poster

Silent House

  • Velká Británie

    Silent House

Horor / Drama / Thriller

USA, 2011, 85 min

Scénář:

Laura Lau, Gustavo Hernández (původní scénář), Oscar Estévez (původní scénář)

Kamera:

Igor Martinovic

Hudba:

Nathan Larson

Scénografie:

Roshelle Berliner

Kostýmy:

Lynn Falconer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Khalesi
    ***

    U mňa teda prvá polovica číre utrpenie a nuda. Neholdujem filmom tohoto typu, kde kamera lieta ako šialená. Hlavne v tej prvej polovici sa nič poriadneho neodohralo. Tá druhá už fungovala lepšie, ale zase som z toho ako z celku mala dosť rozpačitý dojem. Myslím, že sa to určite dalo režijne aj scenáristicky zvládnuť lepšie. Oceňujem, že sa nekonal tradičný hororový masaker domáceho zvieraťa, ba že tam absolútne žiadne nebolo, to ma vždy poteší. Inak však len taký vlažný priemer.(27.6.2017)

  • misterz
    ***

    Klobúk dole, atmosféra fungovala na sto percent. Potulovanie sa postáv po tmavých kútoch v dome, zatiaľ čo neďaleko číha strašidlo zbožňujem a ako bonus je tu aj niekoľko podarených ľakačiek. Film mal preto vynikajúcu duchársku atmosféru, ktorá vydržala celý čas. Ani Olsen nebola na zahodenie, očividne zo sestier pobrala najviac hereckého talentu. Ale keď je niečoho veľa, po čase ma to začne nudiť, nemôžem za to, ja už som taký. Film v podstate nemá žiaden dej (až na konci príde celkom uspokojivé vysvetlenie, ale zas nič tak zvláštne ani mysteriózne), v podstate sa hrdinka celý čas iba motá po dome a pozerá po kútoch, sem-tam sa schová pod stôl. Suma sumárum, vynikajúca atmosféra + slabučký a nudný dej dáva dohromady lepší priemer. 65/100(25.6.2014)

  • JASON_X
    ***

    Přiznám se, že k tomuhle filmu jsem se dostal tak, že jsem prohlížel filmografii Elizabeth Olsen, neboť mě upoutala její melancholická a nevyumělkovaná krása v Martha Marcy May Marlene. Jejího půvabu si mužské (a vlastně třeba i ženské) oko dosytosti užije i zde, protože kamera skoro nikoho jiného nezabírá. Film samotný se přes hodinu jeví jako strašlivá pitomost, ve které je napětí dosahováno pomocí nepochopitelného a iracionálního jednání postav, téměř neustálým šerem či tmou a "moderní" ruční kamerou. Dlouho ani nevíme, zda se jedná o žánr horrorový ("nadpřirozený") nebo thrillerový ("přirozený"). Zprvu to vypadá na to první, pak zase na to druhé... pak zase... A pak přijde (aspoň pro mě) hodně překvapivé finále, nechal jsem se nachytat na švestkách, a to jsem podobných zápletek viděl nejméně šest... Ale nechci spoilerovat. Koukněte se sami, díky tomu konci solidní tři hvězdy. A až teď zjišťuju, že je to remake. Jdu hned shánět originál...(3.4.2013)

  • milka
    *

    Oceňuji formu, kterou se režiséři snažili film natočit. Celé to ale připomíná o hodinu přetažené Youtube video, v němž někdo s lacinou kamerou nahání fňukající Elizabeth Olsen po baráku, aby jí dovedl k naprosto debilnímu finále. Atmosféra žádná, napětí na nule, chuť vypnout tento rádoby horor po půl hodině maximální.(30.5.2014)

  • Fr
    ***

    ,,TOHLE BUDE NAŠE SPECIÁLNÍ TAJEMSTVÍ....“ /// Další domeček, kde to začíná zadrhávat. Vím na co myslíte, že starý baráky prostě dělaj nějaký zvuky, ale tohle Sáře nevysvětlíte …. . Šou jedný slečny. Nesleze z vobrazu a všechno je vsazeno na její mimiku a (snad i) pohlednost. Kamera se jí dívá zhluboka do vočí – jak se bojí, do výstřihu – jako že ještě dejchá, na nohy – jak krásně zdrhá. Celkem to ujde – jo, holka to je fotogenická. Čekám, jestli dokáže zázrak – vopravit taťku, ale vo to tady ani tak nejde. Nejlepší na tom je, že se tvůrci snažej bejt zajímavý, a to až tak, že se začnou předbíhat. Mám co dělat, abych ustál jejich finiš, u kterýho trošilinku mrazí (ale stejně si myslím, že postavy jsou to magoři a Sára píča). Tak vám nevím. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Uruguayskej originál mám v prdeli (jako že jsem ho neviděl…). 2.) Máme doma speciální tajemství (ne, slivovicou u hydrantu neoslníš). 3.) Thx za titule ,,Jemu, tedy Idžorovi“ a ,,Holesinka.M“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ **(3.8.2012)

  • - Autori mali ambície napodobiť pôvodnú verziu a natočiť film bez jediného strihu. Nakoniec sa točili 10-minútové segmenty, ktoré sa potom editovali. (misterz)

  • - Snímek byl natočen na základě skutečných událostí, které se údajně odehrály ve 40. letech 20. století v Uruguayské vesnici. (McMastamind)

  • - Okolo 58. minúty sa Johnovi (Adam Trese) podvihne košeľa a my si môžeme všimnúť káble od jeho mikrofónu. (ShortyIC)