Reklama

Reklama

Agathe žije so svojim manželom a synom v lukratívnej parížskej štvrti. Patrick žije so svojim synom v dodávke. Ona riadi renomovanú nadáciu na podporu súčasného umenia. On žije z podpory a privyrába si rôznymi príležitostnými prácami. Ona strávila sedem rokov štúdiom. On strávil sedem rokov za mrežami. Ona má dobré vzťahy s Ministerstvom kultúry. On má vrelý vzťah k alkoholu. Ona má rada intelektuálne diskusie. On ženy s bujnými poprsím. Nikdy sa nemali stretnúť, ale ich deti a náhoda to zariadili inak. (STV)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (4)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Nadpriemerna komedia ktoru drzi nad vodou hlavne famozny vykon Benoîta Poelvoordera. Po cely cas je tak otravny az je neskutocne zabavny. Jeho fanusikovia ako som aj ja budu s tymto filmom rozhodne spokojny. Komu ale nesedi, tak to po chvilke vypnu. K dokonalosti tu chyba nejaka vyrazna postava do tandemu pretoze Poelvoorde to sam bez odozvy poriadne neutiahne a odtazita Isabelle Huppert je skôr na facku. Celkom dobre ako nahravac fungoval André Dussollier, ale ten tu ma bohuzial maly priestor. 6/10. ()

StDavid 

všechny recenze uživatele

Velmi šablonovitý a nevěrohodný scénář, který zachraňuje pár dobrých vtipů a hlavně skvělá Isabelle Huppert. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Fascinuje mě přesvědčení Anne Fontaine, že divák romantické komedie zřejmě snese cokoli. Jinak si nelze vysvětlit, že je zde základní princip žánru doveden do takového extrému, kdy je předkládáno k uvěření, že by si někdo jako Agathe Novic začala s někým jako Patrick Demeuleu. Nevěrohodný námět ale není jedinou věcí, která mi tam vadila - ten film je pozoruhodně nevtipný a veskrze stupidní (nemyslím si prostě, že je na Patrickově neomalenosti a nevzdělanosti něco zábavného, a to ani když se to postaví do kontrastu s Agathinou odměřeností a noblesou - obecně mi byly obě hlavní mužské postavy toho filmu dost nesympatické), osobně ho tedy považuji víceméně za ztrátu času, jako většinu podobné oddychové produkce, která saturuje voyeurské potřeby nenáročného publika v podobě civění na životy imaginárních charakterů, které se střídavě dávají dohromady a střídavě rozchází - je to jen přehrávání života, které je ve své podstatě dokonale odtržené od reality. Film jsem osobně zhlédl, protože mám rád Virginii Efiru, ale zrovna v tomto případě se asi jedná o její nejhloupější roli a její význam v ději ani není moc velký. ()

Galerie (22)

Reklama

Reklama