Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gogo76
    ***

    Lákavé obsadenie, až na toho "rýchlokecálka" J. Eisenberga. Toho veľmi nemusím, huba mu chodí neskutočne. Najprv som si myslel, že to hrá, ale jemu huba melie v každom filme. Príbeh bol pomerne zaujímavý, ale to neustále presné načasovanie, kde to "podvodníkom" neustále všetko vychádza, ide po časa na nervy. Všetko je zosynchronizované na stotinu sekundy, nikto nerobí chyby a scéna s autonaháňačkou je toho vrcholom. Ako sa dá v 3-4 prúdovej ceste v jednom smere a hustej premávke niečo plánovať?Ako donútiš nastrčenú mŕtvolu z márnice havarovať? Ak už, tak ako im vyšlo to s tým výbuchom? Auto sa nemuselo prevrátiť a už vôbec nemuselo vybuchnúť. Škoda reči...Jednoducho príliš prekombinované, príliš dokonalé a tým pádom málo uveriteľné. Páni dokonalí, ktorí nikdy neurobili chybu ma nepresvedčili...60%.(24.2.2014)

  • Segrestor
    ****

    Nyní jsem to viděl. Přesto, že je tam napětí pomálu, člověk tak nějak tuší, že to dobře dopadne, dějových zvratů není také mnoho a k zábavě zbývá jen odhalování filmových efektů, se na to pořád dá krásně koukat. Jen škoda té hloubky. Rozuměj, klouže to po povrchu a pořád cítíte, že to může jít hlouběji, ale nejde to. Prostě takové napůl, to si to člověk může rovnou udělat rukou. Harrelson a Ruffalo jsou ale pořád strašně fajn, kvůli nim se to i vyplatí. Bohužel se nám tu sešli dva skřehotavý chlápci. Freeman, jehož hlas zní, jako by jste mu celou dobu stáli na koulích, on nejen že tak mluví, on se tam i tak tváří. A ten nešťastný Jesí Eisenberg, jehož hlas vás dřív nebo později začne brutálně srát. Ten když otevře zobák, zní jako rozklepaný ratlík, kterému hrozí vivisekce z rukou dvoumetrového negra, který má za sebou odseděných 20 let za sexuální delikty na domácích zvířatech. Neposlouchatelné. Myslel jsem, že to nikdy neřeknu, ale doporučuju dabing. Film má dva konce. To ne, že dva různé, ale pořád to tak nějak končí a pak je tam zase něco a zase něco... Už si člověk říká, že už by to mohlo skončit a ne, je tam ještě jedno vysvětlení a tak. No, to zamrzí. Kvůli tomu debilnímu druhému a předchozím výtkám srážím na čtyři, jinak jsem byl spokojen. Pozor, ten film je jen na jedno koukání, podruhé už je to tak na hvězdu maximálně tak za hudbu.(17.10.2013)

  • Hild
    ***

    Potenciál měl film větší. Podfukáři se nesnaží působit nějak chytře, prostě jen chtějí být dalším oddechovým letním blockbusterem, který má především bavit, v některých momentech se jim to určitě daří. Pak jsou tady ale i momenty, které působí vyloženě hloupě, všechny ty podrazy a twisty vložené do scénáře za každou cenu, ale bez většího smyslu rozhodně neměly na diváka takový efekt, jak by asi tvůrci chtěli. Žádné wow se nekonalo a závěrečná pointa mě spíše mírně rozesmála. Co mi však vadilo úplně nejvíce, bylo to, že hlavní čtveřice kouzelníků by měla oslňovat svým charismatem, chytrostí a vzbuzovat jakýsi respekt, aby jí zkrátka divák od začátku fandil, v kině jsem ale byla velmi nemile překvapena, že právě tato čtveřice byla odsunuta do pozadí a taaak strašně nevýrazná, ten čtvrtý kouzelník za celý film pronesl snad dvě věty? Mnohem více prostoru dostal policista v podání tentokrát pro mě nesnesitelného Marka Ruffala (a to ho mám obvykle velmi ráda) a jeho milostné oťukávání s policistkou. Navzdory tomu jsem se však nenudila, Podfukáři mají rychlé tempo, někdy se i ten vtip povede, takže pokud chcete jen tak u něčeho vypnout, tak proč ne, naštvaní z kina určitě odcházet nebudete.(13.6.2013)

  • Morien
    ***

    Achich jo, ach ouvej, ach. Abych použila terminologii z Dokonalého triku, tak Slib mají Podfukáři prima: skupina pohledných chytrých lidí je pohledná a chytrá, seč jim síly stačí, a je to kouzelné. Další fáze, alias Zvrat, je taky pořád docela fajn, pohlední a chytří lidé se začnou přechytračovat navzájem, a je to roztomilé. Ale ten finální akt, čili The Prestige, kdy se pohlední a chytří lidé začnou snažit ze všech sil přechytračovat diváka, tak tam Dagmar začne plakat hořké slzy. Nečekám od podobného filmu vrchol intelektuality, ale čekám od něj, že bude zábavný a že se nezamotá do svých vlastních chapadel. A Podfukáři se zamotali, až to hezké není. Ještě to, jak si Mark s Morganem povídají za mřížemi, bych snad rozdýchala, ale hned potom nějak elegantně utnout a nechat si všechny ty další vykecávací pointy hodně moc pro sebe. A speciálně, speciálně bych prosila dvě rány přes prsty rákoskou pro ty konkrétní scenáristy, kteří vymysleli, že muž a žena spolu nemůžou pracovat, aniž by se do sebe oba dva okamžitě nezamilovali, a dokonce to provedli ve dvou exemplářích a tak hloupě, krucifix! A co je ještě antitřešnička na téhle double antitřešničce, tak v druhém díle tenhle konkrétní tropus zopakovali v bledě modrém.(7.2.2017)

  • Malarkey
    ***

    Hodně komplikovaný, ale zároveň dost nápaditý příběh. A herci k tomu jako třešnička na dortu. Byla z nich cejtit ta kouzelnická arogance a vychytralost, se kterou jejich nápad rostl a padal. Musím ale říct, že kvůli tomuhle všemu jsem ty čtyři hvězdičky nedal. Kdybych se řídil podle toho, tak bych nepřekročil dvě. Měl jsem, co se týče příběhu, v hlavě naprosto šílenej zmatek. Líbil se mi ale způsob, jakým byl film natočen. Režisér si evidentně dal záležet, když to bral jako jeho vysněný projekt. Zaručeně nejlepší a nejkrásnější herečka byla ale Mélanie Laurent. Na tu bych mohl koukat od rána do večera. A kdyby ti kouzelníci nechali před zraky diváků zmizet právě ji, určitě bych psal pohoršující dopis až do Hollywoodu, kde bych požadoval vysvětlení. Naštěstí ale svoji francouzskou eleganci a šarm představila v naprosto uspokojující formě. Je vidět, že sám režisér, Francouz, moc dobře ví, kdo je Mélanie zač. Tak je tedy vidět, že ačkoliv má film svoje mouchy, určité pochvaly si rozhodně zaslouží. Ve výsledku tedy spokojenost a nenápadné očekávání od druhého dílu...(13.12.2013)

  • - Jedná sa o druhý film, kde si spolu zahrali Jesse Eisenberg a Woody Harrelson. Tým prvým bol Zombieland (2009). (amto)

  • - Všechny nebo alespoň většina použitých telefonů ve filmu jsou značky Nokia, ač se to tvůrcům daří - kdo ví z jakého důvodu - maskovat. Nikde nenajdete nápis a některé jsou dokonce obaleny v neprůhledných pouzdrech (pravděpodobně v době natáčení ještě nepředstavené prototypy). Jediná scéna, kde nápis Nokia přímo bije do očí, je, když odstraňují štěnici z Dylanova (Mark Ruffalo) mobilu. (necisty)

  • - V kino-titulkoch bolo namiesto "Strom rástol okolo karty" chybne uvedené "Karta rástla okolo stromu". (De Large)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace