Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tommassi3
    odpad!

    "Jak to, že jsi nebyla dneska ve škole, co ??" - "Od rána kašle a má průjem, pane učiteli.." - "A teď taky kašleš ??" - "Tak zakašli, ať to pan učitel vidí !!" - "Echm-echm !!" - "A ten průjem chcete vidět taky ??" ;) No, jo, sakra, ale vždyť ona ten filmovej Lengyelovo-Magnuskův průjem viděla půlka republiky, která tu ze série Bastardů s přehledem činí jeden z nejrozporuplněji hodnocených i vnímaných b(l)ijáků vůbec.. A to rozhodně nedokáže každý !! Jakkoli by se nejeden bez podobného lejna obešel..(14.5.2014)

  • Marsik
    **

    2. díl jednoznačně nejhorší z celé trilogie. Přibyla sice spousta dobrých a známých českých herců, ale ani ti neodvrátili filmovou pohromu jménem nuda. Protože jak mě jednička poměrně zajímala, coby úvodní díl (první vyobrazení této problematiky), tak u dvojky jsem zíval. Přišlo mi, že se herci na plátně taky nudí, už aby měli svou roli z krku a nazdar. Nebudu se víc rozepisovat, protože není ani o čem moc psát. Kdyby totiž nebylo druhého dílu, tak se stejně vše vysvětlí ve třetím pokračování. 45%(26.5.2013)

  • igi B.
    odpad!

    Myslím, že by T.M. měl svou prdakční firmu nebo co to je přejmenovat na "MAHNUSFILM". Marně přemýšlím, proč tyhle filmy produkuje, proč mu v tom (i jinak na své srajdy - které téhle zhůvěřilosti ovšem nesahají po pupek - zvyklá) čudlárna hraje, komu to celé slouží a kdo všechno a proč TO financuje. Nebo zase vidím trávu růst? . . . Komentář k >jedničce< ( http://www.csfd.cz/film/276210-bastardi/ ) lze beze změn přidat i k téhle matérii a víc už zase škoda slov... - - - P.S. Prý ta srajdparta chystá >trojku< , no to nás teda poser, more... %-[.. - - - - - (Poprvé a naposledy protrpěno ze studijních důvodů na den po roce od první srajdy 2.4.2012 na nemocné ponocné >kůlové pívizi< , hovnocení 961., bastardář zde jako stosedmý - 2.4.2012)(2.4.2012)

  • Wacoslav1
    ****

    Co tady všichni máte kurva za problém? Já se bavil stejně jako u jedničky. je to sice kapku slabší než první díl, ale pořád dost v pohodě a až jsem se divil jak mi to rychle uteklo. Magnusek je sice tlustý prase a hraní mu moc nejde, ale nápad a švih to prostě má a stejně jako jednička to má koule a nebojí se to některý věci co lidi dneska rádi přehlíží nebo se snaží tvářit, že se nedějou říkat na plnou hubu. Přibyla nějaká ta akce (hlavně na konci) přibylo pár zajímavých postav (nejlepší je Krampol jako hlavní mafiánský kápo) a přibyla ještě nějaká ta beznaděj. fakt se mě zmocňoval vztek když jsem pozoroval ty mafiány co mají pod palcem celý město. Je to prostě odvážná a výmluvná studie naší země a doby ve který žijeme. Každopádně jsem zvědavej na trojku, jak to celý dopadne. Nechám se překvapit filmem. Zdejší kvalitní hodnocení už mě nepřekvapí...70%(8.6.2014)

  • kingik
    ***

    Nezvedení bastardi se podruhé vracejí, ale ani tentokrát se nedají brát příliš vážně, i když jsou tak koncipováni, a smíchu se zkrátka neubráníte. Na smíšenou základní školu se vracíme rok po událostech z jedničky a stejná doba uplynula od smrti tří mladistvých výtečníků podílejících se na znásilnění mladé praktikantky, které nezůstalo nepotrestáno jejím příbuzným Tomášem Majerem, který sem po její smrti nastoupil jako nový pedagog s neortodoxním přístupem k žákům. Od té doby se ale hodně změnilo. Majer povýšil na ředitele školy a v očích pozůstalých je vrahem jejich dětí, vyšetřující policejní kapitán mezitím zemřel a místní mafiánská rodinka Dostálovic v čele s kmotrem Krampolem a kápem Štastným lační po pomstě za smrt milovaného vnuka a syna. Sociální přesah je poněkud utlumen oproti jedničce, a to i přesto, že scénář opět napsal Tomáš Magnusek, a také došlo ke střídání na postu režiséra. Poměrně zajímavého Šíchu střídá debutující a nevýrazný Jan Lengyel a jeho režie selhává na všech frontách, ale gradující závěr ve kterém umírá řada postav se povedl. Přidejme k tomu slabou dramaturgii, závěrečný přelom do akčního filmu, kdy se smíchy řežete do kolen a postavy, které, až na čestné výjimky, jsou vesměs karikatury. Děj, který se nikam výrazně neposune, je však navzdory tomu, výrazně zahlcen množstvím hlavních a vedlejších postav ztvárněných vybranou hereckou elitou, která, částečně i vlivem scénáře, zabředla do jakési parodie, která se při střetu romské komunity s ostatními obyvateli mafií ovládaného městečka, tak nějak nabízela. Množství postav má v dějí své místo, ale jak jsou zahrané je spíše k pláči než, aby se daly brát vážně a upozornuji, že se nejedná o žádnou komedii, ale vážně míněné drama. Nejhůře dopadl Krampol, který připomíná dobře udržovaného dědu z posilovny, co si umí na svoji neštastnou, alkoholickou manželku (Gabriela Vránová) sprostě zařvat a pak být v doprovodu svých dvou goril předpisově drsný. Hrát nikdy moc neuměl, ale tohle byla síla, co předváděl. Andrej Hryc, který hraje jakéhosi respektovaného cikánského vajdu, asi nejspíš prošel opakovaně solárkem, a aniž bych chtěl snižovat jeho herecké kvality, svoji podivně koncipovanou roli ustál jen díky svému citu pro nadhled, ale stejně působil trapně. Talentovaný Jan Štastný se i přes svůj heroický výkon neubránil dokonalé karikatuře mafiána a Kateřina Brožová, asi to bylo jejím utlumeným sex-appealem, moc ze své role nedostala. Martina Dejdara jsem nikdy ve vážných rolích moc nemusel, ale tady mně nevadil a byl jedním z mála, který roli policejního vyšetřovatele zvládl. Herci ve vedlejších rolích byli poněkud důstojnější a kvalitními výkony na sebe upozornil Jan Přeučil jako nevrlý školník, ve filmu se mihne Mesárošová a Válková, druhá jmenovaná překvapivě hrála a svoji roli jen neodříkala, jako třeba neherci Cimický, Uzel, Jahelka a spol., částečně zastupující svoje profese. Samotná amorální mládež a jejich hlášky už tady nedostává tolik prostoru jako v jedničce a nejznámější zástupce z jejich řad, Jan Bendig, nebyl příliš podpůrný pro děj. A tím se dostávám k představiteli hlavní role Tomáši Magnuskovi, jenž je v české filmové tvorbě ojedinělým úkazem, kterého jedni vnímají jako spásu české kinematografie a novátora, a druzí mu nemohou přijít na jméno a vidí v něm netalentovaného mimoně, kterému do ruky kamera nepatří. Osobně se držím středu a dávám mu šanci. Pokud však chce dál točit pro kina měl by si uvědomit, že s filmy v televizním formátu, navíc s nedostatečným technickým zázemím od zvuku až po kameru, příliš rozruchu nenadělá. Zvláště, když v druhém díle toho neměl z hlediska rozvinutí děje moc co nabídnout a taky ani nenabídl. Amatérský přístup je do očí bíjící a možná by se autor mohl ohradit, že to zase hrál na autenticitu zachycení prostředí, tentokrát nevázanou jen na školní prostředí, které jako někdejší pedagog důvěrně zná, ale ve druhém pokračování už nepředložil dostatečné pádné argumenty, aby se to tak dalo akceptovat. Zachování občanských jmen některých herců nebo skutečných hereckých párů, pro autenticitu nestačí, když to ostatní hapruje. Je obrovská škoda, že filmu chybí výrazná zápletka a nemám tušení s čím chce příjít ve třetím pokračování. Jeho tvůrčí snaha má něco do sebe, ale hrozí, že příště místo pšenky sklidí jenom plevel. Odvážný přesun od sociálního drama k českému thrilleru ale nebyl marný. 60%(3.4.2012)

  • - Kromě filmových manželů Dostálových (Jiří Krampol a Gabriela Vránová) a Majerových (Ilona Svobodová a Tomáš Töpfer) jsou všechny filmové páry partnery či manžely i ve skutečnosti. (funhouse)

  • - Natáčení probíhalo v Náchodě, České Skalici, Broumově, Jaroměři, Josefově, Zbirohu a jeden den také v obci Mladé Buky. (patrikus)

  • - Postava Bronislava Poloczka, vyšetřovatel Paleček, je v tomto filmu vyobrazena pouze na pohřbu této postavy. Za necelý rok od premiéry filmu představitel této postavy zemřel. (Zdroj: ČSFD.cz)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace