Komentáře uživatelů k filmu (1 189)

  • RedAK
    **

    Předem upozorňuji, že na csfd projekci tohoto filmu jsem rozhodně nebyl, protože než abych někde sdílel vzduch s místní kinder elitou a v páté řadě se skrčeně potil mezi Lachtanem a Houdinim, tak to bych si radši sedl do auta, tam vyexoval flašku vodky, druhou se polil, zapálil si camelku, na pedál položil cihlu, sjel z útesu, dole explodoval, shořel zevnitř na mastnej flek, ve smrtelných bolestech se vysápal zpátky a tam se pro jistotu ještě rozpustil v kyselině. Naštěstí existují i jiné způsoby, jak zhlédnout filmy v předpremiéře. Třeba nesmíte být kuspičus a musíte začít klátit promítačku. A to nemám na mysli žádnou ženskou. Zkrátka a dobře, zhlédl jsem líbivý trailer a na jednu ranní, smrtelníkům nepřístupnou projekci se servilně vetřel. Tento proces bych rád přiblížil dle docela aktuálního přirovnání. Představte si, že jdete na prohlídku bytu, ve kterém byste měli spolubydlet s majitelkou, o níž díky vaší špionážní superschopnosti vložit emailovou adresu do facebook vyhledávače víte, že je to sexy kočka. Ve smluvený čas tedy přijdete na danou adresu a náhle zjišťujete, že ty hromadně vyretušované fotky s jistou rezervou nelhaly. Baba je naprosto hot, půlky má vytvarované tak precizně, že by mohly dát trojku s dokonalostí a i v tom nejvytahanějším tričku a teplákovce vypadá tak libově, že byste jí ty hadry bez remcání klidně i přežehlili. Při prohlídce bytu se sice nemůžete přestat soustředit na ty její perfektní kozy, ale přesto vidíte, že byteček je fakt naprosto top, moderní, stylovej, všechno se leskne a prostě jste z toho tak vyndanej, že bez přemýšlení podepisujete smlouvu na dvě doživotí a jdete naplno do toho! Po nastěhování se však vaše ideály perfektního bydlení začínají pomalu rozplývat. Majitelka tam s vámi totiž vůbec nebydlí, místo toho druhý pokoj pronajala ukrajinskému transvestitovi trpícímu nadměrnou plynatostí, pod svojí postelí najdete krabici s nedojedenou šunkovou pizzou, kterou tam někdo očividně zanechal už v době, kdy Mrtvé moře bylo ještě nemocné, do vaši části lednice si nemůžete nic dát, neboť celé patro zabírá vyteklá baterie a když se chcete ráno v klidu vysrat, tak si musíte přivstat, protože Dimitrij/Oksana to vždycky ucpe. Prostě všechno v piči, krysy se ani neobtěžují vás v noci děsit a místo toho se vám při vaření nadrzo připletou rovnou do guláše a vy si náhle uvědomíte, že byste raději strávili věčnost v podkroví pekla, které museli čerti z hygieny zavřít, protože satan to tam psychicky nezvládal. Když ptáčka lapali, pěkně mu zpívali a nakonec ho hodili do polívky ve srubu třicetičlenný cigánský rodiny. Vizuál dobrej, ale na to vám, Kundy a Lamo, zvysoka prcám!(5.2.2015)

  • verbal
    **

    Pohádka plná prapodivných transek o tom, jak ruská ficka vytře Jupiterem hajzly za vydatné pomoci Homočuníka v botách, ze které je na každém kroku cítit nová kunda bratrosestry Leryho a Endyho estrogenová submisivita. Po Matrixu to jde s našimi Transpoláky od desíti k hormonální dysbalanci a vůbec bych se nedivil, kdyby další film, tentokráte již ryze červenoknihovní Atlas Jupitera: Nový měsíc, spáchaly novopečené sestry Lana a Andrea. Ačkoliv v tomto vizuálně úchvatném sci-fi homokarnevalu Kundysovic Milka jako obvykle jen tak prkenně pózuje v róbách vyteplených návrhářů, Čuník Tatům je jako krutohustě namejkapovaný létající tanečník samby přesně tam, kam patří, stejně tak jako hnusák Edý, jenž konečně dostal roli hnusáka a je naprosto přirozeně odporný. Pokud si však tohle pustíte po Matrixu, budete cítit naprosto totéž, jako byste si po Černočerné tmě zasvinili přehrávač Kronikou temna, kde z původních neotřelých nápadů, inovátorské atmosféry a originální akce také zbylo jen to, co filmová teorie zcela exaktně definuje odborným termínem „Megalomanská homopičovina“.(26.4.2015)

  • Douglas
    **

    S argumentem, že je to vesmírná opera, si tentokrát vystačit nelze... protože tento fakt netvoří systémový základ pro hru se žánrem, ale prostě jen diagnózu rámující natočení dalšího Twilightu (první půlka filmu je Twilight Reloaded, druhá pak Twilight Revolutions). Jupiter vycházi je prostě jako sen - spíš čerstvě než pozdně - náctiletých dívek, jejichž kariérní ambice budou naplněny úklidem toalet (a film ukazuje, jak si začít této práce vážit) a intelektuální ambice končí nákupem teleskopu. ___ V souladu s řečeným tedy veskrze pasivní hrdinku během darování vajíčka zachrání (unese) militantní vlkodlak (který vypadá jak transvestita) a předávají si ji tři "upíři" jak v pohádce (připomnělo mi to např. výchovnou lekci bratrů z Prince a Večernice) a jejím vrcholným momentem je po veeeelmi dlouhém váhání vpravdě geniální úsudek na bázi (SPOILER!) "moment, když přistoupím na to, že padouchovi dám Zemi se všemi jeho obyvateli, přičemž má podle všeho v plánu ji brzy komplet vyvraždit a přetransformovat do mýdla, asi příliš nezískám výměnou svého práva na Zemi za to, že mě s celou mou rodinou nyní asi (!) ušetří a pošle domů... na Zemi." Jelikož ale nejsem náctiletá dívka s výše zmíněnými karierními a intelektuálními ambicemi, tak vzdor slabosti k vesmírným operám, všem třem Matrixům i ke Speedu Racerovi jsem měl dojem, ze ten film trvá déle než druhý a třetí Twilight dohromady. ___ Nehledě na to, že i rytmicky je to palčivě rozpadlé dílo - nečekané dějové zkratky vs. nekonečně popisné pasáže, ale hlavně bizarně zdvojené dvojí finále se záchranou na poslední chvíli: svatba (fakt!) s přikládáním prstu na desku... a s paralelním průnikem hrdinů skrz nekonečnou "hradbu" jakýchsi obranných strojů vs. osudové rozhodnutí s přikládáním paže na desku... a s paralelním průnikem hrdiny skrz nekonečnou "hrabu" zřejmě výbušných atmosférických proudů či čeho. Poprvé oukej, podruhé mě zvláště v kombinaci s výše zmíněným logickým dilematem ovládal otupující pocit mozkového klistýru. (Pro srovnání: upozorňuji, že oba hrdinové Matrixu byli bezmála-geniální programátoři a ten film měl až s obsedantní přesností vypočítaný rytmus i dávkování informací.)(12.2.2015)

  • Lima
    **

    Digitální peklíčko.(23.4.2015)

  • Tetsuo
    ****

    1) Můj první film v 4DX. A je na to velmi dobře dělaný. 2) Je to legrace trochu ve stylu Strážců galaxie, akorát s méně okázalými postavami. 3) Je to první film o vyvolenosti, který neobsahuje žádnou mystiku, ani to není žádná metafora, ale prostě jen rozšířená celovesmírná vize kapitalismu. _______________ Nejde tolik o to, jestli je akce dech beroucí, nejde tolik o to, jestli jsou postavy přitažlivé. Nejde ani o to, jestli někdo vůbec přijímá onu message, že většina živých bytostí je jen komoditou, zdrojem energie či prostředkem zvětšování kapitálu. Jde o to, že tento film je první, kdo tuto message nehalí do hávu mystiky a přitom jinak zachovává všechny rekvizity béčkové space opery. Tím zpětně odhaluje stejné poselství u jiných filmů, které to zastírají.(6.2.2015)

  • Tom Hardy
    *

    Páni. Aby bylo všechno TAK špatně v projektu, na kterém se vypotilo tolik energie a peněz, to se vidí málokdy. Mé výsledné hodnocení mi až vadí, protože z principu by podobný drahý film s tolika talenty neměl dostávat takovou "hate známku". Jenže ono to prostě jinak nejde. Příběh naprosto mimo. Sama o sobě stupidní zápletka, která navíc vykrádá Matrix, staví na nesmyslném kameni (kdyby "jí" nikdo neřekl, kdo je, tak by se vlastně nic s vlastnictvím řešit nemuselo), což poté vede k naprosto nepochopitelným motivacím všech záporných postav (i když sestra byla asi kladná… asi). Akční scény fádní a bez jiskry. Herci buď nemají co hrát (Tatum), nebo jsou prostě jen špatně obsazení (Kunis). Dlouho se mi nestalo, abych s takovým nezájmem sledoval něco tak drahého a trikového na velkém plátně a nebavila mě každá minuta (probrala mě akorát scéna na úřadě, ale to bylo spíš osobní zkušeností z podobných míst). Co jsem si odnesl? Včely . Planetu záporáka lehce odstřelíte tím, že se proletíte pár mraky. Wachowští už mají hodně vážnou tvůrčí krizi, když do jednoho filmu naplácají skřeta z Harryho Pottera, Lizarda z Amazing Spider-Man, svatbu z Hunger Games, Sloního muže, mimozemšťany z Akt X, živého Seana Beana, polovlkodlaka, andělská křídla, obří futuristické koráby, létající boty a přesto jim nic z toho nepomůže. A že tak nudnou a nezvládnutou drahou sci-fi jsme tu neměli od Žoldáka: Legie zkázy.(5.2.2015)

  • J*A*S*M
    **

    Pro mě asi guilty pleasure roku. Film esteticky nevzhledný, s přestřeleným hlavním záporákem a naprosto nezvládnutým castingem. Když se Mila Kunis snaží tvářit vážně, tak to nefunguje ... ale když se snaží hláškovat, tak to vyloženě bolí. Snad jen ten ústřední motiv s planetami jako pěstírnami lidí/paliva pro udržování vitality galaktických vládců měl sám o sobě potenciál, ale Wachovští ho tentokrát opravdu nedokázali využít. Na druhou stranu se musím přiznat, že mě ta kravina svým způsobem vlastně i bavila.(3.5.2015)

  • Malarkey
    *

    Tak nějak jsem doufal, že Wachovští by ty dvě stovky milionů dolarů nenasypali jen tak do nějaké černý díry a zdejší hodnocení jsem, před shlédnutím tohoto filmu, absolutně ignoroval. S nadšením jsem se do filmu pustil a během pár minut jsem se dostal do takového stádia, že kdyby film neměl tak nádherné efekty a záběry z vesmíru, asi bych ho po chvíli okamžitě vypnul. Příběh je totiž jak z nějakýho jinýho světa. Nejdřív jsem si u úvodní přestřelky vzpomněl na Hvězdný války, pak jsem se těmi záběry z vesmíru přesunul do Star Treku, aby na scénu po chvíli naskočil Channung Tatum a vysvětlil mi, že je vlkodlak z jiného světa. Blbější to vážně bejt nemohlo a debilnější film za tolik peněz jsem asi ještě neviděl.(19.6.2015)

  • Cervenak
    **

    Piaty element reloaded, akurát namiesto Milly je tu Mila, čo sa celý film tvári, akoby pred 5 minútami dostala krámy. Chcel by som vidieť, ako sa tvárili šéfovia Warneru, keď im to Wachowskí prvýkrát premietli. :) Ťažko presne definovať, kde sa to tak strašne posralo. Áno, vizuál je nádherný, triky dokonalé a akčné scény rozhodne nenudia (snáď s výnimkou finále, kde už je ale človek tak veľmi ubitý tým, čo dovtedy videl, že by to asi nezachránila prestrelka z mramorovej haly v Matrixe). Lenže ten príbeh je jednoducho blábol a toporné, miestami neznesiteľné dialógy, v ktorých sa staticky striedavo strihá na tváre hrdinov, vyzerajú ako zo slovenského televízneho seriálu. A aj tak znejú. Jednoznačne je to chyba réžie, ktorá totálne nezvládla hercov. Tatum sa ešte ako-tak snaží, ale Mila je celý film absolútne mimo a práve vďaka nej vyznievajú vtipné repliky trápne a naopak, vážne scény nechcene smiešne. Ku koncu už sa v kine posmešne rehotali aj 12-ročné Tatumove fanynky, lebo dokonca aj im bolo smiešne z Redmayneových afektovaných výlevov a všetkých ostatných failov.(7.2.2015)

  • Enšpígl
    ***

    Aha tak křídla od Red Bullu už nebudeme potřebovat, Baťa nám dodá na lítání něco lepšího. W+W jsou vizuální mazlíčkové a obrazem dokázali prezentovat fakt, že jejich fantazie si žádný hranice nepostavila. Některé záběry byly na hranici mezi filmařstvím a kouzelnictvím. Pokud bych měl hodnotit jen za svoje oči, dávám pět a odejdu středem, leč filmy nejsou jen o očích, bohužel. Mám dojem, že W i W tak moc mysleli na dokonalý obal, že zapoměli do obalu nasypat kvalitní dobrotu a nechali tam jen splasklé žužu. Nemělo to žádný emotivní náboj, nepoved se casting, ze všech herců stojí za zmínku snad jen Sean Bean, ale jeho postava měla bohužel minimum prostoru. Nejvíc kempovali před kamerou Mila s Channingem a tady vidím další slabinu filmu. Tihle dva nemaj pro takhle velkolepou pohádku potřebné charisma a pokud jde o herectví tak to by na turnaji v rychlohoření soutěžilo s benzinem o první místo. Jsem rád, že jsem Jupiterku viděl v kině, protože vizuální mistrovství Wachovskich si o to vysloveně říká, ale měli se víc zavrtat i do způsobu vypravění, abych moc fandit dobru a fakovat zlo a ne že to na mě obsahově působí jako hokejovej zápas Srí Lanky s Čadem.(5.2.2015)

  • Djkoma
    ***

    Space opera s důrazem na základní romanci a s velice malou snahou řešit mytologii a vesmír, který nám prezentuje. Získáváme tak dvou hodinovou cestu nevinné okaté "Alenky" do vesmírné říše, kterou provází její pes (pochopíte), všichni ostatní z rodiny proti ní intrikují a je neustále na co se dívat (od akce až po krásný design především interiéru/exteriéru lodí). Koncept není špatný, jen velice povrchní (hloubka malá, mytologie jen tak mimochodem), příběh postupuje plynuje, není čas se příliš nudit (akce střídá cestování a následují další intriky). Dokonce i na oblíbené mechy Wachowských dojde. Bohužel i přes všechnu řemeslnou práci a triky a rozsáhlé epické scény (lodě a planety ala Star wars) nestačí. Do teď je pro mě překvapení, že studio sourozencům dokázalo na takovýhle film dát kolem 180 milionů dolarů, i když je to na filmu vidět, rentabilita je pro mě velkou otázkou... a snad to nebude poslední velkolepý film zmíněné dvojce, protože málokdo jiný umí využít mnoho atraktivních (sci-fi) nápadů a pospojovat je v epický příběh. PS: příjemné sociální pomrkávání o zapomětlivosti dnešních diváků/čtenářů/médií při opravách zničeného mrakodrapu PPS: některé dialogy mezi Kunis a Tutemem dokazují asociální povahu Wachowských:)(12.2.2015)

  • T2
    ***

    Rozpočet $176miliónovTržby USA $47,387,723Tržby Celosvetovo $183,887,723(Čína zachraňuje opäť tržby)▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $10,176,806Tržby za predaj DVD v USA $7,627,574║ trikovo namakané, miestami to berie dych v rámci prepracovanosti, 3D tiež má čosi do seba, vzdušná prestrelka a naháňačky Chicagom kde výškové budovy schytávajú jednu strelu za druhou dokonale ohúria, samozrejme pri tej spleti akcii občas príde aj na obrazový guláš ale dobre, kameň úrazu je niekde inde, lebo príbehom ide o taký schématícky výcuc Matrixu, príde aj na ľudské batérie a na takú ženskú obdobu Nea ale toto všetko tu nemá to správne miesto, význam, zmyselnosť, postavy povrchné, k tomu tu je mix extravagantnosti a tých najrôznejších ksychtov, postáv, či drakov, takže to príde až na takú sci-fi haluz, také dialógy chcú byť veľavravné ale v danej spleti mešuge scénok a postáv sa prepadajú do priepasti, Wachowskí si teraz na seba uplietli bič a veľké sústo čo si zobrali nezvládli, veľká škoda /videl v kine 3D verziu: 55%/(11.2.2015)

  • KarelR
    **

    Vážně je mi líto všech, kteří Jupiter vychází designovali a makali na tricích. Wachowští totiž oživili další fascinující svět, který může po vizuální stránce z fleku soupeřit se Star Wars nebo Star Trekem. Kde je tedy problém? Jak jste možná tušili, ve všem ostatním. Ani by nevadilo, že se Jupiter bere smrtelně vážně. Potíž je spíš v tom, že si za dvě hodiny nevybudujete žádný vztah k postavám a příběh je jen chabým šplouchnutím v očividně obrovském moři. Drhne vlastně už samotný casting, protože Mila se nezvládá pořádně divit ani hláškovat a Channingův zatvrzelý bojovník vůbec nemá co nabídnout. No a když zjistíte, že Wachowští režírují tak nějak v polospánku a nechávají svoje originální nápady ležet ladem, je to vyloženě smutné. Schůdná hollywoodská blbina s fajn akcí? Těsně. Jupiter ale ve finále strká do kapsy i John Carter, takže výlet do kina ještě hodně zvažte. (5/10)(5.2.2015)

  • Superpero
    ****

    Na Wachovských se mi líbí, že se nebojí vymyslet si úplně nový vizuálně opulentní svět. Sice jsem moc nerozuměl jeho pravidlům, ale prostě mě bavilo, jak Channing Tatum s tryskovýma botama bojuje s krokodýly v kožených bundách. Je to rozjuchaná space opera, která si na nic nehraje. Jupiter vždycky někdo unese, ta naprosto netuší, načež přiběhne Tatum a všechny vystřílí. Bitky byly docela dobrý a z tohohle světa bych si klidně zapařil akční videohru. Ten cheesy příběh by jí slušel více, než celovečeráku. Škoda laciného CGI. Nejvíc se mi asi líbila návštěva byrokratický planety, kde museli vyřídit nárok na majetek. 70%(10.5.2015)

  • Dever
    *****

    // Distribútor: Warner Bros. // Počet premietajúcich kín v USA: 3,181 // Otvárací Víkend v USA: $18,372,372 //(15.2.2015)

  • Bluntman
    ****

    Doporučuji od JUPITER VYCHÁZÍ neočekávat další formálně pozoruhodné dílo sourozenců Wachowských, protože se žádné stírání hranic mezi narativními mody anebo časoprostorovými rovinami nekoná, ani montáž není nikterak invenční a překvapivá je absence (?) jejich tolik oblíbené kompoziční návaznosti. Kdo ale doufal v pulpovou jízdu, která na rozdíl od JOHNA CARTERA a STRÁŽCŮ GALAXIE není rozpadlá, protože se drží svých vnitřních norem, bude spokojen/a. Jde o dvouhodinovku, u které není podstatný příběh, ale jednak budování světa, jednak příklon k braku projevující se výstavbou vyprávění po vzoru dobrodružných (sci-fi) seriálů. Poslední zmíněné vede navzdory brazilovské odbočce k určité únavnosti, protože cca půlhodinové epizody se liší leda antagonisty a prostředím, jinak vše v mírných variacích (zejména konvence dámy v nesnázích a záchrany na poslední chvíli) zůstává. Ovšem akce je v prvním a posledním aktu tak nápaditě organizována v prostoru, že zejména v nich to nevadí. A nevadí ani výrazné ideologické pojítko kritiky kapitalismu, který komodifikuje vše, protože jistá odvozenost - i z vlastních děl v případě Wachowských - k braku patří. Jenom je nutné přistoupit na to, že na nás snímek zasvěcenecky nepomrkává, ani se nesnaží svým stylem napodobovat díla, z nichž vychází, čímž je oproti dvěma výše zmíněným a dalším jim podobným dosti výlučnou produkcí. Slepou uličkou, kterou si lze užít jako provinilé potěšení.(5.2.2015)

  • Fr
    **

    „ROD ABRASAXŮ MÁ TŘI DĚDICE. NEJSTARŠÍM JE BALEM. TAHLE PLANETA JE JEHO - A OČIVIDNĚ TI JDE PO KRKU…“ /// Takže prej nejsme ve vesmíru sami. Wachovští předváděj snad všechno, co může sci-fi nabídnout. Nejvíc asi nepravděpodobný nesmrtelnosti. Ale pro „NĚ“ je vlastně všechno hračka. Hlavně se v tom nepitvat. „ONI“ jsou o kus dál, takže diváku drž hubu a čum. Ovšem i „ONI“ můžou udělat chybu v úsudku. Třebas zařazení těch dvou neherců do hlavních rolí. Nudný hovory, co znamenaj lásku a u kterejch marně čekám na jiskru – mezi nima. Příběhová vomáčka bez nějaký hloubky, nebo-li duchem prázdný vyvoněný pozlátko. Dlouho jsem se snažil dát 3*. Nejde to. Tahle Mila není Pátej element! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, jestli jsem (nebo nejsem) z rodu královskýho. 2.) Furt nevím, odkud se berou v obilí ty nádherný obrázky. 3.) Thx za titule ,,peri a ondrejlo86“. /// PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ ne(14.5.2015)

  • novoten
    **

    Někdy je člověku až smutno z toho, jak se výtečně vypadající blockbuster může s každou další scénou bortit na čím dál titěrnější drobky. Co načnou absurdní scény s ruskou rodinkou a v čem suverénně pokračuje scénář, který skáče dopředu náhodnými výjevy bez jakéhokoliv osvětlení bizarních jmen, teorií a vzpomínek, to naprosto triumfálně uzavírá Eddie Redmayne v dokonale iritující herecké poloze předem nabalzamované mrtvoly, co ze sebe nedostane jedinou srozumitelnou větu. Wachowskis tak mohou být rádi, že Channing Tatum efektně přesedlal na air skating, protože bez jeho vzdušných vývrtek ve finálním ohnivém infernu by hodnocení bez váhání padalo do ještě hrozivějších míst.(5.2.2015)

  • Bloody13
    **

    Channing lítá, Mila padá. Ehm, to několikrát dokola. Zíííííííííííííív(5.2.2015)

  • EdaS
    **

    Mimózní, blbě odvyprávěná, emocí, humoru nebo nadhledu prostá space opera, která mě bavila vlastně jen svou bizarností. The Wachowskis to tentokrát podělali. Ale totálně. A i akce stojí za prd.(5.2.2015)

  • H34D
    ***

    Rukopis sourozenců Wachowských je rozpoznatelný při nejlepším pouze v přestřelkách, v nichž dokáže kamera i navzdory rychlému pohybu a všemožnému netradičnímu kroucení zachovat jakš takš přehlednost a postarat se o příjemný pocit z pohybu a rychlé akce. Kromě toho se však jedná o ryze průměrný, tuctový film, který by pouze svým dějem neměl šanci zaujmout. Rozmáchlý příběh hovoří o různých mimozemských frakcích a zájmech převyšujících cenu lidské rasy, ovšem návaznost a souvislost mezi jednotlivými událostmi pokulhává. Na otázky "proč?" zde nikdy není uspokojivě odpovězeno - věci se dějou jen tak... To i Speed Racer za svými pestrými barvičkami skrýval i určitý přesah - minimálně po formální stránce. 6/10(5.2.2015)

<< předchozí 1 2 3 4 16 31 45 60
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace