Nastala chyba při přehrávání videa.
  • cukorek
    ***

    Mám rád, keď sa vo filmoch hovorí a spomína o iných filmoch znie to tak, že si ľudia nájdu cestu a čas venovať pozornosť filmu a majú prehľad v tomto uponáhľanom svete o filmovom dianí okolo nich. Jedným z často skloňovaným slovom sa v tomto filme stal názov animáku Ratatouille. V tejto komédii dostal priestor aj neskrývaný a otvorený životný postoj a správanie viacerých ľudí čo som tiež docenil, keď úprimne po zosobášení Alex zahlásil "kurva my sme sa zvali". Vtipnou formou bolo podané aj riešenie konfliktu medzi profesorom, ktorý pobozkal mladú snúbenicu chlapa, ktorý by svojou postavou mohol skoliť aj draka no on sa to rozhodol riešiť diplomaticky a k tomu sa mu ešte ušlo aj za ucho. Tak ako v každom romantickom filme, ani tu nechýbala tŕnistá a dlhá cesta, kým si osudový pár uvedomil, že patria k sebe. Odvážne no pravdivé prirovnanie o koblihách, znelo ozaj trefne, hlavne pre tie ženy, ktoré si myslia o sebe, že budú večne mladé a že to čo hľadajú majú pred sebou, len sú zaslepené kariérou, alebo inou "dôležitejšou motiváciou".(12.10.2012)

  • Lacike
    **

    Po minulych zabavnych Segelovych komediach som sa tesil, ale vysledok je velke sklamanie. Par vtipnych momentov, ktore ma rozosmiali sa sice najde, ale hlavny problem filmu je, ze ma neskutocne nezazivne temto. Cely film cakate, kedy sa film rozbehne, ale do konca sa nedockate. Cely dobu sa to odohrava v style 1 dobry vtip po ktorom nasleduje divna 10-15 minutova hlusina v ktorom sa snazia danu zapletku rozobrat trochu serioznejsie, ale vobec im to nejde. Nieco v style Judda Apatowa, co neprekvapi, kedze to produkoval. Lenze tentokrat je problemom slaby scenar, ktory ani zdaleka nie je tak vtipny a prepracovany ako Apatowove filmy. 4/10.(25.9.2012)

  • becki_tu
    **

    Nejroztahanější romantická komedie za poslední roky. Bohužel náplň scénáře se nijak neliší od podobných moderních žánrovek, takže jediné lákadlo pro potenciálního diváka zůstává jen v podobě Emily Blunt, případně Jasona Segela. A to je na dvouhodinový film, potýkající se navíc s nedostatkem kvalitního humoru, málo. 50%(17.9.2012)

  • Thomick
    *****

    "Guess, what I really did last night. I give you 69 guesses." --- A co bych se toho bál, GP neni nikdy dost. Zdejší komentáře se neustále oháněj příběhem, já řikám - nasrat na něj! Samozřejmě, děj je v zásadě brutálně jednoduchej a předvídatelnej (akorát opravdu povedená koncovka vyčnívá), jenže Five-Year Engagement jednoznačně útočí ze zákrytu. Skrze detaily, "pouhý" střípky. Jde o jakymsi zvláštnim způsobem ujetou romantickou komedii, nabízející chvilkama až děsivě absurdní/černý/morbidní humor (jakej u konkurence jen těžko najdete v takových dávkách, tak nemelte něco o klasice), s drtivou silou v nenápadný dramatičnosti. --- Jo, "ten lepší" apatowskej humor! Jo, Emily s neodolatelnym akcentem, s vlasama v culíku (či kulichu) a s dokonalym pozadim v neposlední řadě! Jo, moje soukromá oblíbenkyně Alison! Jo jo jo!(15.10.2012)

  • Matty
    ****

    Podobný problém jako u půltuctu jiných filmů z Apatowovy produkce – zbytečné dlouhé a sprosté. Zásnuby navíc, stejně jako třeba Komici, doplácejí na vyvolané očekávání ztřeštěné zábavy, ve které se bude hodně hláškovat a sem tam sebou někdo legračně sekne na zem. Ambice Stollera a (spolu-scenáristy) Segela byly ale větší, vzhledem ke zvolenému a pramálo inovovanému formátu romantické komedie snad až přehnaně veliké. Rozhodli se vytvořit ultimativní zásnubní komedii a před samotnou svatbou (jež navíc není kdovíjak jistá) shrnout nejen problémy předsvatební, ale problémy doprovázející partnerské soužití celoživotně. Je sympatické, že oba hrdinové jednají oproti většině průtokových romcomů jako dva rozumní dospělí lidé, kteří nad svým vztahovými problémy přemýšlejí a namísto nevěrohodně siláckých gest (teď se rozejdeme!) volí debatu. Obdobnou trpělivost projevuje Stoller svým uchopením komična. Vtipy nejsou prvoplánové a někdy vycházejí z, v jistém smyslu sebedestruktivního, užití montáže. Navozené romantická atmosféra v poněkud tuctové scéně válení se ve sněhu je vzápětí rozbita záběrem na skolení jelena. Dvojnásob pak zaráží občasné oběti Bohu přízemního humoru (nechutná scéna s jídlem a jiné implicitní i explicitní sexuální vtípky). Film mne tím nicméně neodradil natolik, abych ztratil chuť jej sledovat a malinko nad ním přemýšlet. Zaujme především několikeré prohození „tradičních“ rolí. Mezi kariérou a prací nevolí muž, nýbrž poměrně emancipovaná žena, jejiž kariérnímu růstu a intelektuální vyzrálosti se snoubenec v jedné z nejkritičtějších fází společeného soužití snaží čelit totální regresí, návratem k (pra)člověčí podstatě, k lovu. Tomovi a Violet je na jejich několikaleté cestě k vzájemnému pochopení umožněno poznat bezpočet podob lásky i toho, co by se hodilo označit spíše za její parodii. Žánrové zákonitosti ale nedovolí, aby setrvali u náhradních partnerů, jež každému z nich dávají, čeho se jí/jemu prozatím/už nedostávalo (ona intelekt, on, poněkud povrchněji, krásu a mládí). Dojít k poučení, že vztahy nelze pojímat jako sociologické experimenty, musí nakonec trochu staromódně žena, zároveň je to ale ona, kdo v závěru přejímá mužovu roli toho kreativnějšího z páru. Někdo by Zásnuby mohl obhajovat tím, že jsou stejně těžkopádné a nejasně zacílené jako mezilidské vztahy, což je argument stejně chabý jako snaha filmu navést nás k jeho serióznějšímu vnímání implementací „sociologické“ dějové linie s univerzitními pokusy. Těžko obhajitelné nedostatky přesto nijak neumenšují upřímnost ve vykreslení problémů, které dlouholetí snoubenci řeší. Na hodně balastu tentokrát připadá ještě víc pravdy. 75% Zajímavé komentáře: CheGuevara, cukorek(30.10.2012)

  • - Zingermanova reštaurácia, kde Tom (Jason Segel) pracoval po presťahovaní do Michiganu, je skutočná lahôdkáreň v Ann Arbor, ktorá bola otvorená v roku 1982. (misterz)

  • - Kvůli celkovému doladění charakteru Suzie, kterou hraje americká herečka Alison Brie, „vybrousila“ herečka britský přízvuk posloucháním nahrávek čtení od své britské kolegyně Emily Blunt. (Dzeyna)

  • - Téměř všechny restaurační scény byly natáčeny uvnitř detroitského podniku MGM Grand Detroid. (žvanimírek)