Nastala chyba při přehrávání videa.
  • S.Quentin QUALE
    ****

    I přestože ani já nemůžu s klídečkem prohlásit, že mi všecko (a to zdaleka ne) do sebe lasconimně zapadlo, tak tohle hodnotím hodně kladně. Nehodlám si se souvislostmi nějak lámat hlavu, natož ten film studovat podrobněji, i když by si to možná i zasloužil. Já si do kolonky žánrů sebejistě domyslím "mysteriózní", a potom tyhle obavy pustím z kebule. Užil jsem si tuhle iluzionistickou, překombinovanou krimi jízdu s plnou parádou, takže nemám potřebuj vyprskávat, ba naopak, tohle se dá doporučit, protože povedenej kouzelnickej film jsem neviděl pěkně dlouho. Za mě 85%(1.9.2013)

  • kulyk
    ****

    Snad proto, že zrovna dvakrát nemusím ulízané frakonoše, kterým čouhá eso z každého nohávu a s dramatickým abraka- dabra tahají hebla z rypáku, jsem si zase jednou zaprokrastinoval a nechal Podfukáře přes měsíc zahnívat někde na ploše. Chybka. Lahodně zpracované dílo s poněkud imbecilním závěrečným vývodem, klady však překonávají záporů a nezbývá mi, než Vám to podstrčiti jako dobrý tip. Pár hodin po zhlédnutí jsem nařkl firemní personalistku, že si dala filmík taky a teď na mě zkouší Harrelsonovo mentální triky, jelikož koulela očima a cvakala mým směrem třetími zuby. Ale je to oukej, žádnou paniku, nesnažila se proniknout do mysli podnikového rebela. Prý to byla jen lehčí mrtvička. Pár let a zase bude hopkat přes kaluže, hydra.(10.10.2013)

  • Xmilden
    ***

    No, no, no... Tak vám teda opravdu nevím. Kouzelnická kravovinka, která se tváří neskutečně chytře. Doslova mě iritovaly nástupy Four Horseman na scénu. Naproti tomu mě kouzlení bavilo a vždycky jsem čekal jak daleko svůj trik nechají dojít. Vrchol filmu přichází v polovině, kdy se koná veřejné ožebračení Michaela Cainea. Závěr je docela mimo mísu. Jelikož na tohle lidi chodili, tak druhý díl této variace na Dannyho parťáky se samozřejmě točit bude. Morgan Freeman hraje už po osmdesáté Morgana Freemana a hraje ho opět bezchybně. PS: Na začátku jsem si opravdu vybral károvou sedmičku....60%(25.9.2013)

  • Gilmour93
    **

    Dannyho panáci. Shodou okolností jsem si ve stejný den už poněkolikáté užil styl, eleganci a hravé rozuzlení Oceanovy jedenáctky a ve světle tohoto srovnání vypadají Leterrierovic CGI Kožíšci dosti hanebně. Jejich caper movie sice představí prvoligovou plejádu herců (vyjma Eisenberga, jeho ksicht by měl Copperfield nechat zmizet jako Sochu Svobody), ale s tím vnucováním iluzornosti to ve své za každou cenu líbivé show zkrátka přehnali. Z kouzelníkova klobouku občas vyleze Bob, někdy Bobek. Tohle byl bobek..(27.1.2014)

  • Matty
    **

    Heist movie, z něhož někdo vykradl logiku. Pětice (!) scenáristů se tak snažila přechytračit diváka, až pánové nakonec přechytračili sami sebe. Nezbytná míra divákovy nedůvěry, s níž lepší filmy o podrazech vědomě pracují, byla několikanásobně překročena. Nelze věřit ani kouzelníkům, kteří po skoku v čase jednají v rozporu s jejich úvodní profilací (mnoho dalšího se o nich přitom po zbytek filmu nedozvíme), ani jejich trikům, neboť za ně kouzlí převážně CGI, čím dochází ke zpřetrhání pout mezi jejich kousky a realitou. Kouzelnické výstupy jsou v zásadě jenom záminkami ke zdlouhavým a střihem zpraseným akčním scénám. Chabé finální odůvodnění smyslu každého z představení je jen další z bezpočtu snah o rozptýlení pozornosti, konkrétně snahou o navození dojmu, že každá z „jánošíkovských“ šou byla něčím víc než autonomní atrakcí. Třeba součástí promyšleného celku, řízeného pravidly, která se nemění za pochodu a jehož jednotlivé části nejsou propojené za užití zarážejícího množství náhod a předpokladů, že určitá osoba zareaguje na určitou situaci pouze jedním a ne jiným způsobem. Finální zvrat film obírá o zbytky logické koherence. Ano, takový konec jsem vážně nečekal, ale z toho důvodu, že by v návaznosti na předchozích sto minut postrádal jakoukoli logiku. Namísto pocitu, jak chytře jsem byl převezen (Wow efekt), se dostavil nahořklý smích nad něčí schopností obětovat Bohu překvapení veškerou věrohodnost a smysluplnost příběhu (WTF efekt). Každý vyprávěcí prostředek slouží k ošálení diváka do té míry, že si faleš filmu neustále uvědomujeme a jeho kejkle tudíž nezabírají. Na dosti podobném principu (prozradíme vám pravidla hry a stejně vás převezeme) byl založen Dokonalý trik, v němž však onen trik podpíraly dvě hodiny předcházejícího dění. Zvrat u Nolana nebyl vykouzlen ze scénáristické bezradnosti až těsně před koncem, jenom aby film už nějak skončil. V Podfukářích je - počínaje způsobem, jakým je uveden název filmu - příliš zjevné, že oběťmi podrazu máme být my. Něco takového by možná zabíralo u Kaprfíldova živého výstupu, ale v hraném celovečeráku to ve výsledku vede k tomu, že celý film zpětně ztrácí smysl, neboť se vybarví jako pouhopouhý klam. Utilitárně se nakládá také s herci. Většina z nich byla obsazena jenom pro navýšení prestiže filmu a plní tutéž okrasnou a rozptylující funkci, která je jednou z postav přisuzována kouzelníkově pohledné asistentce. Takovou asistentkou je pak také samotný Louis Leterrier. Jenomže asistentkou bez kouzelníka. Usilovně rozptyluje naší pozornost, aby v závěru bezelstně připustil, že hlavní náplň jeho představení tvořil samotný akt rozptýlení.Apendix: jako největší výsměch vyznívá snaha protlačit do Podfukářů, filmu, který obhajuje podvodníky a trestá ty, kteří na podvody upozorňují, kritiku nespravedlivých sociálních poměrů (zřejmě dozvuk Occupy Wall Street). 40%(4.6.2013)

  • - Při nehodě na mostě dopadne Jackovo (Dave Franco) auto na kola a už nemá tendenci se dále otáčet, přesto následuje druhý střih, auto se ještě otáčí a dopadá na střechu. (necisty)

  • - Hudbu k filmu mali najprv zložiť The Chemical Brothers, neskôr zase David Sardy. Produkcia napokon najala Briana Tylera. (Macejko)

  • - Jesse Eisenberg řekl, že jednou z nejdůležitějších věcech na práci kouzelníka je vyrovnat se s nepříjemnými pocity, že publiku lžete. (sleggyn)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace