poster

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán (festivalový název)

  • USA

    The Greatest Movie Ever Sold

  • USA

    POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold

  • Velká Británie

    The Greatest Movie Ever Sold

Dokumentární / Komedie

USA, 2011, 90 min

Režie:

Morgan Spurlock

Producenti:

Keith Calder
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (56)

  • -Ravee-
    ****

    Spurlock nadmíru vtipně a trefně poodhaluje zákulisí největšího zdroje manipulace dnešní doby - marketingu, což provádí tím, že ho ironicky sám využívá v absurdní míře pro svůj film.. Ač je "The Greatest Movie Ever Sold" v podstatě komedie/parodie, je také filmem, ze kterého mi letos bylo zatím nejvíc na blití..(8.2.2012)

  • Djkoma
    ****

    Morgane, ty uličníku! Po McDonaldu rovnou směr product placement a marketingové šílenství, v kterém každý den žiješ? Mám tě rád, máš nadhled, svůj dokument si vystavěl velmi vtipně (prodal si nápad, zakomponoval všechny spoty a obrázky z prezentací, prodal si sám sebe, ale zachoval sis své já) a při druhém sledování možná půjde o vrcholně sebeparodický poklad. A ten POM si v USA prostě koupím (protože MERRELLy už mám, několikáté a moc rád je nosím, i když nebyli zadarmo, ale po tomhle komentáři snad už ty příští budou:)).(12.10.2011)

  • Fr
    ***

    ,,CHCI NATOČIT FILM O PRODUCT PLACEMENTU, MARKETINGU A REKLAMĚ, JENŽ BUDE CELÝ FINANCOVÁN PRODUCT PLACEMENTEM, MARKETINKEM A REKLAMOU“....... /// Máš sponzory ?– Nemáš pocit, že přicházíš o kontrolu nad filmem?... Nejdřív to vypadalo jako něco mezi hledáním serióznosti a tím, že Američani jsou idioti. Později přicházím na chuť těm vtipným, směšným a okatě umístěným firmám do světa filmu. Ano, jde o zajímavej pohled do zákulisí, kde se odehrávají morální a umělecké ústupky.... ale vlastně to všechno se dá očekávat! Mohlo to bejt kratší! Občas se mele ,,o ničem“ nebo o tom samým. Ale přiznávám, že obdivuju lidi, kteří přijdou s bláznivým nápadem a dokážou ho zrealizovat. Tak jako Morgan Spurlock! ... Kamkoliv se podíváte, všichni se vám snaží něco prodat. A ON ukázal jak! Marketing prostě zabírá!!!! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zajímá mě, jaký mají zkušenosti z produkt placementem např. P.Berg, J.J.Abrams, Q.Tarantino.... 2.) Nevím, čím (výjimečně) není znečištěný Sao Paulo. 3.) Thx za titule ,,ivush“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne(2.11.2011)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Prorůstání reklamy do filmy již nějakou dobu dráždí mé žaludeční šťávy. Patrně proto je mi velmi sympatický nápad, aby seriózní zadavatel reklamy zaplatil film, který zesměšňuje jeho propracované firemní strategie. Sice bych si dokázal představit i odvážnější píchnutí do vosího hnízda, ale to by se pan Spurlock musel soudit a soudit až by se americky hrdinně usoudil k smrti.(6.7.2012)

  • xxmartinxx
    ***

    Spurlock několikrát zopakuje, že chce vysvětlit celý princip product placementu, ne ho jen urážet a obviňovat. Tím spíš je špatně, že se dál než k obviňování a urážení ve skutečnosti nedostane. Je to hezky sestříhané a chvílemi zábavné, ale bez výpovědní hodnoty.(29.12.2011)

  • S.Quentin QUALE
    ****

    Spurlock je strašně fajn týpek, má bezesporu neskutečný talent, no o to víc mě mrzí, že si bere na paškál témata, která jsou našinci poměrně vzdálená. The Greatest Movie Ever Sold je o třídu hořší než Super Size Me, a to díky o stejný level chladnější tématice, kterou jsem už v Super Size Me považoval za nám vzdálenou, i když to na první pohled nevypadalo. Nechápete, co tím myslím? Odpovězte si na otázku, zda by The Greatest Movie Ever Sold byl schopný natočit tady....Co se kvality filmu týče, tak je z každého úseku cítit obří Spurlockův tvůrčí potenciál, kterým nejen že dokáže zaujmout, ale taky nemá vůbec problém diváka skvěle pobavit. Co je z mého pohledu (viz.výše) prohrou, je fakt, že mě tento snímek vedle pobavení neposkytl žádné pointové ponaučení. 75%(25.2.2014)

  • dr.horrible
    ***

    Tak tu Spurlock viditeľne nešiel na plný plyn. Človek by čakal kritiku a ona na vás v podstate len požmurkáva spoza rohu, viac sa venuje satire, alebo know-how; keď nielen že sa stáva tým čo kritizuje, ale ešte vám ponúka návod, ako to robiť tiež. Samozrejme s humorom. Rovnako ako pri Super Size Me, neviem načo je to vlastne dobré. 70% Ps: Pri sledovaní som dostal chuť na pivko a verte mi, že si dám Budweisera, nie nejaký lacný smrad! To je moja značka, pije ho aj Denzel Washington ;-)(7.8.2014)

  • Pluhy
    ****

    Český sen na druhou! Tentokrát v americkém podání od dokumentárně proslulého Morgana Spurlocka. Vzal si na mušku reklamu a product placement, aneb jak o tom natočit dokument, který bude zaplacen product placementem a reklamou. Pouští se do celé záležitosti s menší vervou a agresivitou, než s kterou se pouštěl do McDonaldu a to si myslím, že rozhodně není na škodu. Velice objektivně ukazuje svojí pouť po sponzorech. Od malých a neznámých společností až po velké a nadnárodní. K tomu prohodí řeč s mistry v oboru kinematografie, marketingu, reklamy... Líbilo se mi, že mi nebyl vnucován verdikt, zda je reklama pro film prospěšná či nikoliv. V dnešním světě, je to již nezbytnost, bez které by se komerční filmy nezviditelnili a pokud si by sponzory nenašli, nikdy by nevznikli. Jenže to sebou přináší hromadu úskalí. ...sakra mám chuť na POM :-D(17.2.2012)

  • iamek
    ****

    Morgana Spurlocka nemám rád, ale tady si cením jeho odvahy a průbojnosti. Dokument o product placentu jsem vždycky chtěl vidět, abych pochopil celý ten nesmyslný a film kazicí kolotoč.(16.12.2011)

  • heyda
    ****

    Další parádní dokumentík od Spurlocka. Tentokrát už nemusel trpět ty hnusy z McDonnaldu, a tak si vyzkoušel, jaké by to bylo natočit dokument z peněz sponzorů. Mě se to líbilo, rozhovory byly fajn (překvapilo mě, že hodil řeč s akademicky uznávaným a politicky odsuzovaným rebelem Chomskym nebo režisérem Tarantinem). Nicméně na maximum hvězdiček by to chtělo ještě trochu přitvrdit a zpracování udělat trochu přehlednější. Párkrát jsem se ztrácel v tom, co se vůbec řeší. Nicméně hodně dobrý dokument, takže doporučuju!(16.4.2012)

  • anais
    *****

    Jeden skvělý, na první pohled absurdní nápad, jehož realizace se stává hlavní náplní celého filmu. Realizace je výsledkem i obsahem. A v podstatě bez peněz.(6.11.2011)

  • Chrustyn
    ***

    Spurlock, který se předvedl zábavným dokumentem o škodlivosti fastfoodů se tentokrát zaměřil na reklamu a marketing a jeho vlivu na běžného člověka. Nejedná se o tak zábavný dokument jako "Super Size Me" ale Spurlockova sebeironie, dokáže i tentokrát zabavit.(6.12.2011)

  • Bachy
    ***

    Těším se na další dávku Morgana Spurlocka, ale tady jen uznale kývám hlavou. Téma zajímavé, Spurlock opět vtipný, pár nových informací vím (To Sao Paolo je šok), ale že bych měl pocit nějaké vyjímečnosti, či důležitosti? Tentokráte asi nebudu doporučovat všem okolo, ale POM si jednou koupím, aby viděli, že reklama na mě funguje. Nevím, zda šlo z námětu vytřískat více, ale vím, že Spurlock na víc má. Uvidíme, kam půjde dál. Sleduji tě!(14.2.2012)

  • Scrytcher
    ***

    Tváří se to, jako by Morgan Spurlock zaprodal svou duši, aby mohl zachránit tu vaši. Jenomže se nemůžu zbavit dojmu, že Spurlockova (radost) záliba v používání product placementu a dalších vymožeností marketingu je stejně povrchní jako marketing, který zesměšňuje. Je to zábavné, ale bohužel ne tak upřímné jako Super Size Me.(14.10.2011)

  • naigoto
    ****

    Zde může být Vaše reklama, nepropásněte tuhle jedinečnou příležitost a napište mi do vzkazníku.(10.8.2011)

  • Dzeyna
    **

    Podle mě film plný komerce, úplatku a lží. Ke všemu to ani není pořádný FILM! Nápad sice dobrý, ale celé ztvárnění je špatné a neodpovídá úrovni kinematografie, to jí akorát zostuďuje. Nelíbil se mi, až na posledních cca 15 minut.(24.4.2012)

  • pools
    *****

    Film jsem viděl na chatě Kerámce v Jeseníkách a moc se mi tam líbilo. Popíjel jsem u něho Kofolu, měl jsem nazuté boty Dr. Martens a oblečené kalhoty Levis a tričko Diesel. Sem tam jsem se od sledování filmu odtrhl, abych si přečetl svůj oblíbený deník Neviditelný pes a také jsem si dvakrát připravil svůj oblíbený čaj Earl Gray od společnosti Ahmad, po kterém se cítím vždy svěží a plný energie!(4.1.2012)

  • Kryton
    ****

    Morgan Spurlock se po delší době vrátil a obul se (doslova) do product placementu ve filmech a televizi. Jak to udělal? Jednoduše celý jeho dokument je placený sponzorama. Díky Spurlockovi vidíme celou cestu k sehnání sponzora/ů a následné pronikání do výsledného filmu/dokumentu. Vedle toho dostane divák do cesty i velké režiséry, kteří se vyjádří na product placement. Líbilo se mi, že vlastně výsledně je dokument menší sebeparodií, ale neukazuje varovný prst. Výsledně by bez větších sponzorů a reklam nevyšly velké filmové hity.(26.5.2012)

  • Frajer42
    ***

    Celkem příjemné nakouknutí za oponu několika menších firem. Film za peníze sponzorů tyto sponzory zesměšňuje. Samozřejmě se jedná o zesměšňování v rozumných mezích, jinak by jistě Morgan Spurlock dofilmoval. Dokument je docela vtipný. Jedná se o hodně podobnou záležitost jako ta fastfoodovina. Komu se líbil dokument Supersizeme, tak nebude rozhodně zklamán. Hodnotím stejně, ačkoli zde byla vyšší informační hodnota a cítím se dokonce vědomostmi obohacen.(1.8.2013)

  • decouble
    ***

    Moc se mi líbil ten koncept dokumentu o product placementu, který se nechává financovat veskrze z product placementu a tento proces je integrální součástí filmu. Místy je to opravdu zábavné, to hlavně když mluví nějaký zajímavý host (hollywoodští režiséři) anebo když film ukazuje nějaký tematický unikát (např. Sao Paulo bez billboardů či škola, která se ko-financuje z reklam) anebo jinou zajímavost spojenou s tématem reklamy a product placementu (např. televizní spoty). Na druhou stranu tento dokument má možná až příliš široký záběr a tak často odbíhá k nějaké pozoruhodné drobnosti, až je nakonec těžké najít ve filmu nějaký řádný závěr kromě onoho vyřčeného: "Dívejte se pozorně".(23.7.2013)

  • René.girl
    *****

    Morgan Spurlock je můj oblíbenec. Dokáže natočit dokument, tak aby byl zajímavý a zároveň vás bavil. Skvělý nápad dotažený do každého detailu. 95%(21.10.2011)

<< předchozí 1 2 3
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace