Nastala chyba při přehrávání videa.
  • pepo
    **

    Obrovské množstvo hereckého a filmárskeho kumštu strateného v nudnom, do seba zahľadenom a vyfetovanom WTF niečom. Všetky Andersonove filmy sa mi veľmi páčili ale toto je už fakt cez čiaru a obrovské Fuck you každému divákovi, ktorý nie je ochotný za každým záberom hľadať skryté vyznamy. Pozornosť som stratil už niekde okolo prvej 3/4 hodiny a do konca som sa aj napriek nektorým skvelým scénam nedokázal nakopnúť. Nedocenené umelecké dielo? V žiadnom prípade. Iba masturbácia výnimočne talentovaného režiséra nad svojou genialitou. 5/10(13.9.2015)

  • 3DD!3
    ****

    Do detailu vypiplaná konverzační komedie, která je moc dlouhá, ale zkrátit by ji nešlo. Pynchon je mistr jazyka, vytříbených slov neužívá zrovna střídmě, přesto jsou jeho dialogy přirozené, plné ostrovtipu a skrytých narážek. Anderson tohle ctí a snaží se o maximální věrnost originálu. Jeho režisérský um je podepřen kvalitními hereckými výkony, skvělou výpravou a znovu připomínám ohromnými detaily, které se starají o hodně z oné komediálnosti této jinak multi-žánrové detektivky. Běžným filmovým konzumentům ale silně nedoporučuji. What's Up, Doc?(18.2.2015)

  • jerry12
    ****

    80%. Špičková sofistikovaná komediální kriminálka s řádnou dávkou trávy, heroinu a rajského plynu, která vzdáleně připomíná zmodernizovanou do noiru laděnou detektivku z dob postklasického Hollywoodu, místy se opírajíc (asi nechtěně) o legendární Chinatown (charaktery i vývojem), a ať už čerpá atmosféru z čehokoliv, je jí tam tolik, že by se dala od začátku až do konce sekat mačetou. Paul Thomas Anderson válí, Phoenix a ostatní jakbysmet. Inherent Vice nesmíte brát moc vážně, protože je místy až agresivně absurdní, tak, jak je u Andersona typické (třeba u Boogie Nights nebo Magnolia); jedině když na něj budete koukat s nadhledem vás semele jako sarkastická satira ve vážnějším obleku, která byla tvořena s notnou dávkou očividného entuziasmu, znovu, jako je u Andersona zvykem. Že pak lze i jemnější narativní nedostatky odpustit. Hodně lepší čtyři.(17.2.2015)

  • maddy
    *

    Sorry, Paul Thomas Anderson, ale tentoraz sme sa úplne minuli. Až tak, že sa mi strácaš z dohľadu. Táto prehúlená dráma? komédia? krimi? alebo čo to vlastne bolo išla mimo mňa. O čom vlastne je ani nedokážem popísať. Celý dobu sa tu húli, chvíľu to vyzerá, že by Inherent Vice mohol mať aj nejaký príbeh, ale nie, nie je to tu. Nie je tu vôbec nič, akurát to je totálne prehúlené a hlavne neujasnené. Nepomáha ani lákavé herecké obsadenie a tých 149 minút je skutočne prehnane veľa. Dialógové filmy mám rád, ale najprv musia mať nejaký zmysel, ja som ho v Inherent Vice nenašiel a po prvých prehúlených 20 minútach ani nemal chuť hľadať. A nikto má nepresvedčí, že toto mal byť nejaký intelektuálny zážitok ... možno tak keby som si dal pred sledovaním špeka alebo radšej aj dvoch. Hodnotenie tento krát s rezervou, vyjadruje skôr môj odmietavý postoj k tomuto filmu než by odrážalo akékoľvek jeho kvality, odmietol som ich tu totiž hľadať. A už som spomínal aké to je prehulené?(17.3.2015)

  • mat.ilda
    **

    Předně chci říct, že s P. T. Andersonem nemáme moc dobré vztahy, přesto jsem se uvolila dát mu, hlavně kvůli Joaquinu Phoenixovi, ještě šanci. A tak jsem si musela projít prapodivnou hippie neo-noirovkou, s permanentně zhuleným Philem Marlowem - vzezřením napůl zvíře, napůl člověk - který svou roli pojal jako exhibiční představení... ono to jinak snad ani nešlo. První hodinka baví, trochu zmatek ve jménech a osobách, ale pak jakoby do sebe všechno začalo humorně zapadat i přes dojem, že si Anderson dělá s divákem naprosto co chce... nu, a jemu se to dokonce líbí - možná i díky atmosférické směsce hudby, možná díky čistě náhodné podobnosti zápletky z "Rozpuštěného a vypuštěného", ale čeho je moc, toho je příliš a tak se děj druhé poloviny zdá delší, než ve skutečnosti je a dosavadní zábava se může začít poněkud zajídat... Za mě ať si napříště P. T. Anderson točí jen pro domácí promítání, protože na tohle mu sere Zlatej tesák.(27.3.2015)

  • - Než byla do role Shasty Fay Hepworth obsazena Katherine Waterston, uvažovalo se o Charlize Theron. (Dio_Padre)

  • - Mapa, kterou můžeme vidět na stěně v kanceláři doktora Blatnoyda (Martin Short), je takzvaná  "Goode´s homolosine projection". Jedná se o mapu světa navrženou geografem jménem John Paul Goode, která bere v potaz poměry velikostí mezi kontinenty a vodními masami. Protože všem známá klasická atlasová mapa světa je v důsledku špatného rozložení značně deformovaná - například Grónsko je na této mapě větší než Austrálie. Ve skutečnosti je ovšem Austrálie 3,5x větší než největší ostrov světa - Grónsko. (cze.Oi)

  • - Herečce Reese Witherspoon (Penny Kimball) trvalo natočit její scény pouhé 4 dny. Režisér Paul Thomas Anderson si natáčení s ní natolik oblíbil, že chtěl pozměnit příběh, tak aby v něm měla větší prostor. Herečka ho však přesvědčila, že to není dobrý nápad, a tak se od návrhu upustilo. (TammiLargo)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace