem se postupem času ztrácel. Herci se snaží, ale co naplat, když o napínavé atmosféře nemůže být řeč a nudil jsem se od začátku až o konce. Jediné štěstí, že se tvůrci zamysleli nad délkou filmu......3/10(3.4.2017)
Zeck
Film, který jsem viděl před pár měsíci a přesto si na něj dva dny po zhlédnutí ani nevzpomněl. Dans ton sommeil je jednoduše sterilní jak noha od stolu. Přitom vypráví a ukazuje celkem kulervoucí zápletku, která by neměla nikoho nechat chladným. Jenže do hry opět vstupuje ten děsně úmorný, zdlouhavý a pseudopsychologický francouzský hororový styl, který se objevuje v naprosté většině hororů z této země. Přesto v tomto případě přišlo i pár světlých momentů jako například návštěva vraha u rodinky nebo zobrazení dětské mrtvoly. Celý film je spíše povídkou, která je roztahaná do celovečerního filmu. 55%(4.8.2011)
tahit
Kde jsou ty časy, kdy francouzské filmy braly dech. Žel další variace na téma, které jsem v hollywoodském podání viděl několikrát se všemi atributy tohoto žánru. Nechci říct, že jde o zcela promarněný čas, ale po slibném začátku bych si raději dal dvojku osvěžující beaujolais, než takový zážitek. O to víc to mrzí, že tomu chybí takový ten typický francouzský esprit a něco jaksi navíc, co by se odlišilo od angloamerického stylu. Snadno předpověditelný příběh, který nemá vůbec jasno v tom, čím chce být. Jestli thrillerem nebo hororem. I když na druhou stranu je pravdou, že tyto dva žánry často splývají. Shrňme si to. Po pravdě řečeno, co vyleze traumatizovaná Sarah z auta, když nezvládla situaci a srazí neznámého muže a pomůže mu do auta a včetně nabídky první pomoci je zápletka zajímavá a jakžtakž důvěryhodná, až potud dobrý. Dále už jen prostinký scénář a plno nelogických zvratů. Takže nakonec když to vezmu kolem a kolem, tak ten konec dle mého soudu film definitivně dorazil. A nic na tom nemění fakt, že v tom hraje herečka Anne Parillaud, která patří jistě právem do první francouzské filmové ligy. V úhrnu je tedy film pro mne určitým zklamáním.(28.8.2011)