poster

Babycall

  • Norsko

    Babycall

  • Německo

    Babycall

  • Švédsko

    Babycall

  • Slovensko

    Babycall

  • USA

    The Monitor

Horor / Thriller

Norsko / Německo / Švédsko, 2011, 96 min

Režie:

Pål Sletaune

Scénář:

Pål Sletaune
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • 6thSun
    **

    Před zhlédnutím tohoto filmu vysvlečte spodky a prdel nastavte směrem k obrazovce. Pak můžete pohodlně spustit PLAY a půl druhé hodiny se nechat režisérem Sletaunem vojebávat. Páč jeho snímek není ničím jiným, než prvotřídním diváckým vejmrdem. Na konci se totiž ukáže, že vše bylo trochu jinak a veškeré emoce, které jste investovali do prožívání příběhu, byly investovány zbůhdarma a vniveč. Au! 40%(8.1.2013)

  • berusche
    *

    Ježiš, to byl tak hnusnej chlapeček, že se na něj nedalo ani koukat. No, na maminku se čtyřiceti kilama taky nijak zvlášť a o pointě, dle procent, se taky nemusím rozepisovat. No nic, chtělo by to příště nenechat pobíhat jak šílenou hrdinku po městě a dát trochu prostor nějakému vysvětlování, dále vynechat rádoby strašidelné momenty (chůvičky) a netlačit tolik na pilu co do dalších násilných činů jen proto, aby divák trpěl s hlavní hrdinkou (my se shodli, že se nám spíš jevila jako přehnaná hysterka).(4.3.2013)

  • akisha
    ***

    No teda docela zklamání. Je to v podstatě takovej slabší Naboer - máme tu osamocenou a trýzněnou hrdinku, častý procházení bytu, skromný dialogy, dlouhý tzv. "koukací" scény a spoustou záhad pramenících z paranoidní mysli (klasika typu: nepamatuju se, kde jsem posledních pět hodin byla, viděl jsem tě - to jsem nemohla být já, atd). Není to ale špatnej film, jen nedostál očekávání. Za sebe můžu říct, že jsem se nenudila, protože podívaná to byla rozhodně napínavá. Baví mě i to uvažování nad pointou a k tomu velmi slušný výkony Noomi Rapace a Kristoffera Jonera. Bohužel konec, kterej to mohl dost pozvednout, je tu suchej, nudnej a spíš zklame. Jinak bych dala snad i ty 4*.(3.3.2012)

  • JASON_X
    ****

    Každému, kdo viděl předchozí režisérovu thrillerovou kafkárnu Naboer (2005) by mělo být jasné, že ani v tomhle případě nepůjde o nějaký jednoduchý a přímočarý film. A je to tak, jeho zdánlivá syrovost a realismus se často prolíná s lehce surrealistickými a halucinačními okamžiky. Příběh sice začne tradičně až šablonovitě, ale postupně vám jeho děj začne plíživě a nenápadně zamotávat makovici, až najednou zjistíte, že jste z toho všeho vlastně tak trochu tumpachoví, a pak už jen pasivně čekáte na osvobozující rozuzlení na konci. Teď jsem tedy mluvil tak trochu o sobě. Pointa filmu byla jednou z point kterou jsem v jeho průběhu zvažoval, ale časem ji zavrhl pro její nepravděpodobnost. A heleme se... Už kvůli vynikající Noomi Rapace je tenhle severský nízkorozpočťák nadprůměrně příjemný filmový zážitek.(31.12.2015)

  • Othello
    ***

    Tak já nevim. Většinu filmu jsem napjatej jak v čekárně u zubaře, nedokážu se rozhodnout, jestli mě ta civilní atmosféra dráždí kladně nebo záporně a po dokoukání jsem ve vaně ještě se svraštělym čelem dával dvě a dvě dohromady a pak mi to došlo. Celá pointa, celý to do sebe zaklaplo a já měl před sebou triviálnost celé zápletky. Ona sice není zas tak špatná, ale je strašlivě podobná všem těm thajským/korejským/japonským věcem akorát o něco seversky nepřístupněji. A ono když 4 hodiny vaříte bramborovou kaši, tak výsledek nemusí být úplně špatný, ale tak nějak si připadáte jak kretén.(16.4.2013)

  • - Noomi Rapace získala v roce 2011 na Rome Film Festival cenu pro nejlepší herečku, v roce 2012 získal film Grand Prize na International Critics Award na filmovém festivalu Gérardmer a 4 ceny Amanda Awards pro nejlepší herečku, produkci, scénář a zvuk. (Cheeker)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace